Volvo S80 2,9 150kw

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Mait477
Foorumlane
Postitusi: 19
Liitunud: 21 Dets 2014, 09:20

Volvo S80 2,9 150kw

PostitusPostitas Mait477 » 21 Dets 2014, 12:16

Tere rahvas.
sai siis eile soetatud volvo s80 2.9 150kw automaat. Kuna siiamaani ainult sõitnud saksa autodega siis ei kujuta absoluutselt ette mis mind selle autoga ees ootab.Kes on omanud/ omab sellist isendit võiks rääkida mida kontrollima peaks ja mis mind tulevikus ees ootab.Igasugune info on teretulnud!
Tänud ette!

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4759
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo S80 2,9 150kw

PostitusPostitas ants » 21 Dets 2014, 12:46

Mait477 kirjutas:Tere rahvas.
sai siis eile soetatud volvo s80 2.9 150kw automaat. Kuna siiamaani ainult sõitnud saksa autodega siis ei kujuta absoluutselt ette mis mind selle autoga ees ootab.Kes on omanud/ omab sellist isendit võiks rääkida mida kontrollima peaks ja mis mind tulevikus ees ootab.Igasugune info on teretulnud!
Tänud ette!


Et siis ostsid põrsa kotis, oleks pidanud enne uurima seda teemat...
viewforum.php?f=28
745 GL ´91; LR90 ´87.

Mait477
Foorumlane
Postitusi: 19
Liitunud: 21 Dets 2014, 09:20

Re: Volvo S80 2,9 150kw

PostitusPostitas Mait477 » 21 Dets 2014, 16:10

ants kirjutas:
Mait477 kirjutas:Tere rahvas.
sai siis eile soetatud volvo s80 2.9 150kw automaat. Kuna siiamaani ainult sõitnud saksa autodega siis ei kujuta absoluutselt ette mis mind selle autoga ees ootab.Kes on omanud/ omab sellist isendit võiks rääkida mida kontrollima peaks ja mis mind tulevikus ees ootab.Igasugune info on teretulnud!
Tänud ette!


Et siis ostsid põrsa kotis, oleks pidanud enne uurima seda teemat...
viewforum.php?f=28

Ostsin põrsa kotis jah.Tunnistan :)
Aga mida tulevikus vaadata ja jälgida?Mis tüüpvead ja mis head ja vead jne?

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Volvo S80 2,9 150kw

PostitusPostitas allan » 21 Dets 2014, 16:53

Kui plaanid autot pikemalt pidada, siis soovitan lasta kuskil Volvodega tuttavas ettevõttes üle vaadata ja kõik tegemata või teadmata ajal tehtud hooldused ära teha.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Mait477
Foorumlane
Postitusi: 19
Liitunud: 21 Dets 2014, 09:20

Re: Volvo S80 2,9 150kw

PostitusPostitas Mait477 » 22 Dets 2014, 14:51

allan kirjutas:Kui plaanid autot pikemalt pidada, siis soovitan lasta kuskil Volvodega tuttavas ettevõttes üle vaadata ja kõik tegemata või teadmata ajal tehtud hooldused ära teha.

Seda kavatsen niikuinii teha. Lihtsalt huvitab, et mis mind tulevikus ees ootab- mida jälgida, millega kõige rohkem probleeme jne :) !

Kasutaja avatar
jaanmuru
Kõva postitaja
Postitusi: 252
Liitunud: 21 Jaan 2008, 18:39
Asukoht: Tallinn/Tartu

Re: Volvo S80 2,9 150kw

PostitusPostitas jaanmuru » 22 Dets 2014, 20:45

Aasta ilmselt 99 või sinnakanti? R6 mootor on suhteliselt vastupidav, vahetamist võivad mingil hetkel vajada õhulugeja ja gaasiklapp (õhulugeja rikke korral ei lähe ilmselt auto hommikul korralikult tööle ja puterdab, veast saad aru siis kui ühendad õhulugeja pistiku lahti ja auto läheb ja jääb tööle. Õhulugeja hinnad algavad 170st ja võivad küündida kuni 400ni. Gaasiklappi vahetab hetkel ainult IA ja koos softiga on umbes sinna 600 euro kanti, gaasiklapi rikke puhul ei pruugi auto üldse tööle minna või töötab ainult väga madalatel pööretel).

Mis käigukast sul on, saad ka ise käike vahtada (geartronic) või ainult automaat? Kui autol on kärukonks ja seetõttu eraldi käigukasti radiaator, tuleks aeg-ajal auto alla vaadata, et punast õli ninaosas ei oleks. Käigukasti õli võiksid ka üle vaadata, kas on normaalset värvi või pruun või halvemal juhul mustemapoolne.

Veermik on minu hinnagul suhteliselt tugev, esisild vajab rohkem tähelepanu, aga midagi ülikeerukat seal ei ole.



Mait477 kirjutas:
allan kirjutas:Kui plaanid autot pikemalt pidada, siis soovitan lasta kuskil Volvodega tuttavas ettevõttes üle vaadata ja kõik tegemata või teadmata ajal tehtud hooldused ära teha.

Seda kavatsen niikuinii teha. Lihtsalt huvitab, et mis mind tulevikus ees ootab- mida jälgida, millega kõige rohkem probleeme jne :) !
Volvo XC90 154kw
Volvo S80 T6 200kw(müüdud)
Volvo S80 144kw(müüdud)

Mait477
Foorumlane
Postitusi: 19
Liitunud: 21 Dets 2014, 09:20

Re: Volvo S80 2,9 150kw

PostitusPostitas Mait477 » 23 Dets 2014, 10:02

jaanmuru kirjutas:Aasta ilmselt 99 või sinnakanti? R6 mootor on suhteliselt vastupidav, vahetamist võivad mingil hetkel vajada õhulugeja ja gaasiklapp (õhulugeja rikke korral ei lähe ilmselt auto hommikul korralikult tööle ja puterdab, veast saad aru siis kui ühendad õhulugeja pistiku lahti ja auto läheb ja jääb tööle. Õhulugeja hinnad algavad 170st ja võivad küündida kuni 400ni. Gaasiklappi vahetab hetkel ainult IA ja koos softiga on umbes sinna 600 euro kanti, gaasiklapi rikke puhul ei pruugi auto üldse tööle minna või töötab ainult väga madalatel pööretel).

Mis käigukast sul on, saad ka ise käike vahtada (geartronic) või ainult automaat? Kui autol on kärukonks ja seetõttu eraldi käigukasti radiaator, tuleks aeg-ajal auto alla vaadata, et punast õli ninaosas ei oleks. Käigukasti õli võiksid ka üle vaadata, kas on normaalset värvi või pruun või halvemal juhul mustemapoolne.

Veermik on minu hinnagul suhteliselt tugev, esisild vajab rohkem tähelepanu, aga midagi ülikeerukat seal ei ole.



Mait477 kirjutas:
allan kirjutas:Kui plaanid autot pikemalt pidada, siis soovitan lasta kuskil Volvodega tuttavas ettevõttes üle vaadata ja kõik tegemata või teadmata ajal tehtud hooldused ära teha.

Seda kavatsen niikuinii teha. Lihtsalt huvitab, et mis mind tulevikus ees ootab- mida jälgida, millega kõige rohkem probleeme jne :) !

Tere, konksu pole. Käiguks on tavaline automaat- ei saa ise käike vahetada. Kus on käigukasti radiaator ju kust peaksin seda punast õli otsima? Suured tänud et viitsisid vastata.

Kasutaja avatar
jaanmuru
Kõva postitaja
Postitusi: 252
Liitunud: 21 Jaan 2008, 18:39
Asukoht: Tallinn/Tartu

Re: Volvo S80 2,9 150kw

PostitusPostitas jaanmuru » 23 Dets 2014, 23:50

Konksu pole siis ei ole ilmselt ka eraldi radiaatorit ja selle lekked võid unustada. Seda eraldi radikat pandi tegelikult vist ainult T6 mootorile, millel on Volvo Geartronic käigukast (suhteliselt palju on selle kastiga probleeme, minul mõlemal s80-l manuaalvahetusega Geartronic kast olnud ja siiani ei ole eriti probleeme olnud, ptui-ptui-ptui). Õli peaksid saama kontrollida mootori ülemise padja juurest, selline kollase otsaga varras peaks olema, kaitsmekarbi kõrval (võimalik, et seda sinu käigukasti tüübil ei ole).

Selle pildi peal on kollane varda ots näha.
http://gtcarlot.com/data/Volvo/S80/2001 ... 40770.html

Esisillas võivad väga ebameeldivat kolksu põhjustada amordipadjad või stabika kondid. Ülejäänud sillaosade rikked naljalt salongi ei kosta ja ilmselt saad alles ülevaatusel vahtusvajadusest teada.

Tagumised stabika kondid kipuvad ka kiirelt minema ja teevad häält, samuti stabilisaatori varda puksid (ametlikult müüakse kogu varrast ja see on päris kallis), aga sinna peaksid ideaalselt sobima 04 aasta Getz-i puksid (paar eurot tükk). Samuti võib ebameeldivat kolksu tagasillas põhjustada väsinud supporti vedru, mis laseb piduriklotsil logiseda ja aitab ainult vahetus, pingutamine on ajutine lahendus (minul ei suutnud IA näiteks seda viga tuvastada ja öeldi, et kõik on korras, aga aukudest läbi sõites tegi ebameeldivat kolinat kui aken lahti juhtus olema).

Võid julgelt infot küsida, olen kahe volvoga üsna pikalt elanud ja tarkust on selle ajaga natuke kogunenud.

Üldiselt on vabalthingaval probleeme ikka tunduvalt vähem ja minu hinnagul on volvo suhteliselt vastupidav auto. Mingeid ulmesummasid ma auto alla matnud ei ole.
Volvo XC90 154kw
Volvo S80 T6 200kw(müüdud)
Volvo S80 144kw(müüdud)

Kasutaja avatar
arvin33
Kõva postitaja
Postitusi: 214
Liitunud: 21 Aug 2006, 17:53
Asukoht: Pärnu

Re: Volvo S80 2,9 150kw

PostitusPostitas arvin33 » 24 Dets 2014, 10:23

Minul oli Rootsist pärit 2,9 mootoriga variant ja õliradikas oli olemas ka ilma konksuta autol. Surevad seal sisse ja väljaminevate torude tihendid, kuna seal survet eriti pole, siis annavad tilgad auto all mingil moel ikka märku. Surid nad kusagil 450 000 km juures, vist IA-st sain uued. Käiguosa kestab hästi.

Mait477
Foorumlane
Postitusi: 19
Liitunud: 21 Dets 2014, 09:20

Re: Volvo S80 2,9 150kw

PostitusPostitas Mait477 » 24 Dets 2014, 15:14

Kuna tarkust on jagada siis paar muret nagu oleks... Kui piduri pedaali üles lasen tagasi siis kostub sealt alt kuskilt sisinat (nagu vaakum tõmbaks ennast uuesti täis) ja teine asi on see, et maanteel ühtlasel sõidul nagu "kakuks". Kord on minek ja siis mitte-nii-väga?Nagu puterdaks ... Kust oleks tark alustada?Palju ja mis õli on kõige rohkem volvole meeltmööda? Plaanis see asi ette võtta ja lisaks siis ka veel rihma vahetus.

erko23
Foorumlane
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Sept 2010, 13:50

Re: Volvo S80 2,9 150kw

PostitusPostitas erko23 » 25 Dets 2014, 09:02

nuu eks piduri vaakumvõimendi ole mis sisiseb ja lisaõhku tarbib, ja kui rihmavahetusega abi vajad siis võid ühendust võtta nii töö suhtes kui ka varuosade suhtes.

Mait477
Foorumlane
Postitusi: 19
Liitunud: 21 Dets 2014, 09:20

Re: Volvo S80 2,9 150kw

PostitusPostitas Mait477 » 25 Dets 2014, 10:06

erko23 kirjutas:nuu eks piduri vaakumvõimendi ole mis sisiseb ja lisaõhku tarbib, ja kui rihmavahetusega abi vajad siis võid ühendust võtta nii töö suhtes kui kvaruosade suhtes.

Kust pärit oled? Mis maksaks rihmakomplekt ja mis maksaks vahetus teie kaudu :)?

Mait477
Foorumlane
Postitusi: 19
Liitunud: 21 Dets 2014, 09:20

Re: Volvo S80 2,9 150kw

PostitusPostitas Mait477 » 25 Dets 2014, 10:25

Kuidas teha kindlaks, kus auto toodetud on ja millisesse turgu? Olen aru saanud, et varuosade hinnad pidid kõvasti erinema :-?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist