1. leht 10-st

Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

Postitatud: 31 Aug 2014, 21:54
Postitas Loff
Volvo75 kirjutas:See 'õige' Volvo peab mädanema, muidu pole 'õige'

Milline auto ei mädane? Mittemetallist masinad jäta välja.

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 31 Aug 2014, 21:59
Postitas Volvo75
Minu 1999 aasta S70 ei oma(pole kunagi omanudki) mitte ainsatki roostetäppi. Eestis olnud 8 aastat. Kui Tartu kanti satud võid läbi hüpata....lasen kanali peal ka uurida ja puurida. Ls 285 000km(reaalne number teadmata).
Aga edu "õigete" Volvode keevitamisel, sirgeks väänamisel ja värvimisel :)

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 01 Sept 2014, 19:49
Postitas supp
Volvo75 kirjutas: Eestis olnud 8 aastat. :)


noh, ma tegin ka keretööd 7a tagasi (minu esimene näpuharjutus selles vallas) ja see oli selle auto esimene keretöö, niiet pole paha

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 01 Sept 2014, 23:53
Postitas Volvo75
200se kohta ju täitsa hea tulemus :) S ja V70 mehed-naised õnneks ei pea pm(erand kinnitab reeglit) kunagi sellise asja peale aega-raha raiskama :) Mis sellest, et valede Volvodega ringi vurame.

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 02 Sept 2014, 00:35
Postitas andresko
Volvo75 kirjutas:200se kohta ju täitsa hea tulemus :) S ja V70 mehed-naised õnneks ei pea pm(erand kinnitab reeglit) kunagi sellise asja peale aega-raha raiskama :) Mis sellest, et valede Volvodega ringi vurame.


Kõlab nagu (külma ilmaga) püksi pissimise kiitmine. Sul on ju PRAEGU hea ja soe, eks?
Oota veel 10 aastat, ja kiida siis oma Fordi madalaid ülalpidamiskulusid.

KSF! Supp'i "Roostetav" kahesajane tehti aastal 1987, seega tänaseks on auto vanus 27 aastat.
Neid "muretuid" S ja V70'neid hakati tegema aastast 1996.

Kere roostekindlus on Volvo uuematel mudelitel kindlasti parem kui vanematel, aga auto ei koosne ju ainult kerest.

Veel 20 aastat, ja heas sõidukorras "kahesajaseid" Volvosid saab olema arvuliselt rohkem kui enne aastat 2000 tehtud S ja V70 Volvosid kokku, mis ei ole sel ajal enam remonditavad (varuosade hind ja saadavus?).


Ehk andestatakse teema solkimine, sest sellist laimu ei ole minul võimalik vaikides taluda.

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 02 Sept 2014, 01:29
Postitas Volvo75
No supp vast ei pahanda...tal meeldib endalgi seda palli veeretada.
Anna andeks Andres, aga su jutt on maru segane...sest 200seid võibki(kuigi vaevalt) rohkem alles olla kuna neid toodeti nagu 1974-1993 aastani ja S/V70neid 1997-2000 aastani.
Ja pm milleks üldse vaielda....sa väidad, et uuemate Volvode roostekindlus on tõesti "natuke" parem....you kiddin me? See on nagu 100 korda parem.
Eks iga l*ts kiidab oma! Ma olen tõsiselt tüdinud sellest "õige" Volvo plämast. Olles nii tihedalt just I geni S/V70netega kokku puutunud ja teades nende läbisõite ei näe mina siin mingit "vale" Volvot. Kui ikka kere ei kesta siis ikka naljalt mingit vana parsat üles ei muki. S/V70netel on esiteks kordades rohkem lisavarustus ja mugavust, mis tõesti võib rohkem maksta.
Sinu jutu lõpetuseks annan teada, et just sellepärast, et mu isa 1993 aasta 240 on nii mäda ja üldse parsa ei hakka me teda enam remontima/keevitama. Või sponsoreerid? :)
Aga edu!

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 02 Sept 2014, 09:46
Postitas aibast
Niiviisi vaadates on uss närinud täiesti tüüp kohtadest antud seeria masinatel.

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 02 Sept 2014, 11:27
Postitas Volvo142
Volvo75 kirjutas:No supp vast ei pahanda...tal meeldib endalgi seda palli veeretada.
Anna andeks Andres, aga su jutt on maru segane...sest 200seid võibki(kuigi vaevalt) rohkem alles olla kuna neid toodeti nagu 1974-1993 aastani ja S/V70neid 1997-2000 aastani.
Ja pm milleks üldse vaielda....sa väidad, et uuemate Volvode roostekindlus on tõesti "natuke" parem....you kiddin me? See on nagu 100 korda parem.
Eks iga l*ts kiidab oma! Ma olen tõsiselt tüdinud sellest "õige" Volvo plämast. Olles nii tihedalt just I geni S/V70netega kokku puutunud ja teades nende läbisõite ei näe mina siin mingit "vale" Volvot. Kui ikka kere ei kesta siis ikka naljalt mingit vana parsat üles ei muki. S/V70netel on esiteks kordades rohkem lisavarustus ja mugavust, mis tõesti võib rohkem maksta.
Sinu jutu lõpetuseks annan teada, et just sellepärast, et mu isa 1993 aasta 240 on nii mäda ja üldse parsa ei hakka me teda enam remontima/keevitama. Või sponsoreerid? :)
Aga edu!




Kogu jutt tundub põhimõtteliselt õige olevat, aga "õige" volvo vedav sild jääb siiski tagumiseks :)
See on kirjutamata reegel ja see ei kuulu isegi vaidlustamisele.

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 02 Sept 2014, 12:28
Postitas Volvo75
Nõus ei ole aga aktsepteerin seda maailmavaadet :-)
Esisild meeldib lihtsalt rohkem :-)

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 02 Sept 2014, 13:16
Postitas Priit_P
Andresko, on üks igivana ütelus- nii kaua kui elab kere, elab ka auto- selles osas küll midagi väga vaielda pole. Pole keret, pole ka autot enam. Loomulikult on kõik tehtav (eriti lihtne kui on võimalus ja oskus endal keretöid teha ja värvida), aga korraliku keretöö ja värvimisega võrreldes on tehnika remont või ümber lappamine üpris tühine katsumus. Miks ma nii väidan? Nähtud küll masinaid mis aasta peale keretöid roostetavad nagu peletised- selline töö kvaliteet pole teenuse maksumust arvestades aksepteeritav. Oleks nad siis kuskil kuuri all üles löödud ja üle tuisatud... sellest saaks veel aru. Ja oma ala HÄID spetsialiste (kes teevad nii et on tehtud) just ülearu palju pole. Oman mõningast kokkupuudet, seega tean millest jutt käib. Samamoodi pole hõisata heade maalrite osas. See et auto on värvitud, ei tähenda veel seda, et ta tehases saavutatud kvaliteedi lähedale küündib.

Aga kindlasti saab supp`i 200st asja ehk igal juhul parem kui varem. Edu sellega ja hoia meid ikka edusammudega kursis :)

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 02 Sept 2014, 19:04
Postitas Tanel
Marko, kui mäletad mu juttu siis ole hea viksa pilk peale kartja poole tehase keevitus punktidele.

Miks visatakse 850 ja x70 Fordiga samma patta, kui Ford ostis volvo 1999a ja Volvo hakkas tootma 850 juba 1992a?

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 02 Sept 2014, 19:58
Postitas Volvo75
Just Tanel. Reaalsed kokkupuuted Volvo ja Fordi vahel tulid aastaid peale 2000.

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 02 Sept 2014, 21:06
Postitas supp
Tanel kirjutas:Marko, kui mäletad mu juttu siis ole hea viksa pilk peale kartja poole tehase keevitus punktidele.


mis nendega peaks olema, kui eelmine kord kere tegin siis juhi pool oli näha natuke kohmakas keevitus tagatiiva liite kohtadel.

TO: Priit_P muuseas see, et "auto elab, kuni kere elab" on kehtiv ainult "plassmassist liisingu pannide" kohta, vanakooli masinatel loeb kompleksus, kõik mis on mustast metallist on odavalt tehtav, võrreldes igasugu liistude ja tulede viledega, kui ei usu siis ma võin tutvustada mõne 60-70a vana auto omanikuga

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 02 Sept 2014, 21:45
Postitas Priit_P
Noh, oleneb muidugi jah millega võrrelda, kui hakata ntx 70datest pärit Mersule (või mis tahes teisele klassikule) esindusest ehisdetaile tellima, siis võivad numbrid kosmosesse tõusta küll. Enda 99a V70 puhul nagu ei kurda. Igaks juhuks, et keegi valesti aru ei saaks- ma ei pea enda V70`t klassikuks. Selles ei tarvitse mind veeda, tean et odavam ja lihtsam on osta kohe võimalikult komplektne vanur. Üldiselt on aga plekitöö odav ainult kahel juhul- kui oskad ise hästi teha või väikese töömahu puhul. Kvaliteetset teenust ostes on see päris kallis lõbu. Ja odavalt kehva tööd pole mõtet teha lasta, mitu korda üle tehes läheb veel kallimaks ja tulemust ikka pole. Kõik oleneb ju kui suurest töömahust rääkida.
Toon näite teemasse: sinu Volvo tagumise poritiiva taastamine läheks kohas kuhu julgeks oma auto viia maksma suurusjärgus 250-300Euri Kuid ta jääks püsima ja töödeldakse vastavalt. Tavaliselt ei piirdu plekksepa poolne sekkumine nii vanadel autodel ainult ühe kerepaneeliga. Ja värvimisest pole keegi veel midagi rääkinud... Hakkame vaikselt suurusjärgust aimu saama :) Muidugi võib tahtmise korral ka remondi poolelt tuua ekstreemseid näiteid. W140 kerega Mersule esindusest pulkasid tellides 2000Euriga põhjalikku veermikuremonti ette ei võta. Vahe on selles, et uute sillapulikatega võib ettevõtmise tööde lõppedes ikkagi kordaläinuks lugeda, keretööde ja värvimise puhul selgub lõplik tõde õnnestumise (või siis ebaõnnestumise) kohta alles 6-12kuud hiljem.
Eespool öeldud lause peab minu arust paika iga liikuri puhul ja oli käibel juba siis, kui meil siin autoliisingust keegi miskit kuulnudki polnud :) Kuid muidugi kehtib see kahtlemata ka plastmassist liisingupannide kohta.

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 02 Sept 2014, 22:40
Postitas supp
eks ma muidugi otsin korraliku tagatiiba, samasuguse uue auto leidmine on kahjuks võimatu
kui 7a tagasi sellel autol keretööd tegin siis oli see mu esimene katsetus (ainult värvimise ostsin sisse ja see oli vist ca 2-1500.- eeki), eeltööd tegin ise ja kulus täpselt 2 nädalat auto laiali lammutamisest kuni kokkupanekuni, ja näe kestis eesti talvetes 7a, kui midagi muud üle ei jää siis taastan vanatiiva, sest mingit ulmetööd seal pole, lihtsalt parema tulemuse ja kestvama saaks uue/korraliku kasutatud tiiva puhul, muidugi kui ma masinat enam igapäevaselt talveautona ei kasutaks, siis kestaks plekk ikka kaua, autode puudust mul pole aga auto on ikka sõitmiseks mitte vedelemiseks garaasis
loomulikult ei viitsi täna ega ka kauges tulevikus mingit mitte roostetavat v70et keegi keevitama ja pahteldama hakata jne