Mida arvate naastrehvide keelamisest?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Mida arvate naastrehvide keelamisest?
Ähvardatakse keelata naastrehvide kasutamine Eestis. Kuidas ise suhtute sellesse?
Ma ise sõidan sellel aastal esimest korda lamellidega. On küll tipp klassi kuuluvd aga meie kliimas on teinekord vaja ikka rohkem haarduvust. Seega tulevaks talveks vahetan lamellid taas UG500 naastrehvide vastu.
Point: jäägu see ikka igaühe enda teha milliseid rehve kasutab.
D.
Ma ise sõidan sellel aastal esimest korda lamellidega. On küll tipp klassi kuuluvd aga meie kliimas on teinekord vaja ikka rohkem haarduvust. Seega tulevaks talveks vahetan lamellid taas UG500 naastrehvide vastu.
Point: jäägu see ikka igaühe enda teha milliseid rehve kasutab.
D.
Suhteliselt erapooletu. Keelaku ära või ärgu keelaku ise üldiselt naastudega ei sõida. Ei näe erilist vahet. Paljukest Eestis ikka sellist lausjääd on kus naastu eelised kasuks tulevad. Põhimaanteed ja linnatänavad reeglina ikka puhtad ja seal pole mõtet naastudega põristada.
Need üksikud hetked kui tõesti on kiilasjää või väga libe tuleb lihtsalt ise mõistlik olla ja vähe rahulikumalt võtta.
90% ajast on Tartu maantee kus peal mina sõidan ca 90% sõitudest selline, et naastuga on pigem ohtlikum kui ohutum sõita - märja asfaldi peal on palju libedam naastuga.
P.S. Paari päeva pärast võib suverehvid alla panna.
Need üksikud hetked kui tõesti on kiilasjää või väga libe tuleb lihtsalt ise mõistlik olla ja vähe rahulikumalt võtta.
90% ajast on Tartu maantee kus peal mina sõidan ca 90% sõitudest selline, et naastuga on pigem ohtlikum kui ohutum sõita - märja asfaldi peal on palju libedam naastuga.
P.S. Paari päeva pärast võib suverehvid alla panna.
VonSten kirjutas:Paljukest Eestis ikka sellist lausjääd on kus naastu eelised kasuks tulevad. Põhimaanteed ja linnatänavad reeglina ikka puhtad ja seal pole mõtet naastudega põristada.
Põhimaanteed on jah OK. Kuid ise liigun tihti ka Lõuna Eestis. Sealsed teed on küll lumest puhtad aga kiilas jääga kaetud. Seal kuplite vahel käänulitel teedel juba lamelliga ei liigu.
D.
aastaid sõidan lamellidega ja hea lamell on kindlasti parem viletsast naastust.
minu arvamus naastudega sõidust on puht psüholoogiline tegur.tähtsam on siiski tunnetada oma võimeid ja näha ette olukordi ,kus roolija ei muutuks reisijaks .
ära keelamisse suhtun positiivselt.meie teed on õudsaks sõidetud ja kahjuks nad ise paremaks ei lähe.
minu arvamus naastudega sõidust on puht psüholoogiline tegur.tähtsam on siiski tunnetada oma võimeid ja näha ette olukordi ,kus roolija ei muutuks reisijaks .
ära keelamisse suhtun positiivselt.meie teed on õudsaks sõidetud ja kahjuks nad ise paremaks ei lähe.
taskusse 51912129
Ikka naastu poolt... Ära keelamise poolt ei oleks väga. Veel... Meie viimase aja talved on üsna heitlikud olnud. Kord sajab nii et pole lund kuhugi panna, järgmine talv tuleb jällegi üldse lumeta. Üsna raske on tegelikutl seisukohta võtta küll, kuhu suunas liikuda. Samas - lähim maa, kus naastud keelatud, peaks olema enamus Saksamaast. Kas me oleme tõesti nüüd kliimasoojenemises nii lähedale jõudnud, et võiksime endale ka säärast "luksust" kui naastrehv keelata? Teades, kuidas meie teid lahti lükatakse olen igal juhul veel jääv naastu tarbija...
Praeguste teede ja teehoolduse juures väga ei kipu lamelle eelistama, eriti veel kui vaja üsna tihti kuhugi kõrvalistele teedele pöörata.
AWD volvoga sõites poleks ehk nii hull.
Kuid, kui keelamise tagajärel tehtaks teed korda, olen kahekäega poolt.
Ei tea, kas Raplasse saab nüüd tulla suvekaga...
AWD volvoga sõites poleks ehk nii hull.
Kuid, kui keelamise tagajärel tehtaks teed korda, olen kahekäega poolt.
Ei tea, kas Raplasse saab nüüd tulla suvekaga...
S40 T4 HX35
[quote="Demis
Põhimaanteed on jah OK. Kuid ise liigun tihti ka Lõuna Eestis. Sealsed teed on küll lumest puhtad aga kiilas jääga kaetud. Seal kuplite vahel käänulitel teedel juba lamelliga ei liigu.
D.[/quote]
Sama siin. Igatahen naastude poolt. Oma tööülesandeid tuleb täita vahel väga kummalistes kohtades ja maal vanaema juures käies on pea talve läbi teedel klaas kuna need metsa vahelised teed sulavad puhtaks alles keset kevadet. Ma sõidan seal isegi naastudega jeeli-jeeli. Lamellidega ma sinna minna ei julgeks.
Põhimaanteed on jah OK. Kuid ise liigun tihti ka Lõuna Eestis. Sealsed teed on küll lumest puhtad aga kiilas jääga kaetud. Seal kuplite vahel käänulitel teedel juba lamelliga ei liigu.
D.[/quote]
Sama siin. Igatahen naastude poolt. Oma tööülesandeid tuleb täita vahel väga kummalistes kohtades ja maal vanaema juures käies on pea talve läbi teedel klaas kuna need metsa vahelised teed sulavad puhtaks alles keset kevadet. Ma sõidan seal isegi naastudega jeeli-jeeli. Lamellidega ma sinna minna ei julgeks.
Viimati muutis sullivanmike, 28 Veebr 2007, 20:27, muudetud 1 kord kokku.
JaanKaer kirjutas:Ikka naastu poolt... Ära keelamise poolt ei oleks väga. Veel... Meie viimase aja talved on üsna heitlikud olnud. Kord sajab nii et pole lund kuhugi panna, järgmine talv tuleb jällegi üldse lumeta. Üsna raske on tegelikutl seisukohta võtta küll, kuhu suunas liikuda. Samas - lähim maa, kus naastud keelatud, peaks olema enamus Saksamaast. Kas me oleme tõesti nüüd kliimasoojenemises nii lähedale jõudnud, et võiksime endale ka säärast "luksust" kui naastrehv keelata? Teades, kuidas meie teid lahti lükatakse olen igal juhul veel jääv naastu tarbija...
Naastud peaks olema keelatud juba alates leedust.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
ei poolda üldse seda mõtet.
talvel on vaja maal käia ja seal eriti teid ei lükata. ja kui juhtub sula tulema siis ei seisa seal juba niisamagi püsti. jäägu ikka et igaüks valib ise mida auto olla paneb ja millega tal kindlam sõita on
talvel on vaja maal käia ja seal eriti teid ei lükata. ja kui juhtub sula tulema siis ei seisa seal juba niisamagi püsti. jäägu ikka et igaüks valib ise mida auto olla paneb ja millega tal kindlam sõita on
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Ise sõidan küll M+S-ga, aga ei poolda seda mõtet. Nagu juba räägitud siis kõvalteed on vahel kaetud kiilasjääga kuhu ilma naelata sattuda ei tahaks. Samas ma ei saa aru miks on vaja osta autole alla naelad kui sõidetakse enamuses linnas kus jääd just palju ei kohta . Seda juttu on räägitud juba aastaid, aga siiani pole midagi tehtud ja ilmselt ei tehta ka.
V40 1,9D 97a
vopski kirjutas:Ise sõidan küll M+S-ga, aga ei poolda seda mõtet. Nagu juba räägitud siis kõvalteed on vahel kaetud kiilasjääga kuhu ilma naelata sattuda ei tahaks. Samas ma ei saa aru miks on vaja osta autole alla naelad kui sõidetakse enamuses linnas kus jääd just palju ei kohta . Seda juttu on räägitud juba aastaid, aga siiani pole midagi tehtud ja ilmselt ei tehta ka.
Ärge unustage et Eesti ei piirdu kaugeltki ainult Tallinnaga, väga paljud inimesed elavad linnast väljas ka!!!! Ma tean päris mitut
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 38 külalist