375. leht 412-st

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 14 Aug 2019, 15:06
Postitas hendrikmm
jan110 kirjutas:2001 a. S60-le uksi lukustades ei lukustu kütusepaagi luuk. Kas seal mingi eraldi mootor, mis võib läbi olla? Kui raske selle vahetus võiks olla?

Kui 15 minuti pärast lukku ei lähe, siis mootor asub pagasnikus polstri taga, ligipääs hea ja vahetus lihtne.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 15 Aug 2019, 07:29
Postitas PorisedRattad
jan110 kirjutas:2001 a. S60-le uksi lukustades ei lukustu kütusepaagi luuk. Kas seal mingi eraldi mootor, mis võib läbi olla? Kui raske selle vahetus võiks olla?

Muidugi mootor võib ka läbi olla. Aga muidu on point selles, et kui lähed tankima, siis saad uksed lukku panna, aga kütuseluuk jääb selleks ajaks lahti kuniks sa tangid. Manuali järgi oli vast 10 minutit.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 18 Aug 2019, 11:06
Postitas Erkn
Salongi puhastades eemaldasin tagumise istme. Porolooni all juhtmestik ja mõned lahtised pistikud. Oskab keegi öelda kas need mingid tehase poolt ettevalmistused või muud vajalikud asjad? :D samas kõik ju töötab... Peaaegu. Keyless go ei lähe lukku vaid kõrvalistuja poolt. Muu toimib. S80 d5 136kw 2007

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 18 Aug 2019, 11:18
Postitas ants
Erkn kirjutas:Salongi puhastades eemaldasin tagumise istme. Porolooni all juhtmestik ja mõned lahtised pistikud. Oskab keegi öelda kas need mingid tehase poolt ettevalmistused või muud vajalikud asjad? :D samas kõik ju töötab... Peaaegu. Keyless go ei lähe lukku vaid kõrvalistuja poolt. Muu toimib. S80 d5 136kw 2007


Vabad pistikud võivad olla tagaistmete soojendusele.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 18 Aug 2019, 11:29
Postitas Erkn
ants kirjutas:
Erkn kirjutas:Salongi puhastades eemaldasin tagumise istme. Porolooni all juhtmestik ja mõned lahtised pistikud. Oskab keegi öelda kas need mingid tehase poolt ettevalmistused või muud vajalikud asjad? :D samas kõik ju töötab... Peaaegu. Keyless go ei lähe lukku vaid kõrvalistuja poolt. Muu toimib. S80 d5 136kw 2007


Vabad pistikud võivad olla tagaistmete soojendusele.


Võimalik, kuid seal mõlemal pool kolm eri pistikut vaba

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 18 Aug 2019, 17:17
Postitas ants
Erkn kirjutas:
ants kirjutas:
Erkn kirjutas:Salongi puhastades eemaldasin tagumise istme. Porolooni all juhtmestik ja mõned lahtised pistikud. Oskab keegi öelda kas need mingid tehase poolt ettevalmistused või muud vajalikud asjad? :D samas kõik ju töötab... Peaaegu. Keyless go ei lähe lukku vaid kõrvalistuja poolt. Muu toimib. S80 d5 136kw 2007


Vabad pistikud võivad olla tagaistmete soojendusele.


Võimalik, kuid seal mõlemal pool kolm eri pistikut vaba

Osa on turvavöödele.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 18 Aug 2019, 17:40
Postitas Erkn
Mul näitab kellaplokis kui mõni turvavöö kasutuses nii, et ikkagi on need pistikud "üle" :D

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 19 Aug 2019, 15:12
Postitas Johnson
Kas keegi on kasutanud või omab kokkupuuteid Liqui moly Special Tec V 0V30 mootoriõliga? Kirjade ja spetside järgi peaks vastama volvo ettenähtud standarditele. Kuna lähiajal õlivahetus kavas, siis uuriks varakult maad. Autoks s60 2.4d

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 19 Aug 2019, 23:58
Postitas RK1.0
V70 my2015, kas diagnostiks sobib vida dice 2014D? Kirjelduses, et up to 2014...?
E:Vida 2015A sobib ka 2015 ja edasi.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 22 Aug 2019, 16:40
Postitas callaway
Volvo 940 pealt B230FT.
Kas oli mudeleid, mille ei olnud tehasest katalüsaatorit? Kui jah, siis mis aastad jms

Kas keegi suudab lingi või mingi fakti tuua?

Arki jaoks vaja.

K.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 30 Aug 2019, 20:11
Postitas Oldschool79
Tere!

Kuna auto omanik alles 3-ndat aastat ja seetõttu ilmselt kogemuste puudumise tõttu arvan, et ei suuda ise visuaalselt-tunnetuslikult hinnata-

Pidurikettad-klotsid- Sõites linnakiirusel mingit pulseerivat- klõbisevat vibratsiooni ei ole. Sõites maanteekiirusel ja aeglustamise eesmärgil pidureid kasutades hakkab klõbisema/vibreerima. Vot on raske selgeks, teha, kas see on akustiline või mitte. Igatahes jääb mulje, et kas piduriklotsid või kettad hakkavad läbi kuluma.

Mille järgi saab aru, et pidurdusefektiivsus on madal (mitte arvestada pikenenud pidurdusteekonda, sest see mul ei tundu olevat pikenenud)? Samas on üllatav, et kui käisin ÜV eelset kontrolli tegemas, siis öeldi, et veel annab välja.
Pidi olema ju mingi akustiline hoiatus. Kuskilt foorumist lugesin, et vibreerimine võib anda märku ka kõveratest piduriketastest. Kas võib-olla midagi sellist?

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 31 Aug 2019, 22:06
Postitas taavi
kui kettad on kõverad, siis jah pidurdades esimesed kettad väristavad rooli, tagumised lihtsalt teevad sellist toktoktok häält (iga ratta täispöörde kohta üks "tok"). Täpsema tulemuse saad piduristendis. Aga mis on akustiline hoiatus? ilmselt mõtled vilisevaid piduriklotse? Osadel on, osadel mitte. Kui pole ja klots otsas, hakkab raud vastu rauda käima, ka see on kuulda akustiliselt. Üldiselt, kui ise ei oska, sõida mõnda ülevaatluspunkti ja küsi nende käest, las kotrollivad pidurid üle.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 01 Sept 2019, 10:24
Postitas kloox
https://www.autodoc.ee/metelli/9265944 Siin normaalselt näha see akustiline hoiatus,kohtab teda enamjaolt japsidel.Klotsi külge needitud plekiriba,mis klotsi kuludes hakkab vastu ketast kriuksuma ja vastikut häält tegema. Klõbisema see jupp kohe kindlasti ei tohiks hakata(ise pole vähemalt kuulnud).Vibra tekib ikka kõveratest ketastest,kui koos rooliga siis esimesed,kui ilma roolita siis tagumised.Noh ja kogu ülejäänud pidurimajandus ka üle kontrollida,miks vibra tekkis ja vajaminevad jupid vahetada.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 01 Sept 2019, 21:22
Postitas Erkn
Oldschool79 kirjutas:Tere!

Kuna auto omanik alles 3-ndat aastat ja seetõttu ilmselt kogemuste puudumise tõttu arvan, et ei suuda ise visuaalselt-tunnetuslikult hinnata-

Pidurikettad-klotsid- Sõites linnakiirusel mingit pulseerivat- klõbisevat vibratsiooni ei ole. Sõites maanteekiirusel ja aeglustamise eesmärgil pidureid kasutades hakkab klõbisema/vibreerima. Vot on raske selgeks, teha, kas see on akustiline või mitte. Igatahes jääb mulje, et kas piduriklotsid või kettad hakkavad läbi kuluma.

Mille järgi saab aru, et pidurdusefektiivsus on madal (mitte arvestada pikenenud pidurdusteekonda, sest see mul ei tundu olevat pikenenud)? Samas on üllatav, et kui käisin ÜV eelset kontrolli tegemas, siis öeldi, et veel annab välja.
Pidi olema ju mingi akustiline hoiatus. Kuskilt foorumist lugesin, et vibreerimine võib anda märku ka kõveratest piduriketastest. Kas võib-olla midagi sellist?


Mul oli pidurdades nii, et rool hakkas käes värisema. Teadsin kohe, et kettad kõverad. Panin teenindusse aja ning ütlesin, et esimesed kettad ära vahetaks. Kui auto kätte sain, siis oli viga kadunud. Üldjuhul ongi asi ketastes ühesõnaga.

Ketaste/klotside kulumisest saad aru kui pidurdaded teeb kraapivat häält või süttib tuli armatuuris. Muud pole siin midagi

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 01 Sept 2019, 23:25
Postitas Oldschool79
Tänud. Eks lasen kontrollida siis. Tegelikult tundub, et pedaal vibreerib ja klõbin samal ajal,klõbiseb nagu eestpoolt ikka. rool ei värise. Võib-olla mingi seos piduri peasilindri või rõhkudega? Samas tundub et rõhk ikka korras, sest kui rõhku ei oleks, siis vajuks ju pedaal põhja?
ABS riket auto ei näita, mul muid märgutulesid ei ole (2002 aasta auto arvuti veateateid ei esita, on ainult märgutuled) , nii, et vist ikka mehhaaniline viga. Varem sellist pulseerimist ei olnud. Ainult libedaga, kui ABS tööle hakkas. Selle nädala jooksul läheb auto kontrolli, et ÜV jaoks kõik ära teha.

Kui vea lahendatud saan, postitan tagasiside. Et teistel samade sümptomite korral oleks lihtsam sarnasele veale rohtu otsida.

EDIT: Niisiis lõpptulemus on selline et pedaali võdisemine ja auto vibreerimine pidurdamisel on kadunud. Vahetusse läksid eesmised ja tagumised stabikakondid, tagumised pidurikettad+klotsid ja lisaks parempoolne veovõlli ots. Mehaanikud arvasid, et pedaali võdisemist põhjustas vasakpoolne kinni kiilunud pidurikolb. Aga ütles kohe, et sul pidurisadul kinni. varsti mingil ajal siis ÜV. Ise arvan, et mingil ajal tuleb mõelda esimeste piduriketaste ja klotside peale. Alusveermiku komponentide vahetus kokku 185€ (varuosad (ise tellisin) ja tööraha).