sanderk kirjutas:Tänud! Kannan punase variandi siis kindlasti maha. Alumiinumi jätaks ikka ette. See ette ei tohiks jääda. Lähen otsin metalli ja vaatab kuidas välja kukub.
Ruumi seal isegi on ja numbrimärgist ettepoole ei tohiks lõpptulemus ulatuda.Iceman kirjutas:Kas lihtsam poleks päris maasturit soetada, kui sõiduautole maasturi tarvikuid külge kruvida ja pärast ikka veenduda, et poolkõva lahenduse said?
Sellist kaalutletud, mõistlikku ja igavat nõuannet eeldaks kuulda ainult halli corollaga sõitvalt tüübilt
Eks olen võrrelnud ikka teiste kalurite autosi ja tõesti ei näe pointi mingit mõlakat muretseda et sellega täpselt samu asju teha mida praegu xc-ga teen. Mugavus ja kindla margi lembus mängib ka muidugi rolli natuke. Klaperjahile muidugi ei lähe aga autol võiks valmidus olla raskemateks juhtudeks kui neid peaks tekkima(väga pehme pinnase peal paar tundi kaldal seistes vajuvad rattad maasse kinni näiteks).
Anna andeks, aga kui sa oled sattunud sellise autoga olukorda, kus on vintsi vaja, siis oled sa ikka juba väga vales kohas . Lihtsalt korralik vints, selle paigaldus jne - selle papi eest saad juba mingi vanema päris maasturi, kus mootor õiget pidi, vahekast ja aeglusti kah. Seda enam, et kui plaanid seda teha nii, nagu pildil, siis palju õnne vintsi pimesi kerimisel. Esimesel korral võibolla joppab, aga kui lased trossi puntrasse, siis hakkad seda pamprit seal ees vihkama.