Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4759
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ants » 15 Jaan 2020, 12:00

Jälle olukord, kus tuleb interneeduse kaudu autot remontida.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
PlaanB
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 18 Sept 2018, 08:47

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas PlaanB » 15 Jaan 2020, 15:35

PorisedRattad kirjutas:
PlaanB kirjutas:Kuidas ma seda käsipidurit peaksin "järele andma?

Käsipiduri tross võib olla liiga pingul ja ei lase klotsidel piisavalt eemale tulla ketastest.
Teine variant on see, et automaat kastiga sa tagurdades hoiad vaikselt pidurit peal ja need konkreetset klotsid teevadki sellist häält niiske ilmaga.


Kusjuures hoian jah jalga piduri peal kui tagurdan (kui ruumi rohkem ja pidurdan alles lõpus, siis pole seda häält kuulnud), seega see selgitus tundub üsna tabav. Aga kas seda saab kuidagi teisiti ka parandada või tuleb nende klotside kallale minna?
Volvotar aastat 2018.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4759
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ants » 15 Jaan 2020, 17:50

Ära tagurda. :)
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
McBrainless
Foorumi veteran
Postitusi: 1078
Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas McBrainless » 15 Jaan 2020, 17:54

ants kirjutas:Ära tagurda. :)


Jep, pärast on autot raske maha müüa, kuna läbisõit on ebausutavalt väike.

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Mario_L » 15 Jaan 2020, 18:19

Pigem on jah see, et trumlis klots hoiab vastu ketast.. ma enda omal just maadlesin sama asjaga, uued kettad-klotsid, ikka raibe jääb tagurdades uristama.. võtsin lahti, siis klots nühkis õrnalt vastu ketast ikka, reguleerisin natuke maha, siis korras. tuleb sama teha ka siinkohal.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas PorisedRattad » 16 Jaan 2020, 06:48

PlaanB kirjutas:Kusjuures hoian jah jalga piduri peal kui tagurdan (kui ruumi rohkem ja pidurdan alles lõpus, siis pole seda häält kuulnud), seega see selgitus tundub üsna tabav. Aga kas seda saab kuidagi teisiti ka parandada või tuleb nende klotside kallale minna?

a) kui hääl valju ei ole, siis harju ära . Mul teevad natukene häält ülikuuma ilmaga linnasõidul pidurdades, harjusin ära.
b) teise firma klotsid . ka kallid klotsid võivad häält teha kuna hääle tekkimine sõltub ka ketta materjali keemilisest sisaldusest.

Eemale reguleerimine antud juhul ei aitaks, kuna sul tekib hääl just pidurdamisel ehk vajaliku kontakti saavutamisel.
XC70 2.5T 2004 154kw

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 1070
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas kloox » 16 Jaan 2020, 08:05

PorisedRattad kirjutas:
PlaanB kirjutas:


b) teise firma klotsid . ka kallid klotsid võivad häält teha kuna hääle tekkimine sõltub ka ketta materjali keemilisest sisaldusest.


Mõnda näidet?Ma olen kunagi kõige odavamad kettad,mis leida õnnestus ja korraliku klotsi pannud ja vilet pole kohanud.Hetkel ees ka maeitea(oli ostes just alla keeratud,aga klotsid hakkasid vilistama ja viskasin minema) mis kettad ja ate klots ja ka vaikus.Tavaliselt ikka odav klots on koos vilega(kui joppab siis vahest saab ka ilma vileta).
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev. :D

Kasutaja avatar
PlaanB
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 18 Sept 2018, 08:47

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas PlaanB » 16 Jaan 2020, 08:25

McBrainless kirjutas:
ants kirjutas:Ära tagurda. :)


Jep, pärast on autot raske maha müüa, kuna läbisõit on ebausutavalt väike.


Eks ma olen ise ka mõelnud, et milleks see tagurdamine üldse vajalik on? Saab ju käigu neutrali peale panna ning sõiduk parkimiskohale lükata. Kui aega napib, siis võib ka tõsta :unibrow:
Volvotar aastat 2018.

Kasutaja avatar
PlaanB
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 18 Sept 2018, 08:47

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas PlaanB » 16 Jaan 2020, 08:30

[/quote]
a) kui hääl valju ei ole, siis harju ära . Mul teevad natukene häält ülikuuma ilmaga linnasõidul pidurdades, harjusin ära.
b) teise firma klotsid . ka kallid klotsid võivad häält teha kuna hääle tekkimine sõltub ka ketta materjali keemilisest sisaldusest.

Eemale reguleerimine antud juhul ei aitaks, kuna sul tekib hääl just pidurdamisel ehk vajaliku kontakti saavutamisel.[/quote]

Kuna probleem on pigem "dekoratiivne" ja pidurid toimivad kenasti, siis olengi püüdnud silma kinni pigistada. Aga eks ta vahel on veidi piinlik, kui üritad hommikul vara või õhtul hilja kuhugi vaikselt parkida ja siis kogu Harjumaa kuuleb minu Volli ulgumist :D .

Suur tänu kõigile vastajatele, hea teada, et ma pole uunikum oma murega ja järgmine kord hoolduses oskan sõpru õiges suunas juhatada :).
Volvotar aastat 2018.

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas PorisedRattad » 16 Jaan 2020, 15:14

kloox kirjutas:Mõnda näidet?

Näidet konkreetselt ei ole. See on pigem harv juhus kui heade komponentidega mingi hääl tekib.
kloox kirjutas:Tavaliselt ikka odav klots on koos vilega(kui joppab siis vahest saab ka ilma vileta).

Selles suhtes jah, et kõige odavamast ei tasu alati parimat loota.
XC70 2.5T 2004 154kw

Kasutaja avatar
McBrainless
Foorumi veteran
Postitusi: 1078
Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas McBrainless » 16 Jaan 2020, 19:21

Liiwaannus kirjutas:Tehase upgradei puhul peaks maksikumi võtmiseks kõik vahetama, maki, võimu ja kõlarid. Kui soodsalt kätte saad ja nokkida tahad, siis miks mitte. Juhtmete valmiduse kohta teab keegi teine rääkida.

Olekski jah plaanis kogu süsteem välja vahetada + eesmised uksepolstrid.
allan kirjutas:Kas maki undamine tuleb kliimaploki pisikesest ribidega august? Seal peabki väike ventilaator vuhisema, mis salongi temperatuuriandurile siseõhku puhub. Kui kõvasti undab, siis on tolmune või läbi minemas.

Uuesti kuulates tuleb see heli pigem sealt ribidega august. Kui autos vaikus ja kuulata ligidalt, siis on vaid kuulda, seega pigem vaikne.
Mihkel. kirjutas:Mul ka "tehase upgrade", ehk PA-300 võim ja asisemad tehase kõlarid ees. Käis enne baasvarustuse kõlaritega ka hästi, kuniks võim neist jagu sai omal veal. Ustesse heliisolatsioon teha ning saab ikka väga hea. Otsest vajadust peale uste matiga üle käimist supaka järele ei näinud, kuid too oli juba varem lisatud ning annab uste kõlaritele pisut kergema elu. Olen piisavalt kriitiline heli suhtes ja see süsteem suudab kõrva paitada küll :wink:

Vaatasin natukene sinu teemat ka, peaks ise ikkagi selle vahetuse ette võtma. Heliisolatsioon on hea mõte ka, panen to do listi.
SvenR kirjutas:Vaadates su teksti siis ega heli teema pole just eriti sinu ala, seega soovitaks vahetada lihtsalt kölarid. Tegelikuses omab see HU_650 vägagi kvaliteetset heli ja kölari uuendusest enamiku inimese körvadele piisab. Audison ja Morel on tänaseks hinna poolest küll läinud üsna kalliks aga on endiselt soodsamad kui näiteks DLS vöi möni muu high end bränd ning on soodsamad kui Hertz sama kvaliteediklassi elemendid. Odava Alpine, Clarion, Hertz jne. paigaldamine ei oma pointi kuna kölarite vahetus pole nina nuuskamine.

Ega ei jaga seda teemat küll jah. Mul muidu tutikad Morel Tempo 5 2 way 5/6 kõlarid olemas karbis seismas aga kuna ma eelistan esialgu ainult originaali, siis midagi muud peale originaali asemele panna ei tahaks.

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 319
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Ööbik » 17 Jaan 2020, 09:47

Hmm, mul on siuke tees, kui paljud sellega nõustuvad, ümber lükkavad?
740 ja 940 seeria vahe on suures osas kosmeetiline, aluskonstruktsioon teistsugune niipalju kui seda kosmeetilisel pealispinnal vaja on. Kõige suurem erinevus ehk neide kahe vahel on roostekindlus? Mulle on mulje jäänud, et 740 mädaneb päris rõõmsasti kui annad talle võimaluse? Esimeste aastakäikude 940 on natu paremad kui 740, kuid olukord muutub oluliselt paremaks 940'ga alates 1995. Need juba meenutavad kaasaegsemaid tootmisvõtteid autotööstuses rauaga ümber käimisel lisaks helisummmutusega on oluline samm edasi astutud.

Ehk siis, 740 on tore ju(kellele ema, kellele tütar) kuid mädaneb raibe. 1995a. 940 jälle on päris moodne auto võrreldes 740'ga, aga nii võimatult tehnikat täis, et südame võib pahaks ajada mõnel, aga kestab jälle :)
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010

Kasutaja avatar
Igor
Volvo Club liige
Postitusi: 874
Liitunud: 19 Juun 2005, 09:58
Asukoht: Lõuna-Harjumaa

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Igor » 17 Jaan 2020, 09:54

700 on mitu head aastat vanem, kui 900. 10-15 aasta pärast on 900sed samasugused, kui tänased 700sed. 700 siis muidugi veel hullemad. Jne...
Вольво c cемëрки начинается!

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 319
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Ööbik » 17 Jaan 2020, 12:04

Igor kirjutas:700 on mitu head aastat vanem, kui 900. 10-15 aasta pärast on 900sed samasugused, kui tänased 700sed. 700 siis muidugi veel hullemad. Jne...

No see on loogikaga seotud lähenemine jah.

Samas sama loogiliseks pean seda, et näen sileda põhjaga aia ääres seismas masinaid ülalnimetatud aastakäikudest ja mädanemise jõulisus vanematel keredel viitab muule kui vaid vanusele. 80'date põlvkonnal kereplekid mädanevad isuga ja raami ka hammustab. 92 kanti masinatel raam parem kuid plekid usinalt mädanevad. 95+ keredel püsivad plekid ka ühes koos paremini "klassikalistest" mädanemiskohtadest. Ma üritan aru saada, kas siin on ka seaduspärasusega tegu vmitte.
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4759
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ants » 17 Jaan 2020, 12:13

Ega siis ainult vl aasta ei loe, loeb ka läbisõit ja teed, mida mööda on sõidetud :(
745 GL ´91; LR90 ´87.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist