6. leht 10-st

Re: Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

Postitatud: 11 Sept 2014, 18:33
Postitas Tanel
Berit kirjutas:te olete ikka haiged inimesed, kuidas te jaksate ühe ja sama täiesti mõttetu asja üle aastaid vaidluslahinguid pidada :)

sõida, aga ära mölise!

Igal lollil oma lõbu.

Kui siin terad sõkaldest eristada siis loeb siit teemast välja ju nii mõndagi

Re: Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

Postitatud: 07 Okt 2014, 19:48
Postitas KuldarA
Sattusin täna juhuslikult ühe vana video peale, mis meenutas mulle, miks ma endale(ja enda naisele ja lastele) igapäeva sõiduautoks tahan uuemat autot.

Üheks peategelesaseks on siis selle teema järgi maailma parim auto, 900-ne Volvo, teiseks osapooleks üks odavamaid tänapäeva(nüüd küll juba vana) autosid.

https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

Re: Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

Postitatud: 07 Okt 2014, 20:04
Postitas Igor
Oligi juba kauaks vaikseks jäänud! :D

Re: Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

Postitatud: 07 Okt 2014, 20:17
Postitas Liiwaannus
Pilt Peaks 95% sellest teemast kokku võtma. 5% on need terad, mida Tanel mainis.

Re: Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

Postitatud: 23 Okt 2014, 00:10
Postitas Faric
Volvo majas olemas esiveolise näol, kuid parim variant on endiselt tagaveoline, hetkel ise küll kasutan sakslase poolt toodetud omegat, tagaveo plussideks ei loe kohe külg ees sõitmist vaid väga stabiilne juhitavus, esiveolise roolis aind võimle, vb on mõnel sellest raske aru saada aga nii on, samal ajal hoian tagavedust ühe näpuga paigal, linnas foorialt startides ei puutu ka rooli vahepeal kuna masin liigub ju kindlalt otse.

Re: Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

Postitatud: 23 Okt 2014, 05:06
Postitas digimon
Mina oma 850 ei võime küll kuidagi rooliga ja samuti võin käed lahhti foori alt minema minema minna.

Re: Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

Postitatud: 23 Okt 2014, 09:58
Postitas smurf
Vaesed nelikumehed.. Selle teema järgi (pideva)nelikuga foori tagant startides lükkavad tagarattad autot otse, aga kuna esisild ka veab, siis rahmelda nagu segane seal salongis. Kokkuvõttes ei saagi autoga sõita ju nii.

Ma ei saa aru mis neegrid osade esiveoliste kapoti all elavad, kes ise roole keeravad.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4

Re: Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

Postitatud: 23 Okt 2014, 10:38
Postitas ants
Rahmeldama paneb veojõu kontroll, sellest ka rooli vibamine.

Re: Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

Postitatud: 23 Okt 2014, 10:57
Postitas KuldarA
Ja esiveolisega kuival asfaltil vist muud moodi kohalt ära ei saa kui veojõukontrolli vilkudes? Enne vilgutab seda Sul tagavedu.

See rooliga mängimine on kinni tee rööbastes, auto rehvides ja milles kõiges muus mitte veoskeemis.

Re: Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

Postitatud: 23 Okt 2014, 17:01
Postitas ddig
Elementaarse kodutöö võiks ikka ära teha või pea liiva alt välja võtta. Ükskõik kui roostes see kardetud tagaveoline on, ei muuda see esiveolist paremaks autoks ega kaota ära tehnilise lahenduse puudustest ja omapäradest tingitud probleeme.

http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_steering
http://www.aa1car.com/library/torque_steer.htm
http://www.youtube.com/watch?v=2Bq0FFsXpuI

Re: Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

Postitatud: 23 Okt 2014, 17:18
Postitas smurf
No see on juba teine jutt ju. Kogu sellest teemaarendusest on jäänud mulle mulje, et esiveolisega peab koguaeg haigelt vaeva nägema (ilmselt hea kui ka kaasreisijad aitaks rooli kuidagigi ohjeldada), et kuidagi teel püsida. Minumeelest isegi vist sina kirjutasid, et isa auto tahab sul maanteel kraavi sõita. Aga see pole enam ju torque steering? See on mingi muu teema. Või sain ikkagi valesti aru?

Selle torque steeringu koha pealt ei vaidle üldse vastu. Kui ma enda 176000W püüan startides julmalt maha kanda, siis rool kipub töllerdama küll. Aga suuri ebamugavustundeid ja enesetapumõtteid see minus ei tekita. Kui sõita linnas igapäevaselt normaalse inimese kombel, siis arutut võimlemist mul ette ei tule. See kui auto tahab maanteel kraavi sõita on ikka miski muu asi. Samuti kipub vahepeal mul auto teed otsima, aga see tuleb juba roobastest ja suuremast rehvilaiusest kui Huidai Ketsil.

Re: Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

Postitatud: 23 Okt 2014, 19:48
Postitas ants
KuldarA kirjutas:Ja esiveolisega kuival asfaltil vist muud moodi kohalt ära ei saa kui veojõukontrolli vilkudes? Enne vilgutab seda Sul tagavedu.

See rooliga mängimine on kinni tee rööbastes, auto rehvides ja milles kõiges muus mitte veoskeemis.


Minu tagaveolisel ei ole ei ABS ega veojõu kontrolli.
Kui ma temaga kohalt põhjagaasiga ja plokkissillaga
ära lähen siis ta sõidab sinnapoole kuhu rool suunab.
Esiveolisel hakkab veojõukontroll pidurdama läbilibisevat
ratast, hakkab teine vedama/läbilibisema, pidurdatakse
seda ratast.
Kui vasak ratas libiseb, keerab rool vasakule, kui parem,
keerab rool paremale. Sellest rooli vibamine.

Re: Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

Postitatud: 23 Okt 2014, 19:52
Postitas KuldarA
to ddig:
Su pandud lingil on endal ka kirjas:
For example, during heavy acceleration the steering may pull to one side, which may be disturbing to the driver.


Ja näiteks üks asi, mis selle efekti minimaliseerib:
Power assisted steering (set on most modern cars) make the torque steer effect less noticeable to the driver. Steer-by-wire[4] also hides the effect of torque steer from the driver. EPAS can be calibrated to directly suppress the torque effect at the handwheel, and the steer effect on the vehicle.


Ühesõnaga, kui Sa just igat foori põhjagaasiga ei sõida(mis vb vanakeste puhul on vajalik kuna kõik hobused tallist lahkunud(sarkasm)), siis ei ole seda efekti eriliselt tunda. Lisaks on tänapäeva autodel selline leiutis nagu roolivõimendi ja muud elektroonilised abimehed, mis antud efekti pmst täiesti ära kaotavad igapäeva sõidul.

To ants:
Ise ütlesid:
Rahmeldama paneb veojõu kontroll, sellest ka rooli vibamine.


Mu vastus oli, et ega esiveolisega koguaeg põhjagaasiga ei sõida, seega veojõukontrollist tulenev rahmeldamine on pigem harv nähtus.

Re: Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

Postitatud: 23 Okt 2014, 19:57
Postitas siim460
Siit jutust saab järeldada, et kõik liiklejad vahet ei ole, mis veoskeemiga auto sõidavad nagu ogarad koguaeg foori tagant minema, kas siis ilma veojõu kontrollita ratas ringi või kontrolliga ja pideva piiri peal? Ja ainult tagaveolisega saab sõita ilma aeroobset trenni tegemata? Olen omanud nii esi-, taga-, kui ka nelikveolisi masinaid, aga siiani ei ole aru saanud, kus kohast see vahe sisse tuleb. Ilmselt ei oska sõita. Muidugi ei aja ka iga foori taga ratast ringi. Isiklikult igapäevases liikluses tööle-koju-poodi liikudes vahet ei tunne. Jah tagaveoline on talvel lõbusam, aga see on juba teine teema.

Re: Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

Postitatud: 23 Okt 2014, 20:02
Postitas supp
siim460 kirjutas:. Muidugi ei aja ka iga foori taga ratast ringi.


oot, mis mõttes, no niisuguseid inimesi ei tahaks küll siin foorumis näha, kes iga foori taga ratast ringi ei lase
ratas peab ikka ringi käima igal võimalikul juhul