407. leht 412-st

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 10 Juul 2021, 20:54
Postitas Adalbert
gljuk kirjutas:Üks on automaatkäimari oma. See, millel 1 aju on, see on manuaal

mõlemad masinad on automaadid. ainukene erinevus oligi vaid aasta arvus.
samas, kui teine on automaat kasti oma. siis tekib küsimus: kuidas praegune oskab käike vahetada :)
vb tõesti on manuaal automaadiks ümber ehitatud ( seda ma ei tea ) aga minu istumise all oldud u 75000km on küll väga hästi kast toimetanud

Mootor

Postitatud: 27 Juul 2021, 14:01
Postitas vraivo
Tervist.
Sai soetatud volvo v70 2014 2,0 133kw.ja selline keiss. Näitab mootori märki,kollane,ja kiri chek,mingit viga ei näita.Mida võib see tähendada.Tänud.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 27 Juul 2021, 17:21
Postitas gljuk
Et mootoriajus on veakoodid ikkagi sees ja peab arvutiga üle vaatama. Võib EGRi teema olla.

Re: Mootor

Postitatud: 28 Juul 2021, 06:39
Postitas SvenR
vraivo kirjutas:Tervist.
Sai soetatud volvo v70 2014 2,0 133kw.ja selline keiss. Näitab mootori märki,kollane,ja kiri chek,mingit viga ei näita.Mida võib see tähendada.Tänud.

Ju siis on mingi universaalse kärakaga, korduvalt selliste asjadega kokku puutunud. Alles nädalavahetusel oli inimesel probleem et auto käitub kummaliselt aga veakoode polnud ühtegi leitud, Dice järgi ja Vida näitas kohe mida uurima hakata.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 28 Juul 2021, 16:18
Postitas vraivo
Aga kus ’kes võiks seda kontrollida.Kas ainult Tartu Volvos

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 29 Juul 2021, 08:12
Postitas kloox
vraivo kirjutas:Aga kus ’kes võiks seda kontrollida.Kas ainult Tartu Volvos


Ma võin ka valgas vaadata dice-ga,kui soov on.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 09 Aug 2021, 14:32
Postitas bjorn
2008 V70 P3 2.5T 147kw. Pikemal seismisel käivitub raskelt. Kohe uuesti "võtit andes" läheb käima ja käib edasi ilusasti. Kõik märgid viitavad, et kütus vajub alla. Leidsin viiteid sama mootoriga P2 masinate kohta kus öeldi, et "check valve" ehk tagasilöögiklapp? asub pumbaga koos paagis.

Kas keegi oskab rääkida P3 mudeli puhul sama? Kas jupp võiks olla eraldi vahetatav või ainult koos kütuse etteandepumbaga? Müüakse ka eraldi inline check valve mis paned kütusevoolikule vahele, aga see tundub "häkk" olevat, ehk tegelikult ei lahenda algset mure vaid teed workaroundi.

Eeldan, et paagipumba jaoks on vaja alla lasta paak, sest uuematel mudelitel ei pääse ülevalt poolt ligi ilma rellakata või mäletan valesti?

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 09 Aug 2021, 21:28
Postitas Liiwaannus
Paagi alt ära saamine on täitsa põnev tõesti ja ülevalt poolt hakkimata ligi ei saa. Rahulikult võttes ja esimest korda tehes, läks peam6 tundi diislil pumba vahetuseks. Veremoni mehaanik pakkis tõstukil tegemise ajaks kuni 3h. Kui igasugu tõstukeid ja tugesid pole, siis peaks paagi eemaldamisel olema vajadusel abikäed võtta ja paak soovituslikult aurude peal.

Volvo v50 1.6d

Postitatud: 11 Aug 2021, 22:19
Postitas Volvov5016d
Tere,

Oskab keegi miskit tarka öelda nimelt siis volvo v50 1.6d kohta. Mureks siis julm must mis tagant välja käib. Siis kui veojõukontrolli tuli põlema läheb kaob ka must. Teeninduses pandud uus turbo jne. Jubedalt loobib ôli ka laiali kuskilt. Tunduks nagu kuskilt turbo torude vahelt pressiks turbo survega õli välja. Aga tänud kes viitsivad vastata ja nõu anda.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 11 Aug 2021, 22:31
Postitas Liiwaannus
Vii auto remonti :), parim soovitus, mis nii ebamäärase kirjelduse peale anda saab.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 13 Aug 2021, 17:05
Postitas bjorn
bjorn kirjutas:2008 V70 P3 2.5T 147kw. Pikemal seismisel käivitub raskelt. Kohe uuesti "võtit andes" läheb käima ja käib edasi ilusasti. Kõik märgid viitavad, et kütus vajub alla. Leidsin viiteid sama mootoriga P2 masinate kohta kus öeldi, et "check valve" ehk tagasilöögiklapp? asub pumbaga koos paagis.

Kas keegi oskab rääkida P3 mudeli puhul sama? Kas jupp võiks olla eraldi vahetatav või ainult koos kütuse etteandepumbaga? Müüakse ka eraldi inline check valve mis paned kütusevoolikule vahele, aga see tundub "häkk" olevat, ehk tegelikult ei lahenda algset mure vaid teed workaroundi.

Eeldan, et paagipumba jaoks on vaja alla lasta paak, sest uuematel mudelitel ei pääse ülevalt poolt ligi ilma rellakata või mäletan valesti?


Update - tundub, et ei olegi kütuse pumbas küsimus. Panin Vida taha ning jälgisin kütuserõhku. Töötades ca 500 kpa, seistes ca 250-300kPa, sealjuures nii 250-300 kPa juures käivitus vabalt/normaalselt kui mootor oli soe või kuni 4h tagasi sõidust tulnud. Kui aga uus hommik käes, siis surve oli sama (proovisin ka võtit start nuppu all hoida ning sellega "kütust ette pumbata veidi" enne käivitust), kuid esimene käivitus probleemne. Niipea kui lülitad nupu välja ja annad kohe uuesti starti, läheb ilusasti käima.

Seega mõtted lähevad pigem süüte suunal? Vaatasin ECM ja teised bokid läbi Vidaga ning ei midagi tarka ei osanudki jälgida. Vanasti oli throttle body probleem eelmisel põlvkonnal, kuid seda ei ole kohanud, et P3 2.5T mudelitel oleks.

Ideid?

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 14 Aug 2021, 15:09
Postitas 782369
Kas keegi oskab öelda millised katuseraamid Volvo 960-le (uuem mudel) sobivad?
Ainukesed mis leidsin: https://www.ebay.co.uk/itm/292392688574
Parema meelega ostaks kohapealt kui telliks e-bayst.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 22 Aug 2021, 20:06
Postitas rotsa
2007a XC70
Ei saa kapotti lahti.
Kunagi oli siin selline teema, aga ei leia.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 06 Sept 2021, 21:04
Postitas Segumees
Probleem/jama Xc90 2.4 136kw 2006.a
Mõned päevad tagasi hakkas sõiduaeg kakkuma/jõnksutama ja jäi seisma,natuke aega hiljem läks käima ja sai jälle mingiaeg sõita ja uuesti sama viga.
Sai küttefilter ära vahetatud ja vanas filtris raua puru.
Peale filtri vahetust ikka sama viga, gaasi andes sõiduaeg kakub/jõnksutab aga kohapeal käib ilusti.

Kui kellegil Volvo diagnostika seadet ja saaks appi tulla Järvamaale,Albu 56733168

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 07 Sept 2021, 09:16
Postitas bjorn
bjorn kirjutas:
bjorn kirjutas:2008 V70 P3 2.5T 147kw. Pikemal seismisel käivitub raskelt. Kohe uuesti "võtit andes" läheb käima ja käib edasi ilusasti. Kõik märgid viitavad, et kütus vajub alla. Leidsin viiteid sama mootoriga P2 masinate kohta kus öeldi, et "check valve" ehk tagasilöögiklapp? asub pumbaga koos paagis.

Kas keegi oskab rääkida P3 mudeli puhul sama? Kas jupp võiks olla eraldi vahetatav või ainult koos kütuse etteandepumbaga? Müüakse ka eraldi inline check valve mis paned kütusevoolikule vahele, aga see tundub "häkk" olevat, ehk tegelikult ei lahenda algset mure vaid teed workaroundi.

Eeldan, et paagipumba jaoks on vaja alla lasta paak, sest uuematel mudelitel ei pääse ülevalt poolt ligi ilma rellakata või mäletan valesti?


Update - tundub, et ei olegi kütuse pumbas küsimus. Panin Vida taha ning jälgisin kütuserõhku. Töötades ca 500 kpa, seistes ca 250-300kPa, sealjuures nii 250-300 kPa juures käivitus vabalt/normaalselt kui mootor oli soe või kuni 4h tagasi sõidust tulnud. Kui aga uus hommik käes, siis surve oli sama (proovisin ka võtit start nuppu all hoida ning sellega "kütust ette pumbata veidi" enne käivitust), kuid esimene käivitus probleemne. Niipea kui lülitad nupu välja ja annad kohe uuesti starti, läheb ilusasti käima.

Seega mõtted lähevad pigem süüte suunal? Vaatasin ECM ja teised bokid läbi Vidaga ning ei midagi tarka ei osanudki jälgida. Vanasti oli throttle body probleem eelmisel põlvkonnal, kuid seda ei ole kohanud, et P3 2.5T mudelitel oleks.

Ideid?


Veel üks update, loodetavasti viimane. Asi lahenes iseenesest. Ma kahtlustan et põhjuseks võis olla asjaolu, et autole on LPG seade paigaldatud. Ehk mõni teadjam täpsustab, kuid loogiline oleks mulle, et LPG aju paigaldades lõigatakse pihustitele minev signaalikaabel läbi ning signaal suunatakse läbi LPG aju mis siis ütleb kummale pihustile signaal edastatakse - kas gaasi või bensiini omale. Muude katsetuste käigus lükkasin manuaalselt LPG seadme välja ning tagasi sisse mõne aja pärast. Pärast seda on iga kord käivitunud nii nagu peab. Võta nüüd kinni...

Vahepeal jõudsin muidugi uued küünlad ja süütepoolid ära osta, aga kuna need varem või hiljem oleks kasutusse läinud nii ehk naa, siis pole väga lugu.