Priit_P kirjutas:Kas sa palun võiksid lahti mõtestada lausejupi "roolihoidmise vajadus on häiriv".
960 (ja paljud tagaveolised) sõidab ka väga suurte vaaludega teel sundimatult otse ning põhimõtteliselt saad ka vaalu serva pidi sõita käed lahti. Isegi põhjagaasiga kiirendamisel piisab näpu vastu rooli toetamisest ning vaid järsul pidurdamisel on vaja veidike rooli vastu hoida. Ehk siis ma ütleksin selle kohta suurepärane suunastabiilsus, mida ei paku kaugeltki kõik tagaveolised ja esiveolistel pole veel sellist rahu rooli taga kogenud.
Kehva rehvi või reguleerimata/remonti vajava sillaga ei pruugi muidugi sama siidist tulemust saada. Mul endal kogemus "puruvanakesega" (91a 960) millel olid ostes all kivikõvaks muutunud Michelini rehvid (ilmselt tegemist pikalt seisnud autoga, sest rehvid nägid välja nagu uued). Alumiiniumist ventiilikorgid olid nii kõvasti kinni oksüdeerunud, et need sai kätte vaid purustamise teel. Alandasin rehvirõhu 1 baarini ja endiselt sõitsid nagu kardiga - rehvid olid lihtsalt nii kõvad
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Priit_P kirjutas:Teine asi millesse võiks selgust tuua- milline autovalik siis oleks reaalselt kuni 1K Euri eest kuus?
See on keeruline küsimus ka minu enda jaoks, sest ma näen, et uue auto ostmine oleks igal juhul kompromiss. Talvistesse oludesse sobivaid rehve reeglina tänapäevasele autole alla panna ei saa. Paigaltvõtu saab kompenseerida neliveoga aga meil domineeriva kippuva lörtsilaga vastu oled sisuliselt kaitsetu. Praeguste autode 195 laiusega rehv lõikab sellest läbi üsna mõistlikutl ning möödasõidud neliveolistest autodest taliteedel on minu jaoks standarolukord (ka nende samade kõvade lamellidega). Äärmusliku võrdlusena tooksingi siinkohal tolle sama mõni aasta vana A8 (4,2D), millel 18" velgedel 255 laiusega tuttuued Nokian´i naastud ja mõnesentimeetrisel lõrtsikihil kurvikiirus olematuks langeb - lihtsalt kontakt teepinnaga kaob ja ei ole kasu ka neliveost.
Kui spekuleerida millised autod võiks praegust autoparki asendada, siis ilmselt saaks hakkama mõne univeraalkerega A6-ga või 5-seeria BMW-ga. Võib-olla ka mõni pärismaastur, kuid ka nende valik kipub kokku kuivama. Tarbija on saatanast.
Priit_P kirjutas:Tegelikult on uudishimu juba päris kõrgele kruvitud, tundub et tuleb vist 960ga proovisõidule minna. Tahaks ka lõpuks teada saada mis imeauto see selline on.
Imeauto ta nüüd vaevalt on aga üks hästi tehtud auto on kindlasti. Kui sobivat kandidaati ei leia, siis ma püüan millalgi proovipäeva korraldada
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Tegelikult on nii, et õige proovisõit peaks olema vähemalt paaripäevane. Nt. on mitu inimest, kes tänaseks pikemat aega juba 900-seeria Volvodega sinapeal, olnud alguses hädas autoga kohanemisega - ei leia kohe õiget isteasendit ja esmamulje ei ole sugugi kõige parem olnud. Tõeline arusaam ja sobivus on tekkinud peale esimesi sadu kilomeetreid.
Samas on mitu mu kolleegi, kellele olen tööülesannete täitmiseks oma autosid andnud, leidnud et tegemist ikka väga mugava autoga.