Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Ja ülejäänud stuff spidokal töötab ilusti? Ainult valgustus jamab?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
gljuk kirjutas:Ja ülejäänud stuff spidokal töötab ilusti? Ainult valgustus jamab?
Ainuke asi mis veel suurema külmaga -10 ja vähem on, et kell jääb jooksma (kerib aega edasi) mõni minut.
Muud asjad toimivad
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Einoh, ma olen proovinud hea ja kurjaga, väga kurjaks ei ole julenud minna, taon midagi kõveraks veel. Nimelt 940, esimene piduriketas ei tule maha. Omanik sõitis ta kõveraks, pidur oli pikalt peal ja paistab on tigedalt kuuma saanud. Ilmselt talle veel rohkem kuuma anda ei ole tulemuseks suurem tahtmine maha tulla?
Mis trikid teistel on sellisel juhul vana ketta maha saamiseks? Koos laagriga maha keerata ja laager ka asendada?
Mis trikid teistel on sellisel juhul vana ketta maha saamiseks? Koos laagriga maha keerata ja laager ka asendada?
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Ööbik kirjutas:Mis trikid teistel on sellisel juhul vana ketta maha saamiseks? Koos laagriga maha keerata ja laager ka asendada?
Siit ehk ideid?
https://www.youtube.com/watch?v=f_8rVLflO5E
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Video on suht õige.
Aga selline haamriga peksmine lööb laagri ära. Paari kuu pärast vahetad laagrit.
Kui mõne koputusega maha ei tule, siis lõikame ketta pooleks / kolmeks. Nii vabaneb pinge ketta ja rummu vahel. Rekka töökojas oli see meil igapäevane nähe, sõidukatega hetkel aga iganädalane.
Aga selline haamriga peksmine lööb laagri ära. Paari kuu pärast vahetad laagrit.
Kui mõne koputusega maha ei tule, siis lõikame ketta pooleks / kolmeks. Nii vabaneb pinge ketta ja rummu vahel. Rekka töökojas oli see meil igapäevane nähe, sõidukatega hetkel aga iganädalane.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Steinhoff kirjutas:Video on suht õige.
Aga selline haamriga peksmine lööb laagri ära. Paari kuu pärast vahetad laagrit.
Kui mõne koputusega maha ei tule, siis lõikame ketta pooleks / kolmeks. Nii vabaneb pinge ketta ja rummu vahel. Rekka töökojas oli see meil igapäevane nähe, sõidukatega hetkel aga iganädalane.
Nojah, nii tigedaks ma tema peale ei saanud, aga hakkasin küll kolkimise tõttu ka laagri pärast kartma.
Mis möksi ta sinna liuguritele paneb ja klotside kontakt pindadele?
Kui laagri korpust keerata ja käe all tunda ühtlast kõrinat(loksu pole tunda) siis mõistlik teine juba ühe laksuga ka ära vahetada?
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Laagris kõrinat käega tunda, siis on laager õhtal. Saaledel on täkked sees või kuulid kantis. Pane töösoojaga juba uus.
Liuguritel on soovituslik kasutada metallivaba määret. Näiteks pidurivaseliini. Liuguri pealt kraabi vana kummisodi maha (siis ei pea uut panema, kui vana muidugi roostes pole). Ja liugurikumm, mis on sadula küljes, see võta ka sadula küljest lahti. Kummi ja sadula vahele tekib rooste/oksiid (sõltuvalt kas malm või alumiinium sadul), see lükka viiliga maha, kumm läheb vaseliiniga tagasi. Siis liigub ka liugur oma pesas vabamalt.
Klotsi ja kanderaami kontaktpindade määrimine on nagu teema, kellele ema, kellele tütar. Isiklikult ei poolda, kuna määre kogub mustust ning lõpuks hakkab klotsi liikumist pärssima. Pigem on tähtis, et kõik on puhas ja liigub vabalt, seda kergemini ja efektiivsemalt pidur rakendub.
See jutt vb ei kehti 100% 940 kohta, pole nii vana looma hingeeluga päris kursis, aga süsteem peaks ikka üldjoontes sama olema.
Liuguritel on soovituslik kasutada metallivaba määret. Näiteks pidurivaseliini. Liuguri pealt kraabi vana kummisodi maha (siis ei pea uut panema, kui vana muidugi roostes pole). Ja liugurikumm, mis on sadula küljes, see võta ka sadula küljest lahti. Kummi ja sadula vahele tekib rooste/oksiid (sõltuvalt kas malm või alumiinium sadul), see lükka viiliga maha, kumm läheb vaseliiniga tagasi. Siis liigub ka liugur oma pesas vabamalt.
Klotsi ja kanderaami kontaktpindade määrimine on nagu teema, kellele ema, kellele tütar. Isiklikult ei poolda, kuna määre kogub mustust ning lõpuks hakkab klotsi liikumist pärssima. Pigem on tähtis, et kõik on puhas ja liigub vabalt, seda kergemini ja efektiivsemalt pidur rakendub.
See jutt vb ei kehti 100% 940 kohta, pole nii vana looma hingeeluga päris kursis, aga süsteem peaks ikka üldjoontes sama olema.
Viimati muutis Steinhoff, 17 Veebr 2020, 14:32, muudetud 1 kord kokku.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
See rootslane videos mainis (vist, ei mõista toda keelt) et laager läheb ka vahetusse nagunii.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Laager päris õhtal omadega, kiilub. Seetõttu ta ka nõnda kuumaks läks vist, sõideti päris pikalt edasi, laager määrde ka välja surunud paistab, kleepuv tahke ollus alles jäänud. See vist päris asjatu lootus, et vana abs rõnga annab ilusti maha võtta ja uuele laagri komplektile peale panna? 940'ga tegu siis.
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Teoreetiliselt ja ka praktiliselt on see võimalik. Aga iseasi kui palju uus vöö maksab. 10 eurose vöö pärast ma seda vaeva nägema ei hakkaks. Rekkas sai küll ja küll starteri hammasvöösid maha tõmmatud ja uus vöö asemele istutatud kuumpressina. Absi vööd lähevad ka niisama peale, aga tavaliselt aeg teeb oma töö ja vana kipub murduma. Tallinnas Lakiauto pakub Triscan vöösid riiuli kaubana. Vb sobib miskit sealt ka 940-le.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Uus laager ikka koos ABS võruga
780`89 B230FT Bertu, 780`88 B280F Blacky,
960 B204FT hobiprojekt, 960/2 2,5 ja 3,0 doonor, S80 T6 doonor.
244D ex, 740D ex, 3x760TD ex, 940TD ex, V70/2 Tdi ex.
Ford Transit Sport Van `09
S60R`04
960 B204FT hobiprojekt, 960/2 2,5 ja 3,0 doonor, S80 T6 doonor.
244D ex, 740D ex, 3x760TD ex, 940TD ex, V70/2 Tdi ex.
Ford Transit Sport Van `09
S60R`04
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Einoh, ma olen proovinud hea ja kurjaga, väga kurjaks ei ole julenud minna, taon midagi kõveraks veel. Nimelt 940, esimene piduriketas ei tule maha.
Pilti juures pole, aga osad tagaveduste esipidurikettad ongi rummuga ühes tükis (ainult ABSi vöö on peale pressitud)
Samas 1:1-le vahetatav rummuga versiooni vastu (isegi vist laagid samad)
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Sax kirjutas:Einoh, ma olen proovinud hea ja kurjaga, väga kurjaks ei ole julenud minna, taon midagi kõveraks veel. Nimelt 940, esimene piduriketas ei tule maha.
Pilti juures pole, aga osad tagaveduste esipidurikettad ongi rummuga ühes tükis (ainult ABSi vöö on peale pressitud)
Samas 1:1-le vahetatav rummuga versiooni vastu (isegi vist laagid samad)
Ma senimaani vaid ikka selliseid näinud kus ketas eraldi maha käib...jooniseid ka vaid selliseid näinud.
Seal siis juba laager ka ühes tükis koos? Kui läheb ühe vahetuseks vahetad ühe raksuga kõik pmt välja
Samas loogiline...
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Ma ei ole ka näinud, et ketas koos rummuga oleks. Mul 7- sajane.
Aga talle on rumme ühe pika laagriga või kahe koonus laagriga.
Ise selle rummu vahetuse üle elanud, kui ei saanud amordipüstakust
amorti kätte ja tuli püstakud vahetada (koos rummudega).
Aga talle on rumme ühe pika laagriga või kahe koonus laagriga.
Ise selle rummu vahetuse üle elanud, kui ei saanud amordipüstakust
amorti kätte ja tuli püstakud vahetada (koos rummudega).
745 GL ´91; LR90 ´87.
Xc90 19” veljed
Tervised!
Xc90 2007a ja 19”x8 veljed.
Millise rehvi peaks panema, et mugav sòita oleks ja kuskilt koopa ei kisuks???
Tänud ette!
Xc90 2007a ja 19”x8 veljed.
Millise rehvi peaks panema, et mugav sòita oleks ja kuskilt koopa ei kisuks???
Tänud ette!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist