384. leht 412-st

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 17 Jaan 2020, 12:14
Postitas Igor
Mis see "muu" siis on? Ridade vahelt lugedes võrdled 85 ja 95 aasta masinaid. Kümme aastat on pikk aeg, paraku ka tagaveolistele. Selle ajaga jõuab Octavia utiiliks sõita ja jäägist järgmise mudeli valmis stantsida.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 17 Jaan 2020, 12:16
Postitas Ööbik
Et siis 15 aastat ajalugu ja kere löödi kokku sama tehnoloogiaga ja sama tooret kasutades?

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 17 Jaan 2020, 12:20
Postitas Igor
Arvan, et laias laastus küll. Ei ole vaja muuta toimivat lahendust. Muudatused tulid sajandi lõpus tagaveo kadumisega.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 17 Jaan 2020, 13:29
Postitas Kristjan
Ööbik kirjutas:Et siis 15 aastat ajalugu ja kere löödi kokku sama tehnoloogiaga ja sama tooret kasutades?

Seda keret toodeti vist 1982 kuni 1997. Selle ajaga vast ikka kereehituses natuke midagi muudeti. Mul kunagi oli tabel, kus mudeliaastate kaupa uuendused kirjas. Kui nüüd õigesti mäletan, siis mingist mudeliaastast hakati keret osaliselt tsinkima.
Olen sõitnud üle 10 a 900 seeria autoga ja üle 12 aasta 700 seeria omaga. Läbisõidud enne maha müümist üle 500 tuhande km. Mõlemad müümise hetkel 24 aastat vanad. Mõlemad läksid lõpuks rooste. 740 oli 88. aasta mudel. Need on juba tsingitud kuni katuseni. Aga see ei aita. Lõpuks kulub ka tsink maha poritiiva äärtelt ja karpide juurest. Ja siis läheb rooste. 740 oli üks külg taastatud selle sajandi plekkidega ja see roostetas erilise isuga.
940 oli 95. aasta mudel ehk siis juba parandatud müraisolatsiooniga. Kuna 700 oli sedaan ja 900 universaal, siis ei olnud sisemüras suurt vahet. Universaal kumiseb ja nagiseb ikka rohkem.
Mõlema auto puhul hakkas rooste ligi hiilima ka poritiibade ja karpide seest. Algul tekib värvi sisse mõni mull ja viie aasta pärast pistad kogemata näpu läbi. Kuna mul vanu häid tagaveolisi kuskil hoiustada ei ole ning roosteuss ründas vaatamata vastumeetmetele väsimatult, siis tuli nad kahjuks maha müüa.
700/900 autod on väga mugavad ja mõnusad sõita. Sellist tunnet esiveolistega ei koge.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 17 Jaan 2020, 15:14
Postitas Ööbik
Aitäh põhjaliku kogemuse jagamise eest!

On keegi kursis, ma olen väljamaa piltidelt näinud, et kas mingid mudelid tulid ka logaritega?

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 17 Jaan 2020, 16:37
Postitas Igor
Minu 740 olid tagalogarid olemas, ees oli tiivaservas mingi kummiriba. 900 on esilogarid täitsa olemas, sobivad 700-le 1:1. Mul nüüd logarid nii ees, kui taga.

xc90

Postitatud: 18 Jaan 2020, 20:16
Postitas cooler
Kui suur võiks olla xc90 esiveolise ja nelikveolise hinnavahe?

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 20 Jaan 2020, 14:38
Postitas taavi
kui vana v70 103kw tdi sidur ja hooratas tükkideks lendavad, siis ongi kõige mõistlikum masin pressi alla viia? Või leidub mingeid alternatiive, mis ei oleks auto turuhinnast kõrgemad?

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 20 Jaan 2020, 16:07
Postitas Hunt
taavi kirjutas:kui vana v70 103kw tdi sidur ja hooratas tükkideks lendavad, siis ongi kõige mõistlikum masin pressi alla viia? Või leidub mingeid alternatiive, mis ei oleks auto turuhinnast kõrgemad?

Mis romulad räägivad hindadest?

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 20 Jaan 2020, 20:57
Postitas taavi
Auto või siduri? Pakun et kogu auto ca 100-200

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 21 Jaan 2020, 13:11
Postitas princeAndrew
Kes või mis on peamine kahtlusalune kui 2015 aasta V70`l jookseb aku tühjaks?Pärast sõitu järgmine päev pane käima ja sõida,kaks ööd ja aku tühi-käima ei saa...

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 21 Jaan 2020, 13:41
Postitas Liiwaannus
Paneks ampermeetri vahele ja hakkaks kaitsmeplokist ahelaid välistama.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 21 Jaan 2020, 17:29
Postitas kaupz
+1 hääl ampermeetrile
Juhiukse või tagaluugi murdunud juhe?

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 21 Jaan 2020, 18:02
Postitas ants
Ööbik kirjutas:Aitäh põhjaliku kogemuse jagamise eest!

On keegi kursis, ma olen väljamaa piltidelt näinud, et kas mingid mudelid tulid ka logaritega?


Minu `91 a. 7- sajasel on nii ees kui taga logarid.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 21 Jaan 2020, 20:30
Postitas Loff
Liiwaannus kirjutas:Paneks ampermeetri vahele ja hakkaks kaitsmeplokist ahelaid välistama.


Enne seda pane lihtsalt ampermeeter vahele, keera süüde välja ja pane auto lukku, oota 5-10 minutit (keskeltläbi selle ajaga peaks kogu BUS liiklus vait jääma) ja siis vaata, palju ampermeeter näitab. Sellest hetkest kui süüte välja keerad ja auto lukku paned, hakkad ampermeetrit jälgima, siis näed kuidas näit mängib.

Seda, milline on õige voolutarve sellel autol, kui kõik plokid on tuttu läinud, olema peab, seda ma ei tea. Selle ütlevad need, kes teavad.

edit: See teema annab aimu veidi sellest teemast: https://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=261684

Volvo's "official" standby current is roughly 0.037A so a 0.22A drain is several times what it should be.

Ja üks tähtis point.

Have you watched this video which shows you how to do a parasitic drain test and fuse circuit checks on a Volvo:

https://www.youtube.com/watch?v=ZCMQE2tgRSE

If you don't follow the procedure you may not give the CEM and other modules a chance to shut down properly and then your conclusions could be misleading.