Jätkan CEM kloonimise teemaga.
P2 CEM 1999-2004, eriti 1999 ja 2004: hakkavad releedela klõpsutama, siis viskab ABS SERVICE REQUIRED kirja tabloole ning seejärel seierid kukkuvad. Peale seda ei pruugi mootor käivituda. Vahest aitab akuklemmi lahtiühendamine. Probleemi vastu aitab auto andmete kloonimine doonorisse. Korraliku doonori leidmine on viimasel ajal paras lotomäng. Kui lasete kloonida, kindlasti uurige, kuidas kloonimist teostatakse. Plokid kardavad kuumutamist! Õige lähenemine on ikkagi CAN siini kaudu andmeid välja lugedes, sest ei ole föönitamist, plaati ega mälikiipide painutamist jne. Peale kloonimist saab kaks IDENTSET plokki, mis on mõlemad võimelised autot käivitada. Ei tohi mingit juttu olla kiipide ümberistutamisest, sest kui kiip ise on vigane, siis peale ümberistutamist hakkab "uus" plokk samamoodi jamama.
Viimati satus kätte sellises konditsioonis plokk:
Eriti meeldis teisaldatud kiibile kuuluv jalg (alamusel pildil on näha, kuigi halvasti, paremalt 9.), ent maha võtmisel läks midagi valesti ja kiip kaotas oma jalga
P1 CEMid on ka huvitavad kloonimiseks. Töömaht on suurem, kui P2 ja P3 plokkidel ning vahest satuvad sellised moodulid, mis ei lase nii lihtsalt andmetele ligi. Kuigi töö on keeruline, on ikkagi tehtav:
Sümptomid: tuledega vilgutamine, seierid kukkuvad, kojamehed töötavad suvalisel ajal ja kontrollile allutamata.
Ja tänane lugu, mida ei saa jagamata jätta:
XC90 2003-2006 ICM plokk. Huvitav isend, millel on mitu probleemi: lihtsalt ei tööta / kustub peale mõningat aega / laseb menüüsse sisse, kuid muusikat ikkagi ei ole ja teised probleemid.
Plokk tööle ei läinud, seega, piilusin kohe sisse:
Huvitav, kelle käekiri on see? Ühe sõnaga, taheti natuke liiga palju jalgu kokku sulatada, lasti kiibi lalad lühisesse. Plokk muud kui tarbis voolu, läks soojaks, aga loomulikult, ei töötanud. Peale mõningat aega siis:
Jooksutab teste.
Reaalsuses saab 95% ICMe korda. Täpselt nagu ka DEM jA DIM plokkidega, millest saab valdav osa uuesti ellu äratada.