hypnotiza kirjutas:Nii. Minu lubatud jutt ka siia siis:
Ärge saage valesti aru, ma ei ütle et vana autoga pole mõtet esinduses käia vaid räägin ühe konkreetse juhtumi. Järeldusele jõuate ise.
Härra läks 2000a V70 (2gen) 103kw diisel masinaga Inchcape'i. Vaja vahetada rihmad-rullid ja üks rooliots. No sealt siis kohe määriti ka teine rooliots ja sillastend ka pähe. Noh, mõistetav muidugi. Järgi minnes ootas teda 700€ arve. Rooliotsad maksid 50€/tk umbes, tehti ka õlivahetus (3h). Veepumpa kirjas polnud. Süütenurka nad ka ei pannud paika, öeldi pärast et ei osatud. Kena ju? Ok. Pärast seda kõike hakkas mootor külmalt klõbisema ka. Ca. 30'000km hiljem ei saanud härra autot üldse enam käima. Mis seal siis reaalselt oli? Pumba poolses otsas oli vahetatud ainul ülemine, nähtav rullik, rihmal hambad maas. Kahtluse tõttu sai ka teisele poole vaadatud. Seal oli rihm oma viimase otsa lähedal ning veepump ja pinguti ka vahetamata. Garantii? Nemad pole midagi valesti teinud ja klient hämab!
Selliste "peenemate" kohtade kohta ütles mul tuttav hästi: Enamikel seal töötavatel persoonidel on savi tulemist, peaasi et palga kätte saab. Ega nemad ju maine pärast pinguta.
See on ikka "lõuga väärt" sigadus. Lauspettus. Selliste väärastunud mõrapeade eest tulebki avalikult hoiatada ja häbiposti panna.