![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
INFO AUTO teeninduskultuur
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
-
- Foorumlane
- Postitusi: 11
- Liitunud: 17 Sept 2005, 18:27
- Asukoht: Tartu
Olge ise inimesed ja teie vastu ollakse ka.
Viimati muutis urbaanboheemik, 15 Juun 2011, 23:16, muudetud 3 korda kokku.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 50
- Liitunud: 09 Veebr 2007, 10:27
Kui mina oleksin Teie tööandja, siis sellise kirjutise eest präänikut küll ei annaks. Üleüldse ärge olge vastutulelikud ja ülbitsege rohkem. Viimati ei suutnud Teie "kompetentsed" rehvi tasakaalustajad avastada isegi kõverast kummist tingitud vibratsiooni.
Kas hooldus on garantiitöö v? Oma auto Saksas tehtud andmed hoolduste kohta sain ilusti kätte, või valetati mulle hoopis näkku?
Mees räägib nagu Info-Auto direktor (kui hinnata ei oska ei saa tulevikus midagi).
Loe postitused kõik läbi ja siis võta sõna. Point on võrdse kohtlemise printsiip, mis tähendab seda, et 440 omanik saab samasugust teenindust nagu XC90 omanik.
Kas hooldus on garantiitöö v? Oma auto Saksas tehtud andmed hoolduste kohta sain ilusti kätte, või valetati mulle hoopis näkku?
Mees räägib nagu Info-Auto direktor (kui hinnata ei oska ei saa tulevikus midagi).
Loe postitused kõik läbi ja siis võta sõna. Point on võrdse kohtlemise printsiip, mis tähendab seda, et 440 omanik saab samasugust teenindust nagu XC90 omanik.
S60
asi vist selles, et vanema masina omanik või keegi kes pole infoautost masinat ostnud on nende jaoks nagu kohalik prükkar kellest tuleb kiirelt lahti saada. Kahjuks vist ei mõista need inimesed, et vanema Volvo omanik võib tulevikus olla ka tema klient. Juhul kui aga austustust inimese suhtes ei tule, siis vast autot kah ei osta temalt. Võibolla peaks saatma terve Info-Auto sundpuhkusele, et töötajad saaks tagasi väheke positiivsust ning vabaneks tööstressist. Samas siinne teema peaks olema paras kivi IA personali osakonna ja keskastme juhtide kapsaaeda. Mina ei oota kunagi "klient on kuningas" suhtumist, vaid elementaarset viisakust. Olenemata rahakoti paksusest, soost ja väljanägemisest.
PS Kindlasti leidub kah normaalseid ja toredaid inimesi seal firmas. Kahjuks pole nendega veel kohtunud.
PS Kindlasti leidub kah normaalseid ja toredaid inimesi seal firmas. Kahjuks pole nendega veel kohtunud.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Ok tunnen end vähe puudutatuna. Minu kirjeldatud situatsioonis häiris mind just see, et hind tõusis 2 päevaga pea 2x. Softi hinda küsides ja aega kinni pannes küsiti ka konkreetse masina mudel/aasata.
Tulles nüüd auto ajaloo juurde siis tööga seoses vahel ikka vaja auto ajalugu uurida. Täna hommikune näide 2003a BMW kohta - kõne peale sai teada viimati tehtud hoolduse, nipet näpet vahetatud asjadest.
Samas 90% inimestest kes ajalugu uurivad tahavadki saada kinnitust läbisõidu kohta. Sellest ju oleneb auto väärtus nii hingeliselt kui rahaliselt. Millise tüki võtab autodiilerilt tavainimesele sellise info avaldamine rahaliselt ja hingeliselt?
Tulles nüüd auto ajaloo juurde siis tööga seoses vahel ikka vaja auto ajalugu uurida. Täna hommikune näide 2003a BMW kohta - kõne peale sai teada viimati tehtud hoolduse, nipet näpet vahetatud asjadest.
Samas 90% inimestest kes ajalugu uurivad tahavadki saada kinnitust läbisõidu kohta. Sellest ju oleneb auto väärtus nii hingeliselt kui rahaliselt. Millise tüki võtab autodiilerilt tavainimesele sellise info avaldamine rahaliselt ja hingeliselt?
urbaanboheemik kirjutas:
Keegi on ka õigel teel.Vanematel mudelitel ma aastaarvu täpeslt ei mäleta ag u kuni 2006 on soft ise 300 kopikaid pluss tööraha 200 ja mõni kroon ning kokku tuleb 500 ja mõni kroon.Aga näiteks uuel s/v 40 on soft ise juba ca 600 ja tööraha jääb samaks.Ainult virinat võib lugeda siit.Ja üleüldse me ei ole kohustatud teile toodud auto kohta mingit infot andmast.Kuna rahvusvahelisi hooldusi me ei näe ja näema ainult 2-3 esimese aasta garantii töid ning claime pole see tegelikult üldse teie asi mis selle autoga tehtud on kuna see on GARANTII!!!!Lisaks on teile niigi vastu tuldud ja tasuta antud teavet kilometraasi kohta.Kui te seda hinnata ei oska siis ei saa edaspidi ka seda.Ja meil on õigus küsida selle eest 300- kuna meil on ka muud teha kui iga päev anda autotoojatele viimast infot auto läbisõidu kohta et nad saaks siis mõistuse piires seda tagasi kerida!
Olge ise inimesed ja teie vastu ollakse ka.
Esimene - V40 2001 2.0T 121kW
Teine - V70 2008 2.4 D5 136kW
Teine - V70 2008 2.4 D5 136kW
Alati muidugi ei saagi kõigi meelejärele olla,aga alati on võimalus teha paremini ja õppida vigadest.Arusaadav et tegijal ikka juhtub aga sellepärast ei tasu nüüd endast välja minna.Sellist juttu siin potensiaalsetele klientidele rääkida,no ma ei tea,see ju su enda töö ja leib millest sa niimoodi ilma võid jääda.Võibolla väike kliendideenindamiskursus ei teeks paha kodanik Boheemik. ![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
-
- Foorumlane
- Postitusi: 11
- Liitunud: 17 Sept 2005, 18:27
- Asukoht: Tartu
Oh sa juudas kus nüüd muidu unine foorum ärkas
Ma pole absoluutselt ärritunud ja ka vastav koolitus on läbitud.Asi mille pärast ma sõna võtsin on see, et lugedes seda 4 lk-d arvamusi on 99% negatiivset.Ma ei tahaks uskuda, et asi nüüd nii hull ka on aga noh eks Eestlane ole loomu poolest juba selline et ainult halb jääb meelde.Meie jaoks on kliendid võrdsed ja mina räägin puhtalt Tartu esinduse tasemel.Olen kuulnud küll inimestelt, et Tartus on parem teenindus kui Tallinnas.Teenindame ka 200 seeria volvosid ja klient on klient.Eesti ajalugu on kõigile kättesaadav ja vähemalt meil tasuta.Jutt käib toodud autode kohta.Kui ma kirjutakls kõik mida arvan tuleks siia vähemalt 2 lk-d juurde.Saatke priva millegi asjalikuga ja ma vastan või küsige mu numbrit, saate selle ja võite mind sõimata ja rääkida kui paha ja loll ma olen .Pole mõtet hulluks minna foorumis.Rahu volvolised.Volvo for life!
Muutsin ka esimeset postitust, et keegi ennast solvatuna ei tunneks.Kellel vaja kruttida lugege tsitaati sealt saate annuse kätte.Ja ärge siis noppigem igalt poolt isegi olematust halba välja nagu minu postitusest isegi juba suutsite.Äkki ka klubilistele ei teeks väike puhkus ja rihma lõdvakslaskmine halba...Päikeselist päeva.
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
Muutsin ka esimeset postitust, et keegi ennast solvatuna ei tunneks.Kellel vaja kruttida lugege tsitaati sealt saate annuse kätte.Ja ärge siis noppigem igalt poolt isegi olematust halba välja nagu minu postitusest isegi juba suutsite.Äkki ka klubilistele ei teeks väike puhkus ja rihma lõdvakslaskmine halba...Päikeselist päeva.
Teate
. Võibolla on üheks põhjuseks, miks paljud siinviibjad (no pole teist väljendit) IA halvustavalt suhtuvad on lisaks kvaliteedi apsakatele ka Info Auto poolne ükskõiksus Volvo Clubi suhtes.
Saan aru, et see pole Volvo esinduse põhitegevus, aga kahju, et IA juhtkond ei näe Volvo Clubis enda liitlast ja koostöö partnerit. Seda foorumit loevad lisaks foorumlastele ka potensiaalsed Info Auto uued ja ka vanad kliendid. Ja kindlasti rohkem kui IA kodulehekülge, kus midagi peale telefoni numbrite ei leia. Hästi tegutsev foorum võib kujundada väga suure massi arvamust.
See viimane lause oli öeldud hr. Siilatsile![Neutral :|](./images/smilies/neutral.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Saan aru, et see pole Volvo esinduse põhitegevus, aga kahju, et IA juhtkond ei näe Volvo Clubis enda liitlast ja koostöö partnerit. Seda foorumit loevad lisaks foorumlastele ka potensiaalsed Info Auto uued ja ka vanad kliendid. Ja kindlasti rohkem kui IA kodulehekülge, kus midagi peale telefoni numbrite ei leia. Hästi tegutsev foorum võib kujundada väga suure massi arvamust.
See viimane lause oli öeldud hr. Siilatsile
![Neutral :|](./images/smilies/neutral.gif)
viimane kord IA käies sain letitagant enda jaoks tarvilikku infot piisavalt. Võibolla on see hea suhtumine ka sellest, et käin seal suht tihti miskit küsimas ja esimene kord seal remonti tehes kulutasin 10 000.-, mis tean on mõnes kohas eelistatud klient. Samas tuli minu heameeleks leti taha ka üks väga hea tööline autopartnerist üle nii et soovitan Tartu IA sisse astuda. Tean ka, et tema külastab vahel siinset foorumit.
- Volvo Club
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1122
- Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
- Asukoht: Tallinn / Jüri
- Kontakt:
Teenindus on kahe poole koostöö-kokkuleppe saavutamise kunst. Siin ei olene alati kõik teenindajast. Vahel oleks kasulik kliendina enne teenindaja poole pöördumist astuda läbi peegli eest - kasida end natuke kammiga, näole väike naeratus ja peale seda pöörduda teenindaja poole. Kes teiele teiselt poole letti vastu vaatab- naeratav , abivalmis teenindaja. Paraku aga astub kliendi näol uksest sisse tihti pahur, jalgu trampiv, pretensioonikas ennast täis toriseja. Taoline isik aga väsitab ka kõige koolitatuma teenindaja.
Taolist juttu halvast teeninduskultuurist kuulen klientide käest iga päev nii ühe kui teise suure firma kohta. Samas külastades neid firmasid kliendina ei saa väita et mind halvasti oleks teenindatud-koheldud.
Teine asi mis teenuse tarbimise juures on kliendi ja teenindaja üksteisest mööda rääkimine. Klient ei suuda end küllalt täpselt väljentada ja teenindajal ei ole aega, viitsimist kliendi muresse põhjalikult süveneda.
Nüüd teemal klient on kuningas. Kui klient soovib et teda koheldakse kuningana, siis peab ta ka kuninga väärilisena käituma, sellisel juhul saate ka teenindajalt vastu naeratuse - see tähendab et teid teenindatakse ka väärikalt.
See jutt ei ole nüüd ühe või teise firma kaitseks. mõte on hoopis selles, et me oleme iga päev nii ühes kui ka teises rollis ja peame käituma ka vastavalt.
Info Autost
Olen käinud Info Auto Tallinna salongis juppe ostmas ja ei nurise teeninduse üle, teenindati normaalselt, probleemidele otsiti lahenused, mida veel tahta. Mitu tuttavat on külastanud Pärnu esinduse teenindust just sõbraliku teeninduse ja töö kvaliteedi pärast.
Ainuke negatiivne pool on teinekord põhjendamatult kõrge hind mõnele varuosale, kuid natuke vaeva nähes leiab samu juppe ka odavamalt.
Jutt sai natuke pikk, kuid need on minu mõtted teenindajast, kliendist ja teenindusest
Taolist juttu halvast teeninduskultuurist kuulen klientide käest iga päev nii ühe kui teise suure firma kohta. Samas külastades neid firmasid kliendina ei saa väita et mind halvasti oleks teenindatud-koheldud.
Teine asi mis teenuse tarbimise juures on kliendi ja teenindaja üksteisest mööda rääkimine. Klient ei suuda end küllalt täpselt väljentada ja teenindajal ei ole aega, viitsimist kliendi muresse põhjalikult süveneda.
Nüüd teemal klient on kuningas. Kui klient soovib et teda koheldakse kuningana, siis peab ta ka kuninga väärilisena käituma, sellisel juhul saate ka teenindajalt vastu naeratuse - see tähendab et teid teenindatakse ka väärikalt.
See jutt ei ole nüüd ühe või teise firma kaitseks. mõte on hoopis selles, et me oleme iga päev nii ühes kui ka teises rollis ja peame käituma ka vastavalt.
Info Autost
Olen käinud Info Auto Tallinna salongis juppe ostmas ja ei nurise teeninduse üle, teenindati normaalselt, probleemidele otsiti lahenused, mida veel tahta. Mitu tuttavat on külastanud Pärnu esinduse teenindust just sõbraliku teeninduse ja töö kvaliteedi pärast.
Ainuke negatiivne pool on teinekord põhjendamatult kõrge hind mõnele varuosale, kuid natuke vaeva nähes leiab samu juppe ka odavamalt.
Jutt sai natuke pikk, kuid need on minu mõtted teenindajast, kliendist ja teenindusest
Pildialbumid http://picasaweb.google.com/volvoclubestonia
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist