INFO AUTO teeninduskultuur

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

arny
Foorumi veteran
Postitusi: 1427
Liitunud: 02 Apr 2006, 09:53
Asukoht: tartu
Kontakt:

PostitusPostitas arny » 25 Mai 2007, 22:22

see keele vahetus jah huvitav mulle öeldi 800.- tuttavale 500.- ja nagu siin keegi kirjutas siis pärnus olla 300.- :roll:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 26 Mai 2007, 00:05

Pärnu ja Tallinn on eraldiseisvad asjad mingil moel.
:unibrow:

Kasutaja avatar
JaanKaer
Foorumi veteran
Postitusi: 1321
Liitunud: 21 Sept 2005, 14:17
Asukoht: Patika
Kontakt:

PostitusPostitas JaanKaer » 26 Mai 2007, 09:51

Pärnu on kuidagi vastutulelikum ja suhtub personaalsemalt iga kliendiga... Kohe teatakse kogu masina ajalugu, kui ette vuristada reg. number näiteks. Ning ka töötunni hinne on soodsam ;)

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 26 Mai 2007, 10:44

äkki on erineval mudelil erinev hind keele vahetusel?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

urbaanboheemik
Foorumlane
Postitusi: 11
Liitunud: 17 Sept 2005, 18:27
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas urbaanboheemik » 13 Juul 2007, 11:17

Olge ise inimesed ja teie vastu ollakse ka.
Viimati muutis urbaanboheemik, 15 Juun 2011, 23:16, muudetud 3 korda kokku.

scubamonkey
Foorumlane
Postitusi: 50
Liitunud: 09 Veebr 2007, 10:27

PostitusPostitas scubamonkey » 13 Juul 2007, 13:41

Kui mina oleksin Teie tööandja, siis sellise kirjutise eest präänikut küll ei annaks. Üleüldse ärge olge vastutulelikud ja ülbitsege rohkem. Viimati ei suutnud Teie "kompetentsed" rehvi tasakaalustajad avastada isegi kõverast kummist tingitud vibratsiooni.
Kas hooldus on garantiitöö v? Oma auto Saksas tehtud andmed hoolduste kohta sain ilusti kätte, või valetati mulle hoopis näkku?
Mees räägib nagu Info-Auto direktor (kui hinnata ei oska ei saa tulevikus midagi).
Loe postitused kõik läbi ja siis võta sõna. Point on võrdse kohtlemise printsiip, mis tähendab seda, et 440 omanik saab samasugust teenindust nagu XC90 omanik.
S60

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 13 Juul 2007, 15:06

asi vist selles, et vanema masina omanik või keegi kes pole infoautost masinat ostnud on nende jaoks nagu kohalik prükkar kellest tuleb kiirelt lahti saada. Kahjuks vist ei mõista need inimesed, et vanema Volvo omanik võib tulevikus olla ka tema klient. Juhul kui aga austustust inimese suhtes ei tule, siis vast autot kah ei osta temalt. Võibolla peaks saatma terve Info-Auto sundpuhkusele, et töötajad saaks tagasi väheke positiivsust ning vabaneks tööstressist. Samas siinne teema peaks olema paras kivi IA personali osakonna ja keskastme juhtide kapsaaeda. Mina ei oota kunagi "klient on kuningas" suhtumist, vaid elementaarset viisakust. Olenemata rahakoti paksusest, soost ja väljanägemisest.
PS Kindlasti leidub kah normaalseid ja toredaid inimesi seal firmas. Kahjuks pole nendega veel kohtunud.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
Tuus
Volvo Club liige
Postitusi: 1858
Liitunud: 18 Apr 2007, 10:11
Asukoht: Pärnu kesklinn

PostitusPostitas Tuus » 13 Juul 2007, 16:16

Mul varsti hooldus tulemas, eks kommenteeirn ka IA tegemisi. Viimane kord vahetati õhufilter ilma kasti puhastamata, mis oli 1cm sodi korra all! :?
V 70 '05 müüdud
480 1,7T '88 tuuningpill
V70 T4 '12 igapäevaliikur

Kasutaja avatar
pesa
Kreisi postitaja
Postitusi: 328
Liitunud: 30 Sept 2006, 08:26
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas pesa » 13 Juul 2007, 16:39

Ok tunnen end vähe puudutatuna. Minu kirjeldatud situatsioonis häiris mind just see, et hind tõusis 2 päevaga pea 2x. Softi hinda küsides ja aega kinni pannes küsiti ka konkreetse masina mudel/aasata.

Tulles nüüd auto ajaloo juurde siis tööga seoses vahel ikka vaja auto ajalugu uurida. Täna hommikune näide 2003a BMW kohta - kõne peale sai teada viimati tehtud hoolduse, nipet näpet vahetatud asjadest.

Samas 90% inimestest kes ajalugu uurivad tahavadki saada kinnitust läbisõidu kohta. Sellest ju oleneb auto väärtus nii hingeliselt kui rahaliselt. Millise tüki võtab autodiilerilt tavainimesele sellise info avaldamine rahaliselt ja hingeliselt?

urbaanboheemik kirjutas:
Keegi on ka õigel teel.Vanematel mudelitel ma aastaarvu täpeslt ei mäleta ag u kuni 2006 on soft ise 300 kopikaid pluss tööraha 200 ja mõni kroon ning kokku tuleb 500 ja mõni kroon.Aga näiteks uuel s/v 40 on soft ise juba ca 600 ja tööraha jääb samaks.Ainult virinat võib lugeda siit.Ja üleüldse me ei ole kohustatud teile toodud auto kohta mingit infot andmast.Kuna rahvusvahelisi hooldusi me ei näe ja näema ainult 2-3 esimese aasta garantii töid ning claime pole see tegelikult üldse teie asi mis selle autoga tehtud on kuna see on GARANTII!!!!Lisaks on teile niigi vastu tuldud ja tasuta antud teavet kilometraasi kohta.Kui te seda hinnata ei oska siis ei saa edaspidi ka seda.Ja meil on õigus küsida selle eest 300- kuna meil on ka muud teha kui iga päev anda autotoojatele viimast infot auto läbisõidu kohta et nad saaks siis mõistuse piires seda tagasi kerida!
Olge ise inimesed ja teie vastu ollakse ka.
Esimene - V40 2001 2.0T 121kW
Teine - V70 2008 2.4 D5 136kW

Kasutaja avatar
alari
Foorumi veteran
Postitusi: 564
Liitunud: 22 Veebr 2007, 17:17
Asukoht: Tallinn / Saaremaa

PostitusPostitas alari » 13 Juul 2007, 18:16

Alati muidugi ei saagi kõigi meelejärele olla,aga alati on võimalus teha paremini ja õppida vigadest.Arusaadav et tegijal ikka juhtub aga sellepärast ei tasu nüüd endast välja minna.Sellist juttu siin potensiaalsetele klientidele rääkida,no ma ei tea,see ju su enda töö ja leib millest sa niimoodi ilma võid jääda.Võibolla väike kliendideenindamiskursus ei teeks paha kodanik Boheemik. :)

urbaanboheemik
Foorumlane
Postitusi: 11
Liitunud: 17 Sept 2005, 18:27
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas urbaanboheemik » 13 Juul 2007, 19:54

Oh sa juudas kus nüüd muidu unine foorum ärkas :) Ma pole absoluutselt ärritunud ja ka vastav koolitus on läbitud.Asi mille pärast ma sõna võtsin on see, et lugedes seda 4 lk-d arvamusi on 99% negatiivset.Ma ei tahaks uskuda, et asi nüüd nii hull ka on aga noh eks Eestlane ole loomu poolest juba selline et ainult halb jääb meelde.Meie jaoks on kliendid võrdsed ja mina räägin puhtalt Tartu esinduse tasemel.Olen kuulnud küll inimestelt, et Tartus on parem teenindus kui Tallinnas.Teenindame ka 200 seeria volvosid ja klient on klient.Eesti ajalugu on kõigile kättesaadav ja vähemalt meil tasuta.Jutt käib toodud autode kohta.Kui ma kirjutakls kõik mida arvan tuleks siia vähemalt 2 lk-d juurde.Saatke priva millegi asjalikuga ja ma vastan või küsige mu numbrit, saate selle ja võite mind sõimata ja rääkida kui paha ja loll ma olen .Pole mõtet hulluks minna foorumis.Rahu volvolised.Volvo for life! :roll:

Muutsin ka esimeset postitust, et keegi ennast solvatuna ei tunneks.Kellel vaja kruttida lugege tsitaati sealt saate annuse kätte.Ja ärge siis noppigem igalt poolt isegi olematust halba välja nagu minu postitusest isegi juba suutsite.Äkki ka klubilistele ei teeks väike puhkus ja rihma lõdvakslaskmine halba...Päikeselist päeva.

pyta
Foorumi veteran
Postitusi: 510
Liitunud: 31 Mai 2007, 22:50
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas pyta » 13 Juul 2007, 20:14

jah..mis te plõksite boheemikuga..ega ta süüdi pole, et mõned erilised trossid seal tööl on :)
..endal läks kohe igasugune tuju info autosse minna.. :|

Virx960
Kõva postitaja
Postitusi: 292
Liitunud: 20 Juun 2006, 17:02
Kontakt:

PostitusPostitas Virx960 » 13 Juul 2007, 22:19

Teate :) . Võibolla on üheks põhjuseks, miks paljud siinviibjad (no pole teist väljendit) IA halvustavalt suhtuvad on lisaks kvaliteedi apsakatele ka Info Auto poolne ükskõiksus Volvo Clubi suhtes.
Saan aru, et see pole Volvo esinduse põhitegevus, aga kahju, et IA juhtkond ei näe Volvo Clubis enda liitlast ja koostöö partnerit. Seda foorumit loevad lisaks foorumlastele ka potensiaalsed Info Auto uued ja ka vanad kliendid. Ja kindlasti rohkem kui IA kodulehekülge, kus midagi peale telefoni numbrite ei leia. Hästi tegutsev foorum võib kujundada väga suure massi arvamust.
See viimane lause oli öeldud hr. Siilatsile :|

arny
Foorumi veteran
Postitusi: 1427
Liitunud: 02 Apr 2006, 09:53
Asukoht: tartu
Kontakt:

PostitusPostitas arny » 13 Juul 2007, 22:35

viimane kord IA käies sain letitagant enda jaoks tarvilikku infot piisavalt. Võibolla on see hea suhtumine ka sellest, et käin seal suht tihti miskit küsimas ja esimene kord seal remonti tehes kulutasin 10 000.-, mis tean on mõnes kohas eelistatud klient. Samas tuli minu heameeleks leti taha ka üks väga hea tööline autopartnerist üle nii et soovitan Tartu IA sisse astuda. Tean ka, et tema külastab vahel siinset foorumit.

Kasutaja avatar
Volvo Club
Volvo Club liige
Postitusi: 1122
Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
Asukoht: Tallinn / Jüri
Kontakt:

PostitusPostitas Volvo Club » 13 Juul 2007, 23:25

Teenindus on kahe poole koostöö-kokkuleppe saavutamise kunst. Siin ei olene alati kõik teenindajast. Vahel oleks kasulik kliendina enne teenindaja poole pöördumist astuda läbi peegli eest - kasida end natuke kammiga, näole väike naeratus ja peale seda pöörduda teenindaja poole. Kes teiele teiselt poole letti vastu vaatab- naeratav , abivalmis teenindaja. Paraku aga astub kliendi näol uksest sisse tihti pahur, jalgu trampiv, pretensioonikas ennast täis toriseja. Taoline isik aga väsitab ka kõige koolitatuma teenindaja.
Taolist juttu halvast teeninduskultuurist kuulen klientide käest iga päev nii ühe kui teise suure firma kohta. Samas külastades neid firmasid kliendina ei saa väita et mind halvasti oleks teenindatud-koheldud.
Teine asi mis teenuse tarbimise juures on kliendi ja teenindaja üksteisest mööda rääkimine. Klient ei suuda end küllalt täpselt väljentada ja teenindajal ei ole aega, viitsimist kliendi muresse põhjalikult süveneda.
Nüüd teemal klient on kuningas. Kui klient soovib et teda koheldakse kuningana, siis peab ta ka kuninga väärilisena käituma, sellisel juhul saate ka teenindajalt vastu naeratuse - see tähendab et teid teenindatakse ka väärikalt.
See jutt ei ole nüüd ühe või teise firma kaitseks. mõte on hoopis selles, et me oleme iga päev nii ühes kui ka teises rollis ja peame käituma ka vastavalt.
Info Autost
Olen käinud Info Auto Tallinna salongis juppe ostmas ja ei nurise teeninduse üle, teenindati normaalselt, probleemidele otsiti lahenused, mida veel tahta. Mitu tuttavat on külastanud Pärnu esinduse teenindust just sõbraliku teeninduse ja töö kvaliteedi pärast.
Ainuke negatiivne pool on teinekord põhjendamatult kõrge hind mõnele varuosale, kuid natuke vaeva nähes leiab samu juppe ka odavamalt.
Jutt sai natuke pikk, kuid need on minu mõtted teenindajast, kliendist ja teenindusest
Pildialbumid http://picasaweb.google.com/volvoclubestonia
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist