Jaga rõõmu kah
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Re: Jaga rõõmu kah
Hypnol pole kaua jälle õigeveolist autot olnud
Re: Jaga rõõmu kah
Jagan siirast rõõmu. Juhtusin mina hiljuti ühe Panamera-nimelise rooli taha. Kõrvalistmel olles ei osanud esialgu suurt midagi oodata. Suur ja mugav auto nagu nii mõnigi teine. Audi A8 tuli korra meelde. Kiirendas hästi, pidurdas hästi, kuid sellise nimega võikski ju nii normaalne olla. Sain siis ka lõpuks rooli. Oli kohe huvitav, milleks see masin suuteline on, sest sarnasega pole enne mingit kokkupuudet olnud. Aga endiselt oli mulje sama: suur ja mugav auto, kiirendab hästi ja juhitavus on meeldivalt täpne ja konkreetne. Kas see on siis kõik? Olin pisut pettunud. Siiski - juba kõrvalistmelt piidlesin nuppe "sport" ja "sport plus." Palju mingi nupp võib üldse üht masinat muuta? Vedrustus oli juba jäigemaks pandud ja see oli tõesti nimele kohasem - aga veel? Kindel oli see, et tuleb proovida. "Sport" tegi masina tõesti pisut erksamaks, kuid see polnud siiski see, pidin proovima seda plussi. Väljas oli juba üsna hämar ja rumalusi teha ei plaaninud, kuid korra proovida tuli. "Sport plus"...oh sa vana:D Pöörded kargasid korraga üles pedaali puutumata - seni unes olnud mootor andis oma olemasolust jõuliselt märku. Auto pidas ise vajalikuks lülitada sisse kaugtuled ja mina tundsin, et parem jalg vajab sirutamist. Minek oli vägev ja mind valdas petlik tunne, et olen kõigi teede valitseja. Auto oli justkui tee külge liimitud, kaldumine laugetes kurvides oli olematu ja juhitavus meenutas mulle Playstationi parimaid palasid, aga iga suunamuutus oli nii selgesti tunda. Iga pedaalipuudutus surus mõnusalt istmesse. Suur ja rahulik masin oli kadunud, see pidi olema ehtne Porsche.
Ilmselgelt oli liiga vähe aega ja ruumi selle toreda mänguasjaga tutvuda, kuid emotsioon oli ehe. Hulluks ma siiski ei läinud ja pöörast kihutamist aset ei leidnud. ...aga oi, kuidas see masin oleks seda väärinud
Kui raha ka laialt käes oleks, siis endale sellist siiski ei soetaks.
Ilmselgelt oli liiga vähe aega ja ruumi selle toreda mänguasjaga tutvuda, kuid emotsioon oli ehe. Hulluks ma siiski ei läinud ja pöörast kihutamist aset ei leidnud. ...aga oi, kuidas see masin oleks seda väärinud
Kui raha ka laialt käes oleks, siis endale sellist siiski ei soetaks.
Re: Jaga rõõmu kah
Mind valdas veidi sarnane emotsioon, kui esimest korda Audi R8-ga sõitsin.
Sõidetu oli manuaalkastiga ja 4,2 mootoriga, mis tehaseseades annab ca 309kW aga oli veel ka tuuningpakett mis numbri 350-ni kasvatab. Viimase aktiveerimiseks tuleb vajutada keskkonsoolis olevat lülitit ning see muuhulgas avab väljalaskes vajalikud klapid, et helitaust perfoormansile vastaks
Sain autoga sõita päris pikalt ja olen ka hiljem sama autoga ringi paugutanud ning kui otsekiirenduses ei ole konkreetne auto nö midagi ulmelist (sadat tuleb oodata tubli neli sekundit), siis üldine käitumine teel on ikka fantastiline. Kui ütlen et sõitsin, siis ei tähenda see mitte korraks gaasipedaali vajutamist, vaid sain ka 150km/h auto kurvis kergelt libisema - aga milline juhitavus. Olin Tallinnale tiiru peale teinud ja viisin auto omanikule tagasi ning olingi juba hoovi keeramas, kui ees avanev sileda asfaldiga kurviline teelõik sulges ligipääsu rumalatele mõtetele ja andis voli tõelistele naudingutele.
Kakssada tuli hetkega ning lähenesin järsule kurvile, kus Volvoga tavaliselt maksimaalselt 150 kiiruseks ja pean kurvi ohutuks läbimiseks pidurdama ca 100-ni. R8-ga oli enne kurvi kiirus ca 200 ning pidurdasin 150-ni, kolmas käik sisse, põhjagaas - saba teeb kerge jõnksu väliskurvi suunas ja hetke pärast on kiirus taas 200. Tunne on rrrrrrr ...
Et veidi aimu anda, millise teega oli tegemist, siis võib võrrelda näiteks Loolt Sahale mineva teega. On suht sarnane
Väga suureks üllatuseks oli selle Audi vedrustus, mis meie katastroofieelses (või - järgses) seisundis tänavatel täiesti adekvaatseks osutus vaatamata 20" velgedele millele transportöörlindid peale tõmmatud. Autol on olemas ka nn magneesiumvedrustus, mis võimaldab nupuvajutusega kardilaadse vedrustuse tekitada aga mina selle järele küll mingit vajadust ei tundnud.
Üsna vahetult enne R-iga sõitmist paugutasin linnvahel ja Pirita ringteele sarnasel rajal Porsche Boxsteriga, mis samuti keskmootori ja fantastilise juhitavusega auto ning sellega sai ka ca 100km/h asfaldil jõulibisemist proovitud ning mulje samuti väga hea. Peale R8-ga sõitmist oli aga üsna hea võrrelda, mille poolest erinevad sportauto ja superauto.
Samasse perioodi jäi ka "proovisõit" G55 AMG-ga, kuid kuna see toimus pulmapeo ajal ja olin seltskondlikus meeleolus, siis ise ei olnud roolis. Paigaltstardist meenutab see aga 1:1 lennuki starti - nii suur ja raske asi kiirendab-kiirendab-kiirendab, kiirus läheneb 200-le ja midagi ei muutu
Sõidetu oli manuaalkastiga ja 4,2 mootoriga, mis tehaseseades annab ca 309kW aga oli veel ka tuuningpakett mis numbri 350-ni kasvatab. Viimase aktiveerimiseks tuleb vajutada keskkonsoolis olevat lülitit ning see muuhulgas avab väljalaskes vajalikud klapid, et helitaust perfoormansile vastaks
Sain autoga sõita päris pikalt ja olen ka hiljem sama autoga ringi paugutanud ning kui otsekiirenduses ei ole konkreetne auto nö midagi ulmelist (sadat tuleb oodata tubli neli sekundit), siis üldine käitumine teel on ikka fantastiline. Kui ütlen et sõitsin, siis ei tähenda see mitte korraks gaasipedaali vajutamist, vaid sain ka 150km/h auto kurvis kergelt libisema - aga milline juhitavus. Olin Tallinnale tiiru peale teinud ja viisin auto omanikule tagasi ning olingi juba hoovi keeramas, kui ees avanev sileda asfaldiga kurviline teelõik sulges ligipääsu rumalatele mõtetele ja andis voli tõelistele naudingutele.
Kakssada tuli hetkega ning lähenesin järsule kurvile, kus Volvoga tavaliselt maksimaalselt 150 kiiruseks ja pean kurvi ohutuks läbimiseks pidurdama ca 100-ni. R8-ga oli enne kurvi kiirus ca 200 ning pidurdasin 150-ni, kolmas käik sisse, põhjagaas - saba teeb kerge jõnksu väliskurvi suunas ja hetke pärast on kiirus taas 200. Tunne on rrrrrrr ...
Et veidi aimu anda, millise teega oli tegemist, siis võib võrrelda näiteks Loolt Sahale mineva teega. On suht sarnane
Väga suureks üllatuseks oli selle Audi vedrustus, mis meie katastroofieelses (või - järgses) seisundis tänavatel täiesti adekvaatseks osutus vaatamata 20" velgedele millele transportöörlindid peale tõmmatud. Autol on olemas ka nn magneesiumvedrustus, mis võimaldab nupuvajutusega kardilaadse vedrustuse tekitada aga mina selle järele küll mingit vajadust ei tundnud.
Üsna vahetult enne R-iga sõitmist paugutasin linnvahel ja Pirita ringteele sarnasel rajal Porsche Boxsteriga, mis samuti keskmootori ja fantastilise juhitavusega auto ning sellega sai ka ca 100km/h asfaldil jõulibisemist proovitud ning mulje samuti väga hea. Peale R8-ga sõitmist oli aga üsna hea võrrelda, mille poolest erinevad sportauto ja superauto.
Samasse perioodi jäi ka "proovisõit" G55 AMG-ga, kuid kuna see toimus pulmapeo ajal ja olin seltskondlikus meeleolus, siis ise ei olnud roolis. Paigaltstardist meenutab see aga 1:1 lennuki starti - nii suur ja raske asi kiirendab-kiirendab-kiirendab, kiirus läheneb 200-le ja midagi ei muutu
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: Jaga rõõmu kah
Räägime tõsistest rõõmudest kah.
745-el on küljekarp vahetatud, uus koopaäär on küljes. Reedeks peaks ka uus värv seljas olema.
Garage nurgas vedelevad uued õlid/filtrid, jäme esistabikas ja EATON locker.
Teisip kirjutasin auto ka enda nimele (kaardiga makstes 61e), peale seda hüppasin ka käbe kindlustusse ja selgus, et 3 kuud on veel järgi
Talvekad on juba all.
Ja palve kõigile foorumlastele, nv teeme kõik lume ja pakasetantsu.
745-el on küljekarp vahetatud, uus koopaäär on küljes. Reedeks peaks ka uus värv seljas olema.
Garage nurgas vedelevad uued õlid/filtrid, jäme esistabikas ja EATON locker.
Teisip kirjutasin auto ka enda nimele (kaardiga makstes 61e), peale seda hüppasin ka käbe kindlustusse ja selgus, et 3 kuud on veel järgi
Talvekad on juba all.
Ja palve kõigile foorumlastele, nv teeme kõik lume ja pakasetantsu.
Re: Jaga rõõmu kah
Lupäev-pühapäev on plussis ja vihma sajab, lund enne jaanuari ei tule.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Jaga rõõmu kah
Laulda ja tantsida on vaja, et talv tuleks.
- Romm
- Foorumi veteran
- Postitusi: 2455
- Liitunud: 05 Apr 2007, 10:32
- Asukoht: rae vald,jüri lähedal
- Kontakt:
Re: Jaga rõõmu kah
Jaaa, mingi päev ootasun lund kuni kella4ni öösel. Aga mida ei tulnud- ei tulnud lund, kuid uni oli hea.
loodame talvetaadile, et saaks väikese lume.
loodame talvetaadile, et saaks väikese lume.
940 91a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.
Re: Jaga rõõmu kah
Põhja Norras saab mõnuga talverõõme nautida!
Volvo 744 1988 B230F
Volvo 245 1983 D24
Volvo 245 1983 D24
- Hunt
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1594
- Liitunud: 07 Juul 2007, 07:57
- Asukoht: Ainuke siiani okupatsiooni all kannatav Eesti linn
- Kontakt:
Re: Jaga rõõmu kah
Eile sai oma 300 klikki läbi vuratud. Silmates mõnda rootslast, tekkis mõttelend...
Näha mõnda KIA punni või pranslast lumisena ukerdamas, aga ka mõnda masuudipressist Opelit seest jäätunud klaasidega sõitmas (juht sõidu ajal kurja vaeva nägemas, et klaase puhtaks kraapida)... Tuletab meelde, et on olemas masinad, mis on mõeldud selliste ilmade jaoks.
Ja seal ta ongi! Universaali tagaluuk mattunud lume kihi alla, mis pikast sõidust sinna tuisanud, tuled kumavad läbi nagu jõuluehted.
Volvo lumisena ja lumises ilmas tundub lihtsalt loogiline!
Näha mõnda KIA punni või pranslast lumisena ukerdamas, aga ka mõnda masuudipressist Opelit seest jäätunud klaasidega sõitmas (juht sõidu ajal kurja vaeva nägemas, et klaase puhtaks kraapida)... Tuletab meelde, et on olemas masinad, mis on mõeldud selliste ilmade jaoks.
Ja seal ta ongi! Universaali tagaluuk mattunud lume kihi alla, mis pikast sõidust sinna tuisanud, tuled kumavad läbi nagu jõuluehted.
Volvo lumisena ja lumises ilmas tundub lihtsalt loogiline!
V70 ´04 b a - liikur
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
Re: Jaga rõõmu kah
Täna sain aru,et järgmine auto saab ka olema Volvo.Juhtusin pealt nägema liiklus õnnetust.V70 IIgen. jäi seisma,et lasta inimesed ülekäigurajalt läbi kui
talle sõitis tagant selga ca. 60-70km/h rekka.Volvo lendas nagu põrkepall üle ülekäiguraja.Ainukesed välised vigastused olid pragunenud tagumine stange.Juht astus autost välja,võttis rekkamehe käest allkirja ja lahkus.
talle sõitis tagant selga ca. 60-70km/h rekka.Volvo lendas nagu põrkepall üle ülekäiguraja.Ainukesed välised vigastused olid pragunenud tagumine stange.Juht astus autost välja,võttis rekkamehe käest allkirja ja lahkus.
V70 D5
Re: Jaga rõõmu kah
Kuna Jõuluvanaga läksid läbirääkimised rappa,tuli pöörduda Külmavana jutule ja tulemust vöib alt näha
JP MK18 15"x7" VS Ocean MK18 18"x8,5"
JP MK18 15"x7" VS Ocean MK18 18"x8,5"
Viimati muutis volvo245, 13 Jaan 2015, 20:10, muudetud 1 kord kokku.
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
Re: Jaga rõõmu kah
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ajBdKUeR4WE[/youtube]
ma ei ole kainenenud veel
ma ei ole kainenenud veel
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline