22. leht 27-st

Re: Naast vs lamell

Postitatud: 02 Nov 2018, 22:57
Postitas TiitR
Oldschool79 kirjutas: Veoautorehvidega pidi vist teine teema olema, et neile on võimalik uut mustrit sisse lõigata (regroovable tüüpi rehvid), sest veoautorehvid on kallid ja neid ei ole otstarbekas sedasi iga kahe aasta tagant vahetada... Parandage kui eksin.

Kuna tegelen veoautotranspordiga mingi 20a. juba, siis natuke parandaks küll. Veokatel lõigatakse tavaliselt (veosillas) vaid ääred nö. lahti. Ehk seal teema selles, et kui uue rehvi mustrisügavus keskelt on sinna 2 cm. juurde, siis äärmine serv on umbes pool sellest ja seda kannatab lahti lõigata, muidu ei toimi ka veel poole jäägiga rehvi keskosa.

Re: Naast vs lamell

Postitatud: 02 Nov 2018, 23:01
Postitas Oldschool79
Tanel313 võib-olla, aga see ei tähenda, et ma oma vaistu ei peaks usaldama. ma saan aru, see on umbes nii, et enne peaks ma naeltega sõitma, laskma ühe aasta prottidega jne, et kui oled elu näinud, aga reaalselt võttes olen seda meelt, et kui nurga taga garaažis naelutamine ei tundu mulle väga usaldusväärne siis ei ole-usaldan pigem oma vaistu, kui mõnda nurgatagust rehvitöökoda. see on ju umbes sama, kui võrrelda erinevaid rehvitöökodasid- võib ju öelda ka, mis sa plärad, pole elu näinud, aga see ei tähenda, et ma peaks käima kõige kallimas või kõige odavamas. käin seal, kus teenindus tundub olevat paigas st pole probleeme, sest on rehvitöökodasid, kus müüakse pigem firma nime, aga mitte teenust ennast. või müüakse lihtsalt kehva teenindust. Seda kinnitavad erinevad arutelud erinevatest foorumites, mitte ainult volvoklubi omad. Siin polegi väga rehvitöökodasid vist lahatud, küll aga mujal. Ja jääbki mulje, et kõlav firma nimi ja ilus veebileht ei garanteeri veel teenindust, mida peaks pakkuma.

Ma ei ole pika staažiga juht ega pole omanud erinevaid rehve. Jõuan, aga see pole nii oluline, kui rehvide valikust olulisem on peaga mõelda, sest kui tihend istme ja rooli vahel lekib, siis ei aita mitte miski. Tõsi, pole ekstreemoludesse sattunud- selles osas hoian suu kinni küll, pole midagi öelda. Aga ma pole ka tüüp, kes usaldab ainult rehvibrändi. tuleb lihtsalt valida vastavalt rahakotile parimad mis selle eelarvega suudad hankida.

Re: Naast vs lamell

Postitatud: 02 Nov 2018, 23:30
Postitas ants
Oldschool79-le 5+.
Ise olen elu jooksul ühe jooksu lasknud prottida, kuiva ilmaga kannatas sõita,
vihmaga olin kui tati peal. Autoks oli Galloper. Seisavad praegugi nö alusteks kodus.

Re: Naast vs lamell

Postitatud: 03 Nov 2018, 02:19
Postitas Inx
Käis jutt siin lamellide naelutamisest.
Nokian Hakkapeliitta 9't on isegi naelutamata varianti müügis. Kujutan ette, et see võib ilma naelteta ka päris hea pidavusega olla.
Rehvi kummisegu on ülipehme juba naeltega variandil ja lamellid on niikuinii mustril sees.

https://www.amazon.com/Nokian-HAKKAPELI ... B077ZDX5FW

Re: Naast vs lamell

Postitatud: 03 Nov 2018, 09:45
Postitas Tanel313
Euroopa poole sõitvatel, pidevalt suverehvidel sõitvatel veoautodel kannatab kõike lõigata, eriti haagiserehve.

Minul on Vallai prottidest ainult head kogemused. Kui müra kõrvale jätta, on Vallai naastude pidamine väga hea ning kestavad igavesti. Eestis ringisõitmiseks ostaks kindlasti.

Re: Naast vs lamell

Postitatud: 03 Nov 2018, 12:50
Postitas j0hanne5
Rehvid mis igavesti kestavad küll hea pidamidega olla ei saa. “Hea” on inimestel muidugi erinev, aga igavesti kestev rehv on paraku nii kõva seguga, et pidamisest libedaga või isegi màrja asfaldiga küll sõnaga “hea” pigem iseloomustada ei saa.

Re: Naast vs lamell

Postitatud: 03 Nov 2018, 13:08
Postitas Tanel313
Teooriat on siin teemas tõesti praktikast palju-palju enam.

Re: Naast vs lamell

Postitatud: 03 Nov 2018, 13:34
Postitas TiitR
j0hanne5 kirjutas:Rehvid mis igavesti kestavad küll hea pidamidega olla ei saa.


Jutt õige. Mul jahikaaslasel on jahiauto all igivanad (vast 12..13a. isegi) Nokia naelikud (teate küll neid esimesi Nokia omi). Klots on pmst plastmass juba ja liugleb sellega jääl rohkem, kui mina oma AT rehviga jahiautoga.

Re: Naast vs lamell

Postitatud: 03 Nov 2018, 13:48
Postitas marek555
Minu poolt ka Eestis toodetud prottide pidamisele viis viiest. Teevad nii mönelegi tuntud tootja rehvidele silmad ette. On muidugi probleeme kvaliteediga aegajalt, kuid üldjuhul vaidlusi ringivahetamisel ei teki. Lisaks tuleb neid ostes vaadata, et rehvi küljed oleksid sarnase jäikusega.

Re: Naast vs lamell

Postitatud: 03 Nov 2018, 14:26
Postitas j0hanne5
Tanel313 kirjutas:Teooriat on siin teemas tõesti praktikast palju-palju enam.


Mina olen mitmendat aastat rehvidega tegelevas ettevõttes tööl, oma hea ja teooria juttu võid kuskil saunas külameestele rääkida. Igavesti kestev rehv on kõva seguga, pane kõrvale mõni uus rehv ja katsu näpuga erinevust - kumb sinumeelest paremini peab?

Re: Naast vs lamell

Postitatud: 03 Nov 2018, 16:01
Postitas Tanel313
Teoorias oled tugev, ei vaidlegi. Ma olen peale salongis mustri silitamise ka väga palju sõitnud, tuleb kasuks. Kestvus ei ole absoluutses seoses pidamisega.

Re: Naast vs lamell

Postitatud: 03 Nov 2018, 17:14
Postitas j0hanne5
Tanel313 kirjutas:Teoorias oled tugev, ei vaidlegi. Ma olen peale salongis mustri silitamise ka väga palju sõitnud, tuleb kasuks. Kestvus ei ole absoluutses seoses pidamisega.


Salongis mustri silitamise? Korras kloun oled ikka. Ma sõidan 55-60k aastas, sellest rohkem sõidad, siis võid mulle tulla rääkima mis ja kellele kasuks tuleb. Kestvus on seoses pidamisega, sest pehme rehv kulub kiiremini ja haakub paremini kui kõvema seguga rehv, ajajooksul nagunii kaotavad mõlemad oma omadusi ja siis olen nõus väitega, et mingist hetkest võib kõvem rehvisegu parem olla, kui mõlemad on uuestpeast ostetud ja samapalju sõidetud.
Sinu väide, et igavesti kestev prott on maru hea pidamisega on lihtsalt rumalus ja nagu enne ütlesin, “hea” on subjektiivne arvamus ja vbl sul polegi paremat rehvi kasutada olnud võrdlemiseks. Kui vallai prott mitme aasta vanusena mõne testi võidab või sellele lähedal on, olen nõus sõnad tagasi võtma.

Re: Naast vs lamell

Postitatud: 03 Nov 2018, 17:30
Postitas TiitR
j0hanne5 kirjutas: Kui vallai prott mitme aasta vanusena mõne testi võidab või sellele lähedal on, olen nõus sõnad tagasi võtma.
[/quote]

Protijunne ei lasta testidele ligi - (karkassi )tootja varieerub ju :D

Re: Naast vs lamell

Postitatud: 03 Nov 2018, 18:32
Postitas Tanel313
Oled sa johanneseke salongis mustrit silitades ka seda täheldanud, et lisaks erinevale mustrisegule varieeruvad ka muster ise, lamellide arv, naastud, mustri laius?

Kui reastada need testivõitjad läbisõidu järgi, ei ole kõige pikema kestvusega rehv kindlasti pidamiselt viimane.

Vallai pole kindlasti testivõitja, kuid meie parasvöötmesse täiesti piisav. Nendele, kes reklaamitööstuse hirmutamise tulemusel ainult testivõitjatega hoovist välja julgevad keerata, ei sobi nad pigem psühholoogilistel põhjustel.

Re: Naast vs lamell

Postitatud: 03 Nov 2018, 18:50
Postitas j0hanne5
Absoluutselt sõltub oluliselt rohkem istme ja rooli vahelisest tihendist kui rehvist, see pole arutelu teemaks. Ma ütlesin, et sinu väide on rumal prottide osas ja selles osas, et igikestev rehv on libedaga maru hea - ma ei hakka siin muid asju arutama ja ära vii teemat mujale.
Mine silita nüüd oma armsaid maailma parimaid protte minu poolt ka spetsialist, tundub sulle hingelähedane teema.