Re: "Mikromootorite" eluiga
Postitatud: 16 Mär 2017, 13:46
Tegelikult COx ja NOx ja esimesel on üsna jäik seos COxi kogusega. Mida muud sul süsiniku põletamisel sealt tulla saab.
164 kirjutas:Teeme nüüd nii, et keritud saanid jätame kõrvale.Tanel kirjutas:Ei tea, et 15a tagasi oleks taolist juttu olnud. Tehti siis veel mootoreid malmist ja autod olid plekist.
Hea näide on VAG grupi autod.
Katsu sa sõita nendega üle 200 000km, et ei oleks probleeme mootoriga.
VAGi mustamine ei ole kohane ega põhjendatud. Niipalju, kui olen autosid vahetanud viimase 5 aasta jooksul, olen tõdenud, et keskeuroopas sõitnud õige läbisõiduga 200k vag on usaldusväärne valik. Isiklikult eelistan kindlasti Volvole. Hetkel käesolev läheneb 200le, siiralt ülimalt rahul - sageli imestan milliseid summasid näiteks siin foorumis daily driveri ülalpidamisse taotakse. Olgu see lihtsalt oponeerivaks infoks, ma ei viitsi väga saagida sellel teemal, sõidetagu sellega, milleks heaks arvatakse.
Aga, kas sa oled mõnikümmend aastat kapslis veetnud, kas seda teenust juba pakutakse? 15 aastat tagasi oli aasta 2002, milline volvo on sellest ajast malmist mootoriga, ...ja plekist?
Tanel kirjutas:...
ei hakka jälle pihtaTanel kirjutas:Oled sa kunagi suhelnud inimesega, kes müüb auto varuosasid või kes tegeleb autoremondiga? Müüb siis varuosi kõigile, mitte vaid kindlale margile. Remondib samuti kõiki marke mitte kindlat.
Mina rääkisin mootoritest üldiselt, sina aga seostad kõike kohe Volvoga, kuigi mina Volvot ei maininud kordagi
Liiwaannus kirjutas:Küsiks, et mis vigu võiks seostada töömahuga...
Iceman kirjutas:Liiwaannus kirjutas:Küsiks, et mis vigu võiks seostada töömahuga...
Näiteks ketivahetus. Kett oli välja veninud ja klapid klabisesid see tõttu. Väljaveninud kett pandi selle süüks, et suur universaalkerega auto nii väikse mootoriga. Käru ei soovitatud üldse vedada (kuigi konks oli juba ostes küljes) .