Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas taavi » 14 Mai 2015, 14:06

tester kätte ja mõõda ära. Suht 5 minuti töö.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas gljuk » 14 Mai 2015, 14:44

Kui 2.5D mootoril turbo juhtimine lahti ühendada, peaks turbo bypass klapp lahti olema. Kuidas seda manuaalselt kinni saab?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas paikas » 14 Mai 2015, 17:31

Diislil pole bypass klappi või on diislitel ka mitsu turbod sisese bypassiga?. Arvan, et mõtled wastegate'i? Kui jah siis see peaks ikka vedruga kinni surutud.
Sest turbot ei juhita bypass klapi vaid wastegate klapi kaudu. Kui aga WG'l võtta juhtvoolik tagant siis avanebki see siis kui vedru surumis jõud ületatakse(ei tea diisli turbot hetkel peast, kuid see jääb enamasti sinna 0.4-0.7bar sisselaskerõhu, ehk 1 bar'i ringis heitgaasirõhu juurde.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas gljuk » 14 Mai 2015, 18:51

Ok, wastegate, õige. Kas ei ole nii, et kui voolik tagant võtta, jääb klapp nö turva(secure) asendisse ja ei lase rõhul kasvada?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
junga
Foorumi veteran
Postitusi: 558
Liitunud: 20 Veebr 2013, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas junga » 14 Mai 2015, 22:31

gljuk kirjutas:Ok, wastegate, õige. Kas ei ole nii, et kui voolik tagant võtta, jääb klapp nö turva(secure) asendisse ja ei lase rõhul kasvada?

See oleneb , kuidas süsteem üles on ehitatud, kas surve peale, või vaakumi peale.

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas gljuk » 14 Mai 2015, 22:58

Niipalju kui uurisin, vaakumit sinna külge kuskile ei tule
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1483
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas amazon86 » 14 Mai 2015, 23:03

Kui sa N75 klappi läbiva rõhu ära võtad, siis avaneb wastegate varem ja ei toodeta suurt rõhku. 2,5 TDI K14 turbo wastegate on kahe kambriline, ühelpool tuleb rõhk otse kojast (metallist toru), teises kabris on vedru ja läbi N75 tulev rõhk.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas gljuk » 15 Mai 2015, 08:38

Jah, ja küsimus nüüd, et kuidas N75 sealt vahelt ära võtta, et turbo toodaks korralikult rõhku?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1483
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas amazon86 » 15 Mai 2015, 09:04

Pigem modiks natuke seda metallist toru, rõhuregulaator vahele.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas gljuk » 15 Mai 2015, 10:10

Mul ainult korraks vaja, et seda klappi emda probleeme välistada
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1483
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas amazon86 » 15 Mai 2015, 11:50

Siis pane voolik otse wastegate. Ja vaata, mis siis rõhk teeb.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas gljuk » 15 Mai 2015, 12:04

Kumb voolik? Seal klapi külge tuleb 3 voolikut, kui ma ei eksi

Pilt
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
junga
Foorumi veteran
Postitusi: 558
Liitunud: 20 Veebr 2013, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas junga » 15 Mai 2015, 12:31

Alguses turbo imipoole pealt, ja kui midagi ei muutu, siis turbo surve poole pealt. Lihtsalt jäta meelde, kuidas voolikud seal klapi peal originaalis on.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7615
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Liiwaannus » 15 Mai 2015, 21:35

Pane see voolik, mis turbe külge jookseb kokku selle voolikuga, mis jookseb sisselaskesse. Ehk skeemilt ülemine voolik kokku vasakpoolsega.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas gljuk » 16 Mai 2015, 00:48

Viimastel päevadel on ekstreemne ajapuudus olnud. Ei tegelenud autoga üldse. Tänan soovituste eest!
Proovin järgi!
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist