Naast vs lamell

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi veteran
Postitusi: 617
Liitunud: 25 Aug 2017, 16:36
Asukoht: Tartumaa

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas TiitR » 21 Okt 2018, 22:28

AllarS kirjutas:Jõle (tõlkimatu rõve sõim) nihik, mille mõõtetäpsus on 0,15mm, keskmisel treialil on silm ka täpsem.


Nii selle nihikuga paraku on jah, vähemalt kuvab ekraanile võimaliku vea ja rehvimustri mõõtmisega saab hakkama, sul treial ka kuvab oma silmavärdsuse kuhugi?
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.

Tanel313
Kõva postitaja
Postitusi: 258
Liitunud: 09 Aug 2016, 15:34

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Tanel313 » 21 Okt 2018, 23:03

vellolasman@hot.ee kirjutas:Küsiks siis nende GoodYear UG Ice2 kohta,et palju maha siis sõitsid,et3mm ja (4mm.(siis esisillal) kirja kulus? Omal samad rehvid XC70.all D5,190HJ.(140kw.) ja minu omadel 1300km talvega siin eestis.Kirja uutel oli 9,0mm ja peale1300km.mõlemal sillal on võrdselt kulumine ja alles 9mm.nii esi kui tagarehvidel,just käisin mõõtmas keldris,pole veel alla pannud.Mõõduvahendiks ikka see ostetud pulk 0-22mm.


Aastane läbisõit 30-35 tuhat, talverehvidega sinna 20tkm kanti. Poolejagu sellest on auto täislastis, elik igal rehvil koormaks 500kg.

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Mario_L » 21 Okt 2018, 23:06

TiitR kirjutas:
Mario_L kirjutas:Mis on lamelli eelis naelrehvi ees - kütusekulu, müratase, sügavam ja avaram muster (lamell on üldjuhul 2mm sügavam, .

Ma nii ei üldistaks. Just soetasin omale Pirelli Ice Zero naelikud ja neil uuestpeast 10,2mm, samas naise autole sai odavam bränd Minerva Eco Stud ja sel 9,8mm. Ma ei taha uskuda, et su lamellidel sinna 12mm.+ kanti see klots on...
P.S Mõõdetud reaalselt digitaalse nihikuga, millel lubatud viga on 0,15mm.

Ice Zero on sündinud lamellina, seepärast ka nii on. Naelrehvil ei ületa reeglina 8mm ja lamellil 10. Ma ei üldistagi, ma olen ise Pirelli tehases viibinud ja näinud kuda asi käib. Tõsi, sellest on aega mööda.
Ja naelrehvi Pirellit ei tooda pirelli ise. Pirelli toodab AINULT lamelli. Naelad tulevad Slovakkiast või venemaalt Jaroslavlist. Kahjuks nii on. Ja kolmanda talvega on need parajalt plastikud, näen seda ise iga hooaeg. Õige Pirelli on meie jaoks liiga kallis osta.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi veteran
Postitusi: 617
Liitunud: 25 Aug 2017, 16:36
Asukoht: Tartumaa

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas TiitR » 21 Okt 2018, 23:38

Mario_L kirjutas:
TiitR kirjutas:
Mario_L kirjutas:Mis on lamelli eelis naelrehvi ees - kütusekulu, müratase, sügavam ja avaram muster (lamell on üldjuhul 2mm sügavam, .

Ma nii ei üldistaks. Just soetasin omale Pirelli Ice Zero naelikud ja neil uuestpeast 10,2mm, samas naise autole sai odavam bränd Minerva Eco Stud ja sel 9,8mm. Ma ei taha uskuda, et su lamellidel sinna 12mm.+ kanti see klots on...
P.S Mõõdetud reaalselt digitaalse nihikuga, millel lubatud viga on 0,15mm.

Ice Zero on sündinud lamellina, seepärast ka nii on. Naelrehvil ei ületa reeglina 8mm ja lamellil 10. Ma ei üldistagi, ma olen ise Pirelli tehases viibinud ja näinud kuda asi käib. Tõsi, sellest on aega mööda.
Ja naelrehvi Pirellit ei tooda pirelli ise. Pirelli toodab AINULT lamelli. Naelad tulevad Slovakkiast või venemaalt Jaroslavlist. Kahjuks nii on. Ja kolmanda talvega on need parajalt plastikud, näen seda ise iga hooaeg. Õige Pirelli on meie jaoks liiga kallis osta.

Kuule, ära aja! Siin müüakse ka kasutatuid Mitsusi, Conte, vms naelikuid jäägiga 8..9 mm.
Milline nael sinna Slovakkias või Venes sisse lüüakse? Oli ka korra mõte venelaste Cordiant´i nael ära proovida.
P.S kolmandat talve need rehvid minu käes niikui nii ei näe.
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.

Kasutaja avatar
Wizard24
Kõva postitaja
Postitusi: 145
Liitunud: 22 Mär 2017, 23:59

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Wizard24 » 22 Okt 2018, 05:53

Cordiant naelikute koha pealt kogemus puudub, aga proua autol on sama firma lamellid ja vaat, et üks paremaid rehve, millega sõitnud olen.
Volvo S60 2002a.
Peugeot 307 SW 2004a.
Ford Mondeo 1995a. Vanarauas
Opel Omega 1995a. Vanarauas
Ford Orion 1992a. Vanarauas

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas PorisedRattad » 22 Okt 2018, 07:46

Wizard24 kirjutas:Cordiant naelikute koha pealt kogemus puudub, aga proua autol on sama firma lamellid ja vaat, et üks paremaid rehve, millega sõitnud olen.


Esimest korda kuulen sellist brändi . Tundub huvitav .

Vaatamata sellele, et Cordiant rehvid on Venemaa turul alles alates aastast 2005 on nad juba autokasutajate poolt ilusti ära tuntavad ning tänavapildis eristatavad. Need rehvid on hinna keskastmel ning on eeskätt mõeldud Venemaa kohutavatele teetingimustele.

Eelisteks võib nimetada pehmet liikumist ebatasasel pinnal ning väga head kulumiskindlust.


Huvitav kuidas on kulumiskindlus ?
XC70 2.5T 2004 154kw

Kasutaja avatar
Wizard24
Kõva postitaja
Postitusi: 145
Liitunud: 22 Mär 2017, 23:59

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Wizard24 » 22 Okt 2018, 07:57

Paljud pidid seda brändi pelgama kuna Made in Russia peletab eemale. Endalgi oli kahtlusi alguses. Hetkel kasutuses Cordiant 205/55R16 96T Winter Drive PW1

Kulumiskindluse suhtes võin öelda, et pole midagi hullu, pigem teeb aeg oma töö kui mustri sügavus (kindlasti annab ka see midagi juurde, et enamus ajast sõidab proua)
Volvo S60 2002a.
Peugeot 307 SW 2004a.
Ford Mondeo 1995a. Vanarauas
Opel Omega 1995a. Vanarauas
Ford Orion 1992a. Vanarauas

vellolasman@hot.ee
Foorumlane
Postitusi: 88
Liitunud: 01 Juun 2018, 16:27
Asukoht: Põlva linn.

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas vellolasman@hot.ee » 22 Okt 2018, 11:17

Tanel313 kirjutas:
vellolasman@hot.ee kirjutas:Küsiks siis nende GoodYear UG Ice2 kohta,et palju maha siis sõitsid,et3mm ja (4mm.(siis esisillal) kirja kulus? Omal samad rehvid XC70.all D5,190HJ.(140kw.) ja minu omadel 1300km talvega siin eestis.Kirja uutel oli 9,0mm ja peale1300km.mõlemal sillal on võrdselt kulumine ja alles 9mm.nii esi kui tagarehvidel,just käisin mõõtmas keldris,pole veel alla pannud.Mõõduvahendiks ikka see ostetud pulk 0-22mm.


Aastane läbisõit 30-35 tuhat, talverehvidega sinna 20tkm kanti. Poolejagu sellest on auto täislastis, elik igal rehvil koormaks 500kg.

Kuid millise auto all teil need GoodYearid siis on,et terve Tonn 2rehvi peale (tagumised siis) milline on siis rehvide rõhk???? Minu XC70 saab vaid pagasnikusse 443kg+80kg (originaal volvo konks)=523kg ja :2rehviga=261,5kg. ja rehvi koormusindeks on neil 98=750kg.Tagateljele lubatud kandevõime on 1190kg. ja seda XC70,Kuid mis auto teil siis on??? Ja ega te äkki seatina vea???

Tanel313
Kõva postitaja
Postitusi: 258
Liitunud: 09 Aug 2016, 15:34

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Tanel313 » 22 Okt 2018, 11:46

Nagu eespool kirjutasin, Volvo V50. Rehvirõhk 2.5atm, kuluvad ühtlaselt, vean seda, mis Eestis kallis ja Norras odav.

vellolasman@hot.ee
Foorumlane
Postitusi: 88
Liitunud: 01 Juun 2018, 16:27
Asukoht: Põlva linn.

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas vellolasman@hot.ee » 22 Okt 2018, 13:25

Tanel313 kirjutas:Nagu eespool kirjutasin, Volvo V50. Rehvirõhk 2.5atm, kuluvad ühtlaselt, vean seda, mis Eestis kallis ja Norras odav.


Väga kena ja ruumikas auto,samasuure pakiruumiga,kuiXC70,mõned kilod kandevõime suuremgi. No siis jah asi selge,vabandan et nii noriv olin. :rolls eyes: Esivedu vaid,siis jah esirehvidele valu rohkem ja ka kulumist. Ise püüan iga hooaja algul rehve (nad kõik eraldi velgedel,nii suve kui talve) vahetada,tagumised ette ja esimes.taha. Ja rõhku püüan ka jälgida ikka pidevalt neil 2,4 sees(GoodYear UG ICE2) :mactech:

Kasutaja avatar
Tuuletallaja
Foorumi veteran
Postitusi: 508
Liitunud: 25 Okt 2009, 21:53
Asukoht: Faeht/Reval

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Tuuletallaja » 22 Okt 2018, 17:09

Loen siin erinevatest läbisõitudest, rehvitüüpidest ja loomulikult arvamustest ning vahel vangutan ka pead, kuid...

Ei allu provokatsioonidele! :twisted:
Mulkku no. 5
Pilt '01 V70 S
Pilt '94 855 GL(E) "Konn"
Pilt '95 855 GLT "Ustav lahinguvant Gustav"
Pilt '91 744 GL "Sinine / Lendav Hollandlane"
ja paar riisiraketti

Tanel313
Kõva postitaja
Postitusi: 258
Liitunud: 09 Aug 2016, 15:34

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Tanel313 » 22 Okt 2018, 22:42

Wizard24 kirjutas:Paljud pidid seda brändi pelgama kuna Made in Russia peletab eemale.


Mina enam Nokiat ei osta, kuna Eestis müüdavad tulevad kõik venest.

Kasutaja avatar
junga
Foorumi veteran
Postitusi: 558
Liitunud: 20 Veebr 2013, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas junga » 23 Okt 2018, 00:23

Mario_L kirjutas:Nael seevastu on kitsam mustridisain, madalam mustri klots ning nagu enne mainisin, nael korjab lumepasa kõik enda ümber ning nael mattub ja 0 kasu. kui asfalt on vähegi kehvem, nagu viimasel ajal kombeks, siis pooled naelad ei tungi kuhugi, vaid naudivad reisi ja kasutegur 0, sest naelrehv tehakse ka üldjuhul kõvema seguga..


Ja nael ei viska inertsist mustrit puhtaks ??? BS jutt üldiselt

Kasutaja avatar
Wizard24
Kõva postitaja
Postitusi: 145
Liitunud: 22 Mär 2017, 23:59

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Wizard24 » 23 Okt 2018, 05:56

Tanel313 kirjutas:
Wizard24 kirjutas:Paljud pidid seda brändi pelgama kuna Made in Russia peletab eemale.


Mina enam Nokiat ei osta, kuna Eestis müüdavad tulevad kõik venest.



Ma usun, kui sa ei teaks seda, siis kasutaksid ja kiidaksid edasi :) ! Sama teiste asjadega ju, et enamus made in China, mis sest, et firma kraam.
Volvo S60 2002a.
Peugeot 307 SW 2004a.
Ford Mondeo 1995a. Vanarauas
Opel Omega 1995a. Vanarauas
Ford Orion 1992a. Vanarauas

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas PorisedRattad » 23 Okt 2018, 07:14

junga kirjutas:
Mario_L kirjutas:Nael seevastu on kitsam mustridisain, madalam mustri klots ning nagu enne mainisin, nael korjab lumepasa kõik enda ümber ning nael mattub ja 0 kasu. kui asfalt on vähegi kehvem, nagu viimasel ajal kombeks, siis pooled naelad ei tungi kuhugi, vaid naudivad reisi ja kasutegur 0, sest naelrehv tehakse ka üldjuhul kõvema seguga..


Ja nael ei viska inertsist mustrit puhtaks ??? BS jutt üldiselt


Kõige parem on vaadata neid kinnijäänud autosi, kes oma lamellidega oma tekitanud rehvile juba sellise nö. jää tasku ja siis nühivad seda seal kohapeal. Naelrehviga sellist asja ei teki.
XC70 2.5T 2004 154kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 54 külalist