Naast vs lamell
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Re: Naast vs lamell
Ongi maitse asi ja oleneb sõidust.
Sel ajal kui vesi jõuab jääle tulla, on enamus naastud asfaltil sõites lendu pannud.
Sel ajal kui vesi jõuab jääle tulla, on enamus naastud asfaltil sõites lendu pannud.
Inimesed teevad ikka vigu, kuni lõpuks ostavad Volvo
Re: Naast vs lamell
SanderL kirjutas:Ongi maitse asi ja oleneb sõidust.
Sel ajal kui vesi jõuab jääle tulla, on enamus naastud asfaltil sõites lendu pannud.
+1.
Re: Naast vs lamell
ants kirjutas:Kas blond või brünett, või hoopis punapea?
Parandage mu mõttelendu, kui ma eksin aga siis punapea oleks antud kontekstis see suverehviga paarutaja? Harv nähtus aga siiski olemas...
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
Re: Naast vs lamell
Blond on naast, brünett on lamell (SC), punapea on eurolamell (HC).
Suverehv on kiilakas
Suverehv on kiilakas
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: Naast vs lamell
Siiamaani pole sattunud sellistele olukordadesse kus lamelliga pole hakkama saanud.
Nii et minu enda valik lamellid.
Nii et minu enda valik lamellid.
XC90 D5 136kw
Re: Naast vs lamell
ddig kirjutas:Blond on naast, brünett on lamell (SC), punapea on eurolamell (HC).
Suverehv on kiilakas
No näedsa, jälle targem
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
- Oldschool79
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
- Asukoht: Rakvere
Re: Naast vs lamell
ddig kirjutas:Blond on naast, brünett on lamell (SC), punapea on eurolamell (HC).
Suverehv on kiilakas
Nujah, ma siis juba teist hooaega jätkan oma nelja brünetiga. Mis on tegelikult ka päriselt mulle meeltmööda- Brünetid naised meeldivad mulle rohkem, kui blondid naised. Blondid hakkavad küll väliselt hästi silma, aga kahjuks kaasnevad sellega muud nähtused-Blond on blond.
Aga tõsiselt võttes- Esimesel hooajal oli lumiseid olusid tegelikult suht vähe, pigem enamust ajast asfalt märg, mistõttu lamellidest küll ja küll. Sulahooajal muidugi lamelliga veidi raskem, oma koduhoovistki pidin kiilasjäält minekuks jõnksutama ja ka mäest alla sõites libisesin lihtsalt alla, kuigi, ABS hakkas ka tugeva jõulise pidurdamise peale tööle- jäistes oludes pidurid lihtsalt ei pea, arvan, et ka naastudega oleks libisenud. Sel aastal teen majaesisel platsil muudatused nii, et saan vajadusel teisele poole tänavale keerata ja teistkaudu välja sõita, kus pole suure kallakuga mäest alla libisemist, kuna tänava ristmikud on mul teeandmiskohustusega, siis lihtsalt soovin vältida olukorda, kus kellegile otsa või sisse libisen.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM
Re: Naast vs lamell
Kes oskaks ära seletada mis vahe on naastrehvil ja naastutataval rehvil? Rehvi mudel mõlemal juhul sama.
Re: Naast vs lamell
Kuna mul hea tuttav tegeleb aastaid rehvidega, siis sai kunagi uuritud. Tuleb välja, et tehaserehvid on valdavalt tehases naelutatud ja lisaks naelutatakse meil kusagil lähedal (müügihind odavam)...näiteks palju tehakse seda Lätis. Aga muidu tegu pmst sama rehviga, lamelli kõvadus sama, jne., lihtsalt jääb kliendil valida, kas soovib naelaga või ilma.
P.S, kui juba ilma naelutamata hooaja ära kimad, siis samasse rehvi enam nael korralikult kinni ei jää, seega hilisem naelutamine on välistatud.
P.S, kui juba ilma naelutamata hooaja ära kimad, siis samasse rehvi enam nael korralikult kinni ei jää, seega hilisem naelutamine on välistatud.
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
Re: Naast vs lamell
Ma ostsin oma V50le just kolmanda jooksu velgi, ning kuna sobivat jooksu müüv suur ja uhke asutus ka kõvasti rehve müüb, palusin "Hankooki naastud" selga visata. Järgmiseks päevaks pidi saama, neil kohapeal ainult kolm tükki, ühe toovad teisest laost. Viisin järgmine päev koju ära, aga midagi nagu ei klappinud - see üks juurdetoodu oli korralik, tähekujulise naastuga tehasenaast, kolm tükki aga ilmselgelt ise naastutatud, naastud tavalised plönnid ning täiesti lampi sisse topitud, eri nurkade all ja eri sügavusel. Lisaks oli tootmisaastaks 2014..
Ilma ekstsessideta vahetati õigete vastu ringi, aga ju keegi vähem tähelepaneli kodanik need junnid endale saab.
Pole oma arvamust lamell vs naast kindlasti muutnud, aga kuna suverehvid kannatab põhilises liikumispiirkonnas all hoida mai keskelt septembrini ning lamellid kulutaksin september-mai sõites läbi aastaga, ostsingi naastud lisaks, et ökonomiseerida. Kui novembri alguses lamellide asemele naastud panen ja kütusekuluvahe piisavalt suur on, lükkan naastud müüki ja ostangi iga aasta uued lamellid, mis seal ikka.
Ilma ekstsessideta vahetati õigete vastu ringi, aga ju keegi vähem tähelepaneli kodanik need junnid endale saab.
Pole oma arvamust lamell vs naast kindlasti muutnud, aga kuna suverehvid kannatab põhilises liikumispiirkonnas all hoida mai keskelt septembrini ning lamellid kulutaksin september-mai sõites läbi aastaga, ostsingi naastud lisaks, et ökonomiseerida. Kui novembri alguses lamellide asemele naastud panen ja kütusekuluvahe piisavalt suur on, lükkan naastud müüki ja ostangi iga aasta uued lamellid, mis seal ikka.
Re: Naast vs lamell
Tanel313 kirjutas:Ma ostsin oma V50le just kolmanda jooksu velgi, ning kuna sobivat jooksu müüv suur ja uhke asutus ka kõvasti rehve müüb, palusin "Hankooki naastud" selga visata. Järgmiseks päevaks pidi saama, neil kohapeal ainult kolm tükki, ühe toovad teisest laost. Viisin järgmine päev koju ära, aga midagi nagu ei klappinud - see üks juurdetoodu oli korralik, tähekujulise naastuga tehasenaast, kolm tükki aga ilmselgelt ise naastutatud, naastud tavalised plönnid ning täiesti lampi sisse topitud, eri nurkade all ja eri sügavusel. Lisaks oli tootmisaastaks 2014..
Tegu Winter I pike´ga? Just selle firma rehvidega ta näite tõigi. Minu kunagise Jeep GC soetamisega Silberautost sain neilt naelad kaasa ja neil justnimelt tehasest naastatud ja naastud rombi või teemanti kujulised, samas töökaaslane tellis täpselt sama mudeli mu tuttava käest ja sel naastutati Lätis - naastud kõige tavalisemad ja klassikalised ümmargused ja kõrgused kõikusid.
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
Re: Naast vs lamell
Needsamad jah. Pilti kahjuks ei teinud, ettevõte nime ka ei avalda suurest tänutundest kiiresti lahendatud naastumure pärast, kuna internet täis lugusid, kuidas nende teistel klientidel probleemide lahendamine sedavõrd lahedalt ei käi
- Oldschool79
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
- Asukoht: Rakvere
Re: Naast vs lamell
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 48 külalist