Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: asümeetriline 240

PostitusPostitas Volvo75 » 02 Sept 2014, 23:36

Õigust räägid. S/V70netega sõidetakse :) Pole vaja nädalateks ribadeks tõmmata ja siis garages pindise õlle kõrval ikka imestada, et no krt küll on ikka kõva pill.
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: asümeetriline 240

PostitusPostitas Priit_P » 02 Sept 2014, 23:48

Ega ükski asi ei jää igavesti kestma. Kuid kust see 7a tuleb? Ega sellised augud plekki ju ühe päevaga ei tekkinud, tõenäoliselt käis ussitamise protsess juba mitu aastat varem. Aga see selleks.
Austamist väärt on sinu ettevõtmine juba selle pärast, et nii palju kui võimalik ise teha üritad. Ja oma kätega tehtu ongi tegelikult see mis on tähtis ja mis tõeliselt korda läheb :) .
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: asümeetriline 240

PostitusPostitas supp » 03 Sept 2014, 20:55

Volvo75 kirjutas:Õigust räägid. S/V70netega sõidetakse :) Pole vaja nädalateks ribadeks tõmmata ja siis garages pindise õlle kõrval ikka imestada, et no krt küll on ikka kõva pill.

paraku ma sellepärast sõidangi vanakooli autodega, et mul tööl on nendest kaasaegsetset masinatest juba s.tasiiber, hetkel käib mul töökojas ca 2/3 volvo marki autosid (reeglina igasugu v/s disald) ja olgem ausad - siiber on, kui ma veel oma vabalajal sellistega sõitma peaksin, jah nad eriti ei roosteta, aga paraku nad ka eriti ei sõida
PS muidugi volvo on suht töökindel veel aga ca 400-500t ls (loe: spido näit alla 200t km) juures kaasaegse volvo tehnika raugeb paraku
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: asümeetriline 240

PostitusPostitas Volvo75 » 03 Sept 2014, 21:36

Kõik mis liigub see kulub. Need tõesti mitte roostetavad diislid omavad väga suuri läbisõite ka enamasti. Ja tuletan meelde, et kui autol pole peale rooli ja rooste muid lisasid siis ei ole mõtet neid võrrelda tänapäeva pillidega.
Minu isa 1993 240 ls on umbes 450 000 ja sõidab esimesel võimalusel(kui leiame V70) vanarauda.
Minu venna 2000 aasta V70 originaalläbisõit on 460 000 km ja peale korralikku pesu ja poleerimist võib teda täitsa uueks pidada.
200ne on pühapäeva autoks. Ära jää ajamasinasse kinni.

Edu keevitamisel, suure lihvimise käigus aevastamisel, õllede ostmisel, pikkadel öödel garages jne :)
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: asümeetriline 240

PostitusPostitas supp » 03 Sept 2014, 22:06

ajamasinasse kinni jääda ei kavatse, üritan majanduslikult vaikselt liikuda 80nendatest 70nendatesse ja siis 60 ning 50nendatesse (ehk kvailteet autode ajastusse), paraku viskab vahest ka peale 90nendaid sisse aga üldiselt ei ole need väga sõidetavad autod, kuigi on ka huvitavaid erandeid, mitte niiväga töökindluse vaid huvitavuse kohapealt
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

Re: asümeetriline 240

PostitusPostitas ddig » 03 Sept 2014, 22:29

Päris jaburaks kisub juba see teemaarendus. Leitud on 200-seeria Volvo praktiliselt ainus puudus - roostetamine, ning sellelt pinnalt üritatakse tõestada, kuidas mingisugune täiesti tavaline auto on parem kui "päris" Volvo!?

Päris Volvode hulka kuulub ka selliseid, mis V70-tele kaarega roostekindluses silmad ette teevad ja ka kõikidelt muudelt omadustelt neid peajagu ületavad.

Paljud ütlevad ka, et neile päriselt meeldib esivedu - paljud lepivad üldse Golfi või Astraga, neil lihtsalt pole Maxima parklas manööverdamiseks enamat vaja. Kui on paarituhandekilomeetrised autoreisid on aga sagedased, siis ei rahulda paraku selline sõiduriist.

Aeg-ajalt sõidan (ka pikemaid otsi) isa S80-ga (3,0) ning esmamulje autosse istudes on alati väga positiivne - isteasend on mugav, lisavarustus on piisav, dünaamika on mõistlik, müratase on madal. Samuti on positiivne kütusekulu näit, mis maanteekiirustel (100...150) jääb vahemikku 6,5...9,5. Olles aga esimesed 100km ära sõitnud tajun, et midagi on valesti, kä(t)es on justkui mingi ebamugavustunne vms. Ja siis saad jälle aru, et oled pidanud terve tee roolist kinni hoidma, et auto kraavi ei sõidaks.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Kasutaja avatar
Volvo142
Kreisi postitaja
Postitusi: 368
Liitunud: 29 Sept 2007, 18:08

Re: asümeetriline 240

PostitusPostitas Volvo142 » 03 Sept 2014, 22:59

Volvo75 kirjutas:Kõik mis liigub see kulub. Need tõesti mitte roostetavad diislid omavad väga suuri läbisõite ka enamasti. Ja tuletan meelde, et kui autol pole peale rooli ja rooste muid lisasid siis ei ole mõtet neid võrrelda tänapäeva pillidega.
Minu isa 1993 240 ls on umbes 450 000 ja sõidab esimesel võimalusel(kui leiame V70) vanarauda.
Minu venna 2000 aasta V70 originaalläbisõit on 460 000 km ja peale korralikku pesu ja poleerimist võib teda täitsa uueks pidada.
200ne on pühapäeva autoks. Ära jää ajamasinasse kinni.

Edu keevitamisel, suure lihvimise käigus aevastamisel, õllede ostmisel, pikkadel öödel garages jne :)


Enne kui su isa 200 raua poole liikuma hakkab, siis paku seda julgelt nõmedatele 200 pededele!
Volvo Amazon 2dr 66´
Volvo 142 72`
Volvo 242 DL 75`
242 L 75´
242 DL 76´
245 L Hearse 78´
242 GT 79`
244 GLT 88´
244 GL 89´
Volvo S60 03´
Volvo S80 V8 07 '
Volvo S80 AWD D5 10´

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: asümeetriline 240

PostitusPostitas Volvo75 » 03 Sept 2014, 23:30

Sa pead siis isa S80 kuskile sillastendi viima....kas tõesti kõik esisilla Volvomehed on ülespumbatud torsidega kauboid sest nende autod kisuvad kraavi? Jabur jutt.
Ja niisama jutust jääb väheks. Nimeta see "õige" või päris Volvo mille roostekindlus ületab kaarega siis näiteks I Geni V70et. 100 seeria? :) Või Amazon?
Olen olnud õnnistatud ja sõitnud S90nega....väga lahe auto ja samas olen sõitnud 2007 aasta S80 Executiviga. S80 on mugavam...vahe pole mäekõrgune, aga on uuem ja on palju lahedaid lisasid ja mõnus masin. Kui pole raha, et autot üleval pidada siis tulebki sõita vanade pillidega(äkki siis need "õiged" Volvod) millel pole pea ühtegi lisa. Aga siis ka tabab sind rooste ja mäda. Lifes a bitch!
Jah 200se suurim viga on rooste ja see on SUUR viga. Pole neil lisasid ega erilisi mugavusi. Söövad jubedalt kütet, automaatkastid on okse jne. S90 on tagasilla masinatest ehk erand. Roostet esineb halvasti hoitud autodel. Samas sild on ajuvabalt kallis hooldada....
I Geni V70 on väga lihtne ja usaldusväärne auto. Ilmselgelt hakkavad nemadki lagunema, kui kilomeetreid on liialt palju neelatud. Aga nad ei kao kuskile....nad ei roosteta :)
Mul pole midagi tagasilla vendade vastu(mul ikkagi on garages 75 aasta 245), aga kuskile tuleb piir ka teie meeletul kiidulaulul tõmmata.
Kui isa 200sel aeg käes siis kindlasti panen siia varuosadena alguses ülesse, ole mureta :)



Edu ajamasinas elamisel :)
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: asümeetriline 240

PostitusPostitas Ollu » 04 Sept 2014, 02:20

Ei tea, minu arust on 960 II mugavam kui S80. Pole nii mugava autoga sõitnud kui 960 II /S90. Eks näis kui mul silla remont tuleb kunagi ette võtta, kui kirves see on, samas pohhui ka, selel mugavuse nimel võib kord 10 aasta jooksul silda natuke kallima raha eest remontida ka.

Ja see jutt, et pole lisasid, siis pole mõtet rääkida, no ei nõustu. 200-sega on igast asendist fcking kõvem sõita ja vingem sõidufiiling kui mingi suvalise s/v70-ga. Ja ei ütleks, et 200 ebamugav on. Minu arust sitaks mugav auto ja mina mingitest lisadest küll puudust selle autoga sõites ei tunne.

Vanad redblockid vb võtavad jah kütet palju kuid ei midagi mõistusevastast, seeeest need on ka päris mootorid mis on mõeldud kestma. Ega need ilmaasjata originaal sisuga turbotades 400-500 heppa vastu ei pea.

Sellest ei saa ka aru, et esivedu meeldib rohkem. Mis seal meeldida saab? Juhitamatud käkid ju. Nelik veel, aga volvo pole paraku normaalset nelikut tootnud ja kui võrrelda ikka esiveolise alajuhitavust või tagavedu, siis mina olen igakell tagaveo poolt.

Vb olen lihtsalt niipalju vanakooli mees, et mulle meeldivad vanemad autod.

Aga herr supile hoian pöialt ja soovin edu, et 200 ikka kestaks.
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

Re: asümeetriline 240

PostitusPostitas aibast » 04 Sept 2014, 08:06

esisilla ja tagasilla juhitavuse teema on täiesti pläma. Kui vedrustus korralikult paigas siis sõidavad mõlemad sama hästi. Küsimus on vaid kuidas oskad, tead ja suudad oma vedrustuse teha sõidustiiliga vastavaks. Alajuhitavus on juba tehasest sisse ehitatud, kuna suurem osa autojuhte on lambad ja ei saa ülejuhitava masinaga hakkama. Tagavedusega on vaid kergem "lõbusalt" sõita kui esivedusega. Kui piisavalt osav mutter oled roolitaga, siis saad mõlema masinaga hea sõiduelamuse.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: asümeetriline 240

PostitusPostitas Volvo75 » 04 Sept 2014, 08:35

Ollu, sinu kommentaar liigitub sinna "ikaüks kiidab oma". Sa ei vaja lisasid jne, minuarust sitaks mugav, ok võtab veidike palju kütet. Sul on tõesti pull hobiauto but thats another story.
200ne ja S70 sõidumugavus mitte mingi feeling on teemaks. Siin pole millestki rääkida. Mul pole seda raha, et mingi 200se bensukasse seda kütet kallata...peale selle 103kw diisel on samuti ikka väga vastupidav mootor ja väga võimekas, kui keegi pole tähele pannud. Mulle meeldib automaatkast ja vana hea S70 kastid jäävad normaalsuse piiridesse. 200se kastid ei vaja kommenteerimist. 200sega sõites ikka naeran neid 10cm-seid kojamehi....
Aga oke ma tegelikkuses võiksin vaielda lõpmatult, kuid supp vast juba maruvihane ja vb juba sirvib juba V70ne kuulutusi. Võiks ikka selle 200se korda teha. On ikkagi haruldus.
Sõitke millega tahate, ärge lihtsalt tulge ütlema, et S/V70 pole Volvo nime vääriline....täielik bullshit. Minu 6 aasta jooksul umbes 150 000km on ainukesena alt vedanud kast kahel korral, erinevate vigadega(kokku 850eurot kulu). Ma ei kurda, kohe üldse mitte. Ja rääkides veel roostest...oleks ta selline rooste ja mädalembene nagu need "õiged" Volvod siis ta väärtus oleks hetkel juba 0. Kuid kuna mul pole mitte pisematki roostetäppi on tal alati mingi reaalne väärtus....Period!!!!

Edu mehed, edu!
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2305
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: asümeetriline 240

PostitusPostitas torms » 04 Sept 2014, 09:12

Ma pole siiani punkti tabanud, et kus tuleb sisse tagavedu sõidumõnu suvel? Ddigi mainitud rooliga mängimine ehk? Ei oska kosta pole vahet tundnud. Sõidan kordamööda s60ga ja mersu e270ga. No sillavedu ei oska kommenteerida, aga mersu ise juba rohkem auto kui s60.
Kas siis rõõm piirdub kui kuskil liivasel pinnal saad karpa automaadiga väikse jõnksu sisse teha tagaveduse antiigiga?
Talvest ei hakka rääkimagi.
Ning koostekvaliteet hakkas langema ju peale 1gen s/v70. Mitte nende ajal.
My ten points.
Poleerin läigestan vahatan

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: asümeetriline 240

PostitusPostitas allan » 04 Sept 2014, 09:33

Keegi võiks selle OT kuhugi sobivamasse kohta tõsta, kahju on juba sellest teemast.
Jõudu ja jaksu suppile, kindlasti tasub sellist haruldust hoida.

Aga see, et S80 ei kannata pikka otsa sõita, on bs, tulin ise mõni aeg tagasi hispaaniast ja tagasitee 3500km ühe jutiga, vahepeal 4h puhates, ahjaa enne starti olin 2h ööund saanud. Saksamaa läks 160kmh+, polnud kordagi selg kange või mingit muud häda, mis roolimist oleks pärssinud.
Vaevalt mina või mu pere mingi õigema volvoga sellist sõitu oleks talunud, ma ei julgekski mingi vanaaegse autoga oma naist-lapsi liiklusesse vedada.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: asümeetriline 240

PostitusPostitas Ollu » 04 Sept 2014, 10:18

Volvo75 kirjutas:Ollu, sinu kommentaar liigitub sinna "ikaüks kiidab oma". Sa ei vaja lisasid jne, minuarust sitaks mugav, ok võtab veidike palju kütet. Sul on tõesti pull hobiauto but thats another story.
200ne ja S70 sõidumugavus mitte mingi feeling on teemaks. Siin pole millestki rääkida. Mul pole seda raha, et mingi 200se bensukasse seda kütet kallata...peale selle 103kw diisel on samuti ikka väga vastupidav mootor ja väga võimekas, kui keegi pole tähele pannud. Mulle meeldib automaatkast ja vana hea S70 kastid jäävad normaalsuse piiridesse. 200se kastid ei vaja kommenteerimist. 200sega sõites ikka naeran neid 10cm-seid kojamehi....
Aga oke ma tegelikkuses võiksin vaielda lõpmatult, kuid supp vast juba maruvihane ja vb juba sirvib juba V70ne kuulutusi. Võiks ikka selle 200se korda teha. On ikkagi haruldus.
Sõitke millega tahate, ärge lihtsalt tulge ütlema, et S/V70 pole Volvo nime vääriline....täielik bullshit. Minu 6 aasta jooksul umbes 150 000km on ainukesena alt vedanud kast kahel korral, erinevate vigadega(kokku 850eurot kulu). Ma ei kurda, kohe üldse mitte. Ja rääkides veel roostest...oleks ta selline rooste ja mädalembene nagu need "õiged" Volvod siis ta väärtus oleks hetkel juba 0. Kuid kuna mul pole mitte pisematki roostetäppi on tal alati mingi reaalne väärtus....Period!!!!

Edu mehed, edu!

No ja sinu jutt ei lähe sinna igaüks kiidab oma?

Mina enda 200 puhul ei saa küll meeletust mugavusest enam rääkida jäiga vedrustuse tõttu, kuid siiski. 1500 km roadtripi 3 päevaga ja polnud kordagi tunnet et ei jõua sõita enam või ebamugav või halb on. Samas uuemate autodega on juba trt-tln otsa peale selg kange ja surm, ükskõik kui palju selle istmega mängid.

Rõhud mingitele mugavuslisadele mida selajal ei olnudki normaalselt kui enamus 200seid toodeti ja roostele mis on 30 aastat auto puhul paratamatus. Ainus mis sa suudad 70 kaitseks öelda, on see, et diisel on öko, tsingitud kere ei roosteta niipalju ja 10 a uuemal autol on elektri lisasid rohkem. 200-le on ka tehasest pandud päris palju vingeid lisasid, kahjuks enamus autod on plangud lihtsalt.
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: asümeetriline 240

PostitusPostitas ants » 04 Sept 2014, 11:21

Noorhärrad, ehk lõpetaks supi teema risustamise,
võrdlust 200 vs S/V võite jätkata "vabas teemas".
745 GL ´91; LR90 ´87.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist