Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

PostitusPostitas allan » 04 Juun 2015, 12:51

ants kirjutas:9 lk. juttu, siiani selgusetu, kumb on parem, kas ema või tütar :)

Pilt
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

PostitusPostitas ants » 04 Juun 2015, 14:11

Eks ta ole, et õige mees pidi mõlemad võtma :)
aga kes palju tahab, võib kõigest ilma jääda :(
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 319
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

Re: Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

PostitusPostitas Ööbik » 04 Juun 2015, 23:55

Mina igatahes võtsin plaani tulevikus võimalusel proovida järgi viimased esiveolised, et näha mis emotsioon seal esirattal siis ikkagi on.
Nädalapäevad tagasi sai käidud libedarajal, võtsin oma kaks volvot ja kaasa seltsi. Ühel on vedrustus täiesti üle käidud, teisel "originaal". Sõbrad sõitsid oma uute autodega, ühtegi teist volvot meil muidugi ei olnud. Ma sain aru, et ei ole vahet mis autoga sõita, ükski kaasaegne imevigur ei tee sinust superjuhti, sinu enda kogemus ja oskus ikka hoiab elu sees. Igast tehnilised vidinad toimetavad hästi normaalsetes teeoludes kui haare on hea. Ekstreemsetes oludes pole nagu eriti kasu neist(kui ei ole just täis isesõitev masin vist). Laia papuga porsche ja madal bemar muidugi olid lahe vaadata oma kiiruse ja atleetlikuse poolest.
Salamisi oli see minu jaoks test, et näha kas on prouale vaja igapäevaliikuriks midagi moodsamat. Kui ma nägin, et korras vedrustusega 940 läbib põdra sama kiirelt kui teised "tavalised tänapävased" autod, lisa juurde sõiduoskus või selle puudumise faktor siis kõik enamvähem võrdsed. Nagu, et milles point?? Ma kahtlen kas tänapäevased esirattaga volvod oleks madala, suurepärast juhitavust omanud bemariga samal pulgal olnud.
Minu vana "originaal" vedrustusega volvo esines aga seal kehvemate seas, oluliselt keerulisem oli hoida teel teda, umbes 15-20km/h aeglasemalt sai põdra läbitud. See on ikka tohutu vahe! Noh loo moraal on vist, et olulisem on auto korrasolek kui tema vanus. Ma olen ikka vahepeal mõelnud, et tõenäoliselt pannes alla tänapäevased amortisaatorid siis see teeb auto paremaks kui ta tehasest tuli, sest nüüd toodetud on kvaliteetsemad kui muiste tehti. See on siis ehk väike kinnitus sellele teooriale.
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: Kumb on parem? Kas roostetav tagaveoline või ....... ?

PostitusPostitas tnx » 05 Juun 2015, 08:36

Vastupidi, tänapäevased imevidinad on abiks just ebatavalistes olukordades, kui juhil oskuseid ja reaktsiooni napib. Need abilised ei olegi tehtud selleks, et põdratesti võimalikult kiiresti läbida olukorras, kus juht takistust kaugelt märkab ja on muidu ka valmis rooli õigele poole keerama. Need on selleks, et oskamatu juht võimalikult paljudest olukordadest suudaks võimalikult väikeste kahjudega välja tulla.
Proovige parem nii, et sõidate kõikide autodega võrdsel kiirusel ja vaadake, milline läbib testi puhtamalt. Või nii, et takistuse suurus ja kaugus autost ei ole ette teada. Või tehke hoopis mingi muu test, näiteks tehke libedaraja kõrvale pehmest liivast teepeenar ja laske autol ühe küljega sinna sisse sõita.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 46 külalist