Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7612
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Liiwaannus » 17 Mai 2015, 19:24

A cooleri lekke saad ka välistada coolerist mööda pannes vooliku. Kui siis rõhk korda läheb on viga radikas, kui ei, kuskil mujal.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4389
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas gljuk » 17 Mai 2015, 19:51

Jep, hetkel olengi sobiva vooliku/toru otsingutes. Endal pole küll midagi taolist olemas.
PS! Tänan kõiki, et aidata viitsite!
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1481
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas amazon86 » 17 Mai 2015, 20:45

Lihtsam on sul korgid ette panna, toru/vooliku jaoks pole väga palju ruumi. Kui cooler katki, siis on see koht õrnalt õline ja must.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4389
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas gljuk » 17 Mai 2015, 20:56

Cooler on suht üleni õlis, niipalju kui seda on näha seal. Algusest peale (5a). Probleem oli selles, et mootori sisselaskesse väljuv toru klamber oli vigane. Vahetasin ära, siis oli suht kuiv. Nüüd on jälle märg, aga ei tundu et õli oleks selline värskelt tulnud.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Rooliloks
Foorumlane
Postitusi: 74
Liitunud: 22 Juun 2014, 18:25

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Rooliloks » 21 Mai 2015, 11:41

Mis kuradi pernuss see nüüd on? 960 hakkavad täistuledega kojamehed nühkima.. :D :D Suht lampi tekkis ja ära ei lähe. Mida teha??

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Mario_L » 21 Mai 2015, 21:23

tõenäoliselt on siis kuskil juhtmestikus need kaks koos ja täistulede signaal leiab massi ka läbi kojameeste mootori. :) ilmselt kojameeste kangi samaaegselt liigutades peaks kuskil kaitse läbi praksama...
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 319
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Ööbik » 23 Mai 2015, 15:33

A)
Mis on häda kui mootori töötades selgelt on kuulda klapikambri kaane all heli kui singeri õmblusmasinal...klõpa klõpa mudkui teeb.

B)
Mis värk seda põhjustab kui amort niimoodi pesast ülespoole turritab? Mis on läbi?
See põhjustab ka sõites väikest loksu sest amort oma pesas nüüd ülevalt ei ole tihke?
ImageUploadedByTapatalk1432384405.978554.jpg
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ants » 23 Mai 2015, 16:23

Õõtsuta üles-alla, mingisugune vahe seal on minu omal ka.
klõpa-klõpa teevad hüdrotõukurid, kas on tihendid läbi või...
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 319
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Ööbik » 23 Mai 2015, 16:36

Niimoodi lause lõpus "või"... kõlab väga ärevakstegevalt...
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ants » 23 Mai 2015, 17:34

Ööbik kirjutas:Niimoodi lause lõpus "või"... kõlab väga ärevakstegevalt...


Ei oska niikaugelt midagi öelda...
https://www.google.ee/search?q=h%C3%BCd ... ywPb34CgDA
seal pakutakse igasuguseid võimalusi välja.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 319
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Ööbik » 27 Mai 2015, 15:57

Kui kaugel väljalaske kollektorist on lamda kaugus normaale?
Olen näinud kõigil vahetult enne katalüsaatorit installeeritakse. Mõõtsin ära, see on u 120cm redblokil. See on siis leegiaukudest blokil mööda toru lambdani.
Mul on nüüd ühed püksid millel on lambda auk teises kohas, umbes 55cm kaugsel. Liiga lähedal ei ole? Mis juhtub, muutub mootori töös kui lambda lähemale tuua?
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010

Kasutaja avatar
junga
Foorumi veteran
Postitusi: 558
Liitunud: 20 Veebr 2013, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas junga » 27 Mai 2015, 16:34

Vanal opeli kärakal on nt kohe peale kollektorit ju. Ainuke vahe on minuteada see et, kui panna kaugemale, siis peaks andur olema kütteseadmega, et andur soeneks piisavalt kiiresti. Need andurid on tavaliselt 4 juhtmega.
Aga kui veid lähemale panna, ei tohiks nagu eriti mingit vahet olla. Aga ilmselt teavad need paremini rääkida, kes siin oma autosid turbotavad ja teevad ise kollektoreid ja väljalaset.

Kasutaja avatar
swop
Kõva postitaja
Postitusi: 235
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:05
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas swop » 27 Mai 2015, 16:39

Kui keeruline isetegevus oleks volvo s60 2.4D 96kw mootoril turbo maha võtta ?
Volvo S60 2.4D
Volvo S80 T6 AWD
Volvo 245 Turbo “Krokodill”
Volvo S60 T5
Volvo 242 Turbo
Volvo 740 Turbo

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2048
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas maan » 27 Mai 2015, 21:59

swop kirjutas:Kui keeruline isetegevus oleks volvo s60 2.4D 96kw mootoril turbo maha võtta ?

Kui seda küsid, siis kõvasti üle keskmise :D

Videokanal kindlasti õpetustega abiks.

pestav
Foorumi veteran
Postitusi: 688
Liitunud: 07 Mai 2012, 21:31
Asukoht: Jurjev

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas pestav » 28 Mai 2015, 23:11

swop kirjutas:Kui keeruline isetegevus oleks volvo s60 2.4D 96kw mootoril turbo maha võtta ?


Lebo
R


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 8 külalist