1. leht 1-st

Hübriid Volvo

Postitatud: 01 Mär 2020, 20:52
Postitas Allan59
Tere.Sooviks osta Volvo hübriidi,mitte juhtmega laetavat.Milliseid mudeleid üldse on liikvel?Olen näinud vaid v-60.Hinnaks võiks olla mitte üle 16000.Kas sellise küttekulu on tõesti 1,8l nagu müüjad väidavad?

Re: Hübriid Volvo

Postitatud: 02 Mär 2020, 00:41
Postitas Liiwaannus
Kuniks elektrit jagub, seninehk meelitab. P3 hübriidid on ikka juhtmekad (plug in). Ainukt.elektri peal meelitab kuni 50km välja... Ehk kui õhtuti laed ja kombineeritud kilomeetreid teed tagasihoidlikult ja kuni 50-60 päevas, siis ehk saad meeldivalt väikse kulu, ei tahaks küll päris seda välja käidud numbrit uskuda.

Re: Hübriid Volvo

Postitatud: 04 Mär 2020, 23:27
Postitas Kristjan
Kui soome keel liiga ei tee, siis siin on pikalt V60 hübriidide (2013-2018) rõõmudest ja muredest juttu: https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=65838.0
Enamus tänaseks juba sellises eas, et asju ikka juhtub. Akude jahutus jne.

Re: Hübriid Volvo

Postitatud: 15 Mär 2020, 07:25
Postitas alfredo
Kütusekulu on D6 V60-l kuskil 4-5 ligi maanteel, linnas tiba rohkem. Eriti ebaõkonoomseks kisub siis, kui aku juba tühi ja vägisi diisliga elektrit tegema hakkab. Pakun, et ses reziimis pikemalt sõites kisub kulu linnas kuskile seitsme-kaheksa kanti. Ise viskan siis tavaliselt käimari manuaalreziimile ja sõidan sp pealt. 50-60 km läbisõitu elektriga on ulme, realsuses siis max 40 km ühtlasel kulgemisel, soojendus-jahutus minimaalne või hoopis väljas. Samas 25-30 km sõidab üpris vabalt ära igasugu tulede-viledega. Pehmema ilmaga. Kuna sooja tehakse webakaga, siis isegi täiselektriliselt kulgedes kulub kütust ja seda eraldi kuskil ei näidata. Kevad-sügishooajal näitas kompu lõpuks 0,8 kuluks, reaalselt u.1. Sõidetud siis igal võimalikul juhul elektri pealt. Sügis-talv näitab kompu u.2,3 - tegelikult umbes 3+, koos webastoga, pluss elekter. Seda osa eraldi välja tuua on raske, kuna kompu ei näita saadud ja kulutatud kWh.
Kui soov osta HEV-i, mis oleks natukenegi Volvo poole, siis jääb üle vaid Ford Fusion/Mondeo. Muidugi, mis võiks HEV-i suurem mõte olla, pakkuda ei oska. Autotootjale oli ehk kasulik end keskkonnasõbralikuna näidata, aga reaalset kokkuhoidu kasutajale sellisega vaevalt tekib. Parem dünaamika sööb kokkuhoiu ära.

Re: Hübriid Volvo

Postitatud: 02 Apr 2020, 15:33
Postitas vaikematu
Tere!

Olen ka ise hakanud mõtlema V60 hübriidi peale. Kas antud autot on mõtet soetada või jääda pigem diisli juurde? Tahaks osta seda järelturult 2015 aasta oma, müüa väitel 2016 aasta mudel. Pole antud volvo kohta midagi leidnud, et mis oleks sellised suuremad vead. Softi vead vist põhilised, mida saab updatega parandada.

Re: Hübriid Volvo

Postitatud: 03 Apr 2020, 10:53
Postitas harrisan
Üleelmisele postitusele kommenteeriks juurde, et Hybrid (nn 'auto') režiimis sätib auto ise kui palju elektrik saab kasutada ja kui palju peab mootor sekkuma. Elektrit toodab ta ainult nii palju, et oleks mingigi laetavus (range veel sellega laetavusega elektriga ei näita) - seda kasutatakse mootori seiskamiseks ja kohalt startimise abistamiseks peatumisel. Kokkuvõttes on selles reziimis kütusekulu ikkagi madalam kui manuaal reziimis (PS! see vähene laadimine toimub manuaalrežiimis ka). Muidu jah, kütusekulu on nii nagu kirjeldatud - maanteel on seal 5 kandis, kohati isegi üle 5 ja linnas 7-8.
Aga miks eelistada seda hübriidi kui kütusekulust suurt võitu ei ole - kui teed proovisõitu tavalise diisliga ja siis hübriidiga, on mineku / teravuse vahe päääris suur. 50kw elektrimootor annab täiesti teise teravuse.

Re: Hübriid Volvo

Postitatud: 11 Apr 2020, 20:14
Postitas alfredo
Vaidlen väheke vastu, harrisan.
Kindlasti on puhtalt sp pealt kütusekulu väiksem, kui juhul, kus juba kolm viimast pulka ees ja auto hakkab ise otsustama, kas laeb ja kulutab selle ära ja siis jälle laeb jne. Siis juhtubki nii, et elektrit saab kõige kallimal viisil - diislist. Kui jälgid selle segaduse ajal kütusekulu, tõuseb hetkekulu näitaja kuskil kahe-kolmekordseks, võrreldes puhtalt sp pealt liikumisega. Pure reziimis hakatakse alles siis elektrit juurde tegema, kui see juba täiesti otsas on. Seega on mõistlikum oma kolm pulka alles jätta ja sp pealt senikaua sõita, kui tead, et jõuad viimase elektriga laadimiskohta. Tavaliselt meelitab kuskil kolm-neli kilomeetrit niimoodi normaalsete teeoludega ära.

Aga üks tähelepanek pikematelt sõitudelt on veel. Mingil ajal rahulikult sõites, save reziim sees, tõuseb hetkeline kütusekulu mõneks kilomeetriks umbes kahekordseks aga samal ajal laadimist ei näita, nagu võiks oodata. Ilmselt tuleb see sellest, et abiseadmed käivad suure aku pealt ja siis vahepeal laetakse seda tasahilju uuesti samale tasemele. Aga võib ka lihtsalt tavaline bug olla, nagu tänapäeva arvutiseeritud masinatega vahest juhtub.