Tere!
Kas keegi on kursis sellise masinaga https://www.auto24.ee/used/3029181 ?
Plaan ära osta, aga avastasin, et praegune omanik ostis selle Lasnamäe ärikatelt. Üle-eelmine inimene olla kasti remontinud Märjamaal ja veermiku korda teinud ning siis ühel hetkel odavalt platsile viinud.
Käisin eile sõitmas ja tundus enamvähem ok. Käis vaikselt. Kiilasjääga kahjuks minekut proovida ei saanud.
2000 a. V70 2.3 T5 ATM
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel
Re: 2000 a. V70 2.3 T5 ATM
Mllles üldse küsimus on, kui auto korras tundus ? Mida veel oodata ?
Re: 2000 a. V70 2.3 T5 ATM
Võibolla on keegi kursis miks väidetavalt korras masin pea 3 korda odavamalt lasnamäe platsile sattus. Kas oli rahahäda või mõni suurem varjatud puudus
Re: 2000 a. V70 2.3 T5 ATM
Raske myya neid januseid volvosid, lase üle vaadata kuskil remondikohas (a la 50 euri) ja kui sobib osta ära.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7042
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: 2000 a. V70 2.3 T5 ATM
j0hanne5 kirjutas:Raske myya neid januseid volvosid, lase üle vaadata kuskil remondikohas (a la 50 euri) ja kui sobib osta ära.
Mul on alati tekkinud küsimus, et kust tuleb jutt januste mootorite kohta?
Mootor on 2.3
kaal on autol tühjalt ca 1700kg
ütleme, et kasutame manual kasti.
Mnt rahulikult sõites või cruisiga on keskmine sinna 7-8l vahele
Linnas saab ka 10l juurde
Keskmiseks ca 9l
Keegi ei sõida kogu aeg turbo täies jõus pöörlemas. Saab täiesti normaalselt inimese kombel sõita.
kui võtta siia kõrvale sarnaste andmetega auto siis ega need eriti ei erine.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: 2000 a. V70 2.3 T5 ATM
Mina tean seda, mul on 2.3 turbomootoreid olnud Saabide näol mitmeid 125kw-225kwni, kütusekulu osas vastab Sinu jutt tõele. Januse all pean silmas üldlevinud arvamust suurte kw autode kohta, palju kw tähendab janust mootorit süvenemata silindrite arvu ja antud puhul ülelaadimisse.
Re: 2000 a. V70 2.3 T5 ATM
võib teema kinni panna. Ostsin auto ära ja esialgu täitsa rahul. Huvilistele mainin, et tänase päeva kulu sain 9,7 peale (enamus sõitu maanteel). Päeva esimene pool kulus auto peenestamisele ja teine pool päeva kruiisisin.
Re: 2000 a. V70 2.3 T5 ATM
j0hanne5 kirjutas:Raske myya neid januseid volvosid, lase üle vaadata kuskil remondikohas (a la 50 euri) ja kui sobib osta ära.
Väga eksitav väide, T5 ei ole janune! Võrdle sama P2 vabalthingava või madalsurveturbo versioonidega.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 2000 a. V70 2.3 T5 ATM
Loe nüüd paar kommentaari ülevaltpoolt uuesti.
Re: 2000 a. V70 2.3 T5 ATM
j0hanne5 kirjutas:Loe nüüd paar kommentaari ülevaltpoolt uuesti.
Otsusta nüüd enda jaoks ära, kas on janune või mitte...
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 2000 a. V70 2.3 T5 ATM
164 kirjutas:j0hanne5 kirjutas:Loe nüüd paar kommentaari ülevaltpoolt uuesti.
Otsusta nüüd enda jaoks ära, kas on janune või mitte...
Kirjas mida silmas pidasin januse mootori all ja mille tõttu need kaua müügis on tavaliselt/hind odavam kui vbl mõnel teisel samalaadsel väiksema kw arvuga sõidukil!
Milles küsimus on?
Re: 2000 a. V70 2.3 T5 ATM
Januse auto puhul alati gaasi võimalus. Oma 3.3 usakal gaas peal ja odavam sõita kui Volvoga mille keskmine hetkel 9.3L/100.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist