1. leht 1-st

Volvo gen I V70 2.4 103kW Bi-Fuel ostuabi

Postitatud: 09 Apr 2018, 10:09
Postitas tiks
Tere

Silma jäänud esimese generatsiooni v70 Bi-Fuel aastast 2000, bensiin (LPG vist) ja automaat. Vaatama ei ole veel jõudnud. Soov on bensiin ja automaat combo järele. Mootori kood peaks olema B5244SG2? Tavalised ostuabi teemad läbi loetud ning enne ostu laseks ülevaatuspunktis läbi loksutada aga kuna konkreetselt bi-fuel autode kohta vähe infot siis sooviksin tagasisidet, et kas peaks millegile veel täiendavalt tähelepanu pöörama? Ise plaaniks bensiini pealt kihutama hakata.

Autol puudub püsikiirusehoidja ning tahtsin targematelt uurida kui keeruline/kas on võimalik originaal püsikiiruse hoidja järelpaigaldus (gaas ei ole trossiga enam). Lammarid on selle ajastu autosid täis, mis autode pealt annaks püsika komplekti ära nokkida?

Igasugune tagasiside oodatud.

Lugupidamisega

Re: Volvo gen I V70 2.4 103kW Bi-Fuel ostuabi

Postitatud: 09 Apr 2018, 10:58
Postitas SinineVagun
Bi-Fuel peaks olema cng, kui plaanid ainult bensiiniga sõita, siis ei tundu mõtekas, kuna see auto on kahe paagiga ja kui õigesti mäletan, siis bensiini paagitäiega sai ainult paar-kolmsada km sõita.

Re: Volvo gen I V70 2.4 103kW Bi-Fuel ostuabi

Postitatud: 09 Apr 2018, 11:00
Postitas metalliotsija
Tervist.

LPG-mootor on B5244SG2. Kui gaasiteenust plaanis kasutada ei ole, siis kehtivad kõik üldised bensiini-Volvo ostueelse kontrolli kriteeriumid. Gaasisüsteemi vigadest annab märku see, et mootor jääb gaasile ümber lülitades lonkama või ei tööta tühikäigul üldse (sureb välja). On juhtunud ka, et gaasipedaali vabastades jäävad pöörded peale. Gaasisüsteemi rikked auto check-engine tuld põlema ei pane. Lüliti peaks sel puhul oma üksikut rohelist LEDi vilgutama. Ise sõitsin `00 LPG-versiooniga paar aastat ja kogesin nii lonkamist kui väljasuremist, sellest hoolimata ei vilgutanud see LED aga kunagi midagi. 2014...2015 ei osanud ei IA ega suuremad "gaasikontorid" sellest 3. põlvkonna seadmest midagi arvata. Soovitati moodsama vastu välja vahetada.

Bensiinil ringi liikudes võib gaasiseadme täiesti ära unustada. Ainsateks erisusteks on jahutusvedeliku temperatuurinäidiku puudumine (selle asemel on gaasitaseme näidik), tülikas gaasipaak varuratta asemel ja summuti viimase lisapüti olemasolu - ehk siis hulk rasket rauda "niisama" kaasas. LPG-versiooni bensiinipaak on täismahus.

Kui jutt on CNG-mudelist, siis sööb gaasipaak suure osa istmetetagusest pakiruumist.

Edu!

Madis