Volvo V70 diisel I generatsiooni või teise generatsiooni keres?
Postitatud: 26 Okt 2017, 21:50
Tervist,
Põlise Saabimehena (neid on mul tükki 6) olen jõudmas elus faasi, kus aastane läbisõit järjest suureneb ja turbobensukad söövad mu rahakotti liiga usinalt. Saabid on väga head masinad, lihtsalt ei sõida alla 25km otsa pea kunagi ja võiks diisli poole ikkagi vaadata, et saaks edasi kihutada. Saabid jätaks suvisesse faasi, kus esivedu+ülearu turbotatud mootor suudab kuidagigi end tee peal hoida. Talvel ei saa normaalselt sõita.
Aga kui kord Skandinaavia masinad meeldivad, siis kuidagi ei näe end A4 audis ringi vuramas. Tahan ikka normaalset pinki ja mugavat sõiduruumi.
Ja nüüd mitu päeva juba uurin, et mis variandid on. Tundub, et 2.5 103kw audi mootor on ikka kõige mõistlikum valik, mida V70-le pandud peale. Aga D5 dislad võivad ka ok olla, ei tea lihtsalt piisavad, Audi omad tunduvad lollikindlamad ja neist on sõpradel hea kogemus. Aga millises keres teda valida? Disla võtaks ikka selleks, et küttekuludelt kokku hoida (saan dislat pealegi tünnist, benssu pean tanklast võtma). Seega tahaks autot, mis ka veidi vastu peaks. Tuttavatel mitmeid diiselvolvosid ja nende paranduskulud on suht rõvedad olnud.
Küsingi, et kuidas igast juppide hinnad ja üleüldine vastupidavus V70 I gen ja II gen vahel on? Sest sõbra D5 120kw mootoriga 2004 isendi juppide hinnad tema väitel astronoomilised. Tagastabikavarras 400 euri jne. Kui ta oma parandusnimekirja ette luges, siis oleks võinud sellesse autosse 1000-2000 kohe sisse laduda kuigi järjest on sinna suuri summasid sisse pannud. Kas I gen V70 jupid on veidi humaansemast hinnaklassist?
Volvo meeldib, sees on mõnus, istmed nagu Saabilgi väga head. Turvalisus ja kõik. Aga Saab on väga mõistlik juppide koha pealt ja minul Saab ka absoluutselt ei lagune ja ei nõua midagi peale kütte, mida lihtsalt läbisõidu pärast läheb palju.
Mul käed küljes, töökoda võtta, tööriistad ka kõik olemas, knowhow ka saab kui mitte endalt, siis sõpradelt. Tahaks Volvot küll võtta aga kuidagi ei leia infot, et kui vastupidav veermik ja muud kuluosad V70 eri generatsioonide vahel on.
Muidu tunduvad huvitavad sellised isendid:
http://www.auto24.ee/used/2639007
http://www.auto24.ee/used/2670620
Ütleme, et hinnaklass oleks mingi selline ja kohe räigelt sisse laduda ei taha. Iga auto tahab hoolt ja armastust, selle vastu ei vaidle. Aga kohe mingi lemoni otsa ka astuda ei tahaks ja nõu oleks hädasti vaja.
Parimat,
Arvo
Põlise Saabimehena (neid on mul tükki 6) olen jõudmas elus faasi, kus aastane läbisõit järjest suureneb ja turbobensukad söövad mu rahakotti liiga usinalt. Saabid on väga head masinad, lihtsalt ei sõida alla 25km otsa pea kunagi ja võiks diisli poole ikkagi vaadata, et saaks edasi kihutada. Saabid jätaks suvisesse faasi, kus esivedu+ülearu turbotatud mootor suudab kuidagigi end tee peal hoida. Talvel ei saa normaalselt sõita.
Aga kui kord Skandinaavia masinad meeldivad, siis kuidagi ei näe end A4 audis ringi vuramas. Tahan ikka normaalset pinki ja mugavat sõiduruumi.
Ja nüüd mitu päeva juba uurin, et mis variandid on. Tundub, et 2.5 103kw audi mootor on ikka kõige mõistlikum valik, mida V70-le pandud peale. Aga D5 dislad võivad ka ok olla, ei tea lihtsalt piisavad, Audi omad tunduvad lollikindlamad ja neist on sõpradel hea kogemus. Aga millises keres teda valida? Disla võtaks ikka selleks, et küttekuludelt kokku hoida (saan dislat pealegi tünnist, benssu pean tanklast võtma). Seega tahaks autot, mis ka veidi vastu peaks. Tuttavatel mitmeid diiselvolvosid ja nende paranduskulud on suht rõvedad olnud.
Küsingi, et kuidas igast juppide hinnad ja üleüldine vastupidavus V70 I gen ja II gen vahel on? Sest sõbra D5 120kw mootoriga 2004 isendi juppide hinnad tema väitel astronoomilised. Tagastabikavarras 400 euri jne. Kui ta oma parandusnimekirja ette luges, siis oleks võinud sellesse autosse 1000-2000 kohe sisse laduda kuigi järjest on sinna suuri summasid sisse pannud. Kas I gen V70 jupid on veidi humaansemast hinnaklassist?
Volvo meeldib, sees on mõnus, istmed nagu Saabilgi väga head. Turvalisus ja kõik. Aga Saab on väga mõistlik juppide koha pealt ja minul Saab ka absoluutselt ei lagune ja ei nõua midagi peale kütte, mida lihtsalt läbisõidu pärast läheb palju.
Mul käed küljes, töökoda võtta, tööriistad ka kõik olemas, knowhow ka saab kui mitte endalt, siis sõpradelt. Tahaks Volvot küll võtta aga kuidagi ei leia infot, et kui vastupidav veermik ja muud kuluosad V70 eri generatsioonide vahel on.
Muidu tunduvad huvitavad sellised isendid:
http://www.auto24.ee/used/2639007
http://www.auto24.ee/used/2670620
Ütleme, et hinnaklass oleks mingi selline ja kohe räigelt sisse laduda ei taha. Iga auto tahab hoolt ja armastust, selle vastu ei vaidle. Aga kohe mingi lemoni otsa ka astuda ei tahaks ja nõu oleks hädasti vaja.
Parimat,
Arvo