Metsakutsu37 kirjutas:Ma ise ei ole paraku väga kursis, kuid kui see 500 EUR oli vaid esistange taastamine, siis ei tohtinuks ju väga hull õnnetus olla. Infos ka kirjas, et tagurdati otsa. Lihtsalt oleks hea teada, kas see "sõidab vaikselt ja korralikult" ka tõele vastab.
Ja siia otsa ka õige pisut ka teemat puudutav küsimus- kuulutuses on ka müüja vihjanud Volvo diiselmootorite mitte erilisele töökindlusele. Ühest küljest sooviks, et auto ei oleks väga janune- sõidan hoolimata aastaajast tänu oma hobile mööda Eestimaad ringi ja kilomeetreid kulub omajagu. Korraks on peast läbi käinud ka mõte vaadata üldse diisleid, kuid samas ei soovi endale ka muresid juurde. Oskab keegi kommenteerida seda vanema diisli vastupidavust. Olen ma õieti aru saanud, et antud keremudel kasutas Audi diiselmootorit? Ma saan aru, et dünaamika, võrreldes teemas keskmes oleva autoga võrreldes on diislil siiski tagasihoidlik, kuid ega ma samas liikluses tõmmelda armastagi.
Arvesta, et müüja on lisanud sellise repliigi et oma erilist V70 T-5 ikkagi maha müüa ja huvilisi tekitada. T-5 ei ole kindlasti halb mootor ja samuti ei ole seda ka Audi/VW diisel mida 1. gen peale pandi 103kw võimsuses. Tõsi ta on, et 2.5TDI mootoril on nõrgaks kohaks nukkvõll (täpsemalt siis selle purunemine), mis tõttu see on veidi halba kuulsust kogunud. Nukkvõllid aga purunevad sellel mootoril enamjaolt selle tõttu, et ignoreeritakse pikalt lagisevat vaakumpumpa, mille käitamine nuka pealt käib.
Vana autot ostes sa loomulikult ei tea mis seisus on nukkvõll, kuid profülaktilises mõttes tasub see peale ostu ära kontrollida (klapikambri kaas maha ja saad juba visuaalselt aru kas vajab vahetust või ei). Kui peale ostu niikuinii rihmavahetuse teed, siis uus nukk on B-osana mälu järgi nõksa üle 100€, mis ilmselt ei tapa kedagi.
Alumine ots kestab neil mootoritel pea igavesti ja üldise mootori seisukorra saad teada mistahes autol kui lased ostes ära teha kompressiooni testi või siis Leak test'i (veidi täpsem).
Muus osas nagu ikka - kontrolli vedelike lekkeid ja lase omanikul tõestada õigeaegseid hoolduseid. Kui ta neid teha ei suuda, siis eelda et neid on tehtud üle jala.
Diisel kindlasti ökonoomsem. Kui eriline vajutaja ka ei ole siis mina soovitaks leida mõne ressursiga V70 2.5TDI mis hästi hoitud.