K: xc60

Igasugune abi auto ostu korral

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel

m-a-i-o
Foorumlane
Postitusi: 24
Liitunud: 13 Nov 2006, 18:21
Asukoht: Kuressaare-Tartu
Kontakt:

K: xc60

PostitusPostitas m-a-i-o » 18 Juun 2012, 16:03

Tere,

Plaan hakata omale autot soetama ja silm on jäänud pidama kasutatud Volvo XC60le. Tean, et mudel alles noor aga oskab ehk keegi anda infot selle auto headest ja pahadest külgedest.
Samas oskab keegi nõu anda kuidas suhtuda Eestis müüdavate Euroopast pärit isenditele. Eelkõige huvitab, kas on reaalne nende läbisõit, mida reklaamitakse siin 100-170k vahele?


Ettetänades
Spoilerite ehitus ja parandus.

jakim
Kõva postitaja
Postitusi: 247
Liitunud: 24 Sept 2007, 19:34

Re: K: xc60

PostitusPostitas jakim » 19 Juun 2012, 15:32

On päris mõnus auto. Võrreldes eelmiste mudelitega (P2) on parendatud müraisolatsiooni, salong on mugav ja piisavalt ruumikas(XC90 on siiski suurem). Külgtuul siiski mõjutab/suurendab natuke tuulemüra(võrreldes S60-ga). Ilmselt on kõrvaldatud ka enamik eelmistel leidunud tüüpvigu. Pöörderaadius on parem kui P2 s60, s80. Mootoritest - 120 kW veab seda kere küll aga mingit erilist dünaamikat pole. Võimsamad diislid(136 ja 151 kW muudavad olukorra paremaks, kahjuks neid meie turul vähem. Käigukast(6k automaat) on tunduvalt mõistlikum, kui vanemad viie käigulised - vahetab käiku madalamalt ja lukustab siduri ka teise käiguga jne. Kütusekulu jääb maanteel sõites 6,9 peale(D5 151kW). Keskmine tuleb ca 8.
Läbisõit on neil reeglina selline, et pead ise kohe nn suuremat hooldust tegema (140 tuh pealt rihmad jne - Inchcape ca 500 EUR, IA-s 700 EUR). Diislite puhul on veel miinuseks tahmafilter - lühikeste otstega selle korrektset puhastust ei toimu, eluiga sellel ka sõltuvalt eelnevast omanikust. Veel pluss poolelt: liigub edasi tunduvalt paremini kui konkurentidest linnamaasturid ja on neist ka tunduvalt kvaliteetsema salongiga. Kui korraliku eksemplari leiad oled kindlasti autoga väga rahul.
Loomulikult peab sellise auto puhul tellima põhjaliku ostueelse kontrolli.
Ex volvo

Kasutaja avatar
siimik
Kreisi postitaja
Postitusi: 331
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:02

Re: K: xc60

PostitusPostitas siimik » 19 Juun 2012, 16:40

OT:

Kuid kus kohas tehakse uuematele Volvodele põhjalikku kontrolli, mille tulemusi võib uskuda?

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

Re: K: xc60

PostitusPostitas baxxter » 19 Juun 2012, 18:06

Info autost, ega mujal nad vaevalt sulle kõike kontrollivad.
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298

jakim
Kõva postitaja
Postitusi: 247
Liitunud: 24 Sept 2007, 19:34

Re: K: xc60

PostitusPostitas jakim » 19 Juun 2012, 18:18

Eks kontrollida saab mujal ka ja isegi põhjalikumalt aga IA on ainuke, kes omab ligipääsu hooldusajaloole.
Ex volvo

Kasutaja avatar
Taff
Kreisi postitaja
Postitusi: 338
Liitunud: 14 Sept 2005, 19:52
Asukoht: Tallinn > Nõmme

Re: K: xc60

PostitusPostitas Taff » 27 Okt 2014, 16:07

Ilgelt vana teema aga ei hakanud uut ka tegema.
Kas kellelgi on kogemusi XC60 D3 mootori,manuaal kastiga ja ainult esiveolise isendiga?
Kuidas tal küttekulu on ja kas see D3 suudab teda "normaalselt" edasi ka liigutada? (ralli vend ei ole ja ei ootagi, et rakett oleks)
Kuidas XC60-l vastupidavusega lood on, nüüd kus teda juba pikemalt toodetud on?
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a

Kasutaja avatar
sckorpio00
Kreisi postitaja
Postitusi: 312
Liitunud: 18 Mär 2010, 17:52
Asukoht: Rae,Vald,Helsinki

Re: K: xc60

PostitusPostitas sckorpio00 » 27 Okt 2014, 16:29

Taff kirjutas:Ilgelt vana teema aga ei hakanud uut ka tegema.
Kas kellelgi on kogemusi XC60 D3 mootori,manuaal kastiga ja ainult esiveolise isendiga?
Kuidas tal küttekulu on ja kas see D3 suudab teda "normaalselt" edasi ka liigutada? (ralli vend ei ole ja ei ootagi, et rakett oleks)
Kuidas XC60-l vastupidavusega lood on, nüüd kus teda juba pikemalt toodetud on?

Mul ühel tuttaval on xc60 mootor 2,0 2012 ja esiveoline ja automaat ta on sellega päris rahul ja minek on hea.Ta on sõitnud sellega juba 2 aastat.
Volvo xc60 D5,2014.a Aut AWD.
Volvo xc60 D5,2011.a Aut AWD.
Volvo S80 D5,2008.a Aut AWD.
Volvo S60, 2004,a Aut.

Maxpower
Foorumlane
Postitusi: 54
Liitunud: 31 Mär 2014, 15:54

Re: K: xc60

PostitusPostitas Maxpower » 28 Okt 2014, 12:57

sckorpio00 kirjutas:
Taff kirjutas:Ilgelt vana teema aga ei hakanud uut ka tegema.
Kas kellelgi on kogemusi XC60 D3 mootori,manuaal kastiga ja ainult esiveolise isendiga?
Kuidas tal küttekulu on ja kas see D3 suudab teda "normaalselt" edasi ka liigutada? (ralli vend ei ole ja ei ootagi, et rakett oleks)
Kuidas XC60-l vastupidavusega lood on, nüüd kus teda juba pikemalt toodetud on?

Mul ühel tuttaval on xc60 mootor 2,0 2012 ja esiveoline ja automaat ta on sellega päris rahul ja minek on hea.Ta on sõitnud sellega juba 2 aastat.


"minek on hea"...see vist päris suhteline mõiste :roll: Kuidas on pigem võrreldes D5-ga, see huvitaks isegi ennast?

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K: xc60

PostitusPostitas KuldarA » 28 Okt 2014, 13:00

2.0 mootor selle kere peal jääb ilmselgelt lahjaks. Lisaks on tegemist ka üsna probleemse mootoriga.


Ja eelolnud hooldusajaloo jutu jätkuks, Info Auto näeb ainult Eesti ajalugu. Ühtset andmebaasi Volvol pole. Muu maailma kohta näeb ainult garantiitööde infot.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K: xc60

PostitusPostitas KuldarA » 28 Okt 2014, 22:04

Oled Sa antud mootorit või autot proovinud?

Ilmselgelt lahjaks jääb see igapäevase kulgemise jaoks, pakkudes sama kütusekulu juures, mis 2.4 mootor, tunduvalt vähem minekut. Samal ajal mõjutab juba väiksem kaalu lisandumine mootori võimekust, kuna ta niigi peab rohkem tööd tegema, et seda kere vedada.

2.4 mootoriga on XC60 normaalne kulgeja, kindlasti mitte kiirenduspill, samas piisavalt võimekas, et kõik asjad saaks tehtud. 2.0 mootoriga on ta veel aeglasem ja jõuetum, samas tarbib sama palju kütust. Lisaks on 2.0 puhul tegemist PSA "kättemaksuga" Volvole ehk nad ei hiilga ka Volvo väikseimate(V50, C30, S40 jne) mudelite peal oma vastupidavusega(küsi ükskõik millisest Volvo remondiga tegelevast ettevõttes), pane see mootor suurele kerele ja vaata mis saab.

Kui Sa räägid sama aja T6 mootrist, siis panid töömahu kohapealt 1 liitriga mööda. Kui aga vihjasid uutele Volvodele siis, uue generatsiooni Volvo mootorid on juba hoopis teine tera ning nende võimekust ei saa kohe kuidagi võrrelda vanemate 2 liitristega.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K: xc60

PostitusPostitas KuldarA » 28 Okt 2014, 22:10

Hakkasin huvipärast võrdlema neid andmeid ja vaatan, et D3 mootor pole teadatuntud 2.0 mootor vaid vana hea 2.4 mootor, seega võtan oma sõnad tagasi D3 ja XC60 sobivusest(2.0 mootori osas olen endiselt sama meelt).
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
Taff
Kreisi postitaja
Postitusi: 338
Liitunud: 14 Sept 2005, 19:52
Asukoht: Tallinn > Nõmme

Re: K: xc60

PostitusPostitas Taff » 28 Okt 2014, 22:38

D3 vist on XC60-l kahte tüüpi...on 2.0 ja ka 2.4, mõlemad 120kW.
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K: xc60

PostitusPostitas KuldarA » 29 Okt 2014, 09:39

raccoon kirjutas:Talupojamõistuse + gümnaasiumifüüsikast tuttavate mehhaanikaseadustest tundub Su väide kütusekulu kohta igati usutav, sest miskile massile x kiiruse y andmiseks kulub ju energiat z. Võimsusel P1 toimub see lihtsalt aeglasemalt kui võimsusel P2 eeldusel, et P1<P2, aga vajatav energia on sama. Ka kõige nõrgem XC60 lendab sajani alla 12s, mulle sellest piisaks et "kõik asjad saaks tehtud".

See alla 12s on ideaaltingimustes ja ilmselt tühja paagiga. Pane kaks inimest peale ja vaata, kui palju see juba mõjutab. Väikse mootori vastupidavusest sellel juhul rääkima ei hakkagi. Lisaks küsiti, et kas D3 suudab teda normaalselt edasi liigutada. 11.2s kuni 100km/h ideaaltingimustes pole mu jaoks normaalne edasi liikumine, aga see juba oleneb kõik millega võrrelda ja mis kellegi jaoks normaalne on.

raccoon kirjutas:Kehva siin vaielda, kui Sul on kodutöö tegemata. :P Seda 2.0D "PSA kättemaksu" pole selle mudeli peal nähtud.

Jah, siin lugesin ülevalt selle 2.0 välja sealt pealt see tuli, tunnistan oma viga.


raccoon kirjutas:No vot ei rääkinud, sest vana kuuepütine T6 on 210 kW. Oleksid seda taibanud, kui kodutöö oleks tehtud. :P


No siin on ka Sul kodutöö tegemata sest 2.0 tuli alles facelift XC60-l ja pakutakse esiveolisele mudelile. 3.0 on endiselt alles ja pakutakse AWD mudelile. Seega räägime erinevatest asjadest.

raccoon kirjutas:
Taff kirjutas:D3 vist on XC60-l kahte tüüpi...on 2.0 ja ka 2.4, mõlemad 120kW.

Nii on.

Jah, 2.0 tuli alles facelift mudelile ehk alates 2013.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

bravia
Foorumlane
Postitusi: 41
Liitunud: 07 Juul 2012, 17:57

Re: K: xc60

PostitusPostitas bravia » 29 Nov 2014, 09:37

raccoon kirjutas:
KuldarA kirjutas:2.0 mootor selle kere peal jääb ilmselgelt lahjaks. Lisaks on tegemist ka üsna probleemse mootoriga.

Mille jaoks see "ilmselgelt lahjaks" jääb? Kõlab tobeda suurustamisena. Ja tegelikult on ju nii 100 kW D3 kui 225 kW T6 kaheliitrised.


mina küll ei usu et t6 on kahe liitrine.äärmisel juhul sellel kõige viimasel mudelil on äkki nii palju sellest 2,0 turbost välja võetud.

laurma
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Veebr 2015, 19:18

Re: K: xc60

PostitusPostitas laurma » 08 Mär 2015, 16:24

Kumb üldjoontes XC60 puhul mõttekam (ökom ja vastupidavam) on, 2.4 D3 120 kW või 2.4 D5 151 kW? Kumb võimalusel valida?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist