Volvo 850
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel
Volvo 850
Tere klubilised!
Vaikselt on pead tõstnud soov osta endale Volvo ja eriti on meeldima hakanud 850. Lugedes Autolehe artiklit ( http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2045 ) ja Tehnikamaailma artiklit ( http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/us ... derID=2044 ), siis tundub, et tegemist peaks olema väga vastupidava masinaga. Vähemalt siis, kui seda korralikult hooldatud on. Kui aga lugeda siit foorumist, siis tundub, et päris paljudel on oma 850tega probleeme, eriti just mootori poole pealt.
Ma saan aru, et kui autol juba vanust on, siis ikka hakkab asju kuluma ja väsima. Aga päris iga kuu ka ei tahaks töökodasid külastada. Eriti kuna Volvol ei ole vist kõige odavama otsa varuosad.
Kuidas siis on: kas 850 on nii hea ja kindel, nagu ülalmainit' artiklid väidavad?
Tänan vastajaid juba ette:)
Vaikselt on pead tõstnud soov osta endale Volvo ja eriti on meeldima hakanud 850. Lugedes Autolehe artiklit ( http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2045 ) ja Tehnikamaailma artiklit ( http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/us ... derID=2044 ), siis tundub, et tegemist peaks olema väga vastupidava masinaga. Vähemalt siis, kui seda korralikult hooldatud on. Kui aga lugeda siit foorumist, siis tundub, et päris paljudel on oma 850tega probleeme, eriti just mootori poole pealt.
Ma saan aru, et kui autol juba vanust on, siis ikka hakkab asju kuluma ja väsima. Aga päris iga kuu ka ei tahaks töökodasid külastada. Eriti kuna Volvol ei ole vist kõige odavama otsa varuosad.
Kuidas siis on: kas 850 on nii hea ja kindel, nagu ülalmainit' artiklid väidavad?
Tänan vastajaid juba ette:)
Re: Volvo 850
"Kehvem on lugu, kui kolisema peaks hakkama roolilatt või tagasild. Viimasel juhul tuleb tõenäoliselt vahetada kaks suurt puksi. Selle töö meeletu hinna kohta võib kuulda suisa legende, kuid õnneks pole lugu päris nii hull. Umbes 2000kroonise väljaminekuga ühe poole kohta tuleks siiski arvestada (kasutades B-osi ja töökoda, kus sarnast tööd ka varem tehtud). "
See on suisa lauslollus. Korralik puks maksab umbes 1000kr, saab ka 500kr eest. Olen need eri variandid ära provinud, vahetuse peale kulub maksimaalselt tund, kui mõlemad pooled teha. Mis maksab töötund, saab ise arvutada. ja need 500kr jupid kestavad ka, kui veab (mul ühe poole peal vedas, teise peal mitte).
Mootorid on pommikindlad, pigem nöögib eletroonika, aga enamasti on kõik lihtsalt vahetatav ja ei röövi auku eelarvesse. silladetailid, mis artiklites välja toodud, maksavad vist ainult esinduses niipalju
See on suisa lauslollus. Korralik puks maksab umbes 1000kr, saab ka 500kr eest. Olen need eri variandid ära provinud, vahetuse peale kulub maksimaalselt tund, kui mõlemad pooled teha. Mis maksab töötund, saab ise arvutada. ja need 500kr jupid kestavad ka, kui veab (mul ühe poole peal vedas, teise peal mitte).
Mootorid on pommikindlad, pigem nöögib eletroonika, aga enamasti on kõik lihtsalt vahetatav ja ei röövi auku eelarvesse. silladetailid, mis artiklites välja toodud, maksavad vist ainult esinduses niipalju
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: Volvo 850
Tänud vastajale! Aga veel arvamusi...? Või on kõik täpselt samal arvamusel?
Kas selle nöökiva elektroonikaga on nii, et isegi kui jubinaid vahetada, siis jääb nöökima? Või kui ikka üks kala ära parandada, siis on vähemalt selle koha pealt rahu?
Tahaks lihtsalt autot, mis mind kuskil lambist tee peale ei jäta:)
Kas selle nöökiva elektroonikaga on nii, et isegi kui jubinaid vahetada, siis jääb nöökima? Või kui ikka üks kala ära parandada, siis on vähemalt selle koha pealt rahu?
Tahaks lihtsalt autot, mis mind kuskil lambist tee peale ei jäta:)
Re: Volvo 850
15 aastat vana auto mured ja rõõmud. Keegi võiks näidata 15 aastat vana autot, mis ei lagune. Tehnilistel põhjustel ei ole mind kordagi teele jätnud. Hinna kvaliteedi suhe minumeelest paigas ja rohkemgi veel. Ise olen vahetanud roolilatti endal korra ja nipet näpet peaks tegema veel. Klapisääre tihendid siin mõnel (sh. minul) probleemiks olnud. Ei oska võrrelda, kuidas teised sama hinnaklassi või aastaga autod peavad, kuid usun kindlalt, et 850 on eesotsas ja pakub neist rohkem stiili, turvalisust ja mugavust. Kui ma enda auto ostsin ja olles eelnevalt palju sõitnud uute Volvodega, siis ei saanudki mugavuse vahest aru. Kui ei taha end töökodades lolliks maksta ja endal piisavalt tehnilist taipu pole, siis must-be oleks vana auto puhul tuttav, kellel see olemas oleks ja kes vajadusel üle vaataks, nõu annaks ja remondiks.
Peaasi, et oleks peale sõitmise hooldatud ka. Ma veendusin enda oma otsides, et head 850t nii kerge saada polegi, sest kes hoiab, sellel kestab ja maha müüa ei tahagi. Suhteliselt lollikindel masin ning mul elektroonika eriti jamanud polegi, vähemalt ette ei tule. Ma näitaks rohelist tuld ja ütleks go for it!
Peaasi, et oleks peale sõitmise hooldatud ka. Ma veendusin enda oma otsides, et head 850t nii kerge saada polegi, sest kes hoiab, sellel kestab ja maha müüa ei tahagi. Suhteliselt lollikindel masin ning mul elektroonika eriti jamanud polegi, vähemalt ette ei tule. Ma näitaks rohelist tuld ja ütleks go for it!
855 T-5R x XC90 '12
Re: Volvo 850
Ostsin mõned aastada tagasi Rootsist 95 a.a Volvo 850 ja pole autos pettunud.Mootor on hea ja 2,4 kohta on tõmme hea ja keskmine on 8,5l. sajale.Jube kõva auto.Elektroonikast on jamama hakanud abs mootor ja alarm(pidavat olema tegemist nn. külma jootmisega)Hea suur ja ruumikas auto.Anna minna.
Re: Volvo 850
noh, kõige parema ülevaate autodest annab kasutajate autode teemade läbilugemine (850 puhulk), see annab ehk maailmapildis aimdust, millega tegemist teha tuleb. ABs aju endalgi remonditud ja olen ka kümneid kaaskannatajate omi lappinud, pole see mingi raketiteadus Ühe korra on jamanud bensiinipump, milel välja vahetasin ja teine kord on nuka andur jamanud, mis sai ka välja vahetatud. Selleks korraks sai käima asja (ptui ptui ptui). Silla osasid on läinud küll veidi palju, aga alguses ostsin kõige odavamaid nüüd aid alla kestvamad jupid, pole ka nende üle midagi kurta (juba aasta ilma kolinateta). turbomootoril on probleem karterituulutusega, ameerikast tellides maksab terve remontkomplekt koos riigimaksudega 100 euro kanti, aga kui selle vahetus ära teha, siis ma usun, et kestab see masin jälle 10a väikseid otsi sõites Kokkuvõtvalt võiks öelda, et peale sillajubinate muid asju remontida/vahetada saab selle auto omamise puhul üks kord, sest siis jääb pidama. Vähemalt minul on selline tunne. Kui leida omale rääbis, siis vist jääbki remontima.
Ahjaa, ülimalt roostekindel auto on (kui pole avariid teinud). Kuigi tallinnas olen näinud ka sellist, millel kõik klaasiääred ja isegi katus rootetas
Ahjaa, ülimalt roostekindel auto on (kui pole avariid teinud). Kuigi tallinnas olen näinud ka sellist, millel kõik klaasiääred ja isegi katus rootetas
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: Volvo 850
Ostuabi teemas on ju esimene teema kohe sticky - Kuidas osta esiveolist volvot. Minu arust väga põhjalik. Sellest olekski võinud alustada. viewtopic.php?f=28&t=12478
Re: Volvo 850
Aitäh kõigile, kes on vaevaks võtnud mind valgustada!
Sellest ostuabi stiky'st ma esimesena alustasingi. Lisaks otsisin siit foorumist välja nii palju kui ma leidsin 850 kohta:) Aga ikkagi tahtsin juurde küsida. Eks foorumit lugedes võibki tegelikult jääda mulje, et autod hirmsasti lagunevad (ükskõik, mis marki) - foorumisse kirjutatakse ikka ennekõike masina probleemidest, postitust stiilis "mul on niiii hea auto" naljalt niisma ei tehta:)
Huvitava asjana jäi Tehnikamaailma artiklist silma selline mõte, et 850 kerejupid on väga kallid ja isegi pärast väikest avariid tahavad kindlustusfirmad auto maha kanda. Vaatasin natuke acar.ee'st ja sealt ei saanud küll aru, et midagi üle mõistuse kallist oleks...
Sellest ostuabi stiky'st ma esimesena alustasingi. Lisaks otsisin siit foorumist välja nii palju kui ma leidsin 850 kohta:) Aga ikkagi tahtsin juurde küsida. Eks foorumit lugedes võibki tegelikult jääda mulje, et autod hirmsasti lagunevad (ükskõik, mis marki) - foorumisse kirjutatakse ikka ennekõike masina probleemidest, postitust stiilis "mul on niiii hea auto" naljalt niisma ei tehta:)
Huvitava asjana jäi Tehnikamaailma artiklist silma selline mõte, et 850 kerejupid on väga kallid ja isegi pärast väikest avariid tahavad kindlustusfirmad auto maha kanda. Vaatasin natuke acar.ee'st ja sealt ei saanud küll aru, et midagi üle mõistuse kallist oleks...
Re: Volvo 850
need artiklid on päris vanad ka, praeguseks on meeletult b osade pakkujaid juurde tulnud. Täiesti harju keskmine auto varuosade hinna poolest.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: Volvo 850
Oman 850 T5 155kw Itaalia varjant.Aastast 96.Sain ta kätte 122tuh oli ees.Nüüdseks 236tuh."uuest"peast lasin kohe esinduses rihmad rullid ära vahetada ja rohkem pole erilisi progleeme olnud.
Kui mutrivõtti peos seisab siis on kõik võimalik ära teha ise.Ja arvuti loeb vead.Asstast 96.Vanemaid arvutiga lugeda ei saa küll aga ledidega saab progleemide jälile.
Olen väga rahul ja vahetada oma suksut küll ei kavatse.Usun,et teenib mind veel teist samakaua.
Kui mutrivõtti peos seisab siis on kõik võimalik ära teha ise.Ja arvuti loeb vead.Asstast 96.Vanemaid arvutiga lugeda ei saa küll aga ledidega saab progleemide jälile.
Olen väga rahul ja vahetada oma suksut küll ei kavatse.Usun,et teenib mind veel teist samakaua.
Re: Volvo 850
Oman 850 T5 155kw Itaalia varjant.Aastast 96.Sain ta kätte 122tuh oli ees.Nüüdseks 236tuh."uuest"peast lasin kohe esinduses rihmad rullid ära vahetada ja rohkem pole erilisi progleeme olnud.
Kui mutrivõtti peos seisab siis on kõik võimalik ära teha ise.Ja arvuti loeb vead.Asstast 96.Vanemaid arvutiga lugeda ei saa küll aga ledidega saab progleemide jälile.
Olen väga rahul ja vahetada oma suksut küll ei kavatse.Usun,et teenib mind veel teist samakaua.
Kui mutrivõtti peos seisab siis on kõik võimalik ära teha ise.Ja arvuti loeb vead.Asstast 96.Vanemaid arvutiga lugeda ei saa küll aga ledidega saab progleemide jälile.
Olen väga rahul ja vahetada oma suksut küll ei kavatse.Usun,et teenib mind veel teist samakaua.
Re: Volvo 850
Kui sul huvi on, võid ju alati küsida. Ma suht võiks öelda, et natuke kodus 800ste hingeeluga. Praegugi seisab neid mul hoovis 3tk .
Re: Volvo 850
Kui mul veel mingeid mõtteid/küsimusi tekib, siis kindlasti küsin:) Nüüd tuleb veel natuke oodata ja otsida ja sebida ja siis loodan ka varsti 850 roolis olla!
Re: Volvo 850
Et oma elu lihtsustada, soovitan vaadata ka esimese otsa V70neid, nende hulgas on valik juba pisut laiem. Hinnaklass on juba väga soodsaks kukkunud.
Juppidelt on tegemist põhimõtteliselt sama autoga, mis 850, aga minul isiklikult just see mõningane facelift meeldibki, lisaks on sisustus ka pisut kaasaegsem.
Esimeste V70 kasuks räägib veel ehk ka see, et nad on põhimõtteliselt siiski viimased 850d, ehk et "titehaigustest" peaks olema kaugele jõutud. Ok, V70tel on ka mõned uued vead, mis tulevad uuendustest, aga ikkagi, auto vähe uuem ja valik vähe suurem.
Juppidelt on tegemist põhimõtteliselt sama autoga, mis 850, aga minul isiklikult just see mõningane facelift meeldibki, lisaks on sisustus ka pisut kaasaegsem.
Esimeste V70 kasuks räägib veel ehk ka see, et nad on põhimõtteliselt siiski viimased 850d, ehk et "titehaigustest" peaks olema kaugele jõutud. Ok, V70tel on ka mõned uued vead, mis tulevad uuendustest, aga ikkagi, auto vähe uuem ja valik vähe suurem.
XC70 D5 2013
OLI: V70 2,5 106kw 1998
OLI: V70 2,5 106kw 1998
Re: Volvo 850
sia kirjutas:... Vaatasin natuke acar.ee'st ja sealt ei saanud küll aru, et midagi üle mõistuse kallist oleks...
Acariga tasub ettevaatlik olla, eriti just kerejuppide osas. Ostsin sealt endale S40 esistange ja no kuidagi kohe ei istu ette.. b-varuosade värk
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist