K:On vahet ka neil 2.0t ja 2.3t ja 2.4t
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel
K:On vahet ka neil 2.0t ja 2.3t ja 2.4t
natuke olen luuranud volvosi ja miuke siis neist on parim mootor s70 või v70 peal 2.0t on 155kw ja 166kw 2.4 siis jällegi 142kw
miuke neist on parim mootor ja kuidas nende kütusekulud on
kuidas nad töötavad automaatkasti otsas?
Või hoopis äkki 2.5tdi?
Palju selle kulud on?
Sellega käisin sõitmas kuidagi jube uimane oli
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
miuke neist on parim mootor ja kuidas nende kütusekulud on
kuidas nad töötavad automaatkasti otsas?
Või hoopis äkki 2.5tdi?
Palju selle kulud on?
Sellega käisin sõitmas kuidagi jube uimane oli
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
automaatkast on vanema generatsiooni omadel jah üks õnnetus, nagu siit foorumist lugeda on.
minu t5 võtab linnas hetkel 16 sajale. Aga ega ma eriti ei hellita kah ja soojendan/jahutan koha peal pikalt, mis ajabki kulu suureks
minu t5 võtab linnas hetkel 16 sajale. Aga ega ma eriti ei hellita kah ja soojendan/jahutan koha peal pikalt, mis ajabki kulu suureks
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Tehaseandmete järgi kütusekulud:
aut/man
T-5 177kw 11.5/11.2
LPT 142kw 11.2/10.9
D 103kw 7.9/6.6,
reaalne kulu sõltub muidugi sõidustiilist.
Mul 142kw, talvel 13, suvel 11 keskmiselt (rohkem linna kui maanteed, talvel palju soojendamist)
0-100:
T-5 7.3/7.0
LPT 8.2/7.8
D 10.7/9.9
allikas: www.autoweek.nl
Mina valiks T-5 igatahes, LPT on poolkõva(mitte, et ma enda autoga rahul poleks)
aut/man
T-5 177kw 11.5/11.2
LPT 142kw 11.2/10.9
D 103kw 7.9/6.6,
reaalne kulu sõltub muidugi sõidustiilist.
Mul 142kw, talvel 13, suvel 11 keskmiselt (rohkem linna kui maanteed, talvel palju soojendamist)
0-100:
T-5 7.3/7.0
LPT 8.2/7.8
D 10.7/9.9
allikas: www.autoweek.nl
Mina valiks T-5 igatahes, LPT on poolkõva(mitte, et ma enda autoga rahul poleks)
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
- saadukas
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
- Asukoht: Muhu/Stavanger
- Kontakt:
Mul on 94 T5 166 kw ja kütusekulu on suvel täpselt 10 ja talvel kusagil 12-13. Ja minu jalg pole ka kerge, aga enamuse ajast sõidab sellega naine, võibolla sellepärast ongi kulu suht madal Talvel soojendan ikka 10-15 minti. Soovitaks ka 2,3 166kw mootorit, neid peaks vist ka 70 seeria peal olema. 2,0-il on vähem momenti.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero
' 02 MB S600
' 03 Pajero
- Hunt
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1594
- Liitunud: 07 Juul 2007, 07:57
- Asukoht: Ainuke siiani okupatsiooni all kannatav Eesti linn
- Kontakt:
fix kirjutas:2.0 on ka 166kw lisaks 2.3le
aga mis on nende autode ligikaudne kütusekulu linnas ja kuidas on vastupidavusega lood?
Turbokas vist peaks ikka man.kasti otsas olema?
Kas ikka on 2,0 166 KW ?
Mina leidsin 2,0 S70neid ainult 93 KW'seid.
Kui ma ei eksi peaks olema tegu sama mootoriga, mida kasutati 850 peal ja 850 2,0 turbokad on 125 KW.
Sind aitab ehk ka natu see link
http://www.nuceng.ca/bill/volvo/database/850cars.htm
V70 ´04 b a - liikur
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
Kunagi kui sai autot otsitud, olin ka kindel, et alla T5 ei rahuldu. Kuid juhuse tahtel sai hoopis ostetud S70 2,4 LPT (142KW). Algul natuke kripeldas, kuid peale esimesi tõsiseid proovimisi oli naeratus näol. Ei kahetse üldse. Veab mõnusalt juba madalalt, kellelegi jalgu ei jää. Liigub küll, kui tempokamalt sõita vaja . Kütust loomulikult läheb. Hetkel mul keskmine kulu ainult linna sõitudega (lühikese otsad) + hommikused soendamised 15 L. Kuid ei kurda. Kui vaja saab hullata, kui vaja saab olla korralik liikleja soliidse autoga.
Hunt kirjutas:fix kirjutas:2.0 on ka 166kw lisaks 2.3le
aga mis on nende autode ligikaudne kütusekulu linnas ja kuidas on vastupidavusega lood?
Turbokas vist peaks ikka man.kasti otsas olema?
Kas ikka on 2,0 166 KW ?
Mina leidsin 2,0 S70neid ainult 93 KW'seid.
Kui ma ei eksi peaks olema tegu sama mootoriga, mida kasutati 850 peal ja 850 2,0 turbokad on 125 KW.
Sind aitab ehk ka natu see link
http://www.nuceng.ca/bill/volvo/database/850cars.htm
Oli küll,T-5 Itaalia turu jaoks.Mootor B5204T3
v70`97-müüdud
a6`04-müüdud
caddy`08,T5"not Volvo"11,Isuzu D-max`15
a6`04-müüdud
caddy`08,T5"not Volvo"11,Isuzu D-max`15
Hunt kirjutas:mustv70 kirjutas:Oli küll,T-5 Itaalia turu jaoks.Mootor B5204T3
Just ! Ja need on 125 KW, mitte 166.
2.0 T-5 on 166kw, 2.3 T-5 on 176kw, jutt on siis 70-st, mitte 850.
850 2.0 T-5 on 155kw, 2.3 T-5 on 166kw.
70 madalsurveturboga 2.0 on 120kw.
125kw on 2.5 20v vabalthingav mootor.
Auto24 leidsin kah selliseid:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
www.autoweek.nl on muide väga hea ja täpne lehekülg, kui autode andmeid tarvis(kahjuks ainult hollandikeeles).
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist