K:On vahet ka neil 2.0t ja 2.3t ja 2.4t

Igasugune abi auto ostu korral

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel

fix
Uustulnukas
Postitusi: 2
Liitunud: 09 Jaan 2009, 14:30

K:On vahet ka neil 2.0t ja 2.3t ja 2.4t

PostitusPostitas fix » 09 Jaan 2009, 14:42

natuke olen luuranud volvosi ja miuke siis neist on parim mootor s70 või v70 peal 2.0t on 155kw ja 166kw 2.4 siis jällegi 142kw
miuke neist on parim mootor ja kuidas nende kütusekulud on
kuidas nad töötavad automaatkasti otsas?
Või hoopis äkki 2.5tdi?
Palju selle kulud on?
Sellega käisin sõitmas kuidagi jube uimane oli
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 09 Jaan 2009, 15:07

166kw on 2,3 liitrine moto. Ise sõidan sellega ja üldse ei kurda :) teiste mootorite kogemus puudub samas.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Jaanionu
Kreisi postitaja
Postitusi: 360
Liitunud: 29 Dets 2006, 22:13
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Jaanionu » 09 Jaan 2009, 16:41

103kw on natuke lahja ja eriti veel aut.kastiga. Turboga autod võtavad sama palju kütust aga liigutavad seda autot reipalt :)
Kõrgsurve turboga mootorid võtavad vähem kütust kui madalsurve turboga (142kw).

fix
Uustulnukas
Postitusi: 2
Liitunud: 09 Jaan 2009, 14:30

PostitusPostitas fix » 09 Jaan 2009, 19:08

2.0 on ka 166kw lisaks 2.3le
aga mis on nende autode ligikaudne kütusekulu linnas ja kuidas on vastupidavusega lood?
Turbokas vist peaks ikka man.kasti otsas olema?

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 09 Jaan 2009, 19:37

automaatkast on vanema generatsiooni omadel jah üks õnnetus, nagu siit foorumist lugeda on.

minu t5 võtab linnas hetkel 16 sajale. Aga ega ma eriti ei hellita kah :twisted: ja soojendan/jahutan koha peal pikalt, mis ajabki kulu suureks
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas allan » 09 Jaan 2009, 19:47

Tehaseandmete järgi kütusekulud:

aut/man
T-5 177kw 11.5/11.2
LPT 142kw 11.2/10.9
D 103kw 7.9/6.6,
reaalne kulu sõltub muidugi sõidustiilist.
Mul 142kw, talvel 13, suvel 11 keskmiselt (rohkem linna kui maanteed, talvel palju soojendamist)


0-100:
T-5 7.3/7.0
LPT 8.2/7.8
D 10.7/9.9

allikas: www.autoweek.nl

Mina valiks T-5 igatahes, LPT on poolkõva(mitte, et ma enda autoga rahul poleks) :D
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

B5204T5
Foorumlane
Postitusi: 46
Liitunud: 26 Veebr 2008, 21:11
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas B5204T5 » 15 Jaan 2009, 23:30

mul oli s70 2,4 142kw minek oli küll hää, 50-pealt märja ilma korral tõmbas sussi ringi ikka kui pastelt anda aga bena läks ka ikka 16L linnas :D

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 16 Jaan 2009, 10:44

Mul on 94 T5 166 kw ja kütusekulu on suvel täpselt 10 ja talvel kusagil 12-13. Ja minu jalg pole ka kerge, aga enamuse ajast sõidab sellega naine, võibolla sellepärast ongi kulu suht madal :) Talvel soojendan ikka 10-15 minti. Soovitaks ka 2,3 166kw mootorit, neid peaks vist ka 70 seeria peal olema. 2,0-il on vähem momenti.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Kasutaja avatar
Hunt
Volvo Club liige
Postitusi: 1594
Liitunud: 07 Juul 2007, 07:57
Asukoht: Ainuke siiani okupatsiooni all kannatav Eesti linn
Kontakt:

PostitusPostitas Hunt » 16 Jaan 2009, 16:37

fix kirjutas:2.0 on ka 166kw lisaks 2.3le
aga mis on nende autode ligikaudne kütusekulu linnas ja kuidas on vastupidavusega lood?
Turbokas vist peaks ikka man.kasti otsas olema?


Kas ikka on 2,0 166 KW ?
Mina leidsin 2,0 S70neid ainult 93 KW'seid.
Kui ma ei eksi peaks olema tegu sama mootoriga, mida kasutati 850 peal ja 850 2,0 turbokad on 125 KW.

Sind aitab ehk ka natu see link
http://www.nuceng.ca/bill/volvo/database/850cars.htm
V70 ´04 b a - liikur
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud

Larry
Foorumlane
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Apr 2006, 16:31
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Larry » 16 Jaan 2009, 20:15

Kunagi kui sai autot otsitud, olin ka kindel, et alla T5 ei rahuldu. Kuid juhuse tahtel sai hoopis ostetud S70 2,4 LPT (142KW). Algul natuke kripeldas, kuid peale esimesi tõsiseid proovimisi oli naeratus näol. Ei kahetse üldse. Veab mõnusalt juba madalalt, kellelegi jalgu ei jää. Liigub küll, kui tempokamalt sõita vaja :) . Kütust loomulikult läheb. Hetkel mul keskmine kulu ainult linna sõitudega (lühikese otsad) + hommikused soendamised 15 L. Kuid ei kurda. Kui vaja saab hullata, kui vaja saab olla korralik liikleja soliidse autoga.

mustv70
Foorumlane
Postitusi: 62
Liitunud: 03 Mär 2006, 22:17

PostitusPostitas mustv70 » 16 Jaan 2009, 20:21

Hunt kirjutas:
fix kirjutas:2.0 on ka 166kw lisaks 2.3le
aga mis on nende autode ligikaudne kütusekulu linnas ja kuidas on vastupidavusega lood?
Turbokas vist peaks ikka man.kasti otsas olema?


Kas ikka on 2,0 166 KW ?
Mina leidsin 2,0 S70neid ainult 93 KW'seid.
Kui ma ei eksi peaks olema tegu sama mootoriga, mida kasutati 850 peal ja 850 2,0 turbokad on 125 KW.

Sind aitab ehk ka natu see link
http://www.nuceng.ca/bill/volvo/database/850cars.htm


Oli küll,T-5 Itaalia turu jaoks.Mootor B5204T3
v70`97-müüdud
a6`04-müüdud
caddy`08,T5"not Volvo"11,Isuzu D-max`15

Kasutaja avatar
Hunt
Volvo Club liige
Postitusi: 1594
Liitunud: 07 Juul 2007, 07:57
Asukoht: Ainuke siiani okupatsiooni all kannatav Eesti linn
Kontakt:

PostitusPostitas Hunt » 17 Jaan 2009, 02:58

mustv70 kirjutas:Oli küll,T-5 Itaalia turu jaoks.Mootor B5204T3


Just ! Ja need on 125 KW, mitte 166.
V70 ´04 b a - liikur
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas allan » 17 Jaan 2009, 09:29

Hunt kirjutas:
mustv70 kirjutas:Oli küll,T-5 Itaalia turu jaoks.Mootor B5204T3


Just ! Ja need on 125 KW, mitte 166.


2.0 T-5 on 166kw, 2.3 T-5 on 176kw, jutt on siis 70-st, mitte 850.
850 2.0 T-5 on 155kw, 2.3 T-5 on 166kw.
70 madalsurveturboga 2.0 on 120kw.
125kw on 2.5 20v vabalthingav mootor.

Auto24 leidsin kah selliseid:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html



www.autoweek.nl on muide väga hea ja täpne lehekülg, kui autode andmeid tarvis(kahjuks ainult hollandikeeles).
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist