Gaasiseadmega vana S90 Tartus
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel
Gaasiseadmega vana S90 Tartus
Tere! Kas keegi on juhtumisi seda autot vaatamas käinud? Mõned aastad tagasi oli vist ka foorumis, gaasiseade seal juba päris kaua peal olnud. Ühesõnaga kas seal võiks veel mõneks ajaks elu sees olla? Tänud kes viitsivad kaasa mõelda!
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Gaasiseadmega vana S90 Tartus
Kas soov osta gaasiseadme pärast või miks?
Armatuuris ports üleliigseid tulesid
Enne ei tea kui viid gaasiseadme ülevaatamisele.
Kui otsid korralikumat S90 siis anna teada
Armatuuris ports üleliigseid tulesid
Enne ei tea kui viid gaasiseadme ülevaatamisele.
Kui otsid korralikumat S90 siis anna teada
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Gaasiseadmega vana S90 Tartus
Poole hinnaga kätte saad siis on hea küll, eeldusel et kast korras ja katt all jääd veel kasumisse kevadel.
Aga eks ta on põhjusega nii kaua müügis..
Klaasipesuvesi, käsipidur ja turvavöö
Aga eks ta on põhjusega nii kaua müügis..
Tanel kirjutas:Armatuuris ports üleliigseid tulesid
Klaasipesuvesi, käsipidur ja turvavöö
Re: Gaasiseadmega vana S90 Tartus
Kui vana kerega 960 söödav on siis mitte "peavoolu" kuulutuste saidil selline saadaval https://www.okidoki.ee/item/volvo-960-lpg/10829954/
Otsin volvo 300 vidinaid/lisasid.
Re: Gaasiseadmega vana S90 Tartus
Gaasiseade ja (vana) auto käivad kokku sama kenasti nagu noor mees ja vana naine
Teema esimese postituse auto indikaatorite pärast, nagu Klamber juba vihjas, vast muretsema ei peaks, küll aga peaks kontrollima miks sooja mootoriga tühikäigu pöörded nii kõrged on.
Mittepeavoolumeedia auto puhul pildimaterjal lahjavõitu aga tundub kangesti selline isetehtud auto olevat. See on hea sellele, kes ise teeb, aga võib-olla peavalu sellele, kes ise ei tee.
Teema esimese postituse auto indikaatorite pärast, nagu Klamber juba vihjas, vast muretsema ei peaks, küll aga peaks kontrollima miks sooja mootoriga tühikäigu pöörded nii kõrged on.
Mittepeavoolumeedia auto puhul pildimaterjal lahjavõitu aga tundub kangesti selline isetehtud auto olevat. See on hea sellele, kes ise teeb, aga võib-olla peavalu sellele, kes ise ei tee.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: Gaasiseadmega vana S90 Tartus
Mis mulle tegelikult kõige rohkem selle juures meeldivad on manuaalkast ja lukuga sild, kui gaas on peal ja pole mootorit ära küpsetanud siis seda parem.
Re: Gaasiseadmega vana S90 Tartus
Lukuga silla võib kolmeliitristel sisuliselt standardvarustuseks lugeda. Täpselt ei tea mitut elus nähtud-proovitud aga kõik on nad lukuga olnud.
Selle mootori ja käigukasti kombinatsiooniga on see nii ökonoomne auto, et gaasiseadme järele puudub igasugune vajadus.
Selle mootori ja käigukasti kombinatsiooniga on see nii ökonoomne auto, et gaasiseadme järele puudub igasugune vajadus.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: Gaasiseadmega vana S90 Tartus
ddig kirjutas:Lukuga silla võib kolmeliitristel sisuliselt standardvarustuseks lugeda. Täpselt ei tea mitut elus nähtud-proovitud aga kõik on nad lukuga olnud.
Selle mootori ja käigukasti kombinatsiooniga on see nii ökonoomne auto, et gaasiseadme järele puudub igasugune vajadus.
Kui sa ca 10 L/100km masinaga purjetad valikuga kas 15 euri/100km vs 7.-/100km, siis on ikka arvestatav vahe sees küll . Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa, nagu vennasrahvad räägivad.
Re: Gaasiseadmega vana S90 Tartus
Ise küsin, ise vastan - ei andnud rahu ja käisin vaatamas. Müüja ütles suuremas osas kõik telefonis ära, mootor oli kuiv ja käis päris vaikselt nii bensu kui gaasiga, salong must kuid otseselt katki ei olnud, lagi kogu paneeliga veits alla vajunud, elektrilisad töötasid. Aga seal ka positiivne lõppes - tagumised pidurid hääle järgi metall vastu metalli, rehvid läbi ja erinevatest jooksudest, gaasi maha lastes käis tagasillas iga kord päris kõva pauk, mingid rattalaagrid läbi, kõikidel tiibadel roostealged, kliima ei töötanud, sõit polnud eriti pehme ega ka mitte eriti konkreetne, minek ka eriti muljet ei avaldanud, v-b ongi selle mudeli eripära. Lõppkokkuvõttes odavam välismaalt 6k eest sile eksemplar osta. Äkki on kellelgi sellest infost kasu.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist