Väga küll ei looda, aga küsin. Plaan minna kaema Tartus müügis olevat V70-t http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2540258
On ehk keegi juba varem jõudnud pilgu peale visata ja oskab teada anda, mida tähele panna?
Ette tänades
Trumm
V70 2.4 125kW Tartus
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel
Re: V70 2.4 125kW Tartus
kui vaadata käigukangi nahka ja istet, läbisõit al 500000. mina jätaks ostmata, lõpuks viib see leiva laualt
Volvo veakoodide lugemine ja diagnostika Võrus vahest Valgas. omadele TASUTA
Re: V70 2.4 125kW Tartus
Ma kahtlustaks ka suuremat ls piltide põhjal. hind tundub ka korraliku masina jaoks odav
2012-2014 1997 v70 2,5 tdi müüdud
2014- 2016 2003 v70 d5 pestav edition müüdud
2016- 2024 2009 xc70 heico sportiv müüdud
2023- 2024 2014 v60 4x4 d4 müüdud
2024-..... xc90 2017 (My2018) d5
2014- 2016 2003 v70 d5 pestav edition müüdud
2016- 2024 2009 xc70 heico sportiv müüdud
2023- 2024 2014 v60 4x4 d4 müüdud
2024-..... xc90 2017 (My2018) d5
Re: V70 2.4 125kW Tartus
Jaa, see vana hea läbisõit!
Kui selle raha eest auto sõidab, enamus elektrividinaid töötavad ja välimus väga ei karju, siis pole midagi kobiseda, osta ära ja sõida.
Kui selle raha eest auto sõidab, enamus elektrividinaid töötavad ja välimus väga ei karju, siis pole midagi kobiseda, osta ära ja sõida.
Вольво c cемëрки начинается!
- SinineVagun
- Foorumi veteran
- Postitusi: 753
- Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
- Asukoht: Järvamaa
Re: V70 2.4 125kW Tartus
Igor kirjutas:Jaa, see vana hea läbisõit!
Kui selle raha eest auto sõidab, enamus elektrividinaid töötavad ja välimus väga ei karju, siis pole midagi kobiseda, osta ära ja sõida.
+1
Lisaks veel, et jutu järgi üv ja kindlustus septembri lõpuni, kuid mnt.ee andmetel hetkel kindlustus puudub.
Re: V70 2.4 125kW Tartus
Ma ei kannaks ka ostumõtet maha. Kui madala hinna tingivad vaid kõrge küttekulu ja tõsised iluvead ning ülejäänu on korralik tehnika, siis miks mitte? Kontrollida tasub kõikvõimalikke hääli esisillas ja rooliga seonduvat - lihtsalt arvutamise mõttes...
- Traktorist
- Foorumi veteran
- Postitusi: 658
- Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
- Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
- Kontakt:
Re: V70 2.4 125kW Tartus
Läbisõit on muinasjutt.Pole nõus kommenteeriatega,et "jälle see läbisõit".Teades,kui palju suure läbisõiduga Volvo elus hoidmine maksma võib minna ja kui palju Volvo andeks annab ilma kohe logisevaid osasid vahetamata,siis ainus argument mitte läbisõitu vaadata on korrektne hooldusajalugu ja pedant omanik.Hind räägib ka oma stoori-siin foorumiski hästi hoitud 1gen V70-ei ei anta alla 2k ära...
Olen nõus 99,9% "dwd"-ga-lõpuks viib leiva laualt.
Igori "õigeveduline" jaksab oma tagumikku ka peale 1milj.km liigutada suurema vaevata
Olen nõus 99,9% "dwd"-ga-lõpuks viib leiva laualt.
Igori "õigeveduline" jaksab oma tagumikku ka peale 1milj.km liigutada suurema vaevata
Re: V70 2.4 125kW Tartus
See kapotimõlgiga v70 tükk aega juba müügis. Enda oma oli 340000 müües ja rool ega käigukang ega nupud ega istmed polnud isegi liigilähedased selle "270000" kõrval.
Keegi ära ostab siis võin aknamooduli joysticksi preemiaks anda
Keegi ära ostab siis võin aknamooduli joysticksi preemiaks anda
Re: V70 2.4 125kW Tartus
Minu "läbisõidu" kommentaar tugines isiklikul kogemusel, mitte "käigukangi naha" järgi auto maha tegemisel.
Aasta tagasi, maikuus, oli mul vaja nelja päeva jooksul olematu eelarvega auto osta. No tule taevas appi, mida müüakse ja palju küsitakse! Siia kuuluvad ka I gen diislid oma 2k hinnaga ja ka tagaveolised 4k hinnaga. Mõnel veidral juhul on selline hinnasoov võib-olla isegi õigustatud, aga vaadates üldpilti, siis no ei, tänan.
Ühesõnaga, läksin vaatama sama hinnaklassi II gen v70-t. 125kw, bensiin, automaat.
Rõhutan, et autoga oli ka kiire! Üldmulje oli viisakas, mootor käis ühtlaselt, kuskilt ei lekkinud, kast toimetas tip-top. Auto oli puhas nii seest, kui väljast, mitte lakutud, aga puhas.
Vigadest: esiklaasis mõra (sain selle võrra hinnast alla), rehvid kulunud, tiibadel pindmine rooste, proovisõidul oli sillas mingi kolks.
Ühesõnaga ostsin ära, ise kartsin halvimat, kuid lootsin parimat
Aasta jooksul olen sõitnud 20tkm ja teinud/vahetanud:
- kolks sillas oli amordipadi, vahetatud
- ülemine mootoripadi oli katki, vahetatud
- alarmipasun taastatud (ei olnud eluliselt vajalik)
- üks tagumine pidurisuport renoveeritud
- tagaluugi juhtmed parandatud
- välimised rooliotsad, sillaregull.
Ühesõnaga tuleb näha odomeetri näidu (mitte ajada segamini tegeliku läbisõiduga) taga autot ja siis saab öelda, kas on sõidukõlbulik või mitte.
Kas esimese postis mainitud auto läheks paremini kaubaks, kui odol oleks 500tkm? Ei, sest seda on ilgelt palju. Aga praegu, kui on 270t? Ka mitte, sest on keritud. Aga 160tkm? Noh, veidi kahtlane ju on, aga ostame ära! Ja siis pööritame silmi, et keritakse.
Minu ostetud autol oli 300tkm ostuhetkel ees, on keritud või mitte, ma ei tea. Tean, et mootor töötab nagu kell, oli ei võta, kuskilt ei leki.
Tuleb minna vaatama, siis saab edasi targutada.
Aasta tagasi, maikuus, oli mul vaja nelja päeva jooksul olematu eelarvega auto osta. No tule taevas appi, mida müüakse ja palju küsitakse! Siia kuuluvad ka I gen diislid oma 2k hinnaga ja ka tagaveolised 4k hinnaga. Mõnel veidral juhul on selline hinnasoov võib-olla isegi õigustatud, aga vaadates üldpilti, siis no ei, tänan.
Ühesõnaga, läksin vaatama sama hinnaklassi II gen v70-t. 125kw, bensiin, automaat.
Rõhutan, et autoga oli ka kiire! Üldmulje oli viisakas, mootor käis ühtlaselt, kuskilt ei lekkinud, kast toimetas tip-top. Auto oli puhas nii seest, kui väljast, mitte lakutud, aga puhas.
Vigadest: esiklaasis mõra (sain selle võrra hinnast alla), rehvid kulunud, tiibadel pindmine rooste, proovisõidul oli sillas mingi kolks.
Ühesõnaga ostsin ära, ise kartsin halvimat, kuid lootsin parimat
Aasta jooksul olen sõitnud 20tkm ja teinud/vahetanud:
- kolks sillas oli amordipadi, vahetatud
- ülemine mootoripadi oli katki, vahetatud
- alarmipasun taastatud (ei olnud eluliselt vajalik)
- üks tagumine pidurisuport renoveeritud
- tagaluugi juhtmed parandatud
- välimised rooliotsad, sillaregull.
Ühesõnaga tuleb näha odomeetri näidu (mitte ajada segamini tegeliku läbisõiduga) taga autot ja siis saab öelda, kas on sõidukõlbulik või mitte.
Kas esimese postis mainitud auto läheks paremini kaubaks, kui odol oleks 500tkm? Ei, sest seda on ilgelt palju. Aga praegu, kui on 270t? Ka mitte, sest on keritud. Aga 160tkm? Noh, veidi kahtlane ju on, aga ostame ära! Ja siis pööritame silmi, et keritakse.
Minu ostetud autol oli 300tkm ostuhetkel ees, on keritud või mitte, ma ei tea. Tean, et mootor töötab nagu kell, oli ei võta, kuskilt ei leki.
Tuleb minna vaatama, siis saab edasi targutada.
Вольво c cемëрки начинается!
Re: V70 2.4 125kW Tartus
Omast kogemusest võin öelda, et see käigukangi naha kulumine ei näita läbisõitu. Mul samuti see suht räbal ja topsihoidja kaas vigastatud. Päike pidi viimasega oma töö tegema (vähemalt mulle on nii mainitud erinevate tegelaste poolt). Keritud pole ja ostes oli 279 000.
Volvo S60 2002a.
Peugeot 307 SW 2004a.
Ford Mondeo 1995a. Vanarauas
Opel Omega 1995a. Vanarauas
Ford Orion 1992a. Vanarauas
Peugeot 307 SW 2004a.
Ford Mondeo 1995a. Vanarauas
Opel Omega 1995a. Vanarauas
Ford Orion 1992a. Vanarauas
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist