Tervist, kõige pealt mainiks ära, et mul endal pole absoluutselt volvodega kogemust peale selle, et olen paaril korral volvodes kaasreisija olnud.. Sellepärast pöördukski targemate poole, kuna viimasel ajal olen volvode kuulutusi jälgima hakanud.
Isend mis pilku püüdis on see: ... .
Vaevalt siit keegi seda vaatamas on käinud, kuid mida üleüldiselt tasuks vaadata selliste volvode puhul? Kuidas neil üldse vastupidavusega lood on? Mis tüüpvead on? Jne..
Ise tahaks nädalavahetusel vaatama minna, kuid natukene teadmisi ei teeks halba..
Abi 1999 V70 AWD ostul.
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel
Abi 1999 V70 AWD ostul.
Viimati muutis martinp, 10 Nov 2015, 21:55, muudetud 1 kord kokku.
Re: Abi 1999 V70 AWD ostul.
Nelikveosüsteem on põhjalikult vaja üle kontrollida sellel masinal. Positiivne on sel süsteemil see, et ta on täiesti mehhaaniline . Nurkreduktorit kindlasti tõstuki peal kontrollida (kas on lõtkud sees), samuti kardaanile kriitiline pilk peale jne. Nurkreduktori remont on ca 300-400 (laagrid ja töö), kui see peetis on. Kardaani tugilaager on sellel ametlikult mitte vahetatav (aga läheb juba sellise 250 tuhande juures täitsa läbi), siiski remontida saan ja on odavam kui uus kardaan osta (remont on 600.- eurot, uus kardaan üle 1500 euro). Visco enne tagasilda ka üle vaadata. Kui visco läbi on, siis see on reeglina esinduse laks osta kuna need esimese otsa awd masinad on romulates suht haruldane nähtus (visco oli mingi 700 vist uuena). Muus osas on tavaline Volvo. Kogu selle loo teebki lotoks see, kui heas seisukorras see nelikvedu on. Muidugi atm kast on seal ka üks loterii osa. Kindlasti ostmisel lisaks mootori rihmade jne vahetusele ära teha ka tagasilla, nurkreduktori õlivahetused (ehk awd täishooldus). Neid asju tavaliselt nende autode omanikud teha ei viitsi ja selleks nende awd-dega väga palju probleeme ongi.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist