uuemad XC70
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel
uuemad XC70
Tere.
Varsti on päevakorral masina vahetus ja vajadus kasutaja asjaliku info järgi. Konkreetsemalt XC70 2010-2113 aastakäikude kohta - probleemid ja iseärasused millega võiks arvestada enne kui ostu otsust langetada.
Volvot pole kunagi omanud kuid juba nii mõnigi aasta jälginud antud mudeli arengut. Ostu on aina edasi lükanud kuna foorumist palju kriitikat mehhaanika vastupidavuse aadressil.Eritti just nurkülekande(vahekasti) aadressil. Juba 5-6 aastat tagasi jäi silma kui just sobiv varjant minu vajadustele,oleks vaid töökindlam.
Lisaks ka küsimus : kas XC70 saab kuidagi Haldexit ka juhtida - pean silmas silmas elektrilist toidet,nupust- aktiivne/mitteaktiivne ?
Tänud ette:
Varsti on päevakorral masina vahetus ja vajadus kasutaja asjaliku info järgi. Konkreetsemalt XC70 2010-2113 aastakäikude kohta - probleemid ja iseärasused millega võiks arvestada enne kui ostu otsust langetada.
Volvot pole kunagi omanud kuid juba nii mõnigi aasta jälginud antud mudeli arengut. Ostu on aina edasi lükanud kuna foorumist palju kriitikat mehhaanika vastupidavuse aadressil.Eritti just nurkülekande(vahekasti) aadressil. Juba 5-6 aastat tagasi jäi silma kui just sobiv varjant minu vajadustele,oleks vaid töökindlam.
Lisaks ka küsimus : kas XC70 saab kuidagi Haldexit ka juhtida - pean silmas silmas elektrilist toidet,nupust- aktiivne/mitteaktiivne ?
Tänud ette:
Re: uuemad XC70
Nurkülekande ülesehitus ca. 400€ tehtud nähtud...
Muidu odavaima hooldega premium masin.
Muidu odavaima hooldega premium masin.
Re: uuemad XC70
Uuematel on see nurkülekanne ikka hulga parem ja tugevam kui eelmise põlvkonna omad.
Volvo XC70 D5 2010.
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 882
- Liitunud: 28 Jaan 2011, 19:01
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa
- Kontakt:
Re: uuemad XC70
Arvan, et tegu on väga hea valikuga. Noh, mis neliveolised premium margid võrdlusse panna? Ikka BMW, Audi ja MB. Ilmselgelt jääb Volvo sellele kolmikule alla innovatsiooni ja keerukuse poolest. BMW-le kindlasti dünaamika ja teistele mugavuse poolest. Mis aga on positiivne? Volvo on kindlasti odavam ja tänu lihtsamale elektroonikale ka kindlasti odavama ülalpidamisega. Saksa noobelmarkide elektroonika on paras peavalu. Saad ühe vea likvideerida ja kohe on uus asemel. Igasugu plokke ja ajusi on kordades rohkem ja vahetus kordades kallim.
Miks sulle tundub, et foorumis ainult kirutakse ja räägitakse muredest? Ikka seepärast, et inimene leiab foorumi siis, kui häda käes ja esinduse hind hirmkallis. Loomulikult siis kirutakse ja otsitakse odavamaid alternatiive. Loe ka Saksa markide foorumeid... Seal on hädasi palju rohkem.
Mis muresi on Volvo 2,4D mootoril? Pöörisklapid (400.-). EGR võib vajada puhastamist kui sõidad lühikesi otsi külma mootoriga. Tahmafilter samuti võib jamada kui sõidud lühikesed. Selle probleemi jäädav lahendus summas 500-600.-. Ja tahmafiltri mured on kõigil diislitel. Veel on esinenud probleeme pihustitega - seegi pole hirmkallis.
Nelivedu on küll Volvol õrnem ja remont kallim kui Saksa nooblitel. Samas Skodal ja Volkaril samuti haldex. Kui sillas õli kenasti vahetad, siis ilmselt probleeme sa ei näe. Ise Haldexi seadeid sa muuta ei saa. Tuuningfirmad küll pakuvad Performanc haldex ajusi ja puldiga juhtimist, kuid valdavalt VAG grupi autodele.
Kere ja veermik on vastupidav. Nii uuel autol elektroonika ka veel ei lollita. Ehk vaid autom kast võib jamada. Aga seda ka pigem suurest läbisõidust ja hooldamatusest. Kui vahetad õli 60 000 tagant, siis arvatavasti muresi pole.
Kokkuvõttes - Mersu innovatsiooni, BMW dünaamikat, AUDI nelivedu sa ei saa. Ehk ka grammike vähem emotsiooni. Samas saad töökindla ja mõistlike pidamiskuludega, turvalise ja hea auto pikkadeks aastateks.
Minul on kolm Audit järjest olnud ja järgmine saab ilmselt olema samuti GEN3 XC70. Sest aastatega olen näinud Volvode häid ja halbu külgi, head on rohkem.
Seega, vali kindla ajalooga auto. Pigem maksa turu keskmisest tonn paar rohkem. Läbisõit võiks jääda alla 150 000 km. Hoolda seda heaperemehelikult, õli vaheta 15000 tagant ja naudi elu.
NB! jutt käis 2,4D mootoriga auto kohta.
Miks sulle tundub, et foorumis ainult kirutakse ja räägitakse muredest? Ikka seepärast, et inimene leiab foorumi siis, kui häda käes ja esinduse hind hirmkallis. Loomulikult siis kirutakse ja otsitakse odavamaid alternatiive. Loe ka Saksa markide foorumeid... Seal on hädasi palju rohkem.
Mis muresi on Volvo 2,4D mootoril? Pöörisklapid (400.-). EGR võib vajada puhastamist kui sõidad lühikesi otsi külma mootoriga. Tahmafilter samuti võib jamada kui sõidud lühikesed. Selle probleemi jäädav lahendus summas 500-600.-. Ja tahmafiltri mured on kõigil diislitel. Veel on esinenud probleeme pihustitega - seegi pole hirmkallis.
Nelivedu on küll Volvol õrnem ja remont kallim kui Saksa nooblitel. Samas Skodal ja Volkaril samuti haldex. Kui sillas õli kenasti vahetad, siis ilmselt probleeme sa ei näe. Ise Haldexi seadeid sa muuta ei saa. Tuuningfirmad küll pakuvad Performanc haldex ajusi ja puldiga juhtimist, kuid valdavalt VAG grupi autodele.
Kere ja veermik on vastupidav. Nii uuel autol elektroonika ka veel ei lollita. Ehk vaid autom kast võib jamada. Aga seda ka pigem suurest läbisõidust ja hooldamatusest. Kui vahetad õli 60 000 tagant, siis arvatavasti muresi pole.
Kokkuvõttes - Mersu innovatsiooni, BMW dünaamikat, AUDI nelivedu sa ei saa. Ehk ka grammike vähem emotsiooni. Samas saad töökindla ja mõistlike pidamiskuludega, turvalise ja hea auto pikkadeks aastateks.
Minul on kolm Audit järjest olnud ja järgmine saab ilmselt olema samuti GEN3 XC70. Sest aastatega olen näinud Volvode häid ja halbu külgi, head on rohkem.
Seega, vali kindla ajalooga auto. Pigem maksa turu keskmisest tonn paar rohkem. Läbisõit võiks jääda alla 150 000 km. Hoolda seda heaperemehelikult, õli vaheta 15000 tagant ja naudi elu.
NB! jutt käis 2,4D mootoriga auto kohta.
Harteron.ee Näidikuplokkide, elektroonika, ABS ja DEM remont, keelevahetus, diagnostika, ostuabi Harjumaal
Re: uuemad XC70
J30 kirjutas:Läbisõit võiks jääda alla 150 000 km.
Millest selline soovitus?
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 882
- Liitunud: 28 Jaan 2011, 19:01
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa
- Kontakt:
Re: uuemad XC70
Puhtalt minu isiklik arvamus, et saaks suhteliselt murevabalt sõita näiteks 5 aastat. Alati võib ka takso osta ja hiljem viriseda, et Volvo on halb auto. Teisest küljest jälle antud mootor on suhteliselt vastupidav ja ei pea just tikutulega otsima 50 000 sõitnud isendit.
Harteron.ee Näidikuplokkide, elektroonika, ABS ja DEM remont, keelevahetus, diagnostika, ostuabi Harjumaal
Re: uuemad XC70
Nelikveoga uuematel pigem probleeme pole. Nii uuel juba Twin-Turbo D5, mis on oluliselt töökindlam vanemast 136kW variandist. Lisaks kõvasti parema dünaamikaga.
Haldexit nupust juhtida ei saa.
Haldexit nupust juhtida ei saa.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: uuemad XC70
kui võimalus siis valida MY2012, seest kenam vaadata ja navi ekraanil ka mingi mõte...
Re: uuemad XC70
Tahtsin just ise sama soovitada, mida Maxpower. MY2012 on salongist uuenduslikum ja kenam - kestab moraalselt kauem!
Lisaks tekkis 2012 aastal üsna lühike periood, kui lisati uuem käigukang (umbes 06.2012), ennem kui kereuuendus peale tuli. Soovitan just sellist varianti, puhtalt emotsionaalsel kaalutlusel.
Lisaks tekkis 2012 aastal üsna lühike periood, kui lisati uuem käigukang (umbes 06.2012), ennem kui kereuuendus peale tuli. Soovitan just sellist varianti, puhtalt emotsionaalsel kaalutlusel.
VOLVO V70, MY 2012
Re: uuemad XC70
Tere kõigile ja tänud,et nõustusite oma kasutaja kogemusi jagama. Olin pikka aega ära kus ei olnud võimalust netti kasutada.
Nüüd asja juurde: kuidas niinimetatud MY2012 -st aru peab saama. Oletan et arv näitab aasta arvu aga tähed seal ees ?
Netis tuhlates on tekkinud arusaam,et rootsist toodud VOLVO´dele on tootja poolt paigaldatud soojendusele mingi lisa/lisad mis võimaldab talvel masinat kiiremini soojaks saada ja et see on paigaldatud ainult põhjamaades müüdavatele autodele. Millega konkreetselt tegu ?
Kas esinduses kontrollides saab ikka tõepärast infot auto ajaloo kohta?
to Ets78 : saan aru ,et 2012 esimese poolasta auto imponeerib ainult disaini poolest. Või on seal ka midagi tehnilise poole pealt silma torkavat ?
Nüüd asja juurde: kuidas niinimetatud MY2012 -st aru peab saama. Oletan et arv näitab aasta arvu aga tähed seal ees ?
Netis tuhlates on tekkinud arusaam,et rootsist toodud VOLVO´dele on tootja poolt paigaldatud soojendusele mingi lisa/lisad mis võimaldab talvel masinat kiiremini soojaks saada ja et see on paigaldatud ainult põhjamaades müüdavatele autodele. Millega konkreetselt tegu ?
Kas esinduses kontrollides saab ikka tõepärast infot auto ajaloo kohta?
to Ets78 : saan aru ,et 2012 esimese poolasta auto imponeerib ainult disaini poolest. Või on seal ka midagi tehnilise poole pealt silma torkavat ?
Re: uuemad XC70
MY=Model Year ehk mudeliaasta
MY2012 tuli välja 2011a lõpus.
Osadel autodel on lisavarustusse võetud eelsoojendus, mida saad külmemate ilmadega kasutada selleks, et auto mootor ja salong oleks juba soojad, kui autosse lähed.
Esinduses näeb hooldusajalugu ainult Eesti ajalooga autodel. Väljastpoolt Eestit toodud autodel nähakse ainult garantiitööde ajalugu ja selle järgi saad ennustada, kas läbisõit on õige või mitte.
MY2012 tulid LED päevasõidu tuled udutuledesse ja ekraan integreeriti armatuuri sisse.
MY2012 tuli välja 2011a lõpus.
Osadel autodel on lisavarustusse võetud eelsoojendus, mida saad külmemate ilmadega kasutada selleks, et auto mootor ja salong oleks juba soojad, kui autosse lähed.
Esinduses näeb hooldusajalugu ainult Eesti ajalooga autodel. Väljastpoolt Eestit toodud autodel nähakse ainult garantiitööde ajalugu ja selle järgi saad ennustada, kas läbisõit on õige või mitte.
MY2012 tulid LED päevasõidu tuled udutuledesse ja ekraan integreeriti armatuuri sisse.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: uuemad XC70
KuldarA kirjutas:
MY2012 tulid LED päevasõidu tuled udutuledesse ja ekraan integreeriti armatuuri sisse.
päris nii vist ei ole...ned LED tuled minu meelest mingi 2013-2014 autodel alles.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist