Volvo V70 III gen. Ostmine

Igasugune abi auto ostu korral

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Volvo V70 III gen. Ostmine

PostitusPostitas allan » 15 Apr 2015, 13:54

Kui sõidad tõesti ~50k aastas ja põhieesmärk on võimalikult odav kilomeetrihind, siis tuleks 5-aastase garantiiga uus korealane liisida ja õigel hetkel välja vahetada.
Kui peale odava pidamise on ka muid kriteeriume, siis vali see, mis meeldib, tee korralik ostueelne kontroll ja varu raha ka hoolduste-remondi jaoks. Kui peab olema diisel, siis ise valiksin kõige võimsama, sest kütuse- ja hoolduskulu on niikunii ühte auku ja 80-100kw masinaga 1000km nädalas tekitab lihtsalt stressi.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
fic
Foorumi veteran
Postitusi: 1039
Liitunud: 04 Juul 2010, 23:47
Asukoht: Põltsamaa

Re: Volvo V70 III gen. Ostmine

PostitusPostitas fic » 15 Apr 2015, 15:28

Huvitav allikakriitilisus: põhjapanevad väited tuttavate ja IA põhjal. 1. puhul on valim piisavalt väike, et pilti luua, 2. puhul on kõrvale jäetud nt ÄÜ kapitalistlik aspekt. Ma näen igapäevaselt "köögipoolt" ja seega räägin omadest ja suurpartneri kogemustest ja ei ütleks, et need pigem erandid ja suurte läbisõitude teemad oleksid. Minule on see igapäevane teema paraku. Eestis lihtsalt ongi suur D5 lembus, mis teistes riikides nii ülekaalukas pole.

Loodan, et teemaalgataja on saanud piisava arusaama ja soovitusi, et kuldset keskteed pole ning mõlematel mootoritel on omad head ja vead. Pigem panustaks tähelepanu korralikku ostueelsesse kontrolli, sest odavama otsa masinatest (mida antud eelarves on) tuuakse väga kahtlastel viisidel küsitava väärtusega sõidukeid müüki.
855 T-5R x XC90 '12

bravia
Foorumlane
Postitusi: 41
Liitunud: 07 Juul 2012, 17:57

Re: Volvo V70 III gen. Ostmine

PostitusPostitas bravia » 29 Apr 2015, 20:20

ma olen nii palju kokku puutunud erinevate fordi mudelitega millel on peal 2,0d mootor.pole esinenud küll ühtegi turbo ega pihusti probleemi.Ja v70 on täpselt sama mootor siis kuidas need saavad laguneda.

aronlatt
Kõva postitaja
Postitusi: 230
Liitunud: 21 Juun 2011, 23:30

Re: Volvo V70 III gen. Ostmine

PostitusPostitas aronlatt » 29 Apr 2015, 20:49

Üldjuhul selliste mootori "laenamistega" veel see, et igaüks mõtleb sinna siiski midagi ise ka juurde. Volvo minumeelest võttiski selle mootori nn Fordilt mitte Peugeot-ilt.

AimarP
Kõva postitaja
Postitusi: 243
Liitunud: 11 Sept 2013, 12:21
Asukoht: Harjumaa

Re: Volvo V70 III gen. Ostmine

PostitusPostitas AimarP » 29 Apr 2015, 21:55

Kle nii ei saagi ühtegi autot osta, et üks räägib seda ja teine nii ja kolmas ,et täitsa peeses. Loeb ikka auto hetke tehniline seisukord ja hooldusajalugu. Räimeks saab sõita iga nii öelda pommkindla auto. Tee korralik testdrive ja lase ära kontrollida ja osta ära.
Volvo XC70 D5 2010.

Kasutaja avatar
HendrikS
Kreisi postitaja
Postitusi: 433
Liitunud: 16 Mai 2010, 18:11

Re: Volvo V70 III gen. Ostmine

PostitusPostitas HendrikS » 30 Apr 2015, 16:55

Tere,

ise D5 120 kw pooldaja, kütusekulu ning minek (Y). 150-290000 olen mootoriga seonduvalt vaid vahetanud kütuserõhuregulaatori.
100kw psa´d samuti mitmel tuttaval, suured läbisõidud kõigil ning siiani veavabad.

fic´i postitusele muidugi lisaks, et tõesti oleneb sellest kuidas autot hooldatud ja hoitud on. Garantii lõpuni on tavaliselt kõiki ühtemoodi hooldatud, kuid kui läbisõit suurem, tekib vahe sisse. Nähtud ka autot millel peale 160 tuhandet polnud 200 tuhandeni ühtegi õlivahetust tehtud.

Suuremaid jamasid annab mingil määral välistada vaid põhjaliku kontrolliga.

Terviseid,

Hendrik

MadisXK
Uustulnukas
Postitusi: 4
Liitunud: 02 Apr 2015, 18:05

Re: Volvo V70 III gen. Ostmine

PostitusPostitas MadisXK » 12 Mai 2015, 20:26

Tere
Tänan vastuste ning vaidluste eest, nii selgubki tõde. Mis puudutab minu poolt välja toodud hinnaklassi siis see ei ole fikseeritud ja hetkel olengi seda tõstnud. Kuna ka praegune auto on veel sellest millenniumist ja natuke pealegi siis hetkel mul ei põle ja teengi eeltööd.
Kuna läbisõidud on tõesti suured ja bensiini auto kulutab reeglina rohkem kütust kui diisel, ning lisaks diislit ma saan odavamalt osta(igaks juhuks mainin, et jutt on ikka tankla kütusest). Siis selle küsimuse peal ma pikemalt peatuma ei jää.
Liigub ka oma tutvus ringkonnas mõni 2,4 ja mootoriprobleeme kuulnud ei ole.
Kui alguses tundus V70 kindel valik II gen oleksin napilt enne oma praeguse auto ostmist soetanud, siis hetkel kaalun veel variante. Nendest ei hakka aga volvo foorumis võrdlusmomente välja tooma ega neid marke välja nimetama.

Tekkis selline küsimus kas keegi auto omanikest ütleks kas või kuidas mootori temperatuuri näha saab ? Kelladeplokis vastavat näidikut ei tunde olevat...

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: Volvo V70 III gen. Ostmine

PostitusPostitas Siim » 12 Mai 2015, 22:13

Niisama ei näegi. Variant on osta mingi odav bluetooth-OBD junn ja näiteks telefoniappi kaudu temperatuuri jälgida. Pole uurinud, kuid ehk on mingeid CAN-vidinaid ka saada, nagu eelmisele generatsioonile.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist