v70 D5 120kw vs 136 kw

Igasugune abi auto ostu korral

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel

matadoooor
Foorumlane
Postitusi: 64
Liitunud: 07 Apr 2011, 19:13

Re: v70 D5 120kw vs 136 kw

PostitusPostitas matadoooor » 19 Juun 2013, 11:09

vabandust,
ühes aastas ikka :)

Kasutaja avatar
noah
Kõva postitaja
Postitusi: 155
Liitunud: 09 Juul 2010, 10:16
Asukoht: Ülemiste järve taga

Re: v70 D5 120kw vs 136 kw

PostitusPostitas noah » 19 Juun 2013, 11:27

Mul olemas mõlema põlvkonna 120kw mootorid automaat v70'te peal, esimene siis 5käiguline, teine 6'ne.

Kompuutri näidud on vanemal masinal maanteel u 0.5-1L väiksemad tavaliselt. Keskmist keerulisem võrrelda- autode kasutus erinev.
Lisaks on ju teada tõde, et kompuutri keskmise näit ongi volvol u 1 liiter väiksem kui tegelik paagikulu. Seega juba on erinevus kuni 2 liitrit ... Veel aitab säästujutule kaasa automaat- ka manuaalkastide võrdlemine, ja seda manuaali kasuks ...
Põhiline säästu jutt tuleb aga ikkagi näidiku vaatamisest, tegelikkus paagi järgi arvestades aga ilmselt nii supper enam pole (kuigi minu jaoks siiski väga hea). Sellest need vahed.

Minu vanema v70 keskmine kompuutri näit on 6,6 hetkel, paneme siia 1L juurde, 7,6 siis kokku. Ja see on linnaauto.

Ja kindel on ka see et D5 mootorid tahavad saada aegajalt nö torude puhtaks köhimist, muidu ei ole ei minekut ega ka väikest kütuse kulu.

Tahmaosakeste filtrist siin palju juttu olnud- seal on erinevad tahma kogused grammides, millele vastavalt auto ka põletuse erinevalt käivitab. Kui juba tuluke armatuuris põlema pannakse siis a) on midagi katki süsteemis b) sõidetakse tõesti ainult linnas ja väga lühikesi otsi, et masin ei jõua kunagi põletust lõpuni viia. Mina sain selle alarmi talvel korraks põlema, kui olid käivitusprobleemid ja sai autot pikalt käiatud. Kui auto lõpuks käima sain, oli ta aga filtri teenindusse jõudmise ajaks juba kenasti tühjaks põletanud.
Viimati muutis noah, 19 Juun 2013, 11:38, muudetud 1 kord kokku.

matadoooor
Foorumlane
Postitusi: 64
Liitunud: 07 Apr 2011, 19:13

Re: v70 D5 120kw vs 136 kw

PostitusPostitas matadoooor » 19 Juun 2013, 11:37

ma ei saa isegi maanteel kompuutrile 6,6 l/100 km

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1483
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: v70 D5 120kw vs 136 kw

PostitusPostitas amazon86 » 19 Juun 2013, 12:25

Reaalset kulu oled arvutanud? Äkki ajus midagi eelnevalt ära susserdatud ja näitab rohkem.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

matadoooor
Foorumlane
Postitusi: 64
Liitunud: 07 Apr 2011, 19:13

Re: v70 D5 120kw vs 136 kw

PostitusPostitas matadoooor » 19 Juun 2013, 17:08

ma olengi kirjutanud reaalsetest numbritest ainult. täispaagi meetodil arvutanud.

matadoooor
Foorumlane
Postitusi: 64
Liitunud: 07 Apr 2011, 19:13

Re: v70 D5 120kw vs 136 kw

PostitusPostitas matadoooor » 20 Juun 2013, 10:16

matadoooor kirjutas:
Äkki termostaat? Seier tõuseb küll keskele. Aga kas keskel olles on temperatuur okei?
BMW-l oli nii, et seier keskel ei tähendanud, et mootor on saavutanud töötemperatuuri. Seier oli ilusti püsti juba alates 75st kraadist.
Kas diagnostika näitab mootori reaalset töötemperatuuri?

Keegi on oma V70-l lasknud eemaldada DPF filtri? Mis tulemused olid, läks palju ökonoomsemaks?
DPF ja katalüsaator on vist ühes pütis? Võib katalüsaatori ka lasta eemaldada?

matadoooor
Foorumlane
Postitusi: 64
Liitunud: 07 Apr 2011, 19:13

Re: v70 D5 120kw vs 136 kw

PostitusPostitas matadoooor » 05 Juul 2013, 17:49

aga mis kiirusel auto on kõige ökonoomsem?
minul näiteks neljas käik, kiirus ca 55 kmh, pöörded ca 1700, püsikas peal, näitab kompuuter ca 4,5-5,5 l/100 km
aga kiirusel 95 kmh, kuues käiks, pöörded ca 1700, püsikas peal näitab kompuuter 6,5-7,5 l/100km

miks ta maanteel rohkem võtab ühtlasel sõidul, kui linnas ühtlasel sõidul?
on see normaalne?

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2305
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: v70 D5 120kw vs 136 kw

PostitusPostitas torms » 05 Juul 2013, 18:03

Tuuletakistus ja koormus.
Poleerin läigestan vahatan

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: v70 D5 120kw vs 136 kw

PostitusPostitas no1 » 05 Juul 2013, 18:12

Kõik autod võtavad linnakiirusel vähem kütust, kui maanteel.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006


KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: v70 D5 120kw vs 136 kw

PostitusPostitas KuldarA » 10 Juul 2013, 21:16

Mul peres kaks V70-t.

2002 - D5 120kW manuaal, enamik maanteel, kompuutri keskmine 3.9 l/100km, linnas saab 6-7 max. 6 aasta keskmine
2003(2004 mudelisaasta) - 2.4D, 96kW automaat, kompuutri keskmine 4.6 l/100km. Olnud aasta, ostes oli keskmine 6.4, ära ei nullinud.

Mõlema autoga pidevalt ka käru järgi, isegi kui 1l kompuutriveale juurde panna, siis on väga ökonoomne mootor.
Täispaagiga 1500km on tavaline nähtus. Paak on 70l.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7615
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: v70 D5 120kw vs 136 kw

PostitusPostitas Liiwaannus » 10 Juul 2013, 22:41

Lisaks liitirite tegelikule mõõtmisele tuleks kilomeetrid ka üle mõõta. Haagiserga alla 5l sajale sõita on suht ulme kui just haagis tühi ja kiirus ca 70 pidevalt ei ole mõne bussi tuules loksudes. Teine variant on, et teie peres on eesti valitsev ökosõidu kunn.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: v70 D5 120kw vs 136 kw

PostitusPostitas KuldarA » 10 Juul 2013, 23:24

Tühjalt 1800 pööret ja püsikas(ca 85 km/h), täis käruga 80 kandis ja näitab ilusti selliseid numbreid.

1800 pööret võib ka ilma käruta hoida kui väga ökotada tahta.

Jutt siis 5 käigulisest kastist.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: v70 D5 120kw vs 136 kw

PostitusPostitas KuldarA » 12 Juul 2013, 22:40

KuldarA kirjutas:Tühjalt 1800 pööret ja püsikas(ca 85 km/h), täis käruga 80 kandis ja näitab ilusti selliseid numbreid.

1800 pööret võib ka ilma käruta hoida kui väga ökotada tahta.

Jutt siis 5 käigulisest kastist.



Reaalkulu mõõtsin manuaalil, kui käisin sellega Austrias. Siis tuli 5.5l/100km, selle sees siis Poola ummikud ja kiirteed. Autos 4 inimest + pagas.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
veikosib
Targutaja
Postitusi: 923
Liitunud: 28 Jaan 2008, 13:18

Re: v70 D5 120kw vs 136 kw

PostitusPostitas veikosib » 07 Jaan 2014, 11:22

KuldarA kirjutas:Tühjalt 1800 pööret ja püsikas(ca 85 km/h), täis käruga 80 kandis ja näitab ilusti selliseid numbreid.

1800 pööret võib ka ilma käruta hoida kui väga ökotada tahta.

Jutt siis 5 käigulisest kastist.


Mulle on ka silma jäänud, et kiirusehoidjaga (loe ühtlase kiirusega) linnas ca 60 peal ning maanteel 80-85 on küttekulu kompuutri näidul seal 3 kandis ja pöörded 1700-1800 juures. Kui kiirus maanteel aga tõsta 90-100'ni siis pöörded juba pealt 2000 ning kompuutri näitu alla 5 saada enam väga ei õnnestu. Samas kui võrdlen mida näitab mu kompuutri keskmine (tankimisel nullitud ja järgmise tankimise litraaži ja läbisõidu arvutusega) - siis vahe on ca 3L/100km....kas on kommentaare, kuidas kompuutri näitu "kalibreerida", et see keskimine vähemalt ligilähedalegi läheks reaalsele kulule? :)
S80 D5 2002 (SOLD....to the highest bidder)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist