Müüdud Liivaka hõbehall s40 .

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Volli
Foorumi veteran
Postitusi: 1380
Liitunud: 01 Juun 2007, 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Volli » 16 Sept 2009, 22:50

TÜV-il on asi konkreetne : kogu lambindus mis külges peab põlema , need millel katted ees pole valgusti ja savi sest ...
V70 97 , S60 01, S70 98

Kasutaja avatar
airwolf
Foorumi veteran
Postitusi: 1172
Liitunud: 06 Juun 2009, 04:49
Asukoht: TARTU-ELVA
Kontakt:

PostitusPostitas airwolf » 16 Sept 2009, 23:28

esimese pildi järgi on sul tegemist vanematüübi tuledega.need on vist ainult koos lambiga vahetatavad.
V40 1,9TD 2002
suzuki GSX-R 750 99a.
T40-AM

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7601
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

PostitusPostitas Liiwaannus » 26 Sept 2009, 23:10

uurisin asja, ongi gabariidid nagu öeldi. Tänud info eest. Ainuke häda et üks ikkagi kutu, et peab uue leidma kuskilt.

Ja nüüd idee esituledest, eelmine omanik on mingi tsikibriki seal teinud, ta toona seletas ka mulle, aga ma ei viitsind too hetk süveneda. Seega kas keegi viitsiks ntks neljapäevasel kogunemisel pilgu peale viskaks ja arvamust avaldaks (põmst peaks olema pirnitüübi vahetusega :P). Samuti võiks teha pimedas proovitiiru, et öeldaks, kas tuled on oma võimete tipul või saaks neid kuidagi järgi aidata :P
Viimati muutis Liiwaannus, 27 Sept 2009, 08:42, muudetud 1 kord kokku.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4959
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

PostitusPostitas Loff » 26 Sept 2009, 23:25

Liiwaannus kirjutas:uurisin asja, jah kõik põlevad koos lähikatega va üks erand st ongi gabariidid ainult ühel pirn kutu st ei põle. Aga tekkis järgmine küssa, eelmine omanik on tuledega miskit teinud ja seletas ka mulle, et mingi kas h4 vs h7 vahetus vms ja mingid releed ja asjad jne. Et tahaks kellelegi spetsile tutvustada ntks neljapäevasel kokkusaamilse ja arvamust ka tulede kohta, et kas normaalsed või saaks miskitmoodi pauerit juurde ntks pirnivahetusega vms. Kui keegi oleks valmis aitama ja arvamust avaldama, juhtmeid ülevaatama (pimedas prooviringile ka tulema võimekuse vaatamises, siis andku teada).



Ära rohkem peale võta! :D
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7601
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

PostitusPostitas Liiwaannus » 26 Sept 2009, 23:36

no ei võtagi (tulin just esivanema 60 juubelilst anna andeks), aga kui tuledega miskit teha annaks, et pilt paremaks muutuks, siis uuriks teemat küll :P
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4959
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

PostitusPostitas Loff » 27 Sept 2009, 15:46

Omast kogemusest tean öelda, et H7 põleb sitaks kiiremini läbi kui H4. Ja minuarust annab vähem valdut kah (H7 siis).
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2305
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

PostitusPostitas torms » 16 Okt 2009, 11:21

ega sina polnud eile tartu mnt ääres mendiga diskol?
Poleerin läigestan vahatan

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7601
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

PostitusPostitas Liiwaannus » 27 Okt 2009, 23:11

torms, ei ole mina kuskil diskol olnud. Kui olengi mingit pätti juhtunud tegema pole õnneks vahele võetud. Üldiselt püüan korralik olla. Tuledest nii palju, et uurisin täpsemalt mis mul siis on sees, selgus et h4. Sellest operatsioonist tulenes ka ostusoov, st peale tule tagumise katte eemaldamist ja valgusallika välja võtmist, panin valgusallika tagasi, kuid unustasin katte panna ja jätsin mootoriploki peale vedelema. Tegin oma 20km tiiru ja miskit ei juhtunud, õhtul käivitades ja mootorit soendades tekkis mingi plärin sisse, kuid pimedas ei leidnud põhjust. Sõitsin siis linna tagasi ja mustika keskuse maaaluses parklas uurisin veel korra, kuna meenus tule näppimine, selguski et kate maha unenud ja nüüdseks oli see kukkunud väljalaske kolde ja mootoriruumi seina vahele. Kuumus oli teinud kinnitustega oma töö, seega nüüd uut katet vaja, kui kellelgi vedeleb katet, või ntks katkist tuld terve kattega võiks mulle ühe väikse PSi saata ja kui hingehinda ei küsita, siis vast leiame ühise keele.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7601
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

PostitusPostitas Liiwaannus » 02 Nov 2009, 22:14

panin siis täna talvised kalossid alla, töökojas aega parajaks tehes loksutasin igasugu vidinaid ka, millele peale rataste eemaldamist ligi pääsesin, suurt miskit nagu ei loksunud, kuid paremal veovõlli (see ta vist oli) otsal oli pisike loks sees. Kui palju seda seal olla võib enne kui asi karvaseks läheb ja mis tagajärjed võivad olla, ning palju too vidin ka maksab ja kui suures mahus see vahetamine käib.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4959
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

PostitusPostitas Loff » 02 Nov 2009, 23:23

Liiwaannus kirjutas:panin siis täna talvised kalossid alla, töökojas aega parajaks tehes loksutasin igasugu vidinaid ka, millele peale rataste eemaldamist ligi pääsesin, suurt miskit nagu ei loksunud, kuid paremal veovõlli (see ta vist oli) otsal oli pisike loks sees. Kui palju seda seal olla võib enne kui asi karvaseks läheb ja mis tagajärjed võivad olla, ning palju too vidin ka maksab ja kui suures mahus see vahetamine käib.


Defineeri "veovõlli otsal loks sees"!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7601
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

PostitusPostitas Liiwaannus » 03 Nov 2009, 07:47

nu kui võtad sealt ratta tagant kinni võlli otsast siis raputades tunned kerget nõksu nu vb 1mm vms aga päris tugev pole enam.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
airwolf
Foorumi veteran
Postitusi: 1172
Liitunud: 06 Juun 2009, 04:49
Asukoht: TARTU-ELVA
Kontakt:

PostitusPostitas airwolf » 03 Nov 2009, 10:23

Veovõlli otsa tõmbab ju muttriga kinni,äkki sul see lahti. Või on mutri alt seib puudu.
V40 1,9TD 2002
suzuki GSX-R 750 99a.
T40-AM

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7601
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Liivaka hõbehall s40

PostitusPostitas Liiwaannus » 26 Veebr 2010, 14:46

Sai siis oma sõiduvahendil termostaat vahetatud ja natuke kässarit aidatud. Rõõm oli kohe näha kui temperatuuri seier õige koha peale läks. Kässariga, eks näeb kaua vastu peab või millal jälle suksima hakkab. Tross jookseb ilusti, aga see võll, mis supporti sisse kaob hakkab mingi hetk raskelt käima. Hetkel sai puhastatud ja sinna vahele ka miskit määret aetud, aga nagu öeldud, eks näeb kaua see hoiab. Kui kellelgi on sarnase asja raviga kogemust võiks rääkida, kas saab pidurid maha kiskuda ja aidata seda supportit või peab vahetama hakkama mingi hetk.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: Liivaka hõbehall s40

PostitusPostitas Siim » 26 Veebr 2010, 18:42

Seda "võlli" mina lahti ei saanudki. Sadula sees kolvi taga on stopperseib, mida mina oma tangidega lahti ei saanudki. Mul lekkis vedelikku sealt vahelt välja.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7601
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Liivaka hõbehall s40

PostitusPostitas Liiwaannus » 16 Mär 2010, 20:46

Nii käisin masinat loksutamas TÜV punktis. Lisaks eelenevalt plaanis olnud supporti vahetusele läheb veel esimene vasak stabika kont ja tagumised kettad ja klotsid. Üks esimene support tahab puhastamist ka, ei jookse nii hästi kui võiks ja pidurite erinevus oli 29%, 31 enam ÜV ei läbi. Ja hakkas silma selline vigur ka, et kui tuled park asendis siis süüdet välja keerates kustuvad tagumised tuled ja numbrikad, esimesed pargid jäävad peale. Milles asi, kust otsima peaks hakkama?

Edit 1:Vihjati et võiks pirne kontrollida, kuna tegemist topeltparkidega.
Edit 2:Ongi pirnid läbi, õhtul vahetan ära vast ja suunakatele muretsen ka uue ringi, need täitsa valged juba.
Edit 3: Sai siis pirnid vahetatud. Korraks tekitas suund hämmeldust, aga käis kergemini eest ära kui alguses ehmatusega arvasin.
Nüüd on ilusad kollased tuled :)
Edit 4: Tegin pilti ka
Tuled
Pilt
Pilt
Ja niisama klõpsud
Pilt
Pilt

Kui kuskile avaramasse kohta pargin teen vb mõned üldplaanid ka.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist