molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Kuna sai soetatud originaal katuseraamid, siis peaks/võiks komplektis olla ka originaal võti.Ja täna see jõudis.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Kahjuks on või õnneks leidis auto uue omaniku.Loodetavasti saab või sai auto hea peremehe kätesse.Kindlasti ei olnud see mu esimene, ega ka viimane Volvo.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD
Mis asemele tuli?
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD
Hetkel proovin BMW X5 3.0Si E70.Kuna soov oli kindlasti bensukas, siis jäi sõelale just selline isend.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD
molymees kirjutas:Hetkel proovin BMW X5 3.0Si E70.Kuna soov oli kindlasti bensukas, siis jäi sõelale just selline isend.
Vähemalt igav ei hakka arvestades kuidas need lagunevad
-
- Foorumlane
- Postitusi: 22
- Liitunud: 16 Nov 2023, 17:52
- Asukoht: Tartu
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD
kaheksa kirjutas:molymees kirjutas:Hetkel proovin BMW X5 3.0Si E70.Kuna soov oli kindlasti bensukas, siis jäi sõelale just selline isend.
Vähemalt igav ei hakka arvestades kuidas need lagunevad
Mõtlesin ka just palju edu soovida…
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD
Ega XC90 vähem ei lagune, aga selle ajastu BMW bensukas on tõesti pigem õnnetus.
S80 P3 D5
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD
axo kirjutas:Ega XC90 vähem ei lagune, aga selle ajastu BMW bensukas on tõesti pigem õnnetus.
Eks kõik vanad autod tahavad hoolt ja head omanikku.Valik sai tehtud pärsi pika taustauuringu põhjal.Kuna XC90 V8 bensukat ei olnud võtta.Ja alla 15 000 euri pole midagi võtta.Käisin ka S80 V8 proovimas, aga ei olnud päris see.Eelistan kõrgemat kliirensit ja seega ka selline valik.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD
kaheksa kirjutas:molymees kirjutas:Hetkel proovin BMW X5 3.0Si E70.Kuna soov oli kindlasti bensukas, siis jäi sõelale just selline isend.
Vähemalt igav ei hakka arvestades kuidas need lagunevad
Ei ole vana autot mis ei lagune.Kuna eelmised omanikut on korralikult auto eest hoolitsenud, jätkan ka ise samas vaimus.
Eks igal margil ja mudelil on oma head ja vead.Jõudsin ka oma XC90-sse aasta jooksul päris palju sisse laduda ja lõppu veel ei paistnud
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD
molymees kirjutas:kaheksa kirjutas:molymees kirjutas:Hetkel proovin BMW X5 3.0Si E70.Kuna soov oli kindlasti bensukas, siis jäi sõelale just selline isend.
Vähemalt igav ei hakka arvestades kuidas need lagunevad
Eks igal margil ja mudelil on oma head ja vead
No X5 esimesed kaks põlvkonda on legendaarsed raha augud lihtsalt
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD
X5 oli juba uuena kallis auto ja kallis pidada. Ehituselt pigem keeruline. Ei ole mingit põhjust arvata, et pidamine pruugituna odav on. Ehk siis isegi kui finantsosakond ostmiseks rohelise tule annab, ei pruugi ta igaühe tassike teed olla. Selle pärast on ka palju käest ära lastud isendeid. Enne ostu kodutöö ära teha on igati mõistlik ja isegi vajalik.
Aga korras X`ga on hea ja mugav sõita küll.
Aga korras X`ga on hea ja mugav sõita küll.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD
Olles ise varuosade see olnud natuke üle 20 aasta võin öelda, et X5 ja XC90 varuosade hinnad on võrdsed.Pigem isegi X5 omad soodsamad.Tegin XC90- le tegumised pidurid koos kõikide sinna juurde kuuluvaga.Jupid koos tööga läks kokku pea 800 EUR.Lasin just X5-l vahetada terve tagumise piduri ringi koos veovõlli ja diffri simmeritega.Kogu krempel koos tööga 500 EUR.Kindlasti on ka teistpidi erinevusi.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD
molymees kirjutas:Olles ise varuosade see olnud natuke üle 20 aasta võin öelda, et X5 ja XC90 varuosade hinnad on võrdsed.Pigem isegi X5 omad soodsamad.Tegin XC90- le tegumised pidurid koos kõikide sinna juurde kuuluvaga.Jupid koos tööga läks kokku pea 800 EUR.Lasin just X5-l vahetada terve tagumise piduri ringi koos veovõlli ja diffri simmeritega.Kogu krempel koos tööga 500 EUR.Kindlasti on ka teistpidi erinevusi.
Kuidas sa suutsid 800eur kulutada tagapidureid tehes?
Vaatasin just, et kettad/klotsid + vedrud jne max 150eur, kui kasutada kallimate tootjate juppe
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD
kaheksa kirjutas:molymees kirjutas:Olles ise varuosade see olnud natuke üle 20 aasta võin öelda, et X5 ja XC90 varuosade hinnad on võrdsed.Pigem isegi X5 omad soodsamad.Tegin XC90- le tegumised pidurid koos kõikide sinna juurde kuuluvaga.Jupid koos tööga läks kokku pea 800 EUR.Lasin just X5-l vahetada terve tagumise piduri ringi koos veovõlli ja diffri simmeritega.Kogu krempel koos tööga 500 EUR.Kindlasti on ka teistpidi erinevusi.
Kuidas sa suutsid 800eur kulutada tagapidureid tehes?
Vaatasin just, et kettad/klotsid + vedrud jne max 150eur, kui kasutada kallimate tootjate juppe
Jutt ju kõik sinna juurde kuuluv.
Lisaks kettale ja klotsile läheb veel ju sadulad, käsipiduri klotsid, trossid, paigladus tarvikud, need kokku juba aerost 44x€ kui nüüd võtta ka piduriplekid uued, vedelik ja tööraha, võibolla tasus siis ka abs võru kohe vahetada kui üks lahtivõtmine on..
Volvo 940 2.3 ATM 1992
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD
Piduriplekid ise maksid juba pea 170 EUR paar, kuna need ainult originaalina saadaval.Samuti lasin ka rattalaagrid vahetada, kuna kogu krempel oli juba lahti võetud.Juppidena eelistan alati pigem premium tootja omasid.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist