Noole Volvo 940 D24tic -> D5244t
Postitatud: 04 Okt 2022, 23:50
Mõtlesin, et teen ka oma tellisest teema , autoks on 91a sedaan 940, millel on d24tic koos m46 kastiga, et kogu jõud ikka maha jõuaks on tehasest ka g80 lukk , lisade poolest on katuseluuk, peeglite ja tagaklaasi soojendus, kardin, elektri peeglid ja ees elektriaknad.
Auto ostisn 2021 aasta algul Saaremaalt.
Peale ostu sai tehtud autole suurem hooldus, uued klotsid,kettad, pidurites remontkomplektid, uus käsipiduritross, õlid, filtrid, uued vedrud(-50mm) ja esisillas sai ka paar puksi vahetatud. lisaks lasin autol karbid ära värvida, kuna eelmine omanik oli lasknud karbid ära vahetada aga ei suutnud töö eest maksta ja et mitte töökojale võlgu jääda müüs auto töökojale maha, kuhu see ka siis seisma jäi. Peale seda oli auto valmis kulgemiseks.
Suvel peale sõitmise väga midagi ei teinud autoga kuniks üks päev mõtlesin, laseks ühe ukse ja tiiva ära värvida, kuna eelmine omanik oli teise tiiva ja ukse lasknud üle värvida. Peale värvi nägi auto välja selline...ilus laiguline eks
Kuna laigulisus hakkas ikka hinge kraapima, hakkasin kaitseväe linnalubade ajal autot lihvima. Enam sellist tööd teha ei taha
Talvel käis auto värvimises ja seisis soojas garaazis, kuniks suve algul uue värvikuue all tänavatele veeres.
Viimasel ülevaatusel selgus, et kõrgesurvepumba vahelt lekib kütust, ise ma ei viitsi selle volkari diisliga enam jamada siis otsustasin, et oleks aeg vahele panna talvel ostetud mootorikomplekt. Nimelt sai ostetud foorumist d5244t mootor koos bmw gs6-37dz kastiga, mis on tagaveolisele kohendatud. Mõeldud tehtud, sai vana mootor maha võetud ja uus asemele tõstetud.
Et uus mootor ära mahuks tuli sillatala veidike kärpida, lisaks oli m46 kardaan liiga lühike ja vale flantsiga. Googledades selgus, et m47 kardaan peaks olema õige pikkuse ja flantsiga. Sai vajalik kardaan ostetud ja alla kruvitud. Selgus, et pikkus sobib kuid flants on veidi erinev(augud ühilduvad aga peaks olema paar mm väljaspool), kuigi välismaa foorumites lugesin, et kasutatakse tihit bmw vahepukse(guibo). Elektripoole pealt on salongis enamus juhtmeid ühendatud(cem ja ecu), tuleb veel kapotialune juhtmestik korda teha ja paar releed lisada.
Auto ostisn 2021 aasta algul Saaremaalt.
Peale ostu sai tehtud autole suurem hooldus, uued klotsid,kettad, pidurites remontkomplektid, uus käsipiduritross, õlid, filtrid, uued vedrud(-50mm) ja esisillas sai ka paar puksi vahetatud. lisaks lasin autol karbid ära värvida, kuna eelmine omanik oli lasknud karbid ära vahetada aga ei suutnud töö eest maksta ja et mitte töökojale võlgu jääda müüs auto töökojale maha, kuhu see ka siis seisma jäi. Peale seda oli auto valmis kulgemiseks.
Suvel peale sõitmise väga midagi ei teinud autoga kuniks üks päev mõtlesin, laseks ühe ukse ja tiiva ära värvida, kuna eelmine omanik oli teise tiiva ja ukse lasknud üle värvida. Peale värvi nägi auto välja selline...ilus laiguline eks
Kuna laigulisus hakkas ikka hinge kraapima, hakkasin kaitseväe linnalubade ajal autot lihvima. Enam sellist tööd teha ei taha
Talvel käis auto värvimises ja seisis soojas garaazis, kuniks suve algul uue värvikuue all tänavatele veeres.
Viimasel ülevaatusel selgus, et kõrgesurvepumba vahelt lekib kütust, ise ma ei viitsi selle volkari diisliga enam jamada siis otsustasin, et oleks aeg vahele panna talvel ostetud mootorikomplekt. Nimelt sai ostetud foorumist d5244t mootor koos bmw gs6-37dz kastiga, mis on tagaveolisele kohendatud. Mõeldud tehtud, sai vana mootor maha võetud ja uus asemele tõstetud.
Et uus mootor ära mahuks tuli sillatala veidike kärpida, lisaks oli m46 kardaan liiga lühike ja vale flantsiga. Googledades selgus, et m47 kardaan peaks olema õige pikkuse ja flantsiga. Sai vajalik kardaan ostetud ja alla kruvitud. Selgus, et pikkus sobib kuid flants on veidi erinev(augud ühilduvad aga peaks olema paar mm väljaspool), kuigi välismaa foorumites lugesin, et kasutatakse tihit bmw vahepukse(guibo). Elektripoole pealt on salongis enamus juhtmeid ühendatud(cem ja ecu), tuleb veel kapotialune juhtmestik korda teha ja paar releed lisada.