Bronec-i 340 DL CVT
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Bronec-i 340 DL CVT
Tere jälle!
Sai siis eile õhtul Tallinnast koju sõidetud sellise masinaga
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ülevaatus on märts 2009 ja lisasid on omajagu. Millegipärast ei saanud ma Tallinnast Tartusse sõidu ajal sellest variaator kastist hästi aru ja üle 70 km/h ei julgenud sõita. Sõit ise võttis kusagil 3,5 tundi aga oli see-eest lõbus. Masin on mõnusalt vaiksem, kui ma ette kujutada oskasin. Igatahes tänud taaskord Yugo ja Stjuuv, kes ei pidanud paljuks minuga kaasa sõita.
Sai siis eile õhtul Tallinnast koju sõidetud sellise masinaga
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ülevaatus on märts 2009 ja lisasid on omajagu. Millegipärast ei saanud ma Tallinnast Tartusse sõidu ajal sellest variaator kastist hästi aru ja üle 70 km/h ei julgenud sõita. Sõit ise võttis kusagil 3,5 tundi aga oli see-eest lõbus. Masin on mõnusalt vaiksem, kui ma ette kujutada oskasin. Igatahes tänud taaskord Yugo ja Stjuuv, kes ei pidanud paljuks minuga kaasa sõita.
mul on hayensi rootsi keelne raamat, niipalju kui mina olen arusaanud siis rihmasid saab pingutada aga mõlemat korraga, olen kuulnud ka, et kui minekut pole siis võib viga peituda ees, selles sidurimoodi asjas ja see ongi kogu mehhanismi nõrk koht.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Leidsin siis vea üles Veljo juures. Põhjuseks, miks pöörded nii laes olid oli see, et keegi kes gaasitrossi vahetas kunagi ei pidanud vajalikuks sinna tagasi panna ühte juhet. See juhe juhib siis klappi mis tekitab nö kickdowni. Minul oli siis kickdown peal koguaeg. Nüüd saab inimese moodi sõita. Vaatasin põhja all ka rihmasid-suhteliselt mõrased on need ja peaks hakkama otsima neid kusagilt.
rihmadega peaks olema suht lihtne, vaatasin et neid saab ja need pole kallid (muidugi ei süvenenud mille järgi neid osta), aga niipalju kui ma aru olen saanud on ikkagi see kardaani eesotsa jama, ka mul on need nuudid kulunud ja tekib vibra ja kuidas/kas seda esimest otsa remontida on mulle siiani arusaamatuks jäänud, kuigi mul isa seda ca 15a tagasi lammutas, on ta paraku ära unustanud mis ta seal nägi.
PS soovin õnne maailma soodsama trolli ostu puhul, sõita on ju nagu trolliga.
PS 2 ah jaa te ju tartu kandis ei tea mis on troll, siin nad on :
http://foto.aripaev.ee/esileht/search/o ... 0&offset=3
PS soovin õnne maailma soodsama trolli ostu puhul, sõita on ju nagu trolliga.
PS 2 ah jaa te ju tartu kandis ei tea mis on troll, siin nad on :
http://foto.aripaev.ee/esileht/search/o ... 0&offset=3
Viimati muutis supp, 14 Mai 2008, 21:26, muudetud 1 kord kokku.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
supp kirjutas:PS 2 ah jaa te ju tartu kandis ei tea mis on troll, siin nad on :
http://foto.aripaev.ee/esileht/search/o ... 0&offset=3
Me käisime Tlnas järel sellel autol, siis nägime ka neid imeloomi.
Täna sai ette võetud 160 pikkune tripp. Masin pidas ilusti vastu ja näitas ennast ainult heast küljest. Nõos treffasime ka üht foorumlast kogemata, kui ülekäigu raja juures teed andsin. Üldiselt paisatb olevat küttekulu suht ok ehk siis 8-9 ringis. 90km/h kannatab ilusasti sõita nii, et salongis ka omavahel rääkida on võimaik, väga rohkem ei hakanud pigistama ka
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 44 külalist