Palju tööd ja vaeva sai nähtud, et saada masin ilusaks ja kenaks ja korralikuks ning veel minna on mida teha
vaikselt nagu projektikas.
Kasutatud sai niipalju kui võimalik Lemfi tooteid.
Vedrustus sai BCRacing coilid.
Vahetatud sai:
*Esisild - amordid, vedrud, rooliotsad(sisemised-välimised), stabikavardad, õõts terviklikult
*Tagasild - piduriklotsid, amordid ja vedrud, uued amordi kannud, kogu pukside ring, siis T-kujulised puksid mis peaks olema silla omad!?, taastatud differ, haldexi filtri vahetus.
Lisaks mootori-, käigukasti-, haldexi- ja difriõlid vahetatud.
Korrapärased hooldused sai tehtud, sillastend ning ka väljalase sai vabamaks mis andis mõnusa wannabe V8 müdina kohapeal ja jõulisema hääle minnes. Lisaks uued rehvid ette ja taha.
Ka seest sai puhastus ja nahahooldus tehtud ning väljast korralikult pestud, nagu väga korralikult
Palju oma aega, sõprade aega ja raha sinna alla pandud ning igati väärt.
Veel teha on siis roolilatt uus või taastada kui võimalik, poleerimisse jõuda lõpuks ja laiendid mis tulevad kevadeks külge.
Softiga on nagu on. Tahaks kuid samas veel ei saa kuna ootan Rootsi firma tuuni avalikustamist mis testi masinatel sõidab. Lubavad kuni 360hp seega on mida oodata