Indreku 960
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Indreku 960
Eks ma hakkan neid paralleele otsima (soovitatult riikliku numbrimärgi osas), aga kõige rohkem meeldis mulle seal üks kommentaar
"Ein sehr standfester Motor, der erst 135'000 Kilometer gelaufen hat."
Ei pea saksat tönkama, et selle mõttest aru saada
"Ein sehr standfester Motor, der erst 135'000 Kilometer gelaufen hat."
Ei pea saksat tönkama, et selle mõttest aru saada
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Tags:
Re: Indreku 960
ddig kirjutas:Hobibobikas kirjutas:sama pill .
https://www.instagram.com/rapidturicum/
Kahtlaselt sarnane ja kokkulangevustega on küll.
Peeglitel olevad Volvo kirjad täitsa 1:1 aga omanik saab vast rohkem paralleele otsida.
Paralleelid leitud. On küll minu auto. Lisaks kõigele muule klapib auto number ja kriim vasakul tagatiival.
Auto lõhkumisest/retsimisest veel paar kahe ja poole aasta tagust pilti. https://www.multi-sign.ch/aktuell/rally ... -2018.html
Eks ma pean nüüd kõik need koledused kevadeks siledaks saama.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Re: Indreku 960
Indrekjj kirjutas:Mis aga Tartu-tripi jooksul olulisemana välja tuli, oli see, et salongi kütte- ja jahutussüsteem on omadega põhjalikult vussis .
Ühesõnaga, hädasid oli (on?) kaks. Esimene on see, et salong ei lähe soojaks (Volvol, mõtelge!) . Kolmeliitrine bensiinimootor saavutab töötemperatuuri enne, kui jõuad kümneni lugeda, aga salongi saad leigeks siis, kui oled Tartust Paidesse jõudnud. Kuna sellist jama kohtasin elus üldse teist korda, siis võttis see nõutuks (esimest korda oma vanal Volgal, mille ahi oli lihtsalt nii nõrk, et ei jaksanud kütta, aga Volvol sellist muret ju olla ei tohiks!).
Teine probleem oli (on?) see, et konditsioneer lülitab ennast iga viie (või äärmisel juhul kümne, suurt vahet pole) sekundi tagant tööle ja välja tagasi. Suure ja vanamoodsa süsteemi puhul tähendab see kõva lõksutamist isegi reaskuuese jaoks, hea pole see kusagilt otsast. Teatavasti saab konditsioneeri küll nupust välja lülitada, aga kliima soojenemist arvestades see variant ei lähe mitte. Külma küll tuli nagu pahises, aga autost oli kahju .
Õnneks oli suvi ja sai soovi korral sõita lahtise katuseluugiga, aga see ei ole ju kestlik lahendus. Kuna pilt meenutas kangesti seda, et konditsioneer on lihtsalt liiga täis, siis saigi seda kahtlustatud, ette rutates olgu aga öeldud, et nii see üldsegi polnud.
Pilt selge, kui soojaks ei lähe ja konditsioneer lõksutab, kahtlused konkreetse vea osas ka olemas, sai kuulatud soovitusi ja seatud rattad radiaator.ee töökoja suunas Hiiul. Olevat õppind mehed ja head riistad.
Kohapeal selgus kõigepealt, et aravmus, nagu olnuks konditsioneer liiga täis, ei pidanud paika. Oli teine täitsa tühi hoopis. Millal seda viimati täideti, kas 3 kuud, 3 aastat või 30 aastat tagasi, on loomulikult teadmata ja saladuseks jääbki. Vahet pole, uus külmaaine sisse, kontrastaine ka ja siis suve poole peaks hakkama selguma, kas ja kuskohast lekib (kui lekib). Targematega nõu pidades jõudsime lihtsa kalkuleerimise järel tulemuseni, et kui kolme-nelja aasta tagant on vaja lihtsalt külmaainet juurde lisada, on see tunduvalt mõistlikum lahendus, kui hakata paaniliselt leket otsima ja siis seda iga hinna eest kinni toppima. Eks paistab, suvi on ees.
Küttesüsteemi osas osutus asi keerulisemaks. Ümber auto käimisega ja kapoti alla vaatamisega sellisele veale järele ei jõua ning kuna auto juba töökojas oli ning asjatundlikud töömehed ka, siis nõustusin armatuuri lahti võtmisega, et viga ära parandada. Tagantjärele tundus see õige, ehkki kulukas otsus.
Mille peale ma aga puuduliku eeltöö juures ei tulnud, on see, et nende äri sisuks on NIssensi radiaatorite maaletoomine ja müük, autode parandamine on kaasnev hädavajadus. Nii lasin osava müügijutu peale endale uue Nissensi soojendusradika pähe määrida, ilma et selleks vähimatki vajadust oleks olnud, sest originaal pidas vedelikku ja mingit imelist sisemist katlakivi sealt leida on üsna vähetõenäoline. Aga lollidelt tulebki nende raha ära võtta !
Viga aga, miks auto salong soojaks ei lähe, osutus lihtsaks. Ahju ümbritsev poroloon oli kolme aastakümnega lihtsalt algosakesteks lagunenud ning mõned neist siia-sinna kinni jäänud, enamik aga lahkunud teadmata suunas. Tegin ettepaneku, et sinna uus poroloon panna, kuid vastati, et originaali pole võtta ning et kui ma uue ahju leian, siis sellega koos saab. Kuna ma uut ahju mõistliku hinna eest ei leidnud, siis soovitasin sinna lihtsalt mingi muu poroloon panna - peaasi, et sooja peab. Sellest ettepanekust aga keelduti koos pika selgitusega, kuidas minusugusel ei peagi auto soojaks minema, kuna ma niikuinii sellega talvekülmadega ei sõida. Arusaadavalt selline mõnitamine tegi hinge täis ning rohkem ma selle firma teeneid kasutada ei kavatse ning teistel ka ei soovita!
Viimati muutis Indrekjj, 10 Apr 2021, 10:32, muudetud 3 korda kokku.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Indreku 960
Ütleme nii et Nissensiga said ka vastu peed.
On ta originaalist õhem ja annab vähem sooja välja kui originaal.
On ta originaalist õhem ja annab vähem sooja välja kui originaal.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Indreku 960
Kõik asjad maailmas ei pea ka halvasti minema.
Kuna jahutust ei tahtnud kasutada ja soojust ei tahtnud hästi tulla, oli käepäraseim vahend salongi temperatuuri reguleerimiseks katuseluuk. Olgu märgitud, et see sai talle antud ülesandega väga hästi hakkama.
Nüüd aga kostsid sisse ka kõik need hääled, mis suletud luukide-akendega kuulmatuks jäid. Ja tänavaristil pöörates kostis salongi ikka päris kole kägin. Kevadisel ülevaatusel oli kõik ju korras ja kilomeetreid pole vahepeal kuigivõrd palju lisandunud?
Põhjus selgus tõstuki peal - mõlema šarniiri elutee oli lõpule jõudnud. Õnneks polnud keeruline ega kallis mure lahendada.
Kuna jahutust ei tahtnud kasutada ja soojust ei tahtnud hästi tulla, oli käepäraseim vahend salongi temperatuuri reguleerimiseks katuseluuk. Olgu märgitud, et see sai talle antud ülesandega väga hästi hakkama.
Nüüd aga kostsid sisse ka kõik need hääled, mis suletud luukide-akendega kuulmatuks jäid. Ja tänavaristil pöörates kostis salongi ikka päris kole kägin. Kevadisel ülevaatusel oli kõik ju korras ja kilomeetreid pole vahepeal kuigivõrd palju lisandunud?
Põhjus selgus tõstuki peal - mõlema šarniiri elutee oli lõpule jõudnud. Õnneks polnud keeruline ega kallis mure lahendada.
Viimati muutis Indrekjj, 01 Mai 2021, 11:51, muudetud 3 korda kokku.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Re: Indreku 960
Niru kirjutas:Uuemate numbrite tähekombinatsioonid on meenutavad millegipärast Poola autode numbreid, mul ka üks GWZ. Tee rohkem pilte enne kui ilmad külmemaks lähevad
Kaks viimast klõpsu oktoobri keskpaigas enne talvekorterisse sõitu. Lihtsalt tänava pääl.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Re: Indreku 960
Ja nii ta talvekorterisse ära veereski. Õigupoolest küll platsi peale, korteriks on seda palju nimetada, kus jäi värvimist ja kevadet ootama. Ümbritsev seltskond on vähemasti soliidne.
Pärast kuud aega seismist, ülla-ülla, polegi veel tagaots alla vajunud. Nivomatid toimivad, puhas rõõm!
Pärast kuud aega seismist, ülla-ülla, polegi veel tagaots alla vajunud. Nivomatid toimivad, puhas rõõm!
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Re: Indreku 960
Pärast nelja kuud (tühja) seismist sai autoke lõpuks endale veebruari keskpaigas väljastpoolt värske värvkatte.
Esimene sõit tänavu. Küll platsi peal, aga ikkagi liigub!
Liistud said ka väheke kobedama katte, et ei tunduks ülejäänud läikiva kere kõrval kolmekümneaastaste võõrkehadena.
Esimene sõit tänavu. Küll platsi peal, aga ikkagi liigub!
Liistud said ka väheke kobedama katte, et ei tunduks ülejäänud läikiva kere kõrval kolmekümneaastaste võõrkehadena.
Viimati muutis Indrekjj, 01 Mai 2021, 11:53, muudetud 2 korda kokku.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Re: Indreku 960
Töö käigus tekib ikka ootamatuid kulutusi. Nii läks vahetusse tuuleklaas ja tagaklaasi sai ümbritsema uus tihend.
Aga see pole veel kõik, nagu teleturus tavatsetakse öelda. Klaaside vahetuse käigus tekkis idee, et võiks kerge toonklaasi ringi ümber auto seada, kusjuures tekkis küsimus, kas toonida ära ka tuuleklaas? Efekt peaks olema tuntav ennekõike just päikese käes, sest tume auto soojeneb niikuinii ja kile peaks muuhulgas kaitsma ka armatuurlauda.
Mõte tundus erakordselt tavatu, aga kuna kolleeg Uku oli oma Fiestal (auto, mitte samanimeline kass) sellise tooniringi teinud, siis helistasin ja küsisin lisa. Julgustati ja soovitati, pealegi arvas Uku, et kuna tegu on õrnrohelise kilega, siis peaks see rohelist värvi auto puhul huvitava efekti andma. Päikese käes näeme!
Kui vaadata pildi peal auto tuuleklaasist paistvat kollast kasti, siis seal on erinevus näha - külgaknast paistab kollane värv sellisena nagu ta on, tuuleklaas on toonkile peale saanud ning seal on sama värv pisut tumedam.
Enne seda aga näeme tehnoülevaatuse punktis, sest pole sugugi kindel, et see takistuseks ei osutu, aga eks paistab! Juunikuus saabubki siis selgusehetk, enne pole mõtet minna, kuna muidu antakse järgmine ülevaatus jälle märtsikuusse ja kevadise soola sisse ma minna selle autoga ei taha.
Lõhnakuuse ja auto registreerimisnumbri peaks ka ära vahetama, aga see on keerulisem küsimus ja vajab enne pisut mõtisklemist .
Aga see pole veel kõik, nagu teleturus tavatsetakse öelda. Klaaside vahetuse käigus tekkis idee, et võiks kerge toonklaasi ringi ümber auto seada, kusjuures tekkis küsimus, kas toonida ära ka tuuleklaas? Efekt peaks olema tuntav ennekõike just päikese käes, sest tume auto soojeneb niikuinii ja kile peaks muuhulgas kaitsma ka armatuurlauda.
Mõte tundus erakordselt tavatu, aga kuna kolleeg Uku oli oma Fiestal (auto, mitte samanimeline kass) sellise tooniringi teinud, siis helistasin ja küsisin lisa. Julgustati ja soovitati, pealegi arvas Uku, et kuna tegu on õrnrohelise kilega, siis peaks see rohelist värvi auto puhul huvitava efekti andma. Päikese käes näeme!
Kui vaadata pildi peal auto tuuleklaasist paistvat kollast kasti, siis seal on erinevus näha - külgaknast paistab kollane värv sellisena nagu ta on, tuuleklaas on toonkile peale saanud ning seal on sama värv pisut tumedam.
Enne seda aga näeme tehnoülevaatuse punktis, sest pole sugugi kindel, et see takistuseks ei osutu, aga eks paistab! Juunikuus saabubki siis selgusehetk, enne pole mõtet minna, kuna muidu antakse järgmine ülevaatus jälle märtsikuusse ja kevadise soola sisse ma minna selle autoga ei taha.
Lõhnakuuse ja auto registreerimisnumbri peaks ka ära vahetama, aga see on keerulisem küsimus ja vajab enne pisut mõtisklemist .
Viimati muutis Indrekjj, 01 Mai 2021, 12:09, muudetud 1 kord kokku.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Re: Indreku 960
Indrekjj kirjutas:Halb on see, et üks eelmistest omanikest on armatuurlauale midagi kleepinud ning selle liimi lahti saamine pole siiani õnnestunud . Puhastuse käigus sai küll seda katsetatud, aga kuna nende kasutuses olev keemia jättis materjalile valge laigu, siis nii see praegu jäi. Kevadel on plaan minna smartservicesse, võib-olla nemad saavad hakkama.
Kuna aga auto oli niikuinii laiali lammutatud, siis tundus olevat sobiv hetk see probleem kiirelt ära lahendada. Armatuurlaud maha ning tervikuna värvimisse, sest miski muu seal enam ei aidanud. Kui juba, siis juba!
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Re: Indreku 960
Tubli töö, hea kohe vaadata.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Indreku 960
Ma mõtlen, et ühes teemas otsid uusi tulesid, et valgusjõudu parandada ja teises teemas paned tuuleklaasile kile...
TÜV TÜViks, kuid oled proovinud hämaras või sootuks pimedas kasvõi kõige õrnema tooniga päikeseprillidega sõita? Päris paljud detailid jäävad ikkagi märkamata. Ma isiklikult endale seda vastutust võtta ei tahaks, et midagi (või kedagi) jääb märkamata. Olgu see siis just-for-fun eksperimendi pärast või mitte. Palava ilma tasub anyway aknad veits irvakile jätta kui autost lahkuda.
TÜV TÜViks, kuid oled proovinud hämaras või sootuks pimedas kasvõi kõige õrnema tooniga päikeseprillidega sõita? Päris paljud detailid jäävad ikkagi märkamata. Ma isiklikult endale seda vastutust võtta ei tahaks, et midagi (või kedagi) jääb märkamata. Olgu see siis just-for-fun eksperimendi pärast või mitte. Palava ilma tasub anyway aknad veits irvakile jätta kui autost lahkuda.
855 T-5R x XC90 '12
Re: Indreku 960
fic kirjutas:Ma mõtlen, et ühes teemas otsid uusi tulesid, et valgusjõudu parandada ja teises teemas paned tuuleklaasile kile...
TÜV TÜViks, kuid oled proovinud hämaras või sootuks pimedas kasvõi kõige õrnema tooniga päikeseprillidega sõita? Päris paljud detailid jäävad ikkagi märkamata. Ma isiklikult endale seda vastutust võtta ei tahaks, et midagi (või kedagi) jääb märkamata. Olgu see siis just-for-fun eksperimendi pärast või mitte. Palava ilma tasub anyway aknad veits irvakile jätta kui autost lahkuda.
Jah, ma täiesti arvestan sellega ning lampi kihutama ei lähe. Suve keskpaiga paiku peaks olema selle eksperimendi tulemus teada. Ei hakka seda ette kiitma ega maha tegema, aga kindlasti ei ole tegu asjaga, millest kümne küünega kinni hoida.
Kui ma lähen ülevaatusele, siis ei tee ülevaatuspunktis sellest saladust. Kui määratakse korduv, siis läheb see klaas kiiremas korras tavalise vastu vahetusse. Täpselt sama on ka juhul, kui see hakkab liiklusohutusele mõjuma.
Ütleme nii, et olen riskist teadlik.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Indreku 960
fic kirjutas:Ma mõtlen, et ühes teemas otsid uusi tulesid, et valgusjõudu parandada ja teises teemas paned tuuleklaasile kile...
TÜV TÜViks, kuid oled proovinud hämaras või sootuks pimedas kasvõi kõige õrnema tooniga päikeseprillidega sõita? Päris paljud detailid jäävad ikkagi märkamata. Ma isiklikult endale seda vastutust võtta ei tahaks, et midagi (või kedagi) jääb märkamata. Olgu see siis just-for-fun eksperimendi pärast või mitte. Palava ilma tasub anyway aknad veits irvakile jätta kui autost lahkuda.
Just sellele ma oma pildiga (mis nüüdseks on teemast imekombel kadunud) vihjasingi.
Ju siis tänapäeval peab kõik lahti kirjutama, et inimesed juurde mõtlema ei peaks
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Indreku 960
Tanel kirjutas:Just sellele ma oma pildiga (mis nüüdseks on teemast imekombel kadunud) vihjasingi.
Ju siis tänapäeval peab kõik lahti kirjutama, et inimesed juurde mõtlema ei peaks
Täpset nii on. Kirjaoskuse kadumine ning selle asendumine liikuvate piltide vahtimisega on ajalooline paratamatus. Selle vastu aitab vaid oma mõtete selges eesti keeles väljendamine.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist