Volvo P1800ES

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

wagoneer
Foorumlane
Postitusi: 34
Liitunud: 31 Mär 2018, 22:31
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Volvo P1800ES

PostitusPostitas wagoneer » 15 Veebr 2020, 22:16

Kuna mõned aastad on vahele jäänud sellisel toredal üritusel nagu Uunikute talveralli sai see aasta plaani võetud sinna jälle osalema minna. Noh,et korraks ennast natuke tuulutada ja teisi sama haiguse käes vaevlevate kodanikega suhelda :D
Autode valikus jäi ette siis Volvo P1800 ES. Sai ta soetatud koos P1800 E-ga juba aastaid tagasi ja on teised garaazis vaikselt tolmu kogunud. ES-siis teoreetiliselt sõitev auto. Loomulikult vajavad tulevikus keevitust nii põhi kui ka uksed/karbid. Ja loomulikult ka akukast.
Viimati oli see auto USA-s kasutusel aastal 2004. 2016 jõudis Eestisse mul. Sai bensupump ja filter ära vahetatud ja käima ta läkski toona. Viimsi vahel sai mõned tiirud ka tehtud USA-numbritega,aga see ei meeldinud seadusesilmale väga. Seejärel panin garaazi seisma ja seal ta seisis kuni eelmise nädala lõpuni.
Nagu ikka on vajalikud asjad alati kõige kaugemas nurgas. Nii ka see ES. Tuli üks suurem majandamine korraldada seal hoiuruumis.
Manused
vaikseltloob1.jpg
talveunesautod.jpg
peidus.jpg
Autosid pole kunagi palju-kui just naiste arvamust ei küsita :D

wagoneer
Foorumlane
Postitusi: 34
Liitunud: 31 Mär 2018, 22:31
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Volvo P1800ES

PostitusPostitas wagoneer » 15 Veebr 2020, 22:22

Lõpuks oli auto käes ja teise hoovi otsa töökotta sõitnud(seda kergelt turtsudes omal jõul). Selle nädala keskel sai käidud ka ARK-is ja Eestisse arvele võetud. Natuke oli nuputamist,et ka keretüübiks peaks panema universaal või luukpära. Jäime siiski luukpära juurde.
Väga meeldiv suhtumine oli igaljuhul Rakvere büroos.
Manused
teisesruumis.jpg
kindelkaitse.jpg
arkiminek.jpg
Autosid pole kunagi palju-kui just naiste arvamust ei küsita :D

wagoneer
Foorumlane
Postitusi: 34
Liitunud: 31 Mär 2018, 22:31
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Volvo P1800ES

PostitusPostitas wagoneer » 15 Veebr 2020, 22:58

Täna sai hakatud siis mitte toimivaid asju üle vaatama. Enamus mittetoimivate näidikute põhjus oli halb ühendus. Ainus asi mida ei saanud tööle on vee temperatuuri näidik. See ei liigu kusagile. Samas kui termostaadi juurest anduril pistiks ära võtta töötava mootoriga,hakkab mootor puterdama ja sureb välja. Ehk mingi info sealt ajule ikka liigub. Tahhokas aga osutus katkiseks lihtsalt. Tõmbles seal suvaliselt. Tip-tap teise ruumi ja E-pealt töötav tahhokas maha. Spido ka ei töödanud ES-il. Põhjuseks poolitunud spidotross. Tip-tap jälle teise auto juurde ja tross olemas. Küll aga on manuaal kastiga autol(E) natuke lühem tross kui automaadiga liikuril(ES). Aga ilmselt ikka ulatub. Eks seda vaatab homme.
Lisaks said vahetatud küünlad koos juhtmetega. Süütepool ja kontaktid. Mootoris õli ja filter. Vahetama peaks veel ka käigukasti õli. Seal aga manuaal käsib kasutada Type F õli. Aga nagu ilmnes,siis seda õli igast poest ei leiagi. US-parts pidi seda kraami müüma,kuna ka vanemad Fordid kasutavad seda õli oma käigukastides. Aga see jääb juba järgmise nädala peale.
Üldine elekter ka jukerdab seal korralikult. Küll kaovad tuled ära ja siis laseb säde jalga. Saad need korda,jääb bensupump vait. Igav ei hakka.
Manused
elustamine.jpg
elustamine1.jpg
katkinespidotross.jpg
Autosid pole kunagi palju-kui just naiste arvamust ei küsita :D

Kasutaja avatar
Kuubik
Kõva postitaja
Postitusi: 109
Liitunud: 26 Juul 2019, 00:16

Re: Volvo P1800ES

PostitusPostitas Kuubik » 16 Veebr 2020, 10:02

Nägin Rakveres vana ARK-i juures seda, suu jäi ikka lahti küll, tükiks ajaks oli tuju päris hea :) Edu projektiga!
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.

Kasutaja avatar
Sax
Kreisi postitaja
Postitusi: 374
Liitunud: 09 Dets 2005, 13:48
Asukoht: TLN

Re: Volvo P1800ES

PostitusPostitas Sax » 16 Veebr 2020, 11:08

Kas Rakvere tee sai ette võetud spetsiaalselt, mõistliku suhtumise kohtamiseks? :)
(endal halvad kogemused vanatehnikaga seoses Mustamäega, Sauele pole mõtet minnagi vist)
ATF -F´i võib küsida ka Stokkerist (kunagi mul otsiti Eestist mitme kaupluse peale kokku mõned potsikud)

wagoneer
Foorumlane
Postitusi: 34
Liitunud: 31 Mär 2018, 22:31
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Volvo P1800ES

PostitusPostitas wagoneer » 16 Veebr 2020, 11:56

Sõitisn jah hooga vana ARK-i juurde. Siis meenus,et nüüd uus koht ju.
Mustamäele oli võimalik saada lähim aeg vist järgmiseks teisipäevaks alles. Ma lihtsalt kärsitu olen ja ajaga on ka nii nagu on. Seda lihtsalt pole ja kui tekib,peab saama kohe :D Ja Rakveres saigi suht kohe aja broneerida. Mustamäega mul pole probleeme olnud. Seal ikka päris mitmed vanurid arvele võetud. Samuti ka Rakveres. Aga Rakveres kuidagi lihtsalt rahulikum kogu asi. Pealinnas kogu aeg üks kiire kõigil ja närvid krussis.
Aga seda Type F õli saab letikaubana US-partsist. Nad lihtsalt nädalavahetusel ei toimeta.
Autosid pole kunagi palju-kui just naiste arvamust ei küsita :D

Kasutaja avatar
McBrainless
Foorumi veteran
Postitusi: 1078
Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo P1800ES

PostitusPostitas McBrainless » 19 Veebr 2020, 22:40

Väga lahe putukas on! Jätan jälje maha, hea tulevikus teemat jälgida. Muretuid kilomeetreid!

wagoneer
Foorumlane
Postitusi: 34
Liitunud: 31 Mär 2018, 22:31
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Volvo P1800ES

PostitusPostitas wagoneer » 23 Veebr 2020, 17:11

Nii,üritusel käidud. Volvo pidas ennas eeskujulikult üleval. Esimesel karjääris toimunud kiiruskatsel saime põhja alla obaduse mis vigastas kütusetoru. See siis hakkas natuke lekkima. Aga ei midagi hullu. Sama obadus lõi ka taha mineva piduritoru lössi aga õnneks mitte katki. Ehk edasi liikusime esipidurite toel. Peab tegema ka ülisuure kummarduse Volvo insenerile kes disainis istmed. Kuna mul krooniline seljahäda,sai juba eos vaimselt valmis oldud valutavaks seljaks sellel väga raputaval trassil. Aga õhtul peale Viimsi-Tääksi+kogu(300+km) rallit sai autost väljutud ilma mingi probleemita. Kaarti lugenud poeg jäi ka istmetega väga rahule.
Üldiselt peaks tõdema,et auto on hea juhitavusega. Küll aga suudab see tore automaatne käigukast tappa kogu rõõmu :D
Ja kuna USA-as ilmselt laadimisel on seda autot liigutatud kahveltõstukiga sadamas,siis on natuke viga tehtud kardaanile. Mistõttu on väike vibra sees. Eks nüüd peab mõtlema mida taga edasi teha.
Ja kuna poisil on nüüd rallitamisest maitse suus,uuriti juba tagasi teel,et kas järgmine aasta läheme P1800E-ga :D
Manused
IMG_20200222_084414_1_016.jpg
IMG_20200222_084414_1_025-1.jpg
Autosid pole kunagi palju-kui just naiste arvamust ei küsita :D

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Volvo P1800ES

PostitusPostitas allan » 23 Veebr 2020, 17:41

Väga äge auto ja respekt, et sihipäraselt kasutatakse!
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Volvo P1800ES

PostitusPostitas Tanel » 23 Veebr 2020, 19:03

Sai ka käidud ja nägtud teist liikumas.
Peab tõdema, et on ikka inimestel huvitavaid autosid :D
Pilt
Kas vibra oli kogu aeg või velgede sees olevatest kilodest liivast?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

wagoneer
Foorumlane
Postitusi: 34
Liitunud: 31 Mär 2018, 22:31
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Volvo P1800ES

PostitusPostitas wagoneer » 23 Veebr 2020, 19:47

:D Vibra oli ka rallile sõites. Ja kardaanil mõlk päris korralik sees. A me sõitsime nii kiiresti,et see velgedes olev liiv oli kenasti tsentrifugaaljõu tõttu ühtlaselt balanseeritud :D
Pildil näha olev "maandusjuhe" kadus paar katset hiljem ära. Koht on kaasvõistlejate poolt fikseeritud GPS andmete ja fotodega. Nii,et suvel lähen otsima kui ilmad head on 8)
Autosid pole kunagi palju-kui just naiste arvamust ei küsita :D


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: FH550 ja 11 külalist