Murr-i C70 Saffron T5

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Murr
Kreisi postitaja
Postitusi: 447
Liitunud: 14 Juun 2013, 11:34

Murr-i C70 Saffron T5

PostitusPostitas Murr » 06 Jaan 2020, 19:17

Tere volvopere

Sai siis taas üks vähemlevinud asi ligi võetud, ei suuda kuidagi kohe neile volvodele vastu panna :D

Tegu siis 1997 aasta volvo C70nega, mis siis minuteada kõige magusam pakett, mis c70 saab olla ehk siis haruldasemat saffron(kuldne) värvi ning 2,3 turbomootoriga manuaal kasti otsas. Toodi Soomest ja pandi siin müüki.
Saaga sai siis alguse kui kirjutasin Klambrile, et kuule lähme vaatame jälle ühte volvot :D Nagu heale sõbrale kohaselt, tuli ta minuga seda muidugi vaatama, näppisime ja vaatasime ning esimesel korral otsustasime, et ei võta kuna igaltpoolt nagu oli natuke teha ja mootor ei käinud normaalselt, jättis vahele jne, see kord tahtis vend siis saada 2200 euri kanti siiasinna.
Sai siis räägitud, et sellise hinnaga pole huvi ning sinnapaika ta selleks korraks jäi, läksid nädalad mööda kirjutasin uuesti, et kas miskit muutunud hinna suhtes, pärast seda läbirääkimiste tulemusel sai 1600ga ära toodud, siiski natuke palju aga ikkagi saffron.

Masin olin algul ikka suhteliselt kurb, näha miks saab pildilt.
Pilt
Pilt
Spetsialistid olid siis teinud aktuaatori pimedaks ning stoperdanud aktuaatori töömaa nipukatega.BOVI jaoks oli ehitatud sinna ka kena kosmos:D

Sai siis kuskilt peale hakatud, nagu ikka algus küünlad puhtaks, vahed natuke väiksemaks, vaatasin küünlajuhtmed ja muu üle, puhastasin gaasiklapi ja tühikäigumootori, taastasin originaaltorud ning vaakumid, huvitav, et osadel 2,3T on kütuseregulaator teised kohas, mootori bloki taga all, mitte ees sisselaske all. Eemaldasin bypassi plaadi ning panin originaali koos membraaniga tagasi.
Jälle suured tänud Klambrile, kes andis mulle gaasiklapist tuleva originaal lõdviku.

Pilt

Kohendasin ja pesin sisu natuke, jõudsin igasugu nuppe ja pirne vahetada juba.
Kohe vedas ning leidsin XC esivõre ning swappisin tuled tavaliste vastu+ natuke kompensatsiooni.Minumeelest sobivad sellele autole ilgelt hästi.
Käisin mingiaeg Klambri juures siis niisama külas ning sai aju natuke näpitud, pill läks täitsa püssisks juba teisega susistas rehvi niimiskole, kahjuks jäi pooleli ja uut seadet peale ei saanud kuna MAF läks jube alla, hiljem kodus vaadates oli sisselaskest tulev vaakumvolla(rihmade, rullikute pool) ka veel hapu, sai see ka vahetatud ja toodud uus vaakumvoolik praegu, MAF kohe korras ka 4 alla.

Vigadest veel rääkides mis häirivad hetkel on vaja tagasillas mingi kerge kolks likvideerida, püsikiiruse hoidja ei tööta, ju mingi vaakum paha jälle äkki, mingi andur luku sees või selles süsteemis jamab, jääb salongivalgus sees põlema ning juhiukse valgusti , kuigi uks on kinni(äkki keegi oskab rohkem nõu anda või kokku puutunud).
Makijuhtmestikuga on mingit porri tehtud,millegipärast ühendtud eraldi 2 esimest ja 2 tagumist kõlarit. Ühesõnaga pole suudetud korraliku üleminekut osta, õnneks midagi puruks lõigatud ei tundu.
1 abs andur paneb niiskusega segast.
Nagu Rasmuse vanal pillil oli sama tootja boostikell mis rõvedalt pinises, see sai hetkel eemaldatud ning ootan nüüd uut.
Juhiiste natuke katki, rool kulunud ning käetugi, asjad nagu ikka neil on. Ehk siis võib pakkuda normi dekooriga rooli ja heledat käetuge.
Üldiselt pole midagi katastroofilist, läheb mingiaeg talvel kergetesse keretöödesse, et need pisikesed roostekohad saaks kontrolli alla ning siis on juba päris hea.
Pilt

Hiljemal vaatlusel tuli kahjuks välja, et auto on päris korraliku rahe kätte jäänud, selge ilmaga ning vastuvalgust paistab päris kenasti rahemõlgikesi, see oli kerge tagasilöök mida oleks pidanud natukene varem märkama :(
Headest asjadest siis veel rääkides paigaldatud BSR sisselaske komplekt ning BSR 2,5 tolline väljalase.
Sai veel tellitud maxspeedingrod-sist coilid mis võiks alla panna.
Mõned pildid ka nüüd selle pika pläägutamise peale
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Hetkel jääb siis pill minu tagasihoidlikusse garagesse talveks ning ootab keretöid, eks vaikselt üritan vajaminevaid vigu likvideerida, suveks ja volvoklubi dünopäevaks võiks pill enamvähem hea olla juba.
Pilt

Tervitades Martin

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Murr-i C70 Saffron T5

PostitusPostitas Tanel » 06 Jaan 2020, 21:18

Vanadel ei ole regulaator mootori taga
Regulaator on tavalises kohas, kütuse lati all.
Mootori taga on vidin mis laseb ülejäägi taas kütuse süsteemi, mitte ei jookse tagasi paaki
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Murr
Kreisi postitaja
Postitusi: 447
Liitunud: 14 Juun 2013, 11:34

Re: Murr-i C70 Saffron T5

PostitusPostitas Murr » 15 Veebr 2020, 09:24

Tere Foorumlased

Kirjutaks ka mis vahepal on toimunud, ostetud igasugu kraami, turbole remont komplekt ning uus tihendikomplekt, et pärast kokku ka saaks selle elu.
Sai alla krutitud maxspeedingrods-i coilid, täitsa talutavad, kuigi madaldavad eest natuke vähe, peab moddima natuke.
Vahepeal sai veermik ka üle käidud kõik sisemised kaitsekummid uued ning välimised otsad sai ära vahetatud, 1 kont sai vahetatud ning esimesed pidurikettead said uued soontega ja hea jahutusega.
Kastiõli oli ka 200-300 ml puudu, sai juurde lisatud.

Kuna vana rool oli megakulunud ning peal oli ka see rõve roolikate, mis rooli nii jämedaks tegi siis mõtlesin, et lähen all in ja ostan 850 heleda puitrooli mis autovärviga nagu rusikas silmaauku sobib, Poolast ta tellitud sai ning praegu on alles teel,hind tuli päris hea kokkuvõttes.
Pilt

Veel leidsin mingit imepidi Japan Raceing JR3 veljed 2 auguvalemiga millest 1 uskumatul kombel 5x108 oli pidin kohe ära ostma.
Pilt
Veljed siis 18x9 terve ring. Et oli vist 38 kui ma ei eksi.


Nipetnäpet veel sai tellitud UK-st numbritulede klaasid korralikud terved oem, õige 2 nupuga aknatõstukite plokk ning originaal raadio ootab riiulis oma aega jne

Vigadest rääkides, mingiaeg läheb pill keretöödesse, et saaks need väiksemad kohad korda ja pidama.
Paar asja mis häirivad veel on raadiojuhtmete ...... mis kokku on keeratud, tuleb kuskilt otsast minema hakata ja vaadata mis värk on.
Juhiukse tuli jääb põlema ning salongivalgus jääb põlema isegi kui uks kinni on, luku sees see andur ilmselt on kas puruks või ära liikunud.
Aknatõstuk teeb ka pulli, juhiakna laseb alla aga kui tahad kas juhipoolt või kõrvalistuja poolt kõrvalistuja akent avada ei toimu midagi. Olen proovinud mitut plokki, tundub, et plokis viga pole. Juhipoolt kõrvalistuja akent avades ainult kõrvalistuja ploki valgustus vilgub.Kipun arvama kas viga kuskil massis või miskit sellist. Asjatundjas võivad siinkohal muidugi arvamust avaldada ja varjante pakkuda :D

Dünopäevaks tahaks pilli enamvähem korda saada.

Cheers Martin.

Kasutaja avatar
marekm911
Kõva postitaja
Postitusi: 149
Liitunud: 16 Aug 2019, 15:50

Re: Murr-i C70 Saffron T5

PostitusPostitas marekm911 » 17 Veebr 2020, 11:07

kuskohast selliseid suunatulesi saab. tahan ka
S70
V70

Murr
Kreisi postitaja
Postitusi: 447
Liitunud: 14 Juun 2013, 11:34

Re: Murr-i C70 Saffron T5

PostitusPostitas Murr » 17 Veebr 2020, 18:34

marekm911 kirjutas:kuskohast selliseid suunatulesi saab. tahan ka

tumedad tuuningtuled, vaata netis ringi neid nii tumedaid kui heledaid, koos suundadega ja ilma saab osta

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Murr-i C70 Saffron T5

PostitusPostitas Klamber » 18 Veebr 2020, 14:47


Murr
Kreisi postitaja
Postitusi: 447
Liitunud: 14 Juun 2013, 11:34

Re: Murr-i C70 Saffron T5

PostitusPostitas Murr » 16 Mai 2020, 19:23

Tere Foorumlased

Nonii pikka aega vaikus olnud, aga niisama istunud ei ole. Auto tuli just värvimisest ning ühtkomateist ikka tehtud.
Alustame siis kuskilt.

Leidsin foorumist volvo 850 t5 originaal RIP-kiti. Sai ära ostetud aga selgus et polnud ideaalne asi, allaminev toru oli puruks
Pilt
Siis sai natuke mõtteid mõlgutatud ja otsustatud, et RIP kiti peab täna külge saama, tõin oma lõdvikute varud välja ja hakkasin pihta
Pilt
Imekombel jõudsin sellise lahenduseni mis mind ennast ka väga üllatas, jäi alles originaal gaasiklapi lõdvik ning toru on tunduvalt jämedam kui see 850 plastik junn. Ideaalselt mahtus ära, nagu peaksgi originaalis üle õhuvõtu toru minema, liiga teravaid nurki ka ei jäänud mis õhuvooli kinni võtaks.
Pilt
Pilt
Mõni pilt ka komplektsest engine bayst.
Pilt
Pilt

Järgmine hullar järgnes tänu toredatele mikrolülititele, mis kustutavad ära uksevalgustuse ning laevalgusti kui ukse kinni tõmbad, need olid muidugi surnud ning sai pandud uus juhiukse lukk, c 70 puudub lapakas kust tagant vahetada lukku, nagu on v,s 70 ning see oli täielik õudukas.
Samamoodi oli surnud ka elektrilise pagasniku luugi avamise mootor, mis tagaluugi nupule vajutades lukust lahti laseb, sai tellitud ebayst uus mootor ning külge pannes selgus, et ka 1 mikrolüliti on õhtal, üldse ei imesta :D
Pilt
Seega pidin ikkagi S70 pealt 1 pagasniku luku veel ostma.Sellega sai mikrolülitite saaga läbi.

Vahepeal käisin Tallinnas sõbral Klambril külas ning ürtitasime turbot elustada natuke, teine oli vist 2mm pikilõtkuga, tänu Klambri tagavaradele saime enamvähem turbo lõpuks kokku, ideaalne pole aga suht okei sai.
Seega suured tänud Klambrile :)

Vahepeal sai komplekteeritud korralikud komplektid esitulede kojamehi ning külge pandud.
Pilt

Sai ära vahetatud ka taga klaasi tihendid, mis originaalis on megarõvedad ning lähevad jubedaks.
Pilt

Järgmiseks läks auto värvi, sai värvitud küljed ning tagaluuk.Natuke oli roostet ning päris palju oli rahe tekitatud mõlgikesi.
Tulemusega olen väga rahul. Värvija oli tasemel.

Alla sai pandud ka JR3 veljed uute suverehvidel, ette jäi siis 205 40 18 ning taha 215 40 18. Veljed ise siis 9 tolli laiad, kuna kapsleid polnud ning veovõll ots punnis omajagu välja sai selle järgi hiinast tellitud kapslid, volk rays nad ju pole aga küll sellega jõuab tegeleda :D
Mustad veljed on praegu selline keeruline valik minujaoks, eitea kas on nagu hea või võiks halliks võõbata, hallina kindlasti tulevad kumerused paremini välja.
Tulevikuplaanidest rääkides tahaks kindlasti mingihetk ära vahetada tagumised kettad klotsid ning flantsiga mängima hakata, et saaks auto normaalselt istuma, mega kus c 70 on koopas ruumi, ette saaks vabalt 1 cm ja taha 2,2cm flantsi panna.
Kui flantsiga mängimiseks läheb siis saab ka auto natuke rohkem maadligi lasta.
Aga see tulevikumuusika, mõni pilt ka autost ning velgedest.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Praeguseks siis kõik.

Tervitades Martin.

Kasutaja avatar
Rann0
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 04 Mär 2020, 11:15

Re: Murr-i C70 Saffron T5

PostitusPostitas Rann0 » 17 Mai 2020, 10:51

Ilus masin, hea töö! :)

Murr
Kreisi postitaja
Postitusi: 447
Liitunud: 14 Juun 2013, 11:34

Re: Murr-i C70 Saffron T5

PostitusPostitas Murr » 20 Juul 2020, 16:42

Tervist foorumlased!

Täiendaks teemat jälle natuke, vahepeal sai käidud dünopäeval tartus, stock jõud oli olemas aga rõhk vajus üleval ära, pärast aktuaatorit lühemaks keerates hakkas rõhku hoidma jälle, pärast ei raatsinud enam uuesti maksta, niiet jõudnumbreid kahjuks pole siia panna.
Suvi, ilusad ilmad ja puhkus, päris palju olen jõudnud isegi teha, hakkame kuskilt siis peale.

Sai korda tehtud see eraldi veetud raadiopornograafia.
Pilt

Sai sisse originaal makk siis, esitweeterid olid läbi, need leidsin mingid teised originaalid, kuid 1 juhiukse ülemine kõlar on nii defka, et selle saab vist ainult teise c 70 seest. Seda hetkel ainsana pole ning see tuleb leida.
Pilt

Sound on mõnus ning peaks endale vaatama ikkagi 3 cd boksiga maki kus on ka dolby tugi kuna dolby pistik ning võim on mul olemas.
Pilt
Kõrvalistuja jalge all siis asub.

Sai leitud ka 1 pult ning blokk, ei uskunud eriti, et tööle hakkab kohe aga ära sa märgi, ideaalselt töötab.
Pilt

Pidurid said hooldatud korralikult mingiaeg ning värvitud, taga supportit said uued, korralikud keskkapslid, oranzid ventiilikorgid.
Nüüd oleks ainult vaja veel flantsidega natukene mängida tagant 20mm oleks vaja, praegu on 7mm ees ja taga.
Pilt
Pilt

Abs aju jootis hea sõber martna garages ära ja töötab ideaalselt.
Eks vaja veel nokkida ja teha aga üldpilt hakkab aina rohkem mulle meeldima ning igakord kui autot pildistad, hakkab ta kuidagi rohkem meeldima. Värv on ikka mega äge.
Panen teile siia mõned klõpsud jälle.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Päikest kõigile ja ilusat suve.
Martin

Murr
Kreisi postitaja
Postitusi: 447
Liitunud: 14 Juun 2013, 11:34

Re: Murr-i C70 Saffron T5

PostitusPostitas Murr » 10 Nov 2020, 18:57

Sügis jälle käes, aeg kerge kokkuvõte teha.

Vaikselt jälle nokitsetud, sai 0.8 bar aktuaator poogitud vahele(originaal oli vist 0,3), natuke tuli modida aga sai päris hea. Vana ei tahtnud üleval rõhku enam hoida. Praegu peaks puhuma kuskil 1,2 bari aga tahaks uuesti seadistamist saada, hetkel jääb kevadesse see.
Pilt

Pilt

Mingi anomaalia oli ikkagi ka küünaldega tekis mingi ülipisike tõks sisse, lõpuks viskas kopa ette,võtsin õiged küünlad ja küünlajuhtmed ka. Viga sai korda.
Pilt

Nipetnäpet veel mootoriruumis urgitsetud, koonuka kastile panin tihendi peale ning uue turbo õhutoru soetasin mis mootori pealt jookseb.
Pilt

Pilt

Sai jälle kiiresti mingisuguseid halbu pilte tehtud :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Sai just värskelt ära käidud ka ülevaatusel, paar pisiviga oli aga mittemidagi ülevaatust takistavat. Kõrvalistuja istme tross tuleb uuesti kinnitada, et iste ette liiguks ning lekkiv roolilatt tuleb tulevikus välja vahetada.
Selleks aastaks aga kõik ning auto saab teenitud talvepuhkusele.

Pilt

Järgmise aasta plaanidest tahaks natuke veel värvida, flantsid tuleks osta ja mõned mõtted on veel, täpsemalt siis järgmisel hooajal.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist