Caliba XC70 05a D5 136kw, M66
Postitatud: 29 Sept 2019, 12:24
Lisan oma Volvo ka siia rippuma.
XC70, 2005a D5 136kw ja manuaal.
Ostes odomeetril 273400 (ausalt ei ole julgenud ka taustauuringut teha selle tõepärasuse kohta)
Ostma minnes oli teada, et roolilatt lõtkuga ja esisillas veel puudusi. Ok, see polnud väga mureks ja sai koju toodud. Kindel Soov oli manuaalkastiga xc70 järele.
Esimese nädalaga suutsin käru vedamisega neljaveolisest esiveolise tekitada - lootsin, et ainult kulunud muhv. Lõppes see aga uue/kasutatud nurkreduktori paigaldamisega (+uus muhv ja kõik vahekasti tihendid, õlid nii käigukastid kui vahekastis).
Eelnevalt oli tugevdatud muhv juba paigaldatud ja kulunud vahekasti sisendnuudid andsid alla.
Vahepeal sai ports jubinaid vahetatud: esimene vasak rattalaager,esimesed õõtsad, rooliotsad, sisemised vardad, stabikakondid, esiamordid,tugipadjad ja laagrid, tagumine parem rattalaager, tagumised kettad, klotsid, käsipiduri sai lisaks reguleeritavad “klotsivardad” ja uued käsipiduri trossid.
Mootoripatjadest vajasid tähelepanu esimene jõupadi ja mootoripealne hoidjapadi.
Roolilatt taastatud Topservis ja seegi nüüd korras.
Tagumine klaasiring sai toonitud ja esituled lihvitud/lakitud - välimus sai palju paremaks.
Külge läks veel kasutatud REM, selle kallal oli keegi käinud ja Juhtmejupiga vool võetud ühelt kaitsmelt teisele - päris elektrikud vist need polnud, kes selle Volvo kallale oli lastud.
Selle avastasin kui parkimisandureid vahetama hakkasin (eelmine omanik andis kaasa 2 uut andurit ja ütles, et vasakult äärmises surnud).
Andurid vahetasin ära, kuid tulemust ei olnud.
Parkandurid sain tööle, kui varuosa REM külge sai.
See kõik eelnev tehtud Juuli algusest kuni tänaseni (läbisõitu 9500km) - omajagu asju vahetatud selle lühikese ajaga.
XC70, 2005a D5 136kw ja manuaal.
Ostes odomeetril 273400 (ausalt ei ole julgenud ka taustauuringut teha selle tõepärasuse kohta)
Ostma minnes oli teada, et roolilatt lõtkuga ja esisillas veel puudusi. Ok, see polnud väga mureks ja sai koju toodud. Kindel Soov oli manuaalkastiga xc70 järele.
Esimese nädalaga suutsin käru vedamisega neljaveolisest esiveolise tekitada - lootsin, et ainult kulunud muhv. Lõppes see aga uue/kasutatud nurkreduktori paigaldamisega (+uus muhv ja kõik vahekasti tihendid, õlid nii käigukastid kui vahekastis).
Eelnevalt oli tugevdatud muhv juba paigaldatud ja kulunud vahekasti sisendnuudid andsid alla.
Vahepeal sai ports jubinaid vahetatud: esimene vasak rattalaager,esimesed õõtsad, rooliotsad, sisemised vardad, stabikakondid, esiamordid,tugipadjad ja laagrid, tagumine parem rattalaager, tagumised kettad, klotsid, käsipiduri sai lisaks reguleeritavad “klotsivardad” ja uued käsipiduri trossid.
Mootoripatjadest vajasid tähelepanu esimene jõupadi ja mootoripealne hoidjapadi.
Roolilatt taastatud Topservis ja seegi nüüd korras.
Tagumine klaasiring sai toonitud ja esituled lihvitud/lakitud - välimus sai palju paremaks.
Külge läks veel kasutatud REM, selle kallal oli keegi käinud ja Juhtmejupiga vool võetud ühelt kaitsmelt teisele - päris elektrikud vist need polnud, kes selle Volvo kallale oli lastud.
Selle avastasin kui parkimisandureid vahetama hakkasin (eelmine omanik andis kaasa 2 uut andurit ja ütles, et vasakult äärmises surnud).
Andurid vahetasin ära, kuid tulemust ei olnud.
Parkandurid sain tööle, kui varuosa REM külge sai.
See kõik eelnev tehtud Juuli algusest kuni tänaseni (läbisõitu 9500km) - omajagu asju vahetatud selle lühikese ajaga.