Volvo 855 T-5R Kadyp
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo 855 T-5R Kadyp
Ma küll ei tea omaniku plaane, igaüks teeb, mis ise tahab, aga miks peaks iga veidi ägedama masina manuaaliks tegema?
Вольво c cемëрки начинается!
Re: Volvo 855 T-5R Kadyp
Igor kirjutas:Ma küll ei tea omaniku plaane, igaüks teeb, mis ise tahab, aga miks peaks iga veidi ägedama masina manuaaliks tegema?
Maitse asi, aga manuaal teebki asja ägedamaks ja jōukadu ka väiksem manuaaliga..
Re: Volvo 855 T-5R Kadyp
See küsimus sai kaudselt vastuse vist juba suht teema alguses, et kõik jääb originaal, kui ma just midagi kahe silma vahele ei jätnud
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
Re: Volvo 855 T-5R Kadyp
aLLaN86 kirjutas:See küsimus sai kaudselt vastuse vist juba suht teema alguses, et kõik jääb originaal, kui ma just midagi kahe silma vahele ei jätnud
Munaresti kapotil 850-l originaalis pole, seega kaugel see manuaalne käigukastki on ...
Re: Volvo 855 T-5R Kadyp
Iceman kirjutas:aLLaN86 kirjutas:See küsimus sai kaudselt vastuse vist juba suht teema alguses, et kõik jääb originaal, kui ma just midagi kahe silma vahele ei jätnud
Munaresti kapotil 850-l originaalis pole, seega kaugel see manuaalne käigukastki on ...
Õige tähelepanek
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
Re: Volvo 855 T-5R Kadyp
Kui keegi mulle tumeda pähkli keskkosooli ja käigukangi nupu pakub saab manuaaliks teha.
Re: Volvo 855 T-5R Kadyp
Eile õhtul sai rihma märke kontrollitud ning nukad olid kraadi pealt paigas ning alt samuti õiges hambas. Seega märgid paigas.
Küünlad olid musta tahma täis.
Vahetasin ära ka tühikäigumootori ja vaatasin üle ka sisselaskesse mineva lõdviku (kõige tihemini lõhki mineva lõdviku, tänu oma kujule) kõik terve.
Käivitades sama, mis eelnevalt. Tühikäik puudub endiselt.
Õnneks on autol endal obd1 ja saab ise koode lugeda ilma maksmata.
Tulemused siis siin:
Peab vaatama uued nuka ja vända andurid.
A2 kood on seal tänu sellele, et sai MAF juhe ära tõmmatud. Pole hetkel kindel, kas on läbi või ei. Ei tööta kummagagi normaalselt
Naljakas on see, et A3 on käigukast aga osasid koodide tähendusi ei leia kuskilt.
Kui kellegil on pakkuda tervet PNP lülitit siis pakkumistele avatud. (Atm kastid ei ole ikka õiged asjad)
Kui kellegil veel ideid siis andke tulla...
Küünlad olid musta tahma täis.
Vahetasin ära ka tühikäigumootori ja vaatasin üle ka sisselaskesse mineva lõdviku (kõige tihemini lõhki mineva lõdviku, tänu oma kujule) kõik terve.
Käivitades sama, mis eelnevalt. Tühikäik puudub endiselt.
Õnneks on autol endal obd1 ja saab ise koode lugeda ilma maksmata.
Tulemused siis siin:
Peab vaatama uued nuka ja vända andurid.
A2 kood on seal tänu sellele, et sai MAF juhe ära tõmmatud. Pole hetkel kindel, kas on läbi või ei. Ei tööta kummagagi normaalselt
Naljakas on see, et A3 on käigukast aga osasid koodide tähendusi ei leia kuskilt.
Kui kellegil on pakkuda tervet PNP lülitit siis pakkumistele avatud. (Atm kastid ei ole ikka õiged asjad)
Kui kellegil veel ideid siis andke tulla...
Re: Volvo 855 T-5R Kadyp
Tasub proovida teist sissepritse releed -hall relee radika kohal ja selle ühendusi. Ka juhtmed kipuvad murduma selle pistiku küljest. On olnud probleeme kütuse rõhuregulaatoriga.
Re: Volvo 855 T-5R Kadyp
Tere taas
Autot on vahepeal ikka nokitud ja üritatud aru saada mis viga, et mootor puterdab.
Siiani vahetatud:
Küünlad
Jagaja ja rootor
Küünlajuhtmed
Bensiinifilter
Ports vaakumvoolikuid
Rihm ja kogu sellega kaasnev kompott
Tühikäigumootor
Gaasiklapi andur, nukaandur, väntvõlli asendi andur
Kuna algul arvasin, et viga õhulugejas siis sai muretsetud uus/kasutatud ning sellega kahjuks puterdas samamoodi ja lõpuks pani põlema ka mootori tule. Koode lugedes andis portsu ülal pildil olevaid koode.
Sai ka laenatud veel kolmas õhulugeja ja sellega ei muutunud samuti midagi. Hetkel peal alguses peal olnud lugeja.
Kuna näitas ka nuka anduri ja vända anduri vigu siis sai need muretsetud ja vahetatud.
Kui oleks tegelikult viga olnud vända anduris siis poleks auto käivitunud aga see käivitub. Vajab küll külmalt käiamist aga lõpuks käivitub.
Peale nuka anduri, vända anduri ja vana õhulugeja külge keeramist on autol tühikäik, mida enne ei olnud.
Mingigi edasiminek.
Gaasipedaalile ei tohi endiselt vajutada.
Hakkab kohe puterdama.
Sellest tulenevalt sai arvatud, et viga TPS anduris.
Täna sai uus/kasutatud töötav vidin külge kuid mure jäi.
Üritan natuke selgitada algusest.
Külmalt tahab pikemalt käiamist. Algul ei luba ja ca 10-15sek pealt hakkab lubama ja siis hakkab käima.
Kui käib siis tahab gaasiga natuke meelitamist, et välja ei sureks.
Paar kolm minutit mängides jääb ise käima aga gaasipedaalile vajutades hakkab kohe puterdama ja kas sureb välja või jääb kuidagi käima.
Gaasipedaaliga mängides ei saa pöördeid kõrgemale kui 2,5k rpm. Sellel ajal puterdab kohutavalt ning ei ole jõudu vedada end pöördesse. Nagu pooks mootori kinni.
Üks idee on, et mingil lõdvikul auk sees ja sealt imeb õhku mis lööb segi kütusesegu parameetrid ja uputab üle, sest tagant tuleb korralik ving. Samuti on küünlad tahmased. Või on turbol klapp tagurpidi vms viga.
Homme üritab lõdvikud maha keerata ja vaadata mis sealt võib leida.
Ideed hakkavad vaikselt otsa saama aga alla veel endiselt anda ei taha.
Ps. aju ei anna välja ühtegi veakoodi enam, mis oleks seotud mootoriga.
Autot on vahepeal ikka nokitud ja üritatud aru saada mis viga, et mootor puterdab.
Siiani vahetatud:
Küünlad
Jagaja ja rootor
Küünlajuhtmed
Bensiinifilter
Ports vaakumvoolikuid
Rihm ja kogu sellega kaasnev kompott
Tühikäigumootor
Gaasiklapi andur, nukaandur, väntvõlli asendi andur
Kuna algul arvasin, et viga õhulugejas siis sai muretsetud uus/kasutatud ning sellega kahjuks puterdas samamoodi ja lõpuks pani põlema ka mootori tule. Koode lugedes andis portsu ülal pildil olevaid koode.
Sai ka laenatud veel kolmas õhulugeja ja sellega ei muutunud samuti midagi. Hetkel peal alguses peal olnud lugeja.
Kuna näitas ka nuka anduri ja vända anduri vigu siis sai need muretsetud ja vahetatud.
Kui oleks tegelikult viga olnud vända anduris siis poleks auto käivitunud aga see käivitub. Vajab küll külmalt käiamist aga lõpuks käivitub.
Peale nuka anduri, vända anduri ja vana õhulugeja külge keeramist on autol tühikäik, mida enne ei olnud.
Mingigi edasiminek.
Gaasipedaalile ei tohi endiselt vajutada.
Hakkab kohe puterdama.
Sellest tulenevalt sai arvatud, et viga TPS anduris.
Täna sai uus/kasutatud töötav vidin külge kuid mure jäi.
Üritan natuke selgitada algusest.
Külmalt tahab pikemalt käiamist. Algul ei luba ja ca 10-15sek pealt hakkab lubama ja siis hakkab käima.
Kui käib siis tahab gaasiga natuke meelitamist, et välja ei sureks.
Paar kolm minutit mängides jääb ise käima aga gaasipedaalile vajutades hakkab kohe puterdama ja kas sureb välja või jääb kuidagi käima.
Gaasipedaaliga mängides ei saa pöördeid kõrgemale kui 2,5k rpm. Sellel ajal puterdab kohutavalt ning ei ole jõudu vedada end pöördesse. Nagu pooks mootori kinni.
Üks idee on, et mingil lõdvikul auk sees ja sealt imeb õhku mis lööb segi kütusesegu parameetrid ja uputab üle, sest tagant tuleb korralik ving. Samuti on küünlad tahmased. Või on turbol klapp tagurpidi vms viga.
Homme üritab lõdvikud maha keerata ja vaadata mis sealt võib leida.
Ideed hakkavad vaikselt otsa saama aga alla veel endiselt anda ei taha.
Ps. aju ei anna välja ühtegi veakoodi enam, mis oleks seotud mootoriga.
Re: Volvo 855 T-5R Kadyp
Karterituulutus on ikka ülekäidud?
xc90 V8
S80 V8 07' ex
S60R 03´ ex
855T5-R 95' t-gul ex
854R 96' t-röd ex
v70R awd 98´ex
855R 96' ex
854R 95' t-röd ex
S80 V8 07' ex
S60R 03´ ex
855T5-R 95' t-gul ex
854R 96' t-röd ex
v70R awd 98´ex
855R 96' ex
854R 95' t-röd ex
Re: Volvo 855 T-5R Kadyp
Kas ta samal põhjusel jäi kunagi seisma eelmisel omanikul? Kütusepump on mis seisus? Kütusepaak puhas, kütus värske? Aju pole niiskust saanud? Vaakumleketest on neil paljud probleemid tihtipeale põhjustatud. Mul oli ka rihm märkide järgi paigas, kuigi tegelikult oli alt paar grammi valesti. Hypnolt võib küsida ajurünnakut, mul pani nurruma nagu uue masina.
Jõudu korda saamisel!
Jõudu korda saamisel!
855 T-5R x XC90 '12
Re: Volvo 855 T-5R Kadyp
m@x kirjutas:Karterituulutus on ikka ülekäidud?
Karterituulutus sai kummikinda teati.
Sõrmi täis ei lükanud ja ära ka ei lennanud. Õhk käib läbi aga eks ta kõigeparem ei ole.
Kevadeks peab olema uus kopsik küljes, koos torudega.
Klamber kirjutas:Temp andur vaheta ära.
Kahjuks Motonetis kohapeal seda ei olnud ja koha täna seda saada kuskilt ei olnud.
fic kirjutas:Kas ta samal põhjusel jäi kunagi seisma eelmisel omanikul? Kütusepump on mis seisus? Kütusepaak puhas, kütus värske? Aju pole niiskust saanud? Vaakumleketest on neil paljud probleemid tihtipeale põhjustatud. Mul oli ka rihm märkide järgi paigas, kuigi tegelikult oli alt paar grammi valesti. Hypnolt võib küsida ajurünnakut, mul pani nurruma nagu uue masina.
Jõudu korda saamisel!
Antud härraga on võimatu kontakti saada
Ei vasta ei telefonile, sõnumitele, PM.
Võtsin ka kätte ja kraamisin puhtaks esimese käetoe. Pealt oli näha, läikis ja oli must
Tulev nv läheb auto talvekorterisse ära, eks talvel saab edasi mõelda ja vajalikke osi koguda, mida kõik korraga vahetada ning loodetavasti saab kevadele vastu juba liikuva ja arvel autoga.
-
- Uustulnukas
- Postitusi: 6
- Liitunud: 27 Jaan 2019, 13:13
Re: Volvo 855 T-5R Kadyp
KadyP kirjutas:m@x kirjutas:Karterituulutus on ikka ülekäidud?
Karterituulutus sai kummikinda teati.
Sõrmi täis ei lükanud ja ära ka ei lennanud. Õhk käib läbi aga eks ta kõigeparem ei ole.
Kevadeks peab olema uus kopsik küljes, koos torudega.
Ehk on abiks.
https://varuosamarket.ee/koik-tooted/ka ... lvo-turbo/
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist