Volvo 945 D24TIC, sõidame
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo 945 D24TIC, seisab pukkidel
Raptor om viimase aja jube popp teema. Ise tuiskasin just oma kastika projekti sellega üle . Arvestama peab ainult, et "once u go Raptor, there is no coming back". Ehk seda s*tta annab maha kraapida, kui mõtled kunagi tavalise värvi peale tagasi minna.
Tags:
Re: Volvo 945 D24TIC, seisab pukkidel
Kuidas Raptoriga tavaliselt kombeks on, kas tehakse "uksed kinni" ületuise või ka seestpoolt?
2x240
Re: Volvo 945 D24TIC, seisab pukkidel
Ise pole veel ühtegi 900'st volvot täis raptoris näinud ja suure tõennäosusega tagasiteed pole
Minu plaan on uksed üle tuisata, samas miski pole kindel ja igasugused tuhinad võivad peale tulla
Minu plaan on uksed üle tuisata, samas miski pole kindel ja igasugused tuhinad võivad peale tulla
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 37
- Liitunud: 06 Aug 2014, 12:46
Re: Volvo 945 D24TIC, seisab pukkidel
Kuidas on? Kas külmkäivituse termostaadi vahetusest oli abi?
Re: Volvo 945 D24TIC, seisab pukkidel
haimarlink kirjutas:Kuidas on? Kas külmkäivituse termostaadi vahetusest oli abi?
Ütleks, et oli käima pannes lööb pöörded kohe üles ja ei ole seda vaevlemist aga tahab korralikult eelsüüdet enne saada.
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
Re: Volvo 945 D24TIC, seisab pukkidel
Mis tähendab korralikult eelsüüdet?
Re: Volvo 945 D24TIC, seisab pukkidel
Voldemort kirjutas:Mis tähendab korralikult eelsüüdet?
A'la 4 sek eelsüüdet, siis tahab ta pikka käiamist saada aga 8 sekundit eelsüüdet ja käivitub kohe ilusti.
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
Re: Volvo 945 D24TIC, seisab pukkidel
Pole veel ise oma silmaga näinud, et mõni IDI mootor ilma pika eelsüüteta selliste ilmadega käima läheks.
Selle külmkäivitus termostaadi peaks nüüd vist ka enda omal ära vahetama, talv on tulemas.
Selle külmkäivitus termostaadi peaks nüüd vist ka enda omal ära vahetama, talv on tulemas.
Volvo 945 '92 B230FB > B230FT
Volvo 945 '94 D24TIC
Volvo 945 '94 D24TIC
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Volvo 945 D24TIC, seisab pukkidel
Termostaat tuleb paika ka reguleerida. Kui baas pritsemoment paigas, siis kellaga saab kontrollida, kui palju termostaat momenti varajasemaks tõmbab.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: Volvo 945 D24TIC, seisab pukkidel
amazon86 kirjutas:Termostaat tuleb paika ka reguleerida. Kui baas pritsemoment paigas, siis kellaga saab kontrollida, kui palju termostaat momenti varajasemaks tõmbab.
Ma reguleerisin pöörete järgi, termostaat hoiab 1250 peal.
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
Re: Volvo 945 D24TIC, seisab pukkidel
Pööretest olulisem on nurk, kuna nende omavahelist vahekorda saab gaasihoovastikus kruttida, siis ainult pöörded annavad käivituse mõttes suhteliselt vähe.
Re: Volvo 945 D24TIC, seisab pukkidel
Kui juba jutuks tuli, siis palju peaks olema pritsenurk siis külmkäivitusel?
Volvo 945 '92 B230FB > B230FT
Volvo 945 '94 D24TIC
Volvo 945 '94 D24TIC
-
- Foorumlane
- Postitusi: 37
- Liitunud: 06 Aug 2014, 12:46
Re: Volvo 945 D24TIC, seisab pukkidel
Kodan1k kirjutas:Kui juba jutuks tuli, siis palju peaks olema pritsenurk siis külmkäivitusel?
2,5 kraadi
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Volvo 945 D24TIC, seisab pukkidel
Mul tuleb mälusopist meelde number 1,14 mm plungeri tõusu. Baasmoment 0,98 mm. Käivitus iga ilmaga.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: Volvo 945 D24TIC, seisab pukkidel
amazon86 kirjutas:Mul tuleb mälusopist meelde number 1,14 mm plungeri tõusu. Baasmoment 0,98 mm. Käivitus iga ilmaga.
Kuidas selle paika sättimine käib?
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist