Volvo 850 Estate 2,5 103kw 96a. Weiko

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Weiko
Foorumlane
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Veebr 2019, 14:37

Volvo 850 Estate 2,5 103kw 96a. Weiko

PostitusPostitas Weiko » 10 Juun 2019, 22:41

Tere jälle. Teen siis oma uuest sõidukist ka teema. Uus liikur on siis Volvo 850 Estate 2,5 TDI 103 Kw 96 aasta väljalase. Uue teema teen selle pärast et antud auto tuleb vähe teise suunitlusega kui daily drive. Ja eks endal ka kergem järge pidada hetke olukorra üle eraldi teemas. Kui hakkata sõeluma ühe teema alt postitusi. Ja eks see ehituse protsess kestab kindlasti kauem kui mõni päev või kuu.
Veebruari kuus sai siis enda vana sõiduk maha müüdud. Ja peaaegu nädala jagu jalakäidud. Lõpuks sai siis tehtud otsus et ostan endale Volvo. Kuna töö vahetus oli mõnepäeva pärast algamas ja sinna jõudmiseks oli autot vaja. Ja siiani ei kahetse seda ostu, vaid mõtlen milleks varem ei ole volvo peale mõelnud. Sai siis soetatud Diisel V70. Kuna antud sõiduk on sõitnud ligemale 500 tuhat, siis oli kindel plaan soetada V70-le kõrvale teine moootor. Ning mootor uute juppidega üles ehitada ja siis vahetus teha. Mõningase otsimise peale leidsin siis täiskomplektse mootori kodu koha ligidalt. Koos kõikide vidinatega, oleks jäänud ainult vahele tõstmis vaev. Aga kuna tollel hetkel hind ei sobind, siis jäi asi soiku. Omanik tahtis saada 250 euri. Mingi aeg hiljem siis võttis moto omanik uuesti ühendust ja uuris kas on veel huvi. Oli sealt mõned jupid maha müünud aga raua osa puutumatu. Kuna to hetk arvasin et olen õige hetke maha maganud, kuna nüüd kokku võttes oleks komplektsuse saavutamine kallinenud tunduvalt. Sai siis mootorist loobutud, ja sõit jätkus vana viisi. Aga mingise karvase juhuse tahtel siis leidsin mõned päevad ennem Mai lõppu endale doonor auto. Sai siis hind paika räägitud ja autoga koju sõidetud. Kuna autoga ei seostand mind mitte miski. Ostu-müügi lepingul minu andmed puudusid. Siis oli kindel plaan auto juppideks teha. Endale vajalikud asjad ära ladustada ja mitte vajalik kas maha müüa, prügimäele viia. Aga kuna selle mõne päevaga mil ma temaga ennem tööle tulekut sõitsin. Hakkas auto juures teatud detailid ja kujundus meeldima siis sai vastu võetud otsus. Auto peab saama paremaks kui ta praegu on.
Plaan on siis autol mootor+kkast eemaldada. Siis auto pukkadele ja põhja alune tühjaks tõsta.
Esi+tagasild, sumps, paak, torustik, esi+tagu pamper, nina raam ja esimesed poritiivad küljest. Ja muu mudru kapoti alt ja põhja alt mis segama jääb. Peale seda korrosiooni tõrje ja rooste muundur peale. Peale seda värv+põhjamastiks. Kõik mis karpidest ülesse poole, jääb põhi mõtteliselt puutumatuks. Vahetusse läheb ainult kunde poolne esimene tiib. Juhi poolse esimese kannatab taastada. Roostes kohad tõmban haljaks ja panen muunduri peale. Pole veel otsustanud kas värvin töödeltud kohad rulliga ennem ära ja siis lakin. Või tõmban kohe laki peale. Ehk siis välimuselt peab jääma auto suht räim, mitte midagi ütlev sara. Sisu siis sama moodi plaanis tühjaks tõsta. Peale seda korrosiooni tõrje + värv, uus müra summutus ja muusika süsteemile uus juhtmestik. Juhi istme kate remontida või siis tervele sisule uus välimus. Selgub ehituse käigus.
Välimuselt ka mingeid huvitavaid detaile lisada. Madaldus, toonklaas, antitiib jne.Kapoti alune tehnika saab korraliku uuendus kuuri ja mõningased korrektuurid.
Tähtaega ette ei hakka panema, kuna olen ühe sellise ehituse juba läbi elanud ja aeg näitas et alati on tegemist rohkem kui arvad. Tegin ka nimekirja millega tuleks/peaks/võiks tegeleda tehnilise poole pealt.

TO DO LIST
Õli+filter
Õli varras.
Kütuse+õhu+salongi filter.
Terve rihmade/rullikute kmpl+veepump+termostaat+tosool.
Nuka simmerid.
Klapikaane tihend.
Siduri korv+ketas+surve laager.
Vända simmer (Kkasti poolne).
Salongi radikas.
El. akende pea lüliti.
Esimesed kettad+klotsid.
Eest sisemised ja välimised rooliotsad.
Tagumised kettad+klotsid.
Käsipidur pidama.
Käsipiduri trossid.
Üle jäänud silla detailid vajadus põhiselt.
Esimene parem poritiib uus osta.
Käigukasti õli.
Esimesed kojamehed.
Porimatid.
Sillastend.
Salongi ventilaator el süsteem või juht plokk katki. (Kaitse välja võetud, kuna töötas igas asendis ja ajal)
Püsikiiruse hoidja ei tööta.
Tagumine kojamees ei tööta.
KM lugeja ei tööta
ABS tuluke. Tagant vasak.
Mingi pirnike kuskilt ei tööta. (Pidurit vajutades kaob tuluke armatuuris ära)
Esimene vasak poritiib vaja remontida.
Esi pampril udutulede plastik ümbrused kadunud.
Esimesed udutuled puudu.
Kella plokk pime.
2 X Korralikud valuveljed + Suve/Talve rehvid.
Korralik raadio.
Korralik võim.
Korralik supakas kastiga.
EGT kell.
Võimu kaabeldus. OLEMAS.
Esi+tagu ustesse korralikud kõlarid. OLEMAS.
Kõlaritele uus kaabeldus. OLEMAS.
Turbo kell. OLEMAS.
Voltmeeter. OLEMAS.
Õli rõhk. OLEMAS.


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis Weiko, 11 Juun 2019, 20:22, muudetud 1 kord kokku.
In Hell I'll Be In Good Company

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Volvo 850 Estrate 2,5 103kw 96a. Weiko

PostitusPostitas Volvo75 » 11 Juun 2019, 00:26

Vähemalt elab masin edasi ☺️Edu
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
McBrainless
Foorumi veteran
Postitusi: 1078
Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo 850 Estate 2,5 103kw 96a. Weiko

PostitusPostitas McBrainless » 15 Juun 2019, 00:48

Palju jõudu, jaksu ja edu autoga!

Kasutaja avatar
Weiko
Foorumlane
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Veebr 2019, 14:37

Re: Volvo 850 Estate 2,5 103kw 96a. Weiko

PostitusPostitas Weiko » 12 Juul 2019, 18:30

Uuendame teemat. Midagi erilist ei ole toimunud veel, aga midagi ikkagi. Peale kolme nädalast seisimist sai proovitud kas auto tööle läheb. Läks väga hästi. Nüüd oleks aeg hakkata juppe sebima. Kui kellegil midagi pakkuda siis võib teada anda. Ja võiks anda nõu kuidas teatud asjad tööle saaks.
Vaja läheb siis.
Õli varras.
El. akende pea lüliti. Ja kus tal pistik asub.
Esi pampril udutulede plastik ümbrused.
Esimesed udutuled.
Esimene parem poritiib. Hea kui sama tooni.
Püsikiiruse hoidja kang. Kas annab remontida, kui ei võib pakkuda korralikku
Salongi ventilaator el süsteem või juht plokk katki. Kaitse välja võetud, kuna töötas igas asendis ja ajal viimases astmes, ehk keegi oskab aidata kust viga otsida.
Tagumine kojamees ei tööta. Kas on kang vigane või mootor.
Kui panna vent tööle siis puhub ainult ette klaasile õhku, olenematta kuhu plokilt keeratud on asend. Kust viga võiks otsima hakat. (V70el sama viga, aga juht plokk on terve.)
Porimatid.

Pilt
Pilt
Pilt
In Hell I'll Be In Good Company

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Volvo 850 Estate 2,5 103kw 96a. Weiko

PostitusPostitas Liiwaannus » 12 Juul 2019, 20:04

Ventikal on reostaat õhtal, üsna levinud teema. Video remondist ja seletused juures. https://youtu.be/yxSn3vQl0hc
Volvo Robert saab su parimaks sõbraks kui inglise keel istub.
Taga kojamehel esimene asi oleks kohamehe mootori eemaldus ja võlli puhastamine. Kipuvad kinni oksüdeeruma.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Weiko
Foorumlane
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Veebr 2019, 14:37

Re: Volvo 850 Estate 2,5 103kw 96a. Weiko

PostitusPostitas Weiko » 08 Nov 2019, 13:09

Antud teema võib sulgeda. Oktoobri lõpu torm suutis omal aias ainukese puu kukutada autole. Ehk siis kere sai nii palju kannatada. Et ei näe enam põhjust seda kere taastama hakatta. Võtan veel sellelt masinalt nii palju juppe kui veel vähekene saab ja otsin uue doonor kere.
In Hell I'll Be In Good Company


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist