Volvo V70 II D5 D5244T 120kw Geartronic MY2004 SvenR

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo V70 II D5 D5244T 120kw Geartronic 2004 pre-FL SvenR

PostitusPostitas SvenR » 02 Aug 2019, 22:05

Eile sai siis siiber kompuutri ekraanile ilmuvast tekstist "käivitamine võimatu, proovi uuesti" ja torgatud pagasiruumi 100Ah aku mis jäi Audist üle. Käivitus oli ka hommikul kohe parem.

Lisaks sai pisut taas kokkujooksu näpitud ja jöutud arusaamale et peab stendi aja kinni panema kuna igakuine 2 rehvi soetamine hakkab juba kulukaks muutuma ](*,)

Sai ka korraks arvuti taha pandud möödaminnes ning sai selgeks et raadio kehva levi taga on ka pöhjus vöimendi probleemi näol, varem kahtlustasin et ehk oli keegi kaubaruumis ühendustele viga teinud kuna polnud Vida kaudu asja uurinud.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo V70 II D5 D5244T 120kw Geartronic 2004 pre-FL SvenR

PostitusPostitas SvenR » 17 Sept 2019, 20:14

Eelmine neljapäev siis pääsesin napilt auto mahakandmisest. Suht ninaette murdus puu teele. Päris vigastusteta siiski ei pääsenud kuna kallakule oli ennast üks jurakas kivi sättinud ](*,) Kahjustusteks velg, öötsa puksid ja roolivarras. Kui juba aga remontimiseks läks siis sai pisut rohkemat tehtud. Vahetusse läksid nii kolksunud amordipadi kui ka teise poole padi millel olid juba kahjustused, mölemad tugilaagrid mis olid otsakorral, sarniirid mis olid suht lödid juba, öötsa puksid köik 4 kuna parempoolne esimene sai kivilt kahjustuse, piirajad läksid ka öötsade küljes vahetusse kuna olid alt poolt juba pea metallini kulunud. Sarniiride vahetusel sai makstud ka koolitaha Volvo eripära töttu, nimelt poltidega pessa pitsitades andis vasaku üks poldi pesa otsa ja tuli investeerida teise käändmikku.

Pildil on puu juba kraavis kuna hommikul polnud aega pilte teha.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo V70 II D5 D5244T 120kw Geartronic 2004 pre-FL SvenR

PostitusPostitas SvenR » 24 Apr 2020, 18:48

Pilt
Siis kui maaletooja on tuttav.

Kuna aeg käes siis läks ölivahetuseks täna.

Lisaks siis sai pisut uuritud ka vibratsiooni kapote all ning vaakumpumbaga sai tuvastatud et eesmine padi ongi pöhjus suureks vibratsiooniks. Lisandus ka kasti väändepadi millel juba mörded sees, varasemast on teada rihmaratta poolne padi ja cooler. Need peab öhtul ära tellima ning leidma pöllutööde ja maja ehituse vahelt aja et ära vahetada enne ülevaatust järgmisel kuul.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo V70 II D5 D5244T 120kw Geartronic 2004 pre-FL SvenR

PostitusPostitas SvenR » 29 Apr 2020, 19:11

Täna saabus siis pakike nimega "sisustame nädalavahetust". Eesmine vaakumpadi Corteco, cooler Nissens, rihma poolne padi Hutchinson ja käigukasti väändepadi Hutchinson. Cooleriga saab jälle pisut maadelda aga muu on köömes. Lisaks sain kätte ka liimi ja proovin peegliklaasi tagasi liimida, leidsin et odavam osta 12€ purk liimi kui järjekordsed paarkümmend raha uuele isendile ja miski sees väidab et jätku on meie pere autodel tulemas kuna 2 on veel küljest kukkumata.

Pilt

Pilt
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

martinjev
Kreisi postitaja
Postitusi: 389
Liitunud: 13 Juul 2011, 16:38
Asukoht: Tartu

Re: Volvo V70 II D5 D5244T 120kw Geartronic 2004 pre-FL SvenR

PostitusPostitas martinjev » 30 Apr 2020, 12:54

Mina liimsin peegliklaase tavalise moment liimiga. Siiamaani pole 3-st ükski ära kukkunud...
Kas uus padi küljes ja aitas vibra vähenemisele kaasa?

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo V70 II D5 D5244T 120kw Geartronic 2004 pre-FL SvenR

PostitusPostitas SvenR » 30 Apr 2020, 17:03

martinjev kirjutas:Mina liimsin peegliklaase tavalise moment liimiga. Siiamaani pole 3-st ükski ära kukkunud...
Kas uus padi küljes ja aitas vibra vähenemisele kaasa?

Soetasin tuttava soovitusel spray liimi. Pole ka patja veel vahetanud aga tean et vibra on seotud padjaga kuna mootorit loksutades oli näha eesmise padja seisukord. Kui ilma on siis tegelen remondiga homme kui ei siis vast ülehomme hea ilm.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo V70 II D5 D5244T 120kw Geartronic 2004 pre-FL SvenR

PostitusPostitas SvenR » 01 Mai 2020, 16:32

Peale naise auto kiiret mootoripatjade vahetust sai siis selle auto kallal maadlema hakatud. Löbus oli muidugi avastus et käimakasti öli jahutus on mootori jahutusradika sisse integreerirud ](*,) Manuaalil oli lihtne, cooler jahutusradikaga koos maha ja koos tagasi aga sellel tuli cooler eraldi välja nikerdada.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo V70 II D5 D5244T 120kw Geartronic 2004 pre-FL SvenR

PostitusPostitas SvenR » 26 Mai 2020, 07:47

Ülevaatusega siis läks eile nagu läks, köik oli korras peale käsipiduri. No ega ma pole ju selle kasutaja olnud isegi manuaali puhul väga ja 855 isendil oli see täiesti tühja käiv kang salongis :D Aga eile siis jah tulemuseks 3% miinimumi 30% asemel. Vaadates et kang jääb suht tühja käima kui korra üles tömmata ja siis taas alla lasta, kipun Voyageri kogemustest järeldama et trossid on kinni. Eks vaatab mingi öhtu kui aega saab ja kisub kettad maha ning esimesena ikka mehhanismi kalale.

Arvestades et masin söitnud pea 1milku vöi juba pea 1,35 milkut siis heitgaaside tulemus 1,47 on igati viisakas sest piir oli 3. Teades et ka pihustid jukerdavad mingid omajagu siis seda enam on tulemus mulle kerge üllatus. Muidugi peab vaatama mis naise autol eelmine aasta oli ja tegelikult saab järgmine kuu näha mis tal see aasta näitab, saab vörralda 1 milj. ja 450k masinate näitajaid.

Enne ülevaatust sai ka juhi poolne sisemine rooliots ära vahetatud aga parim on see et koos sellega hakkas ka sama poole kont häält tegema. Ülevaatusel silda venitades seda ei tuvastatud ja kodus tungil rippudes seda ka tuvastada ei saa kui teine ratas maas, lasin spetsiaalselt vaadata et mis seal koliseb kuna algul arvatud kruusa töttu olid sillad puhtaks pestud.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo V70 II D5 D5244T 120kw Geartronic MY2004 SvenR

PostitusPostitas SvenR » 21 Juun 2020, 09:18

Kuna ÜV nöudis et käsipidur peab olema ikka 30+% mitte 3% nagu minu autol siis sai tellitud jupid. Algul küll lootsin saada hakkama ainult liigendite liikuvuse taastamisega aga üsna kiirelt sai selgeks et trossid kinni ja kuna esimene uurimine juhi poolt näitas et tross kinni siis eeldatavasti ka teine ja läks kokku tagasi. Kuna ka piduriklotsid ähvardasid katte irdumisega siis sai kohe ka need tellitud. Kuna käsipiduri klotsid tundusid omama piisavat katet et kuidagimoodi see 30% vast kätte saada siis need jäid tellimata kuna maja teise korruse väljaehitus tahab ka iga nädal raha juurde saada ja rahakotil on siiski limiit. Eile vahetuse käigus aga selgus et maja peab siiski veel ootama ja see 30% on siiski unistus, körvalistuja pool oli klotsidel kattest pigem mälestus kui olemasolu. Ja ise öpetan teisi et kui teete tehke nii et poleks vaja rohkem torkida aga kingsepp käib ju ikka löhkiste kingadega :mrgreen: Nüüd siis loodan et KaguAutos on korraliku tootja klotsid kohal olemas ja saab pühade ajal klotsid ikka vahetatud ](*,)

Siin siis pildike varuosa assortiist, vahetusse läksid nii tagumised trossid kui ka eesmine tross kuna nagunii tuli käetoe osa lahti katkuda ja seal ei riskinud tellimata jätta trossi. Tean et mingi aeg oli ka omal negatiivne kogemus Brembo klotsidega aga kuuldavasti pidi nüüd asi olema taas firma nimele vääriline.

Pilt
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo V70 II D5 D5244T 120kw Geartronic MY2004 SvenR

PostitusPostitas SvenR » 10 Sept 2020, 07:34

Kuna pea igapäevaseks on juba muutunud vihmad siis sai ette vöetud eile see paganama kang mis kojamehi lülitab. Küljest ära, trükkplaat küljest, liugurplaadil klemmid veits painutatud ning vähemalt mingi aja töötab taas 8)

Mootoripadjani pole veel jöudnud ning ka kütusefilter ootab endiselt riiulis koos naise auto omaga :-$
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo V70 II D5 D5244T 120kw Geartronic MY2004 SvenR

PostitusPostitas SvenR » 19 Dets 2020, 19:23

Täna sai siis löpuks körvaldatud masinat pikalt vaevanud probleem, hädine öhu liikumine salongis. Tänud Veremon OÜle kiire tarne eest.

Enne vahetust sai muidugi proovitud veel elustada ja paar päeva saigi hakkama. Esmase ventika küljest katkumise käigus sai muidugi taas korraldatud omale väljaminek, omajagu sai kannatada lävepaku plastik ning eks uuel aastal peab selle uue sebima.

Täna diivanit käruga vedades tuletas muidugi ka käimakott ennast meelde, tekkis ebameeldiva sagedusega resonants keresse mida täheldasin ka eelmine kord kui käru oli taga. Ehk kestab veel kuni suvi välja tuleb ja kodus vöimalik hoovis vahetus ette vötta.

Sai arvutiga ka pihusteid vaadatud ja tuleb vaba hetke saabudes ikkagi voolikud ja pudelid külge panema et saada kinnitust kas Combustion näidud viitavad öigetele pihustitele mis ei toimi korralikult. Kuna naise autol tuleb komplekteerida 10st 5 kokku siis ülejäänud lähevad taastamisele, kui naise autol on taastatud peale saanud siis peab järgmise komplekti saatma ja saab ka oma autole korralikud peale.

Kiirest elutempost on ununenud ka tagumine vaakumpadi vahetada.

Aga nagu ei harju ma kuidagi oma töömasina Manitou variaator kastiga, ei ole ma tänaseni ka selle automaat kastiga arjunud. No olen ikka puhtavereline manuaali inimene, kui naise auto rooli pääsen siis kohe tunnen vabalt ennast mitte pinges nagu oma masinas.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo V70 II D5 D5244T 120kw Geartronic MY2004 SvenR

PostitusPostitas SvenR » 18 Jaan 2021, 07:00

Et inimesel ikka igav ei oleks siis talvel suurimate külmadega peab ju liikumises hoidma. Sai avastatud et see aasta suure pakasega väga sooja ei saagi autosse kuna salongiradikas on juba nii umbes et puhub -20 pealt ainult leiget tuppa.Kuna garaaži pole siis jääb vahetus suve ootama, loodetavasti on ikka meeles siis ja mitte ei tule taas -10 kraadiga meelde et oih vahetamata jäi.

Kuna mootor lonkas ja tekkis 3 tagavara pihustit naise auto katseeksitusmeetodite käigus siis sai ka oma autol lonkamisele tähelepanu pööratud. Esimese hooga muidugi pistsin valest reast laualt pihusti peale ja külmaga käima sai vaid käivitusabiga kuna aku ei kestnud sellist meelitamist. -8 kraadiga sai vaheatatud vale peale ja -14 kraadiga sai siis öigem peale. Kuna aga ikka oli vaja pikalt käima kedrata siis eks täna ole näha kas oli tingitud see tühjast pihutist vöi tuleb nädala keskel saabuvate soojadega tagasivoolude laustestimine ette vötta. Aku muidugi tahaks ka vahetust aga kuna maja on rahakotis tuule vaid ulguma pannud siis tuleb see vaid päris möödapääsmatul juhul ja seni loodan et kui vaja siis aitab mobiilne käivitusabi kaasas kandmine hädast välja.

Plekkveljed maal on ka suure lumega nagu nuhtlus, paksult jääd ja lund täis aga pesuriga puhtaks ei saa ilma ratast eemaldamata kuid seda ju kuskil isepesulas tegema ei hakka ning önneks on maanteele asja olematult. Ehk toob lubatud sula leevendust ja saan ikkagi mingi öhtu rattad alt hoovis kiskuda ning pesuri tööle kodus panna.

Selleks korraks siis köik.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo V70 II D5 D5244T 120kw Geartronic MY2004 SvenR

PostitusPostitas SvenR » 13 Mär 2021, 13:50

Veel siis vahepealseid toimetamisi. Maadlesin siis külmadega käivitumisega aga löpuks tundub et on probleem selge. Juba soovitati hakata nookureid ja töukureid vahetama aga hetkeinfo pöhjal pole need süüdlased vaid probleem vaakumis. Pidurivöimendi tundub olema süüdlane, algne lootus et asi ainult tagasilaske klapis läks kahjuks mahakandmisele kuna selle vahetus ei aidanud ning ees ootab pidurivöimendi vahetus. Kuidas järelduseni jöudsin? Nimelt sai hakatud jälgima et mis teeb turbol geomeetria juhthoob kui üleröhk tekib ning filtrisse tagasi lööb, nimelt gaasi maha lastes läheb algul geomeetria veel peale enne kui vaikselt hakkab maha tulema. Tegin ka käivitamisel katse, gaasipedaaliga toimetamine enamvähem nagu vanadel karpaga autodel ja polnud enam ka -11 pealt erilist probleemi. Asi siis selles et geomeetria on ilma vaakumita maksimaalselt peal ja seega toodab röhku aga tegelikuses peaks nii kui vaakumpump ringi käima hakkab ja vaakumit toodab siis kohe maha tömbama labad. Sellest loogikast järeldasin et kuna pihustid ei saa probleemiks olla siis järelikult tekib lahja segu ja seda saab rikkamaks ainult kui gaasipedaaliga aju kaudu pihustid rohkem pihustama panna ning koheselt polnud ka vaja enam kedrata mitu minutit enne kui käima saab.

Täna sai siis ka löpuks slikid eest sillalt ära likvideeritud. Eile sai ära toodud Persus veljed ja täna said juba ka Conti VikingContact 5 lamellid 205/60 mööduga peale. Auto näeb kohe auto moodi välja ja eanm ei pea rataste vibra kaotamiseks neid alt kruvima. ET43 velgi liigub vähe aga nüüd olen juba suutnud 2 jooksu leida aga nii oma kui naise auto suve 17 velgede otsimine on juba veits keerulisem kuna neid OEM ET43 velgi on veel vähem liikvel.Pilt
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist